tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
+1


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


04.08.2022 06:28:29
žijemeee :D ani minuska od kadejakých mrožov nám nevadia
-1


25.07.2022 09:31:53
Mapping pořád žije :)
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Problem
Gravitr
Přidané 14.04.2012 19:58
Člen

Hodnocení: +8 (65%)
Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12

U kterých textur si mohu být jist, že je má každý? (čím více napíšete, tím lépe)
Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate

i46.tinypic.com/2u43mur.png

i48.tinypic.com/8x3dd3.png
±0
 
Slovis
Přidané 14.04.2012 20:50
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

http://backup.tvo...g_wady.txt
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
+1
 
Gravitr
Přidané 15.04.2012 10:30
Člen

Hodnocení: +8 (65%)
Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12

díky

Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate

i46.tinypic.com/2u43mur.png

i48.tinypic.com/8x3dd3.png
±0
 
Gravitr
Přidané 17.04.2012 21:34
Člen

Hodnocení: +8 (65%)
Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12

Dělám jb mapu.. nevíte jméno textury šachty?
Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate

i46.tinypic.com/2u43mur.png

i48.tinypic.com/8x3dd3.png
±0
 
Dominio
Přidané 17.04.2012 22:46
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Z hlavy to asi nikdo neví, takže není lepší se kouknout sám? Zas tolik textur tam není. Hledej určitě v halflife.wad.
±0
 
Slovis
Přidané 18.04.2012 08:16
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

skus hledat "duct" nevím jestli je to ono, ale skus.
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
+1
 
Wolf_map
Přidané 18.04.2012 13:18
Člen

Hodnocení: +14 (68%)
Příspěvek: 63
Založený: 11.04.12

Pokiaľ hľadáš vnútro šachty, takk by to malo byť to "duct", pokiaľ začiatok, skús tam hodiť "vent"
+2
 
Gravitr
Přidané 19.04.2012 16:28
Člen

Hodnocení: +8 (65%)
Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12

Spoiler:

** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: "C:\Program Files\Valve"


** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\Valve\hlcsg.exe
** Parameters: "c:\program files\valve\valvehammereditor\jailbreak_ultimatec:\program files\valve\valvehammereditor\jailbreak_ultimate\jailbreak_ultimate" -wadautodetect -wadinclude halflife.wad

ERROR: Could not open logfile c:\program files\valve\valvehammereditor\jailbreak_ultimatec:\program files\valve\valvehammereditor\jailbreak_ultimate\jailbreak_ultimate.loghlcsg v2.5.3 rel Custom Build 1.7 (Dec 9 2002)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (merlinis@bigpond.net.au)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\PROGRA~1\Valve\hlcsg.exe "c:\program files\valve\valvehammereditor\jailbreak_ultimatec:\program files\valve\valvehammereditor\jailbreak_ultimate\jailbreak_ultimate"-wadautodetect -wadinclude halflife.wad
Error: Error opening c:\program files\valve\valvehammereditor\jailbreak_ultimatec:\program files\valve\valvehammereditor\jailbreak_ultimate\jailbreak_ultimate.map: Invalid argument

** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\Valve\hlbsp.exe
** Parameters: "c:\program files\valve\valvehammereditor\jailbreak_ultimate\jailbreak_ultimate"

hlbsp v2.5.3 rel Custom Build 1.7 (Dec 9 2002)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (merlinis@bigpond.net.au)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\PROGRA~1\Valve\hlbsp.exe "c:\program files\valve\valvehammereditor\jailbreak_ultimate\jailbreak_ultimate"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\program files\valve\valvehammereditor\jailbreak_ultimate\jailbreak_ultimate.log for the cause.

----- END hlbsp -----




** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\Valve\hlvis.exe
** Parameters: "c:\program files\valve\valvehammereditor\jailbreak_ultimate\jailbreak_ultimate"

hlvis v2.5.3 rel Custom Build 1.7 (Dec 9 2002)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (merlinis@bigpond.net.au)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\PROGRA~1\Valve\hlvis.exe "c:\program files\valve\valvehammereditor\jailbreak_ultimate\jailbreak_ultimate"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\program files\valve\valvehammereditor\jailbreak_ultimate\jailbreak_ultimate.log for the cause.

----- END hlvis -----




** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\Valve\hlrad.exe
** Parameters: "c:\program files\valve\valvehammereditor\jailbreak_ultimate\jailbreak_ultimate"

hlrad v2.5.3 rel Custom Build 1.7 (Dec 9 2002)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (merlinis@bigpond.net.au)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\PROGRA~1\Valve\hlrad.exe "c:\program files\valve\valvehammereditor\jailbreak_ultimate\jailbreak_ultimate"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\program files\valve\valvehammereditor\jailbreak_ultimate\jailbreak_ultimate.log for the cause.

----- END hlrad -----




** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\program files\valve\valvehammereditor\jailbreak_ultimate\jailbreak_ultimate.bsp" "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\jailbreak_ultimate.bsp"

The command failed. Windows reported the error:
"Systém nemůže nalézt uvedený soubor."


Ještě vám řeknu, že mapu mám uloženou v cstrike/Valvehammereditor/jailbreak_ultimate
aby vás to nemátlo

EDIT: A jestli tomu dobře rozumím, tak face, který otextruruji texturou SKIP, tak se na něj neklade světlo, resp. na něj světlo nereaguje?
Upravil/a Gravitr dne 19.04.2012 18:01
Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate

i46.tinypic.com/2u43mur.png

i48.tinypic.com/8x3dd3.png
±0
 
Slovis
Přidané 19.04.2012 21:49
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

máš šílenou cestu k té mapě...
přesuň hammer přímo na disk tzn. C:/valvehammereditor/jailbreak ....
nesmí tam být mezera
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
Gravitr
Přidané 20.04.2012 15:06
Člen

Hodnocení: +8 (65%)
Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12

A na texturu skip nepůsobí žádné světlo, tudíž se mi bude mapa rychleji kompilovat?

EDIT: a ještě mi taky nejde zprůhlednit normální brush
Upravil/a Gravitr dne 20.04.2012 15:18
Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate

i46.tinypic.com/2u43mur.png

i48.tinypic.com/8x3dd3.png
±0
 
Slovis
Přidané 20.04.2012 15:47
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

Jak to je s texturou skip to moc nevím, ale můžeš si přečíst tento článek

Co se týče toho brushe, tak brush jako takový, nemůže být průhledný.
Musíš ho převést na entitu (func_wall, func_illusionary ...) a nastavit render mode na texture (nevím jestli by šlo i solid) a FX Amount (nevím jak se to přesně píše, ale je to průhlednost) podle potřeby
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
+1
 
Gravitr
Přidané 20.04.2012 16:24
Člen

Hodnocení: +8 (65%)
Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12

Jo díky, já sem totiž dával "solid" místo "texture", aby to nebylo max. osvícený.. ale tady se to bere jinak :)

O té textuře skip jsem se nic moc nedozvěděl.. četl jsem i ten článek... protože se mi mapa pomalu kompiluje, potřeboval bych to něčím otexturovat (facy, které nejsou ve hře vidět), ale nevím čím, aby mi to pomohlo s kompilací..
Upravil/a Gravitr dne 20.04.2012 17:04
Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate

i46.tinypic.com/2u43mur.png

i48.tinypic.com/8x3dd3.png
±0
 
Slovis
Přidané 21.04.2012 16:09
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

tak teď mě Backup zkritizuje :D, ale ta textura je NULL ... jenomže: nehodí se všude, ale to už by jsi musel počkat na Bace, protože on toho přece jenom ví víc než já.
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
Backup
Přidané 22.04.2012 14:57
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Facy které nejsou vidět ničím texturovat nemusíš, protože se zahodí.
Jak dlouho se ti to kompiluje? 5 minut, 10 minut, 1/2 hodiny, hodinu, 4 hodiny?
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Gravitr
Přidané 22.04.2012 15:38
Člen

Hodnocení: +8 (65%)
Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12

No, mám sice trošku starší PC, ale přece jenom tam těch světel není tolik a ta mapa není tak velká, aby to bylo tak pomalé (Kompilaci brzdí samozřejmě VIS a RAD)... Dejme tomu asi 15 minut
Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate

i46.tinypic.com/2u43mur.png

i48.tinypic.com/8x3dd3.png
±0
 
Gravitr
Přidané 22.04.2012 17:02
Člen

Hodnocení: +8 (65%)
Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12

Když jsem u té JB mapy, tak ve zbrojce : udělal jsem si takové ty modely zbraní a pod tím tlačítko. Po zmáčknutí tlačítka hráč dostane zbraň, která je zobrazena před ním (asi to znáte z jiných jail map). Ale můj problém je, že když si potom vemu jinou zbraň tím samým způsobem, dostanu jí ale stávající zbraň zůstane také. Jak to mám tedy udělat, abych vždy měl jen jednu zbraň, a to tu, kterou si vezmu poslední?
Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate

i46.tinypic.com/2u43mur.png

i48.tinypic.com/8x3dd3.png
±0
 
Slovis
Přidané 22.04.2012 17:42
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

Přikládám ti názornou ukázku v příloze
Slovis přiložil následujíci soubor:
automat_1.rmf
Upravil/a Slovis dne 22.04.2012 17:43
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
+1
 
Gravitr
Přidané 22.04.2012 17:45
Člen

Hodnocení: +8 (65%)
Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12

Jo už mi to jde...

Sice jsem to myslel tak, že sebere "zbran1" a když s tou zbraní potom půjde ke tlačítku, které dává "zbran2", tak mu to dá "zbran2" a "zbran1" mu jakoby sebere...

Ale takhle je to taky dobrý, takže díky :)
Upravil/a Gravitr dne 22.04.2012 18:34
Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate

i46.tinypic.com/2u43mur.png

i48.tinypic.com/8x3dd3.png
±0
 
Slovis
Přidané 22.04.2012 19:01
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

Však ano. Pokud vedle toho dáš ještě jeden, nastavíš mu jméno a target a multi manager, tak to bude fungovat
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
Gravitr
Přidané 22.04.2012 19:02
Člen

Hodnocení: +8 (65%)
Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12

Myslíš ten weaponstrip? Nebo co ještě jeden?
Upravil/a Gravitr dne 22.04.2012 19:03
Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate

i46.tinypic.com/2u43mur.png

i48.tinypic.com/8x3dd3.png
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 2

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 948
bullet.gif Nejnovější člen: Cursor