updatovali sme na našom http://BRUT.me Portali mašinu s hernými servermi a ostalo nám nejaké miesto pre ďalšie servery hlasujte v ankete alebo pridajte aj svoj nápad, aký by sme mohli spustiť http://brut.me/vi...amp;t=5184
Ahoj, chcel by som spraviť mapu v ktorej by sa po kole v hre háči vždy presunli na inú časť mapy. Niečo také som videl keď si dobre pamätám na Lentilkovej mape ešte tu na serveri. Keby sa dalo poprosil by som o tutoriál do Source keďže mapu chcem spraviť do CS:GO a keď nie tak o nejaký nápad ako niečo také vytvoriť.
Nevím jak je to v source enginu, jestli tam je k tomu nějaká lepší vychytávka ale řešil bych to pomocí teleportů. Každý hráč se spawne zvlášť někde mimo mapu v malé kostce, odkud ho to ihned po spawnu teleportuje. Pomocí change_target můžeš měnit, do jaké části mapy se teleportne.
Dominio napsal:
Nevím jak je to v source enginu, jestli tam je k tomu nějaká lepší vychytávka ale řešil bych to pomocí teleportů. Každý hráč se spawne zvlášť někde mimo mapu v malé kostce, odkud ho to ihned po spawnu teleportuje. Pomocí change_target můžeš měnit, do jaké části mapy se teleportne.
Ako som napísal pozrel som sa na to a zistil som že v CS:GO SDK entita trigger_changetarget neexistuje. Skúšal som to cez tri trigger_teleport v sebe ktoré majú pomené outputy ale aj tak nic keďže mapa po kole sa resetne takže sú ešte nejaké nápady ?