Vítejte v taktické hře
  • Platforma Facebook

+ Odpovědět na téma
Strana 1 z 2 1 2 PosledníPoslední
Výsledky 1 až 15 z 21
Diskuse: Left 4 Dead / Left 4 Dead - Mapy a mody - Pre SDK - Jak nastavit Hammer pro L4D - Takže nemůžete čekat na oficiální vydání L4D SDK? Nebojte se, vy
  1. # 1

    Kebab-Kastike Avatar

    Datum registrace
    06. 2007
    Umístění
    Finsko
    Věk
    22
    Příspěvky
    2847

    Předem SDK - Jak nastavit Hammer pro L4D

    Takže nemůžete čekat na oficiální vydání L4D SDK? Nebojte se, můžete nastavit old-school stylu. Zde je návod: First Step





    • Otevřete páry a jděte na kartu Nástroje.
    • Odtud vyberte Source SDK
    • Z rozevíracího seznamu vyberte motorizace, že je "The Orange Box"
    Tento editor nastaví na novou verzi Source Engine.
    Pokud máte Orange Box vybrané už nemusíte vybrat znovu, přirozeně.


    • Ze zdroje SDK panelu stiskněte tlačítko "Vytvořit Mod" tlačítko.
    • Vyberte možnost Vytvořit Half-Life 2 multiplayer mod a stiskněte tlačítko Další.
    • Nyní nové obrazovce objeví se a ptá se, co se nazývá mod a tam, kde by měl být uložen. Typu "C: \ Left4Fake" na první pole a do druhého "Left4Fake"
    Proč Left4Fake? Takže to není bordel nic, když ventil rozhodne uvolnit oficiální SDK pro Left4Dead.
    Bude to zátěž se na chvíli. Ať je to jeho práce. Hotovo? Super Pojďme se připravit na druhý krok: Druhý krok






    Odkaz na soubor. ZIP přijde, když stisknete odkaz s názvem novější sestavení mého VPK nástroj, který nyní obsahuje uživatelské rozhraní.
    • Rozbalte soubory někde na pevném disku .
    • Nyní dvakrát klikněte Gibbed.Valve.ExtractPackage.exe .
    • Stiskněte tlačítko Extrahovat a najít soubor s názvem pak01_dir.vpk nachází v instalačním adresáři vašeho Steam \ SteamApps \ Common \ Left 4 Dead \ left4dead \
    • Extrahujte soubor SteamApps \ Sourcemods \ Left4Fake \
    Tím se získat všechny textury, zvuky a modely a podobné věci, takže můžete pracovat s nimi. Bude to chvíli trvat.
    "Jak si attoyrney doporučuji použít tento čas, aby horký šálek kávy." Vše hotovo? Skvělé! Připravte se na ty otravné krok. Třetí krok je to o něco trochu nudné jako skript, který udělá všechnu práci za vás, aby zmizel trochu nebe. Musíte to udělat ručně nyní ...






    • Zkopírujte následující do textového souboru:
    Kód:
    kopie *. VTX *. dx80.vtx 
    kopii *. VTX *. dx90.vtx 
    kopii *. VTX *. sw.vtx 
    del *. dx80.dx90.sw.vtx 
    del *. dx80.dx90.vtx 
    del *. DX80. sw.vtx 
    del *. dx90.sw.vtx
    • Nyní přejmenujte na txt, že: vtxfixer.bat
    • Přejděte do složky Left4Fake model v SteamApps \ SourceMods \ Left4Fake \ modely \
    Sidenote: Pokud nemůžete najít složky, které jste udělal něco špatně.
    • a copypaste skript souboru, který se právě tam.
    • Spusťte jej.
    • Nyní kopírovat a vložit skript do všech složek a SUB složky na své modely adresáře a spusťte jej.
    Skript opravuje model soubory, takže můžete použít. Až budete hotovi bezva otevřít vychlazené pivo. Jste téměř hotovi zde. Čtvrtý krok




    Rozbalil jsem dolu do SteamApps \ myusername \ sourceSDK_content \ jen aby věci pořádek.
    • Nyní otevřete Source SDK a zkontrolujte, zda máte Orange Box verze motoru a Left4Fake vybrané z rozevíracího seznamu.


    • Nestyď se a nastartovat Hammer.
    • Přejděte na Nástroje -> Možnosti

    Nové obrazovce se objeví.

    • Ze souborů dat hry, jděte do toho a odstranit poločas multiplayer jeden.
    • Stiskněte tlačítko Přidat a přidejte stažený soubor a dříve získané ... kde jste někdy rozbalit.
    • Aktualizace těchto informací, aby tyto karty:

    Kód:
    Exe soubor Kategorie: 
    $ SteamDir \ steamapps \ SourceMods \ Left4Fake 
    
    hry Kategorie: 
    $ SteamDir \ steamapps \ SourceMods \ Left4Fake 
    
    Hammer VMF Kategorie: 
    $ SteamUserDir \ sourcesdk_content \ l4f
    Pro Directory Hammer VMF budete muset vytvořit novou složku, do tohoto umístění. Mělo by se v: SteamApps \ VašeUživatelskéJméno \ sourcesdk_content

    Všichni jste SET!

    Pátý krok
    • Nyní, aby byly mapy a mě pyšný.

    Když jste připraveni vyzkoušet své mapy zkompilovat (aniž by se to), a zkompilované soubor do složky L4D mapy nalezené v SteamApps \ Common \ Left4Dead \ left4dead \ maps \ spuštění Left 4 Dead a zadejte následující příkaz do konzole "map yourmapname " Bude to zátěž. Chcete-li vytvořit navigační mapy k mapě (tak, aby hloupí roboty a zombies mohou běhat) typu "nav_generate" v konzoli po načtení mapy. Nyní přidejte Kebab pověst a uctívají ho jako Bůh !






    Naposledy upravil WhiskeySix, 03-29-2009 v 12:22 .
    | TG | Kebab-Kastike hlásí do služby. | Proč? Trubky! Internet je trubice!
    My TacticalGamer VOIP a Teamplay videa

    . Mina kaskean, Vihana liekillä kylvän veristä ohraa
    "Podívejte se na svět, když je tam ještě" - Madventures


  2.  
  3. # 2

    Exploding_Silver Avatar

    Datum registrace
    12. 2005
    Umístění
    Eurolandu
    Příspěvky
    7241
    Blogu
    1

    Re: Pre SDK - Jak nastavit Hammer pro L4D

    CitovatPůvodně odesláno od Kebab, Kastike Zobrazit příspěvek

    Čtvrtým krokem
    Rozbalil jsem dolu do SteamApps \ myusername \ sourceSDK_content \ jen aby věci pořádek.
    link funguje
    se soubor zde namísto http://files.filefront.com/L4Dfgdzip.../fileinfo.html

  4.  
  5. # 3

    Kebab-Kastike Avatar

    Datum registrace
    06. 2007
    Umístění
    Finsko
    Věk
    22
    Příspěvky
    2847

    Re: Pre SDK - Jak nastavit Hammer pro L4D

    Vidím, nemohu změnili příspěvek, možná mods může pomoci s úpravou, že.
    | TG | Kebab-Kastike hlásí do služby. | Proč? Trubky! Internet je trubice!
    My TacticalGamer VOIP a Teamplay videa

    . Mina kaskean, Vihana liekillä kylvän veristä ohraa
    "Podívejte se na svět, když je tam ještě" - Madventures


  6.  

     
  7. # 4

    Datum registrace
    01. 2009
    Příspěvky
    1

    Re: Pre SDK - Jak nastavit Hammer pro L4D

    Hej, díky moc si toturial mi opravdu pomohlo nastavit Source SDK a nemůže se dočkat začít mapování, jsem naštvaná kopírování a vkládání do složek znovu a znovu, a protože jsem práci s CMD rychlé a skripty hodně na vysoké škole jsem Napsal jste nový, zkouší to sám, a to všechno funguje v pořádku.

    Kód:
    @ Echo off 
    echo Zahájení kopírování souborů a přejmenovávat. 
    volání: loopCurrentDirectory "% CD%" 
    echo Dokončeno. 
    goto: eof 
    
    : loopCurrentDirectory 
      :: / / Chyť složky jsme v ne celou cestu. 
      :: / / Tato informace bude použít pro info stavu výstupu v directoryLoop. 
      nastavit Název_adresáře =% ~ n1 
      volání: directoryLoop% 1%% Název_adresáře 
    goto: eof 
    
    : directoryLoop 
      ::. / / nastavit proměnnou spočítat, kolik jsme kopie souborů v aktuálním adresáři 
      soubor numCopied = 0 
      
      ::. / / Strip citace z naší parametry 
      for / f "useback žetonů =*"%% v ve ('% 1') se soubor noquotes1 =%% ~ V 
      for / f "useback žetonů =*"%% W v ('% 2') se soubor noquotes2 =%% ~ w 
      
      : / / Output Directory, co jsme dovnitř 
      echo - Hledání "%% noquotes2" 
      
      :: / / Pokud existuje nějaká VTX souborů v aktuálním adresáři, pak jejich zpracování. 
      if exist% 1 \ *. VTX for / f "delims ="%% G ("dir% 1 \ *. VTX / b) volejte: stripThenProcessFileName" noquotes1%% \%% g " 
      
      : : / / Když něco kopírovat z aktuálního adresáře, výstup informací. 
      if% numCopied% GTR 0 echo -%% numCopied soubory byly zkopírovány. 
      
      .:: / / Rekurzivně na libovolné podadresáře 
      pro / f "delims ="%% G ("dir% 1 / b / AD"), volejte: directoryLoop "% ~ d1% ~ p1% ~ n1 \%% g" "% noquotes2% \%% g" 
    goto: eof 
    
    : stripThenProcessFileName 
      :: / / pás souboru z parametru. 
      nastavit filename =% ~ n1 
      volání: processFileName% 1% filename% 
    goto: eof 
    
    : processFileName 
      ::. / / Pokud je tento soubor je jeden z těch kopírování, nedělají nic s tím 
      POKUD " % ~ x2 "==". SW "goto check_done 
      POKUD "% ~ x2 "==". DX90" goto check_done 
      POKUD "% ~ x2 "==". DX80" goto check_done 
    
      :: / / nastavení plného proměnné informace pro cestu kopie destinací. 
      nastavit file_sw = "% ~ d1% ~ p1% ~ n1.sw.vtx" 
      nastavit file_dx90 = "% ~ d1% ~ p1% ~ n1.dx90.vtx" 
      nastavit file_dx80 = "% ~ d1% ~ p1 % ~ n1.dx80.vtx " 
      
      : check_sw 
      ::. / / Pokud soubor již existuje, přeskočte tuto část 
      if exist%% file_sw goto check_dx90 
        ::. / / Jinak, zkopírujte soubor a přírůstku pult 1 
        výtisk% 1 file_sw%%> NUL 
        set / numCopied =% numCopied% +1 
    
      : check_dx90 
      ::. / / Pokud soubor již existuje, přeskočte tuto část 
      if exist%% file_dx90 goto check_dx80 
        :: / / Jinak, zkopírujte soubor a přírůstku . pult 1 
        copy% 1% file_dx90%> NUL 
        set / numCopied =% numCopied% +1 
      
      : check_dx80 
      ::. / / Pokud soubor již existuje, přeskočte tuto část 
      if exist%% file_dx80 goto check_done 
        :: / / jinak zkopírujte soubor a přírůstku pult 1. 
        copy% 1% file_dx80%> NUL 
        set / numCopied =% numCopied% +1 
      
      : check_done 
    goto: eof
    zkopírujte tento do programu Poznámkový blok a uložit jako vtxfixer.bat a uložit do C: \ Left4Fake \ Models

  8.  
  9. # 5

    Kebab-Kastike Avatar

    Datum registrace
    06. 2007
    Umístění
    Finsko
    Věk
    22
    Příspěvky
    2847

    Re: Pre SDK - Jak nastavit Hammer pro L4D

    Pěkné, díky za sdílení.
    | TG | Kebab-Kastike hlásí do služby. | Proč? Trubky! Internet je trubice!
    My TacticalGamer VOIP a Teamplay videa

    . Mina kaskean, Vihana liekillä kylvän veristä ohraa
    "Podívejte se na svět, když je tam ještě" - Madventures


  10.  
  11. # 6

    16Note Avatar

    Datum registrace
    09. 2008
    Umístění
    Maryland, Spojené státy americké
    Příspěvky
    329
    Blogu
    2

    Re: Pre SDK - Jak nastavit Hammer pro L4D

    Mám problém, otevírá můj Left4Fake mod .... to říká "MountFilesSystem (203) selhalo: Nepodařilo se změnit velikost cache soubory." Nějaké nápady?
    | TG | 16note



    Steam: 16note, Xbox Live: thefifthbeetle


  12.  

     
  13. # 7

    Kebab-Kastike Avatar

    Datum registrace
    06. 2007
    Umístění
    Finsko
    Věk
    22
    Příspěvky
    2847

    Re: Pre SDK - Jak nastavit Hammer pro L4D

    To se mi nezdá správné.
    Možná jste se nepodařilo rozbalit soubory v kroku dvě, nebo jste běžel L4D nebo HL2DM.
    | TG | Kebab-Kastike hlásí do služby. | Proč? Trubky! Internet je trubice!
    My TacticalGamer VOIP a Teamplay videa

    . Mina kaskean, Vihana liekillä kylvän veristä ohraa
    "Podívejte se na svět, když je tam ještě" - Madventures


  14.  
  15. # 8

    16Note Avatar

    Datum registrace
    09. 2008
    Umístění
    Maryland, Spojené státy americké
    Příspěvky
    329
    Blogu
    2

    Re: Pre SDK - Jak nastavit Hammer pro L4D

    Omlouváme se, ale ignorovat to místo. Mám to do práce, a já se nyní snaží přijít na to nejlepší způsob, jak vybudovat parkoviště.
    | TG | 16note



    Steam: 16note, Xbox Live: thefifthbeetle


  16.  
  17. # 9

    Kebab-Kastike Avatar

    Datum registrace
    06. 2007
    Umístění
    Finsko
    Věk
    22
    Příspěvky
    2847

    Re: Pre SDK - Jak nastavit Hammer pro L4D

    Tak dobře. Možná budete chtít podělit, jak jsi to do práce, lidi, kteří mohou mít stejné chyby se najít kód tomto tématu přes Google a budou smutné, když vás uvidí nesdílel odpověď. Co se týče parkování garáž, jen nezapomeňte, že nepřidávají pilars (pokud se chystáte dělat klasické pilars v garážích), které mají být vedle "temnoty" aka vnější stěně, ale uvnitř místnosti, a pak svázat je, aby subjekt func_brush. To bude vaše garáž běží mnohem hladší, protože VIS listy nenechte se zmást.

    | TG | Kebab-Kastike hlásí do služby. | Proč? Trubky! Internet je trubice!
    My TacticalGamer VOIP a Teamplay videa

    . Mina kaskean, Vihana liekillä kylvän veristä ohraa
    "Podívejte se na svět, když je tam ještě" - Madventures


  18.  

     
  19. # 10

    Exploding_Silver Avatar

    Datum registrace
    12. 2005
    Umístění
    Eurolandu
    Příspěvky
    7241
    Blogu
    1

    Re: Pre SDK - Jak nastavit Hammer pro L4D

    pro info
    Myslím, že toto téma je k dispozici na Google hodně, vzhledem k názvu vlákna a tagy
    souborů, má 1880 zobrazení (jako dnes),
    soubor filefront Nahrál jsem měl 296 stažení (ode dneška) http://files .filefront.com/L4Dfgdzip.../fileinfo.html

  20.  
  21. # 11

    Kebab-Kastike Avatar

    Datum registrace
    06. 2007
    Umístění
    Finsko
    Věk
    22
    Příspěvky
    2847

    Re: Pre SDK - Jak nastavit Hammer pro L4D

    Cool, doufám, že nějakou dobu trvat, podívejte se na Společenství, zatímco oni jsou tady.
    | TG | Kebab-Kastike hlásí do služby. | Proč? Trubky! Internet je trubice!
    My TacticalGamer VOIP a Teamplay videa

    . Mina kaskean, Vihana liekillä kylvän veristä ohraa
    "Podívejte se na svět, když je tam ještě" - Madventures


  22.  
  23. # 12

    Datum registrace
    03. 2009
    Příspěvky
    2

    Re: Pre SDK - Jak nastavit Hammer pro L4D

    Ahoj kluci konečně dostal můj opět pracovat! právo Tady je oprava Source SDK pád při vytvoření nového mod (dostane na 95% pak zemře na Vás), musíte Source SDK Limited Počítačové znalosti přítel se systémem XP, který měl také zdroj SDK 1. Váš přítel si vytvořit mod na tzv. Left4Fake 2. přimět je, aby vám poslal C: \ Left4Fake soubor 3. přimět je, aby vám poslal C: \ Program Files \ Steam \ steamapps \ SourceMods \ Left4Fake soubor 4. Dejte tyto soubory do míst, tam ... 5. Nyní přejděte na C: \ Program Files \ Steam \ steamapps \ <insert parní Přihlásit here> \ sourcesdk \ bin \ orangebox \ bin a otevřít v poznámkovém bloku GameConfig 6. To je trochu složitější, pokud máte nainstalované jiné hry ... Pokud nemáte žádné hry vložit to do poznámek, "Configy" { "Games" { "Left4Fake" { "GameDir", "c: \ Program Files \ parní \ steamapps \ SourceMods \ Left4Fake" "kladivo" { "GameData0", "c : \ Program Files \ pára \ steamapps \ <jméno \ sourcesdk \ bin \ orangebox \ bin \ hl2mp.fgd " "TextureFormat", "5" "MapFormat", "4" "DefaultTextureScale" "0,250000" "DefaultLightmapScale", "16" "GameExe" "C: \ Program Files \ pára \ steamapps \ <uživatelské_jméno> \ Half-Life 2 \ hl2.exe" "DefaultSolidEntity" "func_detail" "BSP" "C: \ Program Files \ pára \ steamapps \ <uživatelské name> \ sourcesdk \ bin \ orangebox \ bin \ vbsp.exe " "Vis" "C: \ Program Files \ pára \ steamapps \ <jméno \ sourcesdk \ bin \ orangebox \ bin \ vvis.exe" "Light" " C: \ Program Files \ pára \ steamapps \ <jméno \ sourcesdk \ bin \ orangebox \ bin \ vrad.exe " "GameExeDir" "C: \ Program Files \ pára \ steamapps \ <uživatelské_jméno> \ Half-Life 2 " "MapDir" "C: \ Program Files \ pára \ steamapps \ SourceMods \ sourcesdk_content \ Left4Fake \ mapsrc" "BSPDir" "C: \ Program Files \ pára \ steamapps \ SourceMods \ Left4Fake \ maps" "CordonTexture" "Tools \ toolsskybox " "MaterialExcludeCount", "0" } } } "SDKVersion" "3" } To by mělo stačit, ale pokud máte jiné hry, v tomto seznamu je třeba kolem jen kousky po "Configy" { "Games" Doufám, že to pomáhá!





























































  24.  

     
  25. # 13

    Exploding_Silver Avatar

    Datum registrace
    12. 2005
    Umístění
    Eurolandu
    Příspěvky
    7241
    Blogu
    1

    Re: Pre SDK - Jak nastavit Hammer pro L4D

    filefront uzavírá 30.března, takže výše uvedený odkaz přestane fungovat nový odkaz L4Dfgd_zip stažení L4Dfgd.zip z FileFactory.com admin plz změně příspěvek 1 v tomto tématu s novými funkcemi





  26.  
  27. # 14

    Datum registrace
    03. 2007
    Věk
    41
    Příspěvky
    1127

    Re: Pre SDK - Jak nastavit Hammer pro L4D

    Pár poznámek o použití tohoto SDK ... Co můžete to udělat: -nemůžete udělat správnou panice události / akce s tímto crescendo, SDK je špatné verze a některé z možností, které potřebujete v rozbalovacím menu prostě nejsou tam. Stále můžete je nastavit, ale že se bude pohybovat hloupě, pokud používáte více než jednu akci / map a méně než polovina z nich bude plodit davy za volání hordy, a několik, které jsou hordy přijde od do dálky mají být skutečně efektivní. Nová verze mrtvé město ukažte off dokonale. -nelze nastavit nádrž spawn spouští na ředitele k použití, opět nedostatek rozbalovací nabídky Volby. - nelze nastavit čarodějnice spawn spouští ze stejného důvodu nemůžete udělat nádrž spawn spouští. -nelze nastavit infikované lezení body ze stejných důvodů, že nemůžete dělat věci, nad jeden. Normální nakažených mohl vyšplhat 180 jednotek bez nutnosti šplhání bodů, ale speciální nakažené vyžadují. (180 kusů = cca 3x větší výšky přežili) -nelze přidat křehké zdi, tam jsou možnosti, které je třeba nastavit, že současná podoba SDK doesnt umožňují. Co můžete udělat ... , můžete v podstatě navrhnout celou mapu od hráče začátku až do konce checkpoint. -Můžete to udělat nav mřížky, takže si můžete otestovat své mapy pro buggy / glitched pozice. -Můžete to udělat všechno pro osvětlení a kostky mapy (2 věci, které obvykle do poslední as Dodávají se kompilaci nejvíce) ne že budete dělat ty věci tak. Tip:.. Do cubemaps jako "poslední položka" před vydáním verze mapy vyzkoušet, aby velikost souboru BSP se Poznámky: Valve dali hodně práce, aby do nastavení navigace sítí (podstatě AI a ředitelů logiku pro mapy) dost rychlá a bezbolestná. Jsem ohromen, jak intuitivní celý proces. Pokud si váží klíče v podstatě 6 povelů, můžete letět přes mapu a dělat všechnu práci, co potřebujete v noclip režimu v podstatě času potřebného létat úrovni.


















  28.  
  29. # 15

    Kebab-Kastike Avatar

    Datum registrace
    06. 2007
    Umístění
    Finsko
    Věk
    22
    Příspěvky
    2847

    Re: Pre SDK - Jak nastavit Hammer pro L4D

    CitovatPůvodně odesláno od Morganan Zobrazit příspěvek
    -Nelze přidat křehké zdi, tam jsou možnosti, které je třeba nastavit, že současná podoba SDK doesnt umožňují.
    Ano, můžete. Jediný problém je, že přeživší může rozbít je také, na rozdíl od jeho ve hře, pouze infikovaný může zlomit zdi. SDK není v žádném případě stejná jako oficiální. Tento způsob je vytvořit SDK, takže můžete Playtest mapu s L4D místo HL2DM nebo něco takového při používání L4D modelů.

    Přiložené obrázky
    | TG | Kebab-Kastike hlásí do služby. | Proč? Trubky! Internet je trubice!
    My TacticalGamer VOIP a Teamplay videa

    . Mina kaskean, Vihana liekillä kylvän veristä ohraa
    "Podívejte se na svět, když je tam ještě" - Madventures


  30.  

     

Nit informace

Uživatelé prohlížející toto téma

Momentálně je online 1 uživatel prohlíží toto vlákno. (0 členů a 1 host)

     

Klíčová slova pro tuto téma

Záložky

Přispívání

  • Ty nemusí zakládat nová témata
  • Ty nelze vkládat nové příspěvky
  • Ty nemusí přikládat
  • Ty nemusí upravovat své příspěvky


  
 

Zpět na začátek