tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
+1


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


04.08.2022 06:28:29
žijemeee :D ani minuska od kadejakých mrožov nám nevadia
-1


25.07.2022 09:31:53
Mapping pořád žije :)
±0


Texture application tool

(Funkce)


Texture application tool - co to je? Kde to najdu? Jak se s tím pracuje?
Je to nástroj na zarovnávání textur na jednotlivých facech objektu. Tímto nástrojem taky můžeme nastavit na každý face jinou texturu.
Najdete ho v levém panelu jako 6. ikonku od shora, je to obrázek krychle s každou stěnou jinak barevnou, na tomto obrázku je to velké modré písmeno F. S texture application se pracuje tak, že označíte jeden nebo více faců a těm pak nastavujete určité vlastnosti.
tex-app-tool
Vyskočilo nám okno se spoustou kolonek a tlačítek. Všechno má ale svůj účel, takže si to popíšeme.

Scale
Máme zde kolonku X a Y. Do těchto kolonek se zadává číslo, které určí, kolikrát se tato textura zvětší po dané ose. Pokud do X zadáme 0.5 a do Y 2, tak se textura dvakrát roztáhne do výšky a dvakrát zmenší do šířky.

Shift
Zde máme opět kolonky X a Y. Ty určují posunutí textury po daných osách. Pokud X nastavíme na 16 a Y na 64, tak se textura posune o 64 nahoru a o 16 doprava.

Rotation
Zde máme jedinou kolonku a ta určuje úhel, o který se otočí textura.

Justify
Tato šestice tlačítek nám usnadní práci s nastavováním scale a shift.
Fit - roztáhnutí textury na celý face
T - zarovnání nahoru
L - zarovnání vlevo
C - zarovnání na střed
R - zarovnání vpravo
B - zarovnání dolů

Treat as one
Pokud máte označených více faců a toto zaškrtnete, facy se budou chovat jako jeden.

Align
Toto se velice těžko popisuje slovy, takže využiji obrázky z developer.valvesoftware.com, kde je krásně vidět, jak to dopadne, když zaškrtnete World nebo Face.

Size
Velikost vybrané textury.

Texture group
WAD, z kterého chcete používat textury. Raději tam nechte All textures, nebo na to zapomenete a budete se divit, kam vám zmizely textury.

Current texture
Vybraná textura.

Hide mask
Zmizí ten červený nádech textur při ozačení.

Browse
Procházení textur

Apply
Uloží provedené změny.

Replace
Nahrazování textur

Mode
Nastavuje děj, který se stane při klepnutí na face. Nechte tam Lift+Select, ten je nejlepší.
Lift+Select - Vybere texturu z facu a označí ho.
Lift - Vybere texturu z facu.
Select - Označí face
Apply (texture) - Aplikuje aktuální texturu.
Apply (all) - Aplikuje aktuální texturu včetně nastavení (scale, shift, rotation, align)
Align to View - Nastaví shift textury podle aktuální polohy 3D okna.

Komentáře

#1 |
MichaelMik dne 26.03.2011 15:43:56 |
+1
Ahoj Porad nechapu to jak muzu dat vic textur na jenu krychli poradi mi nekdo?? (myslim tim ze zeshora krychle dam nejakou texturu a zezdola dam jinou texturu) :D
#2 |
Backup dne 26.03.2011 16:13:22 |
±0
Označíš jeden face (stěnu brushe), vybereš texturu a klepneš na Apply.
#3 |
XXL_cz dne 26.03.2011 17:16:40 |
+1
Ale jestli máš grafickou kartu ATI, tak nepude označovat v 3D okně a musíš si pak stáhnout Mesa3D. Potom už pude označovat, ale bude se to víc sekat.
#4 |
MichaelMik dne 01.04.2011 17:17:22 |
+1
Aha tak uz to chapu Dekuji moc :D

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Zatím nikdo nehodnotil.

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 2

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 948
bullet.gif Nejnovější člen: Cursor