-
01.09.2009 09:19 # 1
Předem SDK - Jak nastavit Hammer pro L4D
Takže nemůžete čekat na oficiální vydání L4D SDK? Nebojte se, můžete nastavit old-school stylu. Zde je návod: First Step
- Otevřete páry a jděte na kartu Nástroje.
- Odtud vyberte Source SDK
- Z rozevíracího seznamu vyberte motorizace, že je "The Orange Box"
Pokud máte Orange Box vybrané už nemusíte vybrat znovu, přirozeně.
- Ze zdroje SDK panelu stiskněte tlačítko "Vytvořit Mod" tlačítko.
- Vyberte možnost Vytvořit Half-Life 2 multiplayer mod a stiskněte tlačítko Další.
- Nyní nové obrazovce objeví se a ptá se, co se nazývá mod a tam, kde by měl být uložen. Typu "C: \ Left4Fake" na první pole a do druhého "Left4Fake"
Bude to zátěž se na chvíli. Ať je to jeho práce. Hotovo? Super Pojďme se připravit na druhý krok: Druhý krok
- Stáhněte si program z tohoto odkazu.
- Rozbalte soubory někde na pevném disku .
- Nyní dvakrát klikněte Gibbed.Valve.ExtractPackage.exe .
- Stiskněte tlačítko Extrahovat a najít soubor s názvem pak01_dir.vpk nachází v instalačním adresáři vašeho Steam \ SteamApps \ Common \ Left 4 Dead \ left4dead \
- Extrahujte soubor SteamApps \ Sourcemods \ Left4Fake \
"Jak si attoyrney doporučuji použít tento čas, aby horký šálek kávy." Vše hotovo? Skvělé! Připravte se na ty otravné krok. Třetí krok je to o něco trochu nudné jako skript, který udělá všechnu práci za vás, aby zmizel trochu nebe. Musíte to udělat ručně nyní ...
- Zkopírujte následující do textového souboru:
Kód:kopie *. VTX *. dx80.vtx kopii *. VTX *. dx90.vtx kopii *. VTX *. sw.vtx del *. dx80.dx90.sw.vtx del *. dx80.dx90.vtx del *. DX80. sw.vtx del *. dx90.sw.vtx
- Nyní přejmenujte na txt, že: vtxfixer.bat
- Přejděte do složky Left4Fake model v SteamApps \ SourceMods \ Left4Fake \ modely \
- a copypaste skript souboru, který se právě tam.
- Spusťte jej.
- Nyní kopírovat a vložit skript do všech složek a SUB složky na své modely adresáře a spusťte jej.
- Stáhněte si následující soubor: http://www.filefactory.com/file/af796ad/n/L4Dfgd_zip
- Extrakt, že kdekoliv se vám líbí.
- Nyní otevřete Source SDK a zkontrolujte, zda máte Orange Box verze motoru a Left4Fake vybrané z rozevíracího seznamu.
- Nestyď se a nastartovat Hammer.
- Přejděte na Nástroje -> Možnosti
Nové obrazovce se objeví.
- Ze souborů dat hry, jděte do toho a odstranit poločas multiplayer jeden.
- Stiskněte tlačítko Přidat a přidejte stažený soubor a dříve získané ... kde jste někdy rozbalit.
- Aktualizace těchto informací, aby tyto karty:
Kód:Exe soubor Kategorie: $ SteamDir \ steamapps \ SourceMods \ Left4Fake hry Kategorie: $ SteamDir \ steamapps \ SourceMods \ Left4Fake Hammer VMF Kategorie: $ SteamUserDir \ sourcesdk_content \ l4f
Všichni jste SET!
Pátý krok
- Nyní, aby byly mapy a mě pyšný.
Když jste připraveni vyzkoušet své mapy zkompilovat (aniž by se to), a zkompilované soubor do složky L4D mapy nalezené v SteamApps \ Common \ Left4Dead \ left4dead \ maps \ spuštění Left 4 Dead a zadejte následující příkaz do konzole "map yourmapname " Bude to zátěž. Chcete-li vytvořit navigační mapy k mapě (tak, aby hloupí roboty a zombies mohou běhat) typu "nav_generate" v konzoli po načtení mapy. Nyní přidejte Kebab pověst a uctívají ho jako Bůh !
Naposledy upravil WhiskeySix, 03-29-2009 v 12:22 .
| TG | Kebab-Kastike hlásí do služby. | Proč? Trubky! Internet je trubice!
My TacticalGamer VOIP a Teamplay videa
. Mina kaskean, Vihana liekillä kylvän veristä ohraa
"Podívejte se na svět, když je tam ještě" - Madventures
-
01-14-2009 14:30 # 2
Re: Pre SDK - Jak nastavit Hammer pro L4D
link funguje
se soubor zde namísto http://files.filefront.com/L4Dfgdzip.../fileinfo.html
-
01-14-2009 14:53 # 3
Re: Pre SDK - Jak nastavit Hammer pro L4D
Vidím, nemohu změnili příspěvek, možná mods může pomoci s úpravou, že.
| TG | Kebab-Kastike hlásí do služby. | Proč? Trubky! Internet je trubice!
My TacticalGamer VOIP a Teamplay videa
. Mina kaskean, Vihana liekillä kylvän veristä ohraa
"Podívejte se na svět, když je tam ještě" - Madventures
-
01-28-2009 17:41 # 4
- Datum registrace
- 01. 2009
- Příspěvky
- 1
Re: Pre SDK - Jak nastavit Hammer pro L4D
Hej, díky moc si toturial mi opravdu pomohlo nastavit Source SDK a nemůže se dočkat začít mapování, jsem naštvaná kopírování a vkládání do složek znovu a znovu, a protože jsem práci s CMD rychlé a skripty hodně na vysoké škole jsem Napsal jste nový, zkouší to sám, a to všechno funguje v pořádku.
Kód:@ Echo off echo Zahájení kopírování souborů a přejmenovávat. volání: loopCurrentDirectory "% CD%" echo Dokončeno. goto: eof : loopCurrentDirectory :: / / Chyť složky jsme v ne celou cestu. :: / / Tato informace bude použít pro info stavu výstupu v directoryLoop. nastavit Název_adresáře =% ~ n1 volání: directoryLoop% 1%% Název_adresáře goto: eof : directoryLoop ::. / / nastavit proměnnou spočítat, kolik jsme kopie souborů v aktuálním adresáři soubor numCopied = 0 ::. / / Strip citace z naší parametry for / f "useback žetonů =*"%% v ve ('% 1') se soubor noquotes1 =%% ~ V for / f "useback žetonů =*"%% W v ('% 2') se soubor noquotes2 =%% ~ w : / / Output Directory, co jsme dovnitř echo - Hledání "%% noquotes2" :: / / Pokud existuje nějaká VTX souborů v aktuálním adresáři, pak jejich zpracování. if exist% 1 \ *. VTX for / f "delims ="%% G ("dir% 1 \ *. VTX / b) volejte: stripThenProcessFileName" noquotes1%% \%% g " : : / / Když něco kopírovat z aktuálního adresáře, výstup informací. if% numCopied% GTR 0 echo -%% numCopied soubory byly zkopírovány. .:: / / Rekurzivně na libovolné podadresáře pro / f "delims ="%% G ("dir% 1 / b / AD"), volejte: directoryLoop "% ~ d1% ~ p1% ~ n1 \%% g" "% noquotes2% \%% g" goto: eof : stripThenProcessFileName :: / / pás souboru z parametru. nastavit filename =% ~ n1 volání: processFileName% 1% filename% goto: eof : processFileName ::. / / Pokud je tento soubor je jeden z těch kopírování, nedělají nic s tím POKUD " % ~ x2 "==". SW "goto check_done POKUD "% ~ x2 "==". DX90" goto check_done POKUD "% ~ x2 "==". DX80" goto check_done :: / / nastavení plného proměnné informace pro cestu kopie destinací. nastavit file_sw = "% ~ d1% ~ p1% ~ n1.sw.vtx" nastavit file_dx90 = "% ~ d1% ~ p1% ~ n1.dx90.vtx" nastavit file_dx80 = "% ~ d1% ~ p1 % ~ n1.dx80.vtx " : check_sw ::. / / Pokud soubor již existuje, přeskočte tuto část if exist%% file_sw goto check_dx90 ::. / / Jinak, zkopírujte soubor a přírůstku pult 1 výtisk% 1 file_sw%%> NUL set / numCopied =% numCopied% +1 : check_dx90 ::. / / Pokud soubor již existuje, přeskočte tuto část if exist%% file_dx90 goto check_dx80 :: / / Jinak, zkopírujte soubor a přírůstku . pult 1 copy% 1% file_dx90%> NUL set / numCopied =% numCopied% +1 : check_dx80 ::. / / Pokud soubor již existuje, přeskočte tuto část if exist%% file_dx80 goto check_done :: / / jinak zkopírujte soubor a přírůstku pult 1. copy% 1% file_dx80%> NUL set / numCopied =% numCopied% +1 : check_done goto: eof
-
01-29-2009 09:11 # 5
Re: Pre SDK - Jak nastavit Hammer pro L4D
Pěkné, díky za sdílení.
| TG | Kebab-Kastike hlásí do služby. | Proč? Trubky! Internet je trubice!
My TacticalGamer VOIP a Teamplay videa
. Mina kaskean, Vihana liekillä kylvän veristä ohraa
"Podívejte se na svět, když je tam ještě" - Madventures
-
01-31-2009 22:58 # 6
Re: Pre SDK - Jak nastavit Hammer pro L4D
Mám problém, otevírá můj Left4Fake mod .... to říká "MountFilesSystem (203) selhalo: Nepodařilo se změnit velikost cache soubory." Nějaké nápady?
-
02.05.2009 08:40 # 7
Re: Pre SDK - Jak nastavit Hammer pro L4D
To se mi nezdá správné.
Možná jste se nepodařilo rozbalit soubory v kroku dvě, nebo jste běžel L4D nebo HL2DM.| TG | Kebab-Kastike hlásí do služby. | Proč? Trubky! Internet je trubice!
My TacticalGamer VOIP a Teamplay videa
. Mina kaskean, Vihana liekillä kylvän veristä ohraa
"Podívejte se na svět, když je tam ještě" - Madventures
-
02.05.2009 09:05 # 8
Re: Pre SDK - Jak nastavit Hammer pro L4D
Omlouváme se, ale ignorovat to místo. Mám to do práce, a já se nyní snaží přijít na to nejlepší způsob, jak vybudovat parkoviště.
-
02.06.2009 13:31 # 9
Re: Pre SDK - Jak nastavit Hammer pro L4D
Tak dobře.
Možná budete chtít podělit, jak jsi to do práce, lidi, kteří mohou mít stejné chyby se najít kód tomto tématu přes Google a budou smutné, když vás uvidí nesdílel odpověď. Co se týče parkování garáž, jen nezapomeňte, že nepřidávají pilars (pokud se chystáte dělat klasické pilars v garážích), které mají být vedle "temnoty" aka vnější stěně, ale uvnitř místnosti, a pak svázat je, aby subjekt func_brush. To bude vaše garáž běží mnohem hladší, protože VIS listy nenechte se zmást.
| TG | Kebab-Kastike hlásí do služby. | Proč? Trubky! Internet je trubice!
My TacticalGamer VOIP a Teamplay videa
. Mina kaskean, Vihana liekillä kylvän veristä ohraa
"Podívejte se na svět, když je tam ještě" - Madventures
-
03-16-2009 17:19 # 10
Re: Pre SDK - Jak nastavit Hammer pro L4D
pro info
Myslím, že toto téma je k dispozici na Google hodně, vzhledem k názvu vlákna a tagy
souborů, má 1880 zobrazení (jako dnes),
soubor filefront Nahrál jsem měl 296 stažení (ode dneška) http://files .filefront.com/L4Dfgdzip.../fileinfo.html
-
03-16-2009 20:12 # 11
Re: Pre SDK - Jak nastavit Hammer pro L4D
Cool, doufám, že nějakou dobu trvat, podívejte se na Společenství, zatímco oni jsou tady.
| TG | Kebab-Kastike hlásí do služby. | Proč? Trubky! Internet je trubice!
My TacticalGamer VOIP a Teamplay videa
. Mina kaskean, Vihana liekillä kylvän veristä ohraa
"Podívejte se na svět, když je tam ještě" - Madventures
-
03-25-2009 16:13 # 12
- Datum registrace
- 03. 2009
- Příspěvky
- 2
Re: Pre SDK - Jak nastavit Hammer pro L4D
Ahoj kluci konečně dostal můj opět pracovat! právo Tady je oprava Source SDK pád při vytvoření nového mod (dostane na 95% pak zemře na Vás), musíte Source SDK Limited Počítačové znalosti přítel se systémem XP, který měl také zdroj SDK 1. Váš přítel si vytvořit mod na tzv. Left4Fake 2. přimět je, aby vám poslal C: \ Left4Fake soubor 3. přimět je, aby vám poslal C: \ Program Files \ Steam \ steamapps \ SourceMods \ Left4Fake soubor 4. Dejte tyto soubory do míst, tam ... 5. Nyní přejděte na C: \ Program Files \ Steam \ steamapps \ <insert parní Přihlásit here> \ sourcesdk \ bin \ orangebox \ bin a otevřít v poznámkovém bloku GameConfig 6. To je trochu složitější, pokud máte nainstalované jiné hry ... Pokud nemáte žádné hry vložit to do poznámek, "Configy" { "Games" { "Left4Fake" { "GameDir", "c: \ Program Files \ parní \ steamapps \ SourceMods \ Left4Fake" "kladivo" { "GameData0", "c : \ Program Files \ pára \ steamapps \ <jméno \ sourcesdk \ bin \ orangebox \ bin \ hl2mp.fgd " "TextureFormat", "5" "MapFormat", "4" "DefaultTextureScale" "0,250000" "DefaultLightmapScale", "16" "GameExe" "C: \ Program Files \ pára \ steamapps \ <uživatelské_jméno> \ Half-Life 2 \ hl2.exe" "DefaultSolidEntity" "func_detail" "BSP" "C: \ Program Files \ pára \ steamapps \ <uživatelské name> \ sourcesdk \ bin \ orangebox \ bin \ vbsp.exe " "Vis" "C: \ Program Files \ pára \ steamapps \ <jméno \ sourcesdk \ bin \ orangebox \ bin \ vvis.exe" "Light" " C: \ Program Files \ pára \ steamapps \ <jméno \ sourcesdk \ bin \ orangebox \ bin \ vrad.exe " "GameExeDir" "C: \ Program Files \ pára \ steamapps \ <uživatelské_jméno> \ Half-Life 2 " "MapDir" "C: \ Program Files \ pára \ steamapps \ SourceMods \ sourcesdk_content \ Left4Fake \ mapsrc" "BSPDir" "C: \ Program Files \ pára \ steamapps \ SourceMods \ Left4Fake \ maps" "CordonTexture" "Tools \ toolsskybox " "MaterialExcludeCount", "0" } } } "SDKVersion" "3" } To by mělo stačit, ale pokud máte jiné hry, v tomto seznamu je třeba kolem jen kousky po "Configy" { "Games" Doufám, že to pomáhá!
-
03-28-2009 17:23 # 13
Re: Pre SDK - Jak nastavit Hammer pro L4D
filefront uzavírá 30.března, takže výše uvedený odkaz přestane fungovat nový odkaz L4Dfgd_zip stažení L4Dfgd.zip z FileFactory.com admin plz změně příspěvek 1 v tomto tématu s novými funkcemi
-
03-31-2009 13:56 # 14
- Datum registrace
- 03. 2007
- Věk
- 41
- Příspěvky
- 1127
Re: Pre SDK - Jak nastavit Hammer pro L4D
Pár poznámek o použití tohoto SDK ... Co můžete to udělat: -nemůžete udělat správnou panice události / akce s tímto crescendo, SDK je špatné verze a některé z možností, které potřebujete v rozbalovacím menu prostě nejsou tam. Stále můžete je nastavit, ale že se bude pohybovat hloupě, pokud používáte více než jednu akci / map a méně než polovina z nich bude plodit davy za volání hordy, a několik, které jsou hordy přijde od do dálky mají být skutečně efektivní. Nová verze mrtvé město ukažte off dokonale. -nelze nastavit nádrž spawn spouští na ředitele k použití, opět nedostatek rozbalovací nabídky Volby. - nelze nastavit čarodějnice spawn spouští ze stejného důvodu nemůžete udělat nádrž spawn spouští. -nelze nastavit infikované lezení body ze stejných důvodů, že nemůžete dělat věci, nad jeden. Normální nakažených mohl vyšplhat 180 jednotek bez nutnosti šplhání bodů, ale speciální nakažené vyžadují. (180 kusů = cca 3x větší výšky přežili) -nelze přidat křehké zdi, tam jsou možnosti, které je třeba nastavit, že současná podoba SDK doesnt umožňují. Co můžete udělat ... , můžete v podstatě navrhnout celou mapu od hráče začátku až do konce checkpoint. -Můžete to udělat nav mřížky, takže si můžete otestovat své mapy pro buggy / glitched pozice. -Můžete to udělat všechno pro osvětlení a kostky mapy (2 věci, které obvykle do poslední as Dodávají se kompilaci nejvíce) ne že budete dělat ty věci tak. Tip:.. Do cubemaps jako "poslední položka" před vydáním verze mapy vyzkoušet, aby velikost souboru BSP se Poznámky: Valve dali hodně práce, aby do nastavení navigace sítí (podstatě AI a ředitelů logiku pro mapy) dost rychlá a bezbolestná. Jsem ohromen, jak intuitivní celý proces. Pokud si váží klíče v podstatě 6 povelů, můžete letět přes mapu a dělat všechnu práci, co potřebujete v noclip režimu v podstatě času potřebného létat úrovni.
-
04.07.2009 11:18 # 15
Re: Pre SDK - Jak nastavit Hammer pro L4D
Ano, můžete. Jediný problém je, že přeživší může rozbít je také, na rozdíl od jeho ve hře, pouze infikovaný může zlomit zdi. SDK není v žádném případě stejná jako oficiální. Tento způsob je vytvořit SDK, takže můžete Playtest mapu s L4D místo HL2DM nebo něco takového při používání L4D modelů.
| TG | Kebab-Kastike hlásí do služby. | Proč? Trubky! Internet je trubice!
My TacticalGamer VOIP a Teamplay videa
. Mina kaskean, Vihana liekillä kylvän veristä ohraa
"Podívejte se na svět, když je tam ještě" - Madventures
Nit informace
Uživatelé prohlížející toto téma
Momentálně je online 1 uživatel prohlíží toto vlákno. (0 členů a 1 host)
Záložky