tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

30.08.2024 13:05:52
Ano, slouží od toho lights.rad file (případně jiný název). Nastavuje se v RAD sekci.
±0


12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


Číst diskuzi

tvorbamap.cz :: Vaše tvorba :: Nevydané mapy
 Tisk diskuze
de_varant ("-dev notes")
lynx
#21 Vytisknout diskuzi
Přidané 13.03.2012 19:55
Avatar člena

Like a Boss!

Hodnocení: +433 (98%)
Příspěvek: 133
Založený: 27.10.11

mensi update..

Prva cesta z minuleho updatu pridana. Rozhodol som sa pre akysi "canyon". Pridal som cestu cez "skaly" zo slave do upper quarter., zatial bez vacsich detailov, len zakladna struktura, (skaly, piesok). Neskor pribudne mozno nejaky ten stan alebo dokonca oaza. Spojene so zvyskom tunelmi, potom sa spracuju aj na nich"detajly", nejaka ta pavučina a tak...

Zatial je to v tomto useku na MAX 190 wpoly, takze cca nejakych 300-350 ostava na detailizaciu.
img4.uploadhouse.com/fileuploads/15761/157610146cb70d76753a40ecffddd84e7e4572e9.jpg

Takze zatial to mame nejako takto..

img2.uploadhouse.com/fileuploads/15761/1576102265f7627eccffd5535bd1aa3a178aa0aa.jpg

Problem, so stanmi sa mi podarilo vyriesit, tak ze som prestaval ich horne casti, "strechy". Namiesto cylindra na vrchu som to poriesil cez spike, rozrezany na 8 casti a upraveny do pozadovaneho tvaru vertex toolom. Tato uprava viditelne neubrala na krase, a prispela k optimalizacii z 370 na 340 wpoly.

Dalsi ap-dejt bude pravdepodobne o detailzacii "kanonu" a asi aj nejaka ta koncepcia druhej cesty. Rozmyslam uz aj o novej polohe plantu, pretoze kanon zabpera dost vela miesta (hups xD).

sí ja lejter.

+1
 
Slovis
#22 Vytisknout diskuzi
Přidané 13.03.2012 20:44
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

vypadá to náramně a jestli se můžu zeptat ... co to je za texturu těch skal?
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
+1
 
lynx
#23 Vytisknout diskuzi
Přidané 13.03.2012 20:52
Avatar člena

Like a Boss!

Hodnocení: +433 (98%)
Příspěvek: 133
Založený: 27.10.11

Slovis napsal:
vypadá to náramně a jestli se můžu zeptat ... co to je za texturu těch skal?


Portnutá z cs:source. Myslim ze je pouzita napr. na skale na mide na dust2ke.

+1
 
Gordon Freeman
#24 Vytisknout diskuzi
Přidané 14.03.2012 08:17
Avatar člena

Záškodník

Hodnocení: +823 (68%)
Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11

pls ty obrazky nahravat pres neco jine?serou me ty sprosty reklamy:(
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz
±0
 
Vytvaří se
XXL_cz
#25 Vytisknout diskuzi
Přidané 14.03.2012 12:13
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Tak si je blokni, mě spíš sere že to nejde zobrazit samostatně přes prevé tlačítko myši a "zobrazit obrázek" (není to tam)
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
lynx
#26 Vytisknout diskuzi
Přidané 14.03.2012 13:32
Avatar člena

Like a Boss!

Hodnocení: +433 (98%)
Příspěvek: 133
Založený: 27.10.11

Tak mi poradte normalnejsi hosting, ktory vam vyhovuje, lebo predtym som pouzival len imageshack, len teraz tam nefunguje (aspon ja to neviem najst) thumbnail, ani taketo vacsie nahlady ako na tomto a navyse stale otravuje s registraciou.

±0
 
Dominio
#27 Vytisknout diskuzi
Přidané 14.03.2012 13:46
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Imageshack mi stále funguje.
Můžeš zkusit ImgGur. Nebo jestli máš steam, tak tam to také nějak jde. Mě ani ta reklama tolik nevadí, takže je mi to jedno ;)
±0
 
lynx
#28 Vytisknout diskuzi
Přidané 14.03.2012 13:55
Avatar člena

Like a Boss!

Hodnocení: +433 (98%)
Příspěvek: 133
Založený: 27.10.11

Dominio napsal:
Imageshack mi stále funguje.
Můžeš zkusit ImgGur. Nebo jestli máš steam, tak tam to také nějak jde. Mě ani ta reklama tolik nevadí, takže je mi to jedno ;)


Dominio,ved aj mne, len musis si precitat cely prispevok lepsie, hlavne cast "len teraz tam nefunguje thumbnail, ani taketo vacsie nahlady".

edit:// ide mi o tie thumbnaily, lebo linky su neprehladne, a nahlady su pritazlivejsie, hlavne tie vacsie, ked to len chces pozriet na rychlo, bez zbytocneho rozklikavania. Naco ich teda upravovat na mensi format, a uploadovat ho, a k nemu este vacsi original vo forme linku ked nato sluzi thumbnail?
Upravil/a lynx dne 14.03.2012 13:59

±0
 
Slovis
#29 Vytisknout diskuzi
Přidané 14.03.2012 14:50
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

má to fungovat takhle?
(obrazek sem někde vyštrachal :D

2i.cz/2i/i/4f60cef3/2b5be02bb50caf34ca8b047a9b16fa7c/bffce3c91a.f.png
Upravil/a Slovis dne 14.03.2012 17:02
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
lynx
#30 Vytisknout diskuzi
Přidané 16.03.2012 17:45
Avatar člena

Like a Boss!

Hodnocení: +433 (98%)
Příspěvek: 133
Založený: 27.10.11

update.

Vcera som si vypracoval mensi overview, presiel si spawny, premiestnil planty, a myslim si, ze by to takto mohlo fungovat uz dobre.
cervena - t spawn
modra - ct spawn
zlta - hlavne cesty
zelena - kolizne miesta


img7.uploadhouse.com/fileuploads/15777/15777487f61befc69cfc457f24a54b42237d4d3a.jpg

Do kanonu som pridal jeden stan, a mensiu oazu. Bude sluzit ako T spawn, preto viac veci uz pridavat nebudem, maximalne vegetaciu a nejake tie bednicky, alebo nejaku ich alternativu. Pre vodu v jazierku som sa rozhodol pouzit func_illusionary s texturou vody (!xxx).
MAX Wpoly zatial [336].

img5.uploadhouse.com/fileuploads/15777/15777395-holder-d9fd94c7b53d85ac718670a9e7c10318.jpg img9.uploadhouse.com/fileuploads/15777/15777399-holder-5fa2251d423a6dfdda032547d0628c8d.jpg

Stany trebalo ozivit, nove textury boli jednoducho potrebou. Horsie je to ale s ich kompilaciou. Ak stany prevediem na func_wall, vyhadzuje mi to pri nich warningy "Ambiguous leafnode content" co suvisi s ich netypickymi tvarmi, pre ktore pri kompilacii vznikaju uzke strbinky medzi brushmy "leafy" (v mape som ich ale nevidel). Ak ich necham ako obycajne worldbrushe, prip ak ich prevediem na func_detail, problem to vyriesi, avsak nechutne sa rezu navzajom, co znamena asi tak 50 wpoly naviac. Nad tymto este budem musiet porozmyslat. Preto, s nespokojnostou:
MAX Wpoly zatial [422].

img1.uploadhouse.com/fileuploads/15777/15777391-holder-b905e2ac09a51982ff7d5a93008fe361.jpg

Takisto som zacal pracovat na arene. Teda na jednom z plantov. Bude mat tri vchody. Jeden velky, ktory bude hlavny vstup spredu do areny, a dva mensie takisto zvonku, jeden bude viest na druhe poschodie areny, a druhe na plant do prizemia.

img5.uploadhouse.com/fileuploads/15777/15777405-holder-1c32929f3c05d18ac315fe34ee88413a.jpg

Vnutro areny vyzera zatial tmavo, ale neskor pribudnu svietniky po stenach, dlhe zastavy vo vnutornom okruhu, a zhora pravdepodobne sprity lucov zo slnka. Dole na plant to chce este nejaku tu bednu, prip. nieco za co sa pojde schovat.
MAX Wpoly zatial [204].

img7.uploadhouse.com/fileuploads/15777/15777407-holder-33083c102b87cee35be289e2a0327c30.jpg img1.uploadhouse.com/fileuploads/15777/15777411-holder-2e9afed8eaf05262f97b9c0b6cdd4d30.jpg

zatial vsjot.

+2
 
XXL_cz
#31 Vytisknout diskuzi
Přidané 16.03.2012 18:49
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Vypadá to moc dobře. Akorát se mi zdá, že máš špatně vyladěný nastavení kompilování světel.

Vpadá to, že nekompiluješ s parametrem -extra (všude máš u stínu ostré skoro kostkované okraje) a stíny mají moc žlutou barvu. Tady je dobrej článej na vyladění barev světel u light_environment.

Ale jinak prostředí vypadá výborně.
Upravil/a XXL_cz dne 16.03.2012 18:55
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
Habax
#32 Vytisknout diskuzi
Přidané 16.03.2012 19:09
Člen

Hodnocení: +470 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

@lynx: Je to prosté nadhera... všetky tvoje mapy su uplne užasne, vidno že to vieš... :D mať tak tvoj skill v tomto.. :D
±0
 
Backup
#33 Vytisknout diskuzi
Přidané 16.03.2012 20:17
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

A co ty stany udělat jako model? Další možné řešení by bylo stany řádně onullovat a každý z dílů převést na func_detail v jiném levelu (možná by stačily třeba jen tři levely - kdybys vychytal správné kombinace dílů tak, aby se navzájem neřezaly).
Mají T nějakou motivaci aby šli na to levé kolizní místo? Mně nepřijde moc pravděpodobné, že by hráči chodili dobrovolně takovou zacházku.
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
lynx
#34 Vytisknout diskuzi
Přidané 17.03.2012 01:35
Avatar člena

Like a Boss!

Hodnocení: +433 (98%)
Příspěvek: 133
Založený: 27.10.11

@XXL
jj, tiez sa mi tie stvorcekovane tiene nepacia, ale neviem ako sa ich zbavit...vzdycky kompilujem s tymto:

hlcsg -nowadtextures -cliptype precise
hlvis -full
hlrad -extra -waddir "D:\Valve\cstrike" -texreflectscale 0.25 -estimate -customshadowwithbounce -rgbtransfers

S radostou prijmem radu na "lightning", mozem pridat potom screen s vysledkom. Momentalne to mam takto:
brightness: 255 187 119 120
shade: 64 32 0 60

@Backup
Samozrejme, uvazoval som o modeloch stanov alebo fun_illusionary s oclipovanim/onullovanim, problem je vsak v tienoch, a vo svetle. Museli by blokovat svetlo a zaroven neviem ako by sa spravali tie textury v tieni. Zatial to skusam inak. Skusal som aj menit levely vo func_detail, ale je to dost komplikovane, kedze tie stany su tri, kazdy z nich to reze na 8 stran vodorovne (steny), a k tomu este na 8 stran zvisle (strecha ^), takze kazdy stan ovplyvnuje okolite dva - taky zacarovany kruh. Skusal som aj kombinovat func_wall s func_detail. Lenze to uz potom znovu vyhadzuje warningy. Ked pozeram na tu cestu, tak asi mas pravdu. Ten prechod z T spawnu na nu napojim hned bez tej malej obchadzky. Ako sa poznam, nebude to jedina zmena =D

@Habax
diky :*

+1
 
Dominio
#35 Vytisknout diskuzi
Přidané 17.03.2012 08:58
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Kde budou tedy ty planty? V aréně jeden, a bude ještě druhý? Kdyby jsi ho dal tam do toho místa nalevo od CT, tak by tam mohl být ten chokepoint díky lepší strategické cesty k dobití plantu. Ael to by pak zase možná byli ty planty moc blízko sebe... Jak to plánuješ?
±0
 
Gordon Freeman
#36 Vytisknout diskuzi
Přidané 17.03.2012 10:25
Avatar člena

Záškodník

Hodnocení: +823 (68%)
Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11

trochu to pripomina (cestama) de_dust2:)
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz
±0
 
Vytvaří se
XXL_cz
#37 Vytisknout diskuzi
Přidané 17.03.2012 11:34
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

@lynx: Tak jeden z těch stanů vytáhni z té mapy a pošli mi to samostatně v .rmf a já ti to skusim fixnout.

A jestli můžeš tak i texturu k nim, abych pak nebyl zblbej jestli sem ti tam tu texturu zarovnal dobře na slepo.
Upravil/a XXL_cz dne 17.03.2012 11:36
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
lynx
#38 Vytisknout diskuzi
Přidané 17.03.2012 13:52
Avatar člena

Like a Boss!

Hodnocení: +433 (98%)
Příspěvek: 133
Založený: 27.10.11

@ Dominio
Ano, jeden bude v arene, druhy bude nalavo od CT spawnu. Prislo mi to takto vhodne, a zas tak blizko niesu kedze su na opacnych koncoch mapy=D. Teraz ked sa na to pozeram znovu, vidim ze som ale urobil chybu. Z A na B je tam len jedna efektivna cesta cez CT spawn, ostatne su obchadzky jak svina. Takze musim prerobit, napr. tu pruzkovanu zltu cestu posuniem nizzsie =D.

@ Gordon
Trochu deformovany, ale je to mozne =D, je to uz treti overview, takze sa to nejak sformovalo do takehoto tvaru. (uplne spontánne).

@ XXL
No kludne sa potrap, ak sa nudis=D
[stan + textura]

±0
 
XXL_cz
#39 Vytisknout diskuzi
Přidané 17.03.2012 16:19
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Aha, ale ten stan je ok, já myslel žes ho měl nějak jinak, přesně do této podoby sem ho chtěl opravit :D

Dej ho jako func_detail a měl by jít normálně ne?
Upravil/a XXL_cz dne 17.03.2012 18:22
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
Slovis
#40 Vytisknout diskuzi
Přidané 17.03.2012 17:43
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

Jak sem se tak díval na ten stan tak sem si všiml že jednu stranu střechy máš kousíček mimo mřížku .......
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 31

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes