Mapa analytik

Verze 2.6

Máte-li vlastní materiály / textury, modely nebo zvuky v mapě, musíte poslat tyto soubory společně s die úrovni souborů (BSP), takže hráč může vidět vaše textury a slyšet zvuky.

Jeden může také dát shromáždění všech potřebných souborů na úrovni souborového (BSP) za samozřejmé. Mapa analytikem "člověk" může dělat práci za vás!

"Člověk" analyzuje HL2 map a určuje všechny soubory potřebné pro tuto mapu. To zahrnuje materiály, textury, zvuky, modely, skripty a tak dále.

Potřebné soubory mohou být automaticky zařazeny do úrovně souboru (BSP).

Zvláštní poděkování patří Gosuke, kdo měl nápad napsat tento program. Po první kroky mnoha Mapper mě podporovali. Kromě ABTS Gosuke, Thomas 'Flausch ", alias DJ Markus Flyer, a Spice je nyní ve slavné hale.

Aniž by pomoci Mapa analytik by být ještě beta, a mnoho funkcí chybí.

DÍKY!

1. Začněte Mapa Analyst

ZIP soubor může být rozbalen na libovolném místě. Je běžné, aby programy do složky "Programy". Vytvořte si svůj dílčí složky "muž" a rozbalte ZIP soubor zde.

Po rozbalení by měl být "man.htm" souborů (tento soubor) programu "man.exe", a pod složku "obrázky". S dvojitým kliknutím na "člověk" jeden začne Mapa Analyst.

Předtím, než můžete analyzovat, musíte nastavit hru cestu. Bez platné hra cestu, je "člověk" nemůže najít správné soubory.

V nabídce možností si člověk musel vybrat podmenu "hry cesty", a pak vyberte možnost "Set hru cestu". Pro hru "Counter Strike" cesta by mohla být "C: \ ventil \ SteamApps \ Gordon Freeman \ counter-strike source \ cstrike". Jsou složky jako "materiál", "map", a tak dále.

Pro každý mod cesta je jiná. Po nastavení cesty analýza mapy může začít. S menu položku "Zobrazit cesty hře" je možné nastavení je pod kontrolou.

2. Čtení na mapě

Mapa Analyst je začít s dvojitým kliknutím . Pomocí menu Soubor je možné vybrat soubor map (VMF nebo BSP) pro čtení. Při čtení je obsah připravený pro analýzu. Výsledky jsou uvedeny v pracovním okně. Místo toho, aby pomocí nabídky Soubor lze také přetáhnout soubor map do pracovního okna.

Alternativa se dá přetáhnout soubor map (VMF nebo BSP) na ikonu programu. Ale pak na jiném místě pro konfigurační soubor je používán. Preferujete-li tento způsob, budete muset nastavit cestu hru znovu. Viz též 7. Možnosti.


2.A Spusťte Mapa analytik Hammer

Jeden může začít Mapa analytik Hammer:
  1. Sestavit mapu "Expert Mode".
  2. Vytvoření nového příkazu.
  3. Dejte "Cmds" cestu k nainstalovanému man.exe.
  4. V "Parms" linka vložka -c $ bspdir \ $ file.bsp-g $ gamedir .
  5. Ať je to poslední příkaz.

Pokaždé, když někdo sestavuje mapu v "expertním režimu" všechny vlastní soubory budou vloženy do BSP MAN.

3. Analýza map

V menu Soubor vyberte .

Jeden po všech ostatních modelů, zvuk, materiál a struktura souborů a dalších herních souborů (bot, text, atd.) jsou analyzovány. Soubory nebyl nalezen, jsou zbarveny modře, je soubor nalezen v černé a barevné zobrazení s velikostí zde.

Kromě modelu soubory končící na ". MDL" všechny soubory se stejným základním názvem, ale přípon. Dx80.vtx ','. Dx90.vtx ','. Sw.vtx ','. VVD "a". PHY "bude být přijata do seznamu zahrnout.

Veškeré materiály soubory (VMT), který se používá v modelech se analyzují a používají soubory textur (VTF) jsou také zahrnuty.

Poté se mapa analyzován pro zvukové soubory (WAV), skřítci (SPR) a scény soubory (VCD).

Konečně jsou všechny kartáče analyzovány materiálu soubory (VMT) a zde použité textury (VTF)

Pokud je textový soubor (. Txt) nebo soubor Bot (. NAV) existuje ve složce "mapy" jsou zahrnuty také.

Všechny soubory, nenašel se nyní vzhlédl v HL2 GCF soubory. GCF soubory obsahuje všechny materiály, textury, modely, zvuk atd. použité v Half-Life 2 herní úrovně. Pokud se chybějící soubory nejsou tam našli, jsou zobrazeny červeně zpráv v pracovním okně. Tyto soubory nelze patří, a ne použitý ve hře.

4. Vložení souborů do úrovně souboru (VBSP)

V menu Soubor vyberte .

Všechny nalezené soubory se vkládají v úrovni souboru (BSP / VBSP).

Half-Life 2 vytváří také vnitřní soubory pro herní soubory (BSP) a jejich zařazení. Všechny nalezené soubory a vnitřní soubory budou shromažďovány a vložení. Je-li vlastní soubory se stejným názvem již existuje (tj. již zahrnuté je ve hře souboru), budou na písemné.

Je-li volba "Přepsat BSP" není nastaven kopii souboru BSP je a jmenoval "man_betatest.bsp a uložen ve složce" mapy ". Je-li volba "Přepsat BSP" je nastavena, bude úroveň soubor přes písemné.

Při vkládání všech souborů jsou uvedeny v pracovním okně (černá barva) a označené "patří". Pokud je soubor již existoval ve hře soubor je označen "nahradit". Vnitřní HL2 soubory jsou zobrazeny v modré zprávy a označené "zůstat".

5. Vkládání dalších souborů ručně

V nabídce Soubor "patří -> Vyberte soubor .." je možné vybrat více souborů pro vložení. Je možné si vybrat několik souborů v poli pro výběr souboru.

Pokud se někdo chtěl použít tyto soubory více než jednou v seznamu souborů mohou být uloženy v souboru TXL. Stačí otevřít soubor pro výběr krabici s "patří -> Uložit seznam souborů ..". Dá se název a místo každého souboru bylo. Ale jestli to má stejný název jako soubor hru, může být používán Mapa Analyst automaticky.

S 'jsou -> Přečtěte si seznam souborů .. " lze přečíst v seznamu souborů.

6. Ukládání výsledků

V seznamu nalezených souborů (seznam obsahu) je možné uložit do textového souboru.

Obsah pracovního okna lze uložit být volbou "Výsledky ..".

S novou položku menu "Mapa na .." (Není zde), je možné vytvořit letní na mapě a uložit jako textový soubor.

7. Možnosti

Hra cesta


Díky možnosti "Hra Cesta" -> "Nastavení hry cestu .." během instalace nastavit cestu ze hry mod. S "Cesta Zobrazit hře" je možné zjistit aktuální nastavení.

Jakmile se možnost změny nastavení jsou uloženy v souboru "man.cfg". Pokud je "člověk", je začít s dvojitým kliknutím Tento soubor je na stejném místě jako analytik mapy byly uloženy.

Ale pokud map nebo BSP soubor přetáhnout na ikonu programu místo, je nějaká věc, jako "vlastní soubory. Jestliže jeden dává přednost tomuto způsobu použití ve hře Cesta k nápravě musí být nastaven znovu.


Automatický

Zde je možné nastavit analýzy a vkládání souborů na automatické. Tato fáze se spouští automaticky, pokud předchozí fáze byla plná úspěchů.

V menu Volby třech režimech "automatické" lze nastavit:

  • Patří : Seznam další soubory se budou automaticky zavádět.
  • Analyzovat : Pokud mapě ruda BSP souboru byly naloženy úspěch plně analýza se spustí automaticky.
  • Aktualizace : byla analýza úspěch plně BSP Aktualizace se spustí automaticky.

MOD soubor

Všechny soubory používané úrovni, ale nebyly nalezeny v herních adresářích jsou hledána v GCF soubory HL2. Pokud se jedna jako GCF soubory z dalších módů je možné použít (např. HL2 Deathmatch a Counter-Strike Source).

Pokud si vytvoříte na úrovni pro Counter-Strike, musíte aktivovat volbu "Counter-Strike Source".

Zobrazení

Docela často velmi soubory jsou potřeba. Do této hmoty souboru zpráv chybových zpráv lze snadno přehlédnout a Miss. Proto je zobrazení přidané soubory mohou být potlačena s touto volbou.

Přepsat

Pokud je tato volba aktivována BSP původní soubor bude přepsán. Pozor Aktivace této volby je na ONE riziko! Tento program je stále beta, a může se stát, že hra není soubor schopen hrát.



Copyright 2005 Rolf Hanisch, Berlin
ke stažení: http://www.map-lounge.de
Email: mapbuilder@web.de