de_varant ("-dev notes")
|
lynx |
Přidané 13.03.2012 19:55
|
Like a Boss!
Hodnocení: +433 (98%) Příspěvek: 133
Založený: 27.10.11
|
mensi update..
Prva cesta z minuleho updatu pridana. Rozhodol som sa pre akysi "canyon". Pridal som cestu cez "skaly" zo slave do upper quarter., zatial bez vacsich detailov, len zakladna struktura, (skaly, piesok). Neskor pribudne mozno nejaky ten stan alebo dokonca oaza. Spojene so zvyskom tunelmi, potom sa spracuju aj na nich"detajly", nejaka ta pavučina a tak...
Zatial je to v tomto useku na MAX 190 wpoly, takze cca nejakych 300-350 ostava na detailizaciu.
Takze zatial to mame nejako takto..
Problem, so stanmi sa mi podarilo vyriesit, tak ze som prestaval ich horne casti, "strechy". Namiesto cylindra na vrchu som to poriesil cez spike, rozrezany na 8 casti a upraveny do pozadovaneho tvaru vertex toolom. Tato uprava viditelne neubrala na krase, a prispela k optimalizacii z 370 na 340 wpoly.
Dalsi ap-dejt bude pravdepodobne o detailzacii "kanonu" a asi aj nejaka ta koncepcia druhej cesty. Rozmyslam uz aj o novej polohe plantu, pretoze kanon zabpera dost vela miesta (hups xD).
sí ja lejter.
|
|
|
|
Slovis |
Přidané 13.03.2012 20:44
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
vypadá to náramně a jestli se můžu zeptat ... co to je za texturu těch skal?
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
lynx |
Přidané 13.03.2012 20:52
|
Like a Boss!
Hodnocení: +433 (98%) Příspěvek: 133
Založený: 27.10.11
|
Slovis napsal:
vypadá to náramně a jestli se můžu zeptat ... co to je za texturu těch skal?
Portnutá z cs:source. Myslim ze je pouzita napr. na skale na mide na dust2ke.
|
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 14.03.2012 08:17
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
pls ty obrazky nahravat pres neco jine?serou me ty sprosty reklamy
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 14.03.2012 12:13
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Tak si je blokni, mě spíš sere že to nejde zobrazit samostatně přes prevé tlačítko myši a "zobrazit obrázek" (není to tam)
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
lynx |
Přidané 14.03.2012 13:32
|
Like a Boss!
Hodnocení: +433 (98%) Příspěvek: 133
Založený: 27.10.11
|
Tak mi poradte normalnejsi hosting, ktory vam vyhovuje, lebo predtym som pouzival len imageshack, len teraz tam nefunguje (aspon ja to neviem najst) thumbnail, ani taketo vacsie nahlady ako na tomto a navyse stale otravuje s registraciou.
|
|
|
|
Dominio |
Přidané 14.03.2012 13:46
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Imageshack mi stále funguje.
Můžeš zkusit ImgGur. Nebo jestli máš steam, tak tam to také nějak jde. Mě ani ta reklama tolik nevadí, takže je mi to jedno |
|
|
|
lynx |
Přidané 14.03.2012 13:55
|
Like a Boss!
Hodnocení: +433 (98%) Příspěvek: 133
Založený: 27.10.11
|
Dominio napsal:
Imageshack mi stále funguje.
Můžeš zkusit ImgGur. Nebo jestli máš steam, tak tam to také nějak jde. Mě ani ta reklama tolik nevadí, takže je mi to jedno
Dominio,ved aj mne, len musis si precitat cely prispevok lepsie, hlavne cast "len teraz tam nefunguje thumbnail, ani taketo vacsie nahlady".
edit:// ide mi o tie thumbnaily, lebo linky su neprehladne, a nahlady su pritazlivejsie, hlavne tie vacsie, ked to len chces pozriet na rychlo, bez zbytocneho rozklikavania. Naco ich teda upravovat na mensi format, a uploadovat ho, a k nemu este vacsi original vo forme linku ked nato sluzi thumbnail?
Upravil/a lynx dne 14.03.2012 13:59
|
|
|
|
Slovis |
Přidané 14.03.2012 14:50
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
má to fungovat takhle?
(obrazek sem někde vyštrachal
Upravil/a Slovis dne 14.03.2012 17:02
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
lynx |
Přidané 16.03.2012 17:45
|
Like a Boss!
Hodnocení: +433 (98%) Příspěvek: 133
Založený: 27.10.11
|
update.
Vcera som si vypracoval mensi overview, presiel si spawny, premiestnil planty, a myslim si, ze by to takto mohlo fungovat uz dobre.
cervena - t spawn
modra - ct spawn
zlta - hlavne cesty
zelena - kolizne miesta
Do kanonu som pridal jeden stan, a mensiu oazu. Bude sluzit ako T spawn, preto viac veci uz pridavat nebudem, maximalne vegetaciu a nejake tie bednicky, alebo nejaku ich alternativu. Pre vodu v jazierku som sa rozhodol pouzit func_illusionary s texturou vody (!xxx).
MAX Wpoly zatial [336].
Stany trebalo ozivit, nove textury boli jednoducho potrebou. Horsie je to ale s ich kompilaciou. Ak stany prevediem na func_wall, vyhadzuje mi to pri nich warningy "Ambiguous leafnode content" co suvisi s ich netypickymi tvarmi, pre ktore pri kompilacii vznikaju uzke strbinky medzi brushmy "leafy" (v mape som ich ale nevidel). Ak ich necham ako obycajne worldbrushe, prip ak ich prevediem na func_detail, problem to vyriesi, avsak nechutne sa rezu navzajom, co znamena asi tak 50 wpoly naviac. Nad tymto este budem musiet porozmyslat. Preto, s nespokojnostou:
MAX Wpoly zatial [422].
Takisto som zacal pracovat na arene. Teda na jednom z plantov. Bude mat tri vchody. Jeden velky, ktory bude hlavny vstup spredu do areny, a dva mensie takisto zvonku, jeden bude viest na druhe poschodie areny, a druhe na plant do prizemia.
Vnutro areny vyzera zatial tmavo, ale neskor pribudnu svietniky po stenach, dlhe zastavy vo vnutornom okruhu, a zhora pravdepodobne sprity lucov zo slnka. Dole na plant to chce este nejaku tu bednu, prip. nieco za co sa pojde schovat.
MAX Wpoly zatial [204].
zatial vsjot.
|
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 16.03.2012 18:49
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Vypadá to moc dobře. Akorát se mi zdá, že máš špatně vyladěný nastavení kompilování světel.
Vpadá to, že nekompiluješ s parametrem -extra (všude máš u stínu ostré skoro kostkované okraje) a stíny mají moc žlutou barvu. Tady je dobrej článej na vyladění barev světel u light_environment.
Ale jinak prostředí vypadá výborně.
Upravil/a XXL_cz dne 16.03.2012 18:55
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Habax |
Přidané 16.03.2012 19:09
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
@lynx: Je to prosté nadhera... všetky tvoje mapy su uplne užasne, vidno že to vieš... mať tak tvoj skill v tomto.. |
|
|
|
Backup |
Přidané 16.03.2012 20:17
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
A co ty stany udělat jako model? Další možné řešení by bylo stany řádně onullovat a každý z dílů převést na func_detail v jiném levelu (možná by stačily třeba jen tři levely - kdybys vychytal správné kombinace dílů tak, aby se navzájem neřezaly).
Mají T nějakou motivaci aby šli na to levé kolizní místo? Mně nepřijde moc pravděpodobné, že by hráči chodili dobrovolně takovou zacházku. |
|
|
|
lynx |
Přidané 17.03.2012 01:35
|
Like a Boss!
Hodnocení: +433 (98%) Příspěvek: 133
Založený: 27.10.11
|
@XXL
jj, tiez sa mi tie stvorcekovane tiene nepacia, ale neviem ako sa ich zbavit...vzdycky kompilujem s tymto:
hlcsg -nowadtextures -cliptype precise
hlvis -full
hlrad -extra -waddir "D:\Valve\cstrike" -texreflectscale 0.25 -estimate -customshadowwithbounce -rgbtransfers
S radostou prijmem radu na "lightning", mozem pridat potom screen s vysledkom. Momentalne to mam takto:
brightness: 255 187 119 120
shade: 64 32 0 60
@Backup
Samozrejme, uvazoval som o modeloch stanov alebo fun_illusionary s oclipovanim/onullovanim, problem je vsak v tienoch, a vo svetle. Museli by blokovat svetlo a zaroven neviem ako by sa spravali tie textury v tieni. Zatial to skusam inak. Skusal som aj menit levely vo func_detail, ale je to dost komplikovane, kedze tie stany su tri, kazdy z nich to reze na 8 stran vodorovne (steny), a k tomu este na 8 stran zvisle (strecha ^), takze kazdy stan ovplyvnuje okolite dva - taky zacarovany kruh. Skusal som aj kombinovat func_wall s func_detail. Lenze to uz potom znovu vyhadzuje warningy. Ked pozeram na tu cestu, tak asi mas pravdu. Ten prechod z T spawnu na nu napojim hned bez tej malej obchadzky. Ako sa poznam, nebude to jedina zmena =D
@Habax
diky :*
|
|
|
|
Dominio |
Přidané 17.03.2012 08:58
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Kde budou tedy ty planty? V aréně jeden, a bude ještě druhý? Kdyby jsi ho dal tam do toho místa nalevo od CT, tak by tam mohl být ten chokepoint díky lepší strategické cesty k dobití plantu. Ael to by pak zase možná byli ty planty moc blízko sebe... Jak to plánuješ? |
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 17.03.2012 10:25
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
trochu to pripomina (cestama) de_dust2
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 17.03.2012 11:34
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
@lynx: Tak jeden z těch stanů vytáhni z té mapy a pošli mi to samostatně v .rmf a já ti to skusim fixnout.
A jestli můžeš tak i texturu k nim, abych pak nebyl zblbej jestli sem ti tam tu texturu zarovnal dobře na slepo.
Upravil/a XXL_cz dne 17.03.2012 11:36
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
lynx |
Přidané 17.03.2012 13:52
|
Like a Boss!
Hodnocení: +433 (98%) Příspěvek: 133
Založený: 27.10.11
|
@ Dominio
Ano, jeden bude v arene, druhy bude nalavo od CT spawnu. Prislo mi to takto vhodne, a zas tak blizko niesu kedze su na opacnych koncoch mapy=D. Teraz ked sa na to pozeram znovu, vidim ze som ale urobil chybu. Z A na B je tam len jedna efektivna cesta cez CT spawn, ostatne su obchadzky jak svina. Takze musim prerobit, napr. tu pruzkovanu zltu cestu posuniem nizzsie =D.
@ Gordon
Trochu deformovany, ale je to mozne =D, je to uz treti overview, takze sa to nejak sformovalo do takehoto tvaru. (uplne spontánne).
@ XXL
No kludne sa potrap, ak sa nudis=D
[stan + textura]
|
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 17.03.2012 16:19
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Aha, ale ten stan je ok, já myslel žes ho měl nějak jinak, přesně do této podoby sem ho chtěl opravit
Dej ho jako func_detail a měl by jít normálně ne?
Upravil/a XXL_cz dne 17.03.2012 18:22
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Slovis |
Přidané 17.03.2012 17:43
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
Jak sem se tak díval na ten stan tak sem si všiml že jednu stranu střechy máš kousíček mimo mřížku .......
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|