de_varant ("-dev notes")
|
Wolf_map |
Přidané 27.04.2012 14:47
|
Člen
Hodnocení: +14 (68%) Příspěvek: 63
Založený: 11.04.12
|
Takže top vyzerá celkom fajne . "to do list" je síce trocha dlhý, ale ešte stále v rámci normy, dalo by sa to stihnúť. Nesmierne sa teľším na to, že ju nahodíš na server...len dúfam, že sa mi ju podarí nejak votnúť... |
|
|
|
Wolf_map |
Přidané 05.05.2012 09:37
|
Člen
Hodnocení: +14 (68%) Příspěvek: 63
Založený: 11.04.12
|
No, pohlo sa to? |
|
|
|
Wolf_map |
Přidané 24.05.2012 11:15
|
Člen
Hodnocení: +14 (68%) Příspěvek: 63
Založený: 11.04.12
|
Nejaký pokrok? |
|
|
|
lynx |
Přidané 25.05.2012 14:04
|
Like a Boss!
Hodnocení: +433 (98%) Příspěvek: 133
Založený: 27.10.11
|
No,uff.. stala sa taka vec ze sa mi podarilo zmazat cele nonsteam csko pri reinstalacii windowsu a nejak som to zabudol zalohovat. Takze .bsp aj s texturami su v prdeli. Po updatnuti dirextx9 na najnovsiu verziu mi to vyhadzovalo BSOD a komp casto zamrzal, takze som potreboval reinstalovat, napriek tomu ze mam 2 disky, rozdelenych na 5 particii just na nonsteam som zabudol :/. Nastastie .rmf aj .map subor mam, takze mi zostava povodne textury nanovo vyrobit a celu mapu znovu retexturovat. Viem, nic moc.. ale tak aspon ze dizajn je hotovy, tak zostava uz len toto.
PS: Mapa, by nemala byt az taka velka co sa "MBytes" tyka.
1xBSP
1xOVERVIEW
1XMODEL
+ Chcel by som aj nejake tie zvuky, ale nic ma nenapada.. any ideas?
Upravil/a lynx dne 25.05.2012 14:12
|
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 25.05.2012 17:30
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Jak sem se díval na ty stany, tak si mi mohl poslat všechny textury ne jenom ten stan. Já bych to určitě strčil do záloh.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Wolf_map |
Přidané 25.05.2012 19:46
|
Člen
Hodnocení: +14 (68%) Příspěvek: 63
Založený: 11.04.12
|
Tak tomu sa hovorí smola. Pre toto mám všetko zálohované najmenej na troch miestach . No čo už, zrejme ťa to trocha zdrží, ale verím, že ie odradí. Držím palce a verím Ti |
|
|
|
lynx |
Přidané 04.06.2012 22:59
|
Like a Boss!
Hodnocení: +433 (98%) Příspěvek: 133
Založený: 27.10.11
|
"ALFA" verzia varantu pridana na server, prikladam download.
--> [*DE_VARANT*]
happy testing.
|
|
|
|
madvee-tec |
Přidané 05.06.2012 15:11
|
Administrátor
Hodnocení: +926 (86%) Příspěvek: 542
Založený: 08.05.11
|
Trošku nepřehledná, ten plant v aréně je strašně snadný ukempit a ten druhej je zase dost těžký ukempit.... A taková ta ulička, kde sou všude otevřený baráky je strašně depresivní, protože pořád jenom čekáš, za kterým rohem čeká nějaká lama...
Ale jinak je to dobrá mapa (jen by to chtělo nějak dodělat tu arenu)
|
|
|
|
Habax |
Přidané 06.06.2012 06:11
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
mapa vyzerá úžasne, i keď súhlasím s madvee-tecom, že tam bude kempiť každá lama, ale lamám neprikážeme
mapa je skvelá, ale zopár drobností som našiel:
#1: pravdepodobne onullovaný face aj keď je viditelný v hre
#2: tieto všetky striešky by som dal na jedinú entitu, najlepšie celé na illusionary, pretože tie drevený "podpery" sú nepriechodné ale tá plachta je priechodná
#3: túto jednu tyč by som dal tiež na illusionary, lebo ak chceš byť v tom rohu, tak ta tyčka niekedy robi zle a ak sa chceš vystrčiť (napríklad počuješ že vyšiel z toho "domu" na A plante", tak musíš cúvnuť a potom sa vystrčiť, čo je nepraktické. Viem že ostatné tie tyče sú nepriechodné, ale toto by som urobil ja
To je vše
Post Scriptum: najlepšia mapa akú som kedy hral, i keď je velká a niekomu to môže prekážať, mne sa na 100% páči! |
|
|
|
Backup |
Přidané 06.06.2012 09:59
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Sranda je, že je mapa mimoděk nedekompilovatelná. Což mě přivádí na další nápady jako ochránit mapu proti dekompilaci. :) |
|
|
|
lynx |
Přidané 06.06.2012 13:26
|
Like a Boss!
Hodnocení: +433 (98%) Příspěvek: 133
Založený: 27.10.11
|
@madvee-tec
neprehladna? musis trosku viac definovat ako neprehladna, ci narazas na textury, dizajn, alebo to ze je velka.. osobne si myslim ze ak si ju hrac prejde dva, tri krat, musi ju vediet, ciest nie je az tak vela, a ulicky, ich dlzka a ich vzdialenosti medzi sebou nie su velke (zamer). K arene a k tomu ze je lahke ju ukempit, skus to proti 5tim skusenejsim hracom so smogmi a flashmi a z toho co sa javi ako vyhoda sa zrazu moze stat nevyhoda.. ale moj nazor je, ze je tam stale dost tma. Ale len uz ked si vezmes na vzorke 5 tich hracov, ze je jeden plant lahsi nez ten druhy, znamena to ze tak musis rozdelit aj hracov (napr A-3 , B-2). Ak si to prirovnas napr. k dust2ke, tiez je teoreticky možne udefendovat "B" 1 hracom, ale v praxi moc šancu nemáš . Tie uličky a otvorene baraky su experiment, uvidime ako to dopadne po čase
@Habax
takych bugov je tam vela, a na vela sa este pride, a fakt sa mi to nechce prekompilovavat na 100x slo mi o to aby bol hotovy dizajn, a ide mi hlavne aj o nazor na gameplay, nieco ako to s tou plachtou .. oclipovane je toho fakt minimum, takze liezt sa zatial da vsade, tak mozete skusat hopsat kde sa da, a kde je to moc vyhoda, alebo vidno ponad stenu, tak tam to oclipujeme. I ked osobne by ma bavilo spravit experiment istej spoluprace medzi hracmi, aby ho slo prehodit ponad stenu do inej casti mapy, napr. ako je to pri znacke pri muri v "upper" do slave. Teraz je tam skybox, ale mohlo by to byt zaujimave.
Tiez som uvazoval nad tym, zeby slo jednu cestu na B zablokovat prestrelenim lana, na co by brana spadla. (bola vsak nadalej priestrelna/priehladna. Ale to su uz ine experimenty, a neviem ako by sa to odrazilo na gameplayi.
@Backup
Tak skumajte dalej, az sa toho nazbiera viac, tak sa to vsetko poopravuje, a popreraba.
ps: moj nazor este je, ze interier barakov ako tie police by mohli byt breakable ako stoly, pretoze koli nim su interiery dost tmave. Tiez rozmyslam este o dodatočnom zosvetleni textur. a btw, RAD je kompilovaný len s parametrom -extra, nic viac. Nezabudajte je to alfa, nie final!
Upravil/a lynx dne 06.06.2012 13:30
|
|
|
|
madvee-tec |
Přidané 06.06.2012 14:59
|
Administrátor
Hodnocení: +926 (86%) Příspěvek: 542
Založený: 08.05.11
|
K tý nepřehlednosti jde hlavně o ty otevřený baráky, mezi nimiž se občas nalezne nějakej průchozí baráček, kterým se dostaneš někam úplně jinam.... Jinak co se týče rozvržení plantů a spawnů a uliček se mi to zdá dobré.. Jen jeden nedostatek bych viděl v tom, že když teroristi rushuji arenu, tak musi projit tou uzkou uličkou, jiná rychlá cesta tam nevede...
K těm habaxovým tyčím: Já bych to nechal jak to je, mě se líbí to, že někde se dá přeskákat, někde ne.. Lamky to neumí a je celkem sranda se ukempit někde, kam se teoreticky nedá dostat
Jinak: ano pokud přijde 5 zkušených hráčů, kteří budou vědět, kam hodit granáty, tak nemají problém arenu dobýt, ale přesto si myslím že by chtělo něco upravit. Např: Udělat jeden z těch závěsů jako žebřík, tudíž by se do toho horního patra dalo dostat i jinudy než tou jednou cestičkou v pravo...
|
|
|
|
Slovis |
Přidané 06.06.2012 15:07
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
Ohledně toho hopsání. S Xpunem? (asi) sme hopsali celkem dost a některé místa jsou na kemp fajn ... Moc bych to neclipoval, mám rád takovou tu volnost
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 06.06.2012 19:23
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Mapu jsem si jen rychle prohlídnul, protože teď nemám skoro čas na nic a myslim si že to vypadá zase moc dobře. Akorát určitě nezesvětluj textury, takhle je to ideální.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 09.06.2012 08:53
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
ja bych zesvetlil jen nejake ktere jsou na slunci treba skalu aby vypadala vic pisecne atd
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
lynx |
Přidané 09.06.2012 13:16
|
Like a Boss!
Hodnocení: +433 (98%) Příspěvek: 133
Založený: 27.10.11
|
co tie domy hlavne, kempia v nich lamy ako ste predpokladali? zaujima ma to
ps: co som hral zatial ja, tak do nich nikto ňejak extra neliezol
Upravil/a lynx dne 09.06.2012 13:17
|
|
|
|
Habax |
Přidané 09.06.2012 16:39
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
nie je to až také strašné, myslím že to pokojne môže byť |
|
|
|
madvee-tec |
Přidané 09.06.2012 20:40
|
Administrátor
Hodnocení: +926 (86%) Příspěvek: 542
Založený: 08.05.11
|
Akorát kempí v takový tý budce jak je před ní síť... Ty baráky vůbec nevyužívaj, takže pohoda
|
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 09.06.2012 20:58
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Kdyby se měly zrušit všechny místa, kde se dá kempit, tak by tam zachviulu bylo všechno kulatý
To už nech tak, teď to vypadá nejlíp. Akorát už jen fixnout bugy.
Upravil/a XXL_cz dne 09.06.2012 20:58
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
lynx |
Přidané 09.06.2012 21:41
|
Like a Boss!
Hodnocení: +433 (98%) Příspěvek: 133
Založený: 27.10.11
|
Co mi ale poviete na vzdialenosti medzi plantami, nerobi vam problem switchowat planty pri defuse napr. za CT? Stihate to? Ja by som napr. bral rychlejsi presun z hlavnej brany pri studni dovnutra baraku.
- bugy a clip to je ako dalsi krok myslim jasne, cakam skor nejaky vas nazor co rozhodne neclipovat :]
- je to alfa, takze mi slo hlavne o gameplay, ak to bude v poriadku idem do detailizacie. (hlavne asi oblast ct spawnu a areny, prerobit vziualnejsie nejak B plant, prijde mi to tam strasne hranate vsetko). Kedze nepredpokladam, ze ju bude niekedy hrat tak 30 ludi, pozeniem to s detailami tak na priemernych 500, a max. 900wpoly s tym ze modelom sa vyhnem uplne (okrem tych 3 paliem co tam uz su).
A nakoniec sa este spytam, viem ze ani dustka, ci inferno, alebo akakolvek ina mapa nieje moc fun 2v2, 3v3, ale aky je vas nazor na hratelnost co ja viem 7v7 a viac? Zahrali by ste si varanta takto plnohodnotejsie (rozmyslam totiz nad niecim..).
+ este jedna vec, a to nazor ze mapa sa javi velka.. mne sa taka nejavi, neviem preco, asi snad preto ze poznam dokonale vsetky cesty atd. (a teda logicky dostat sa najkratsou cestou z miesta A na B ), preto sa pytam, je velka? A ked ano, tak sa pytam preco.. je to dlhymi a komplikovanymi ulickami, rozmermi plantov, ci prilisnou otvorenostou mapy? Pretoze max visible distance je 4096, a ked som to provnaval s overviewom dust2-ky tak velkostou su na tom priblizne rovnako, a to je dust2 povazovana za malu a rychlu mapu. (velkost vsak tazko urcit presne, pre dizajn, cesty atd.)
|
|
|