tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
+1


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


04.08.2022 06:28:29
žijemeee :D ani minuska od kadejakých mrožov nám nevadia
-1


25.07.2022 09:31:53
Mapping pořád žije :)
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Problem
Smajlos
Přidané 13.01.2013 22:23
Člen

Hodnocení: -37 (25%)
Příspěvek: 73
Založený: 13.04.12

2 vec- nepouzivaj v nazve cieľových súboroch medzeru, pouzivaj iba A-Z a 0-9
Using Wadfile: \program files\valve hammer editor\wads\halflife.wad
napr. ako to mas sem
±0
 
Smajlos
Přidané 13.01.2013 22:26
Člen

Hodnocení: -37 (25%)
Příspěvek: 73
Založený: 13.04.12

Pridaj si este wad súbor zeditor a zhlt
±0
 
Gravitr
Přidané 19.01.2013 17:31
Člen

Hodnocení: +8 (65%)
Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12

Tak jsem stáhl ZHLT z oficiálního webu, ale změna žádná... navíc jsem zkoušel zkompilovat novou malou mapu, co jsem vytvořil (s 2 light entitama), ale kompilace se zasekla v LeafThread, kompilační okno napsalo že neodpovídá a už se s tím nic nedalo dělat... (btw. v bsp zase bylo "SolidBSP" [hull1] - 3)
Upravil/a Gravitr dne 19.01.2013 17:33
Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate

i46.tinypic.com/2u43mur.png

i48.tinypic.com/8x3dd3.png
±0
 
Smajlos
Přidané 19.01.2013 22:03
Člen

Hodnocení: -37 (25%)
Příspěvek: 73
Založený: 13.04.12

cakaj mapa sa kompiluje :) mne to vecsinou trvalo asi 4 min, potom kratsie
±0
 
Gravitr
Přidané 02.03.2013 19:35
Člen

Hodnocení: +8 (65%)
Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12

Dá se CS udělat to, že v mapě bych došel na určitý místo a tam by se načetla nová mapa? Něco jako v HL
Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate

i46.tinypic.com/2u43mur.png

i48.tinypic.com/8x3dd3.png
±0
 
Dominio
Přidané 02.03.2013 20:34
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Jakože by si lidi běhali mezi mapama? To tam chcete hrát skovku? Místa pro jednu mapu je myslím dost, větší stejnak nemá cenu dělat.
±0
 
neclovek
Přidané 03.03.2013 00:27
Člen

Hodnocení: -6 (35%)
Příspěvek: 9
Založený: 29.01.12

Gravitr napsal:
Dá se CS udělat to, že v mapě bych došel na určitý místo a tam by se načetla nová mapa? Něco jako v HL

mozno by to ale bolo dobre na spravenie hl coop alebo proste nieco take :D
Upravil/a neclovek dne 03.03.2013 00:28
±0
 
Gravitr
Přidané 22.09.2013 21:03
Člen

Hodnocení: +8 (65%)
Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12

Zdravim
Když zrenderuji svou mapu, pár brushů se nezobrazuje, resp. jsou tam, ale plně průhledné. Patří mezi to brushe s texturou skla (nastavení na texture, ammount 150), láva, jedna mříž (s modrou barvou). Nevíte co s tím? Díky
Upravil/a Gravitr dne 22.09.2013 21:03
Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate

i46.tinypic.com/2u43mur.png

i48.tinypic.com/8x3dd3.png
±0
 
Dominio
Přidané 23.09.2013 08:12
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Jak máš nastavený render v csku? Pokuď si dobře pamatuju, tak třeba na Software to nefunguje tak, jak by sis představoval (buď neviditelné nebo viditelné, nic mezi tím). Zkontroluj si v nastavení cska, co tam máš. Mělo by tam být OpenGL.
±0
 
Gravitr
Přidané 23.09.2013 16:45
Člen

Hodnocení: +8 (65%)
Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12

V CS mám D3D, kvůli lagům na OpenGL. Vztahuje se to i na něj?
Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate

i46.tinypic.com/2u43mur.png

i48.tinypic.com/8x3dd3.png
±0
 
Dominio
Přidané 23.09.2013 16:56
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Nevím, zkus to? Já momentálně nemám csko.
A dělá ti to u všech map (včetně originálních) ? Nebo jen u jedné určité mapy?
±0
 
Gravitr
Přidané 24.09.2013 18:12
Člen

Hodnocení: +8 (65%)
Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12

Dělá mi to jen u tý mý, jinak jsem to odzkoušel a nefunguje to ani na jednom, pořád jsou pryč ty samé brushe, pořád to nefachá.
Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate

i46.tinypic.com/2u43mur.png

i48.tinypic.com/8x3dd3.png
±0
 
Gravitr
Přidané 25.09.2013 22:44
Člen

Hodnocení: +8 (65%)
Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12

Tak ten problém jsem vyřešil... nevim sice jak ale vyřešil :D
Každopádně teď mi nějak nefunguje trigger_relay; potřebuju, aby se na každém začátku nového roundu daly func_trainy do polohy, jaký chci, tedy off.
Mám 3 brushe - func trainy, na které aplikuju 3 trigger relaye.

Nastavení všech tří relayů:
Name: game_playerspawn
Target: (func_trainy)
Delay before trigger: 0.2
Trigger state: Off

Fungujou, ale ne správně. Na začátku roundu se to nehodí na Off, ale přesně naopak, než to skončilo minulý round.
(Př. Mříž - má dvě polohy - otevřená a zavřená. Když skončí round a zůstane zavřená, následující round je otevřená.)


---
edit:

Tak jsem to vyřešil tím, že jsem ty relaye prostě smazal a funguje to OK.. ale stejně.. vysvětlí mi někdo, proč to takhle, jak jsem to měl, nefungovalo?
Upravil/a Gravitr dne 25.09.2013 22:59
Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate

i46.tinypic.com/2u43mur.png

i48.tinypic.com/8x3dd3.png
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 2

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 948
bullet.gif Nejnovější člen: Cursor