tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
+1


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


04.08.2022 06:28:29
žijemeee :D ani minuska od kadejakých mrožov nám nevadia
-1


25.07.2022 09:31:53
Mapping pořád žije :)
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
tma v mape
nomad
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.07.2011 12:37
Člen

Hodnocení: +117 (55%)
Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11

kedze viete co riesim v shutboxe tak mi poradte chcem mat v mape tmu uplnu tmu svetla rozhodim po mape a jak ste vraveli ze dat do steny light nezabralo v ampe neni leak
kompilacia
Spoiler:
tu to je


** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: C:\Program Files\Valve


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "C:\Documents and Settings\ADAM\Plocha\VHE\hammer\maps\de_boat.map" "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\de_boat.map"


** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\ADAM\Plocha\VHE\hammer\hlcsg.exe
** Parameters: "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\de_boat"

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\DOCUME~1\ADAM\Plocha\VHE\hammer\hlcsg.exe "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\de_boat"
Entering C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\de_boat.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.06 seconds)
SetModelCenters:
20%...40%...60%...80%... (0.00 seconds)
CSGBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.22 seconds)

Using Wadfile: \Program Files\Valve\cstrike\chateau.wad
- Contains 6 used textures, 16.67 percent of map (136 textures in wad)
Using Wadfile: \Program Files\Valve\cstrike\cstraining.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (24 textures in wad)
Using Wadfile: \Program Files\Valve\cstrike\cstrike.wad
- Contains 1 used texture, 2.78 percent of map (123 textures in wad)
Using Wadfile: \Program Files\Valve\cstrike\cs_747.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (143 textures in wad)
Using Wadfile: \Program Files\Valve\cstrike\cs_assault.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (22 textures in wad)
Using Wadfile: \Program Files\Valve\cstrike\cs_bdog.wad
- Contains 2 used textures, 5.56 percent of map (132 textures in wad)
Using Wadfile: \Program Files\Valve\cstrike\cs_cbble.wad
- Contains 1 used texture, 2.78 percent of map (61 textures in wad)
Using Wadfile: \Program Files\Valve\cstrike\cs_dust.wad
- Contains 5 used textures, 13.89 percent of map (28 textures in wad)
Using Wadfile: \Program Files\Valve\cstrike\cs_havana.WAD
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (122 textures in wad)
Using Wadfile: \Program Files\Valve\cstrike\cs_office.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (102 textures in wad)
Using Wadfile: \Program Files\Valve\cstrike\decals.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (225 textures in wad)
Using Wadfile: \Program Files\Valve\cstrike\de_airstrip.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (69 textures in wad)
Using Wadfile: \Program Files\Valve\cstrike\de_aztec.wad
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'SPECIAL_THANKS'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'THANKS'
- Contains 1 used texture, 2.78 percent of map (24 textures in wad)
Using Wadfile: \Program Files\Valve\cstrike\de_piranesi.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (160 textures in wad)
Using Wadfile: \Program Files\Valve\cstrike\de_storm.wad
- Contains 1 used texture, 2.78 percent of map (74 textures in wad)
Using Wadfile: \Program Files\Valve\cstrike\de_vertigo.wad
- Contains 2 used textures, 5.56 percent of map (19 textures in wad)
Using Wadfile: \Program Files\Valve\cstrike\itsitaly.wad
- Contains 3 used textures, 8.33 percent of map (99 textures in wad)
Using Wadfile: \Program Files\Valve\cstrike\n0th1ng.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (8 textures in wad)
Using Wadfile: \Program Files\Valve\cstrike\torntextures.wad
- Warning: Larger than expected texture (240172 bytes): 'TK_STONEWALLHI'
- Warning: Larger than expected texture (306812 bytes): 'TK_CLAYROOF'
- Warning: Larger than expected texture (272812 bytes): '{TK_PLANTLG'
- Warning: Larger than expected texture (327212 bytes): '{TK_PLANTSM'
- Warning: Larger than expected texture (235412 bytes): 'TK_TORNMAP'
- Contains 8 used textures, 22.22 percent of map (162 textures in wad)
Using Wadfile: \Program Files\Valve\cstrike\tswad.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (29 textures in wad)
Using Wadfile: \Program Files\Valve\valve\halflife.wad
- Contains 5 used textures, 13.89 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \Program Files\Valve\valve\liquids.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (32 textures in wad)
Using Wadfile: \Program Files\Valve\valve\xeno.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (264 textures in wad)
Including Wadfile: \Documents and Settings\ADAM\Plocha\VHE\hammer\zhlt.wad
- Contains 1 used texture, 2.78 percent of map (8 textures in wad)

Warning: More than 8 wadfiles are in use. (24)
This may be harmless, and if no strange side effects are occurring, then
it can safely be ignored. However, if your map starts exhibiting strange
or obscure errors, consider this as suspect.


added 6 additional animating textures.
Texture usage is at 1.83 mb (of 4.00 mb MAX)
0.95 seconds elapsed

----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\ADAM\Plocha\VHE\hammer\hlbsp.exe
** Parameters: "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\de_boat"

hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\DOCUME~1\ADAM\Plocha\VHE\hammer\hlbsp.exe "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\de_boat"

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)


SolidBSP [hull 0] 340 (0.03 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\de_boat.prt'
SolidBSP [hull 1] 361 (0.03 seconds)
SolidBSP [hull 2] 319 (0.02 seconds)
SolidBSP [hull 3] 371 (0.03 seconds)
0.33 seconds elapsed

----- END hlbsp -----




** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\ADAM\Plocha\VHE\hammer\hlvis.exe
** Parameters: "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\de_boat"

hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\DOCUME~1\ADAM\Plocha\VHE\hammer\hlvis.exe "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\de_boat"
198 portalleafs
582 numportals

-= Current hlvis Settings =-
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max vis distance [ 0 ] [ 0 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

fast vis [ off ] [ off ]
full vis [ off ] [ off ]


BasePortalVis:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.08 seconds)
LeafThread:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (3.19 seconds)
average leafs visible: 100
g_visdatasize:5028 compressed from 4950
3.28 seconds elapsed

----- END hlvis -----




** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\ADAM\Plocha\VHE\hammer\hlrad.exe
** Parameters: "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\de_boat"

hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\DOCUME~1\ADAM\Plocha\VHE\hammer\hlrad.exe "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\de_boat"

-= Current hlrad Settings =-
Name | Setting | Default
--------------------|---------------------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

vismatrix algorithm [ Original ] [ Original ]
oversampling (-extra)[ off ] [ off ]
bounces [ 1 ] [ 1 ]
bounce dynamic light [ on ] [ on ]
ambient light [ 0.000 0.000 0.000 ] [ 0.000 0.000 0.000 ]
maximum light [ 255.000 ] [ 256.000 ]
circus mode [ off ] [ off ]

smoothing threshold [ 50.000 ] [ 50.000 ]
direct threshold [ 25.000 ] [ 25.000 ]
direct light scale [ 2.000 ] [ 2.000 ]
coring threshold [ 1.000 ] [ 1.000 ]
patch interpolation [ on ] [ on ]

texscale [ on ] [ on ]
patch subdividing [ on ] [ on ]
chop value [ 64.000 ] [ 64.000 ]
texchop value [ 32.000 ] [ 32.000 ]

global fade [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global falloff [ 2 ] [ 2 ]
global light scale [ 1.000 1.000 1.000 ] [ 1.000 1.000 1.000 ]
global gamma [ 0.500 0.500 0.500 ] [ 0.500 0.500 0.500 ]
global light scale [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global sky diffusion [ 1.000 ] [ 1.000 ]

opaque entities [ on ] [ on ]
sky lighting fix [ on ] [ on ]
incremental [ off ] [ off ]
dump [ off ] [ off ]

colour jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
monochromatic jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
softlight hack [ 0.0 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 0.0 ]
diffuse hack [ on ] [ on ]
spotlight points [ on ] [ on ]

custom shadows with bounce light
[ off ] [ off ]
rgb transfers [ off ] [ off ]


[Reading texlights from 'C:\DOCUME~1\ADAM\Plocha\VHE\hammer\lights.rad']
[59 texlights parsed from 'C:\DOCUME~1\ADAM\Plocha\VHE\hammer\lights.rad']

1253 faces
Create Patches : 8637 base patches
0 opaque faces
117641 square feet [16940356.00 square inches]
17 direct lights

BuildFacelights:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (33.05 seconds)
visibility matrix : 4.4 megs
BuildVisLeafs:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (4.64 seconds)
MakeScales:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (5.38 seconds)
SwapTransfers:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.50 seconds)
Transfer Lists : 2995822 : 3.00M transfers
Indices : 1792576 : 1.71M bytes
Data : 11983288 : 11.43M bytes
Bounce 1 GatherLight:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.64 seconds)
FinalLightFace:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (1.88 seconds)
47.23 seconds elapsed

----- END hlrad -----





a ked je vybuch nastavne na lod musim nastavit info map parameters?
www.celysvet.cz/userbar/2f2894fc695d1324e10c95fde6572131.jpg
www.celysvet.cz/userbar/478294275dc403ce0b19db4e1f137040.png
-1
 
KoRis
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.07.2011 12:50
Člen

Hodnocení: +1548 (83%)
Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10


a ked je vybuch nastavne na lod musim nastavit info map parameters?


tomudle nerozumím...

chceš tmu ? tak si utvoř třeba nějakou místnost malou mimo mapu, kam dáš jediný light v mapě. ale pak neuvidíš fakt lautr nic a hratelnost bude úplně na dvě věci ... lepší tam dát víc světel a stlumit je ....
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________

XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
+1
 
nomad
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.07.2011 12:52
Člen

Hodnocení: +117 (55%)
Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11

no tu bombu som dal ze iba lod vybuchne ale ja pridem o 70 hp ked som na kraji mapy
www.celysvet.cz/userbar/2f2894fc695d1324e10c95fde6572131.jpg
www.celysvet.cz/userbar/478294275dc403ce0b19db4e1f137040.png
+1
 
KoRis
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.07.2011 12:54
Člen

Hodnocení: +1548 (83%)
Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10

vole vůbec ti nerozumím :D skus si dát google překladač a napsat t oaspon jednou česky ... nebo aspon slovensky, jenom né nomádsky ...
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________

XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
+1
 
nomad
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.07.2011 12:56
Člen

Hodnocení: +117 (55%)
Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11

ok dalsi pokus


info_bomb_plant ma nazov plt a cela lod co ma vybuchnut tak ma nazov plt jak si sam vravel ze ked chcem aby lod vybuchla ako cely jeden kus


ale mna to zabije hore na kopci na kraji mapy
www.celysvet.cz/userbar/2f2894fc695d1324e10c95fde6572131.jpg
www.celysvet.cz/userbar/478294275dc403ce0b19db4e1f137040.png
-1
 
XXL_cz
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.07.2011 12:57
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

No tak tam máš něco blbě no. To si neumíš ten radius přepsat?

Prostě tam dej target po výbuchu na multi_manager který ti rozbije loď a neser se stim.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+2
 
nomad
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.07.2011 12:58
Člen

Hodnocení: +117 (55%)
Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11

ja sem to udelal bez multi manageru ok nastavim to a ted rieste to svetlo
www.celysvet.cz/userbar/2f2894fc695d1324e10c95fde6572131.jpg
www.celysvet.cz/userbar/478294275dc403ce0b19db4e1f137040.png
-1
 
KoRis
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.07.2011 13:01
Člen

Hodnocení: +1548 (83%)
Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10

tak jako může to být bez něho, ale u info_bomb_target musíš dát to plt do targetu né do name ...

"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________

XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
+1
 
nomad
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.07.2011 13:02
Člen

Hodnocení: +117 (55%)
Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11

ok dal som a teraz ako na tu tmu?
www.celysvet.cz/userbar/2f2894fc695d1324e10c95fde6572131.jpg
www.celysvet.cz/userbar/478294275dc403ce0b19db4e1f137040.png
-2
 
KoRis
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.07.2011 13:09
Člen

Hodnocení: +1548 (83%)
Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10

ty vole ... :o

co je tohle za člověka ??? ... to nechce jen vlastní topic to chce celej vlastní web .... :@

tak znovu co jsem psal o pár příspěvků výš:

chceš tmu ? tak si utvoř třeba nějakou místnost malou mimo mapu, kam dáš jediný light v mapě. ale pak neuvidíš fakt lautr nic a hratelnost bude úplně na dvě věci ... lepší tam dát víc světel a stlumit je ....


že já vůbec s tebou mám takový trpělivosti ... dostanu z tebe infarkt....
Upravil/a KoRis dne 11.07.2011 13:12
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________

XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
+3
 
nomad
#11 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.07.2011 13:12
Člen

Hodnocení: +117 (55%)
Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11

aha mozno som jebli ale ak so to dobre pochopil miestnost mimo mapu? mimo sky?

ja sem chtel tmu aka je v dark_night
www.celysvet.cz/userbar/2f2894fc695d1324e10c95fde6572131.jpg
www.celysvet.cz/userbar/478294275dc403ce0b19db4e1f137040.png
+1
 
KoRis
#12 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.07.2011 13:22
Člen

Hodnocení: +1548 (83%)
Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10

mno tak to je tam ten druhej postup - světla tam normálně dej, ale ztlum je ...
ale o tomto sem už dnes psal, a nebudu to psát znovu, přečti si to tu:
http://tvorbamap....ead_id=640
ale odpovědi dávej sem ty spamere, né že někomu čórneš topic...
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________

XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
+2
 
Slovis
#13 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.07.2011 13:23
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

pane bože. jak už ti koris asi 3x psal dej tam více světel ale stlum je
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
+3
 
KoRis
#14 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.07.2011 13:24
Člen

Hodnocení: +1548 (83%)
Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10

dík slovis že ses mě zastal ... jestli se ještě jendou zeptá na to jak udělat tmu tak si ho najdu na google na kopu ho ....
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________

XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
+3
 
Dominio
#15 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.07.2011 13:24
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Víš co je to skybox?
- Ne, přečti si tohle
- Ano, čti dál

Máš v mapě skybox?
- Ne, vlož světlo(entita light) do zdi, ale tak, aby nevznikl LEAK
- Ano, vlož entitu ligh_environment někam do mapy a nastav u kolonky Brightness poslední trojčíslí třeba jen na 3

Funguje to?
- Ne, napiš co jsi udělal
- Ano, poděkuj a dej mi palce nahoru


Návod jak pro de... teda pro nomada
Upravil/a Dominio dne 11.07.2011 13:26
+4
 
nomad
#16 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.07.2011 13:46
Člen

Hodnocení: +117 (55%)
Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11

ne nejde to skybox mam to light enviroment som nastavil ako si vravel ale iba ruky su cierne
www.celysvet.cz/userbar/2f2894fc695d1324e10c95fde6572131.jpg
www.celysvet.cz/userbar/478294275dc403ce0b19db4e1f137040.png
+1
 
tom711
#17 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.07.2011 14:53
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1423 (79%)
Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10

Muss nastv j Shade vs? Dufm z toi ves prectita...

Ty si asi disgrafik dislektik a buh vi co jeste... Inak ty mavas ake znamky z diktatov?
Upravil/a tom711 dne 11.07.2011 14:55
Time for advertisement! :D
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...

A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK”
+4
 
Www.kockagame.blogspot.com
Slovis
#18 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.07.2011 15:35
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

tom ted si to vystihnul přesně
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
+2
 
madvee-tec
#19 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.07.2011 15:41
Avatar člena

Administrátor

Hodnocení: +926 (86%)
Příspěvek: 542
Založený: 08.05.11

Bože to je kokot, za tu dobu bych tu mapu udělal taky :D Tohle potkat na serveru, tak mu dam perma za nomádštinu a demenci.
+3
 
KoRis
#20 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.07.2011 15:55
Člen

Hodnocení: +1548 (83%)
Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10

tak hurá do toho madvee :) ... teda samozřejmě do obojího ;)
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________

XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
+1
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 948
bullet.gif Nejnovější člen: Cursor