tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
+1


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


04.08.2022 06:28:29
žijemeee :D ani minuska od kadejakých mrožov nám nevadia
-1


25.07.2022 09:31:53
Mapping pořád žije :)
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
problem s velkou mapou
Slovis
#21 Vytisknout diskuzi
Přidané 18.07.2016 10:03
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

Mapu neznám a nejde dekompilovat, takže nezjistím jak to má vyřešeno. Jedině bys musel zkusit kontaktovat přímo mapera, který ji vytvořil. Nenapadá mě jak to udělat, takže bohužel nepomůžu. Někdo zkušenější by třeba věděl, ale já jsem se tímto nikdy nepotřeboval zabývat :-)
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
deagle
#22 Vytisknout diskuzi
Přidané 18.07.2016 10:18
Člen

Hodnocení: +18 (75%)
Příspěvek: 35
Založený: 21.07.10

Ale mas rovnake myslenie ja som ju skusal uz dekompilovat a neslo mi nevadi budem robit pokusy
±0
 
Dominio
#23 Vytisknout diskuzi
Přidané 18.07.2016 22:13
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Mapu můžeš otevřít v BSP Vieweru a podívat se, jak je to udělané. Myslím, že to bude přes několik func_door_rotating a multi_manager, kterej vždy ostatní vypne a jeden zapne.
±0
 
deagle
#24 Vytisknout diskuzi
Přidané 19.07.2016 08:32
Člen

Hodnocení: +18 (75%)
Příspěvek: 35
Založený: 21.07.10

nejde dekompilovať mapa a prečo func_door_rotating a nie func_rotating
multi_manager tam mam aj 3 tlačitka a nepomohlo
±0
 
deagle
#25 Vytisknout diskuzi
Přidané 29.07.2016 06:55
Člen

Hodnocení: +18 (75%)
Příspěvek: 35
Založený: 21.07.10

ako urobim pohybujuci sa laser na tlačiko pomocou path tool a ako dosiahnem aby sa game_player_equip spustil až po prejdeni trigger_multiple a nedalo hned na začiatku kola zbran
Upravil/a deagle dne 29.07.2016 07:46
±0
 
Slovis
#26 Vytisknout diskuzi
Přidané 01.08.2016 14:45
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

Ahoj.

Laser na tlačítko:

Mi osobně Path tool připadá jako zbytečný. Napíšu ti postup jak bych vytvořil pohybující se laser já

1) použiješ entitu env_beam
2) Potřebuješ vytvořit "cestu" po které tento env_beam pojede, a to jak začáteční, tak i koncový bod
3) cestu nadefinuješ pomocí entit path_corner
4) vytvoříš nějaký malý brush, který bude představovat "generátor" paprsku a druhý který bude jakoby na druhé straně toho paprsku
5) nastavíš je jako func_train s různými jmény a budou jezdit po nadefinovaných path_cornerech
6) nastavíš env_beam: starting entity (func_train1) a ending entity (func_train2) (odkud kam pujde paprsek)
7) nastavíš tlačítko, které bude spínat oba func_trainy, případně i laser (přes multi_manager)

Jenom chci dodat, že jse to nikdy netestoval, takže si nejsem úplně jistý jestli to takto funguje, ale za pokus nic nedáš. Kdyby nefungovalo, tak chyby pořešíme následně.

game_player_equip

Tady by mělo stačit ve flags zaškrtnout Use only
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
deagle
#27 Vytisknout diskuzi
Přidané 06.08.2016 04:04
Člen

Hodnocení: +18 (75%)
Příspěvek: 35
Založený: 21.07.10

može mi niekto vysvetliť robim mapu na jail tak že urobil som dve zvlašť idu a ked ich spojim už mi csko nenačita mapu tu su 3 rmf subory už to skušal dlho a ja fakt neviem
https://uloz.to/!qE827FtCz/a-zip
±0
 
Slovis
#28 Vytisknout diskuzi
Přidané 06.08.2016 13:41
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

Je možné, že jsi opět překročil nějaký limit nebo nastala chyba při kompilaci. Nejsem teď u PC, abych se na to podíval. Nejspíš nebudu ani příští týden.

Co vypisuje konzole v csku?

Posli jeste pro jistotu kompilační log.
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
deagle
#29 Vytisknout diskuzi
Přidané 06.08.2016 14:40
Člen

Hodnocení: +18 (75%)
Příspěvek: 35
Založený: 21.07.10

Konzolu som nepozeral ono nacitava mapu asi v tretine to vypne avrati sa do menu cska
Upravil/a deagle dne 06.08.2016 14:40
±0
 
deagle
#30 Vytisknout diskuzi
Přidané 06.08.2016 19:12
Člen

Hodnocení: +18 (75%)
Příspěvek: 35
Založený: 21.07.10

No detail texture mapping file: maps/28_detail.txt
Host_Error: PF_precache_model_I: Model 'models/shield/p_shield_fiveseven.mdl' failed to precache because the item count is over the 512 limit.
Reduce the number of brush models and/or regular models in the map to correct this.
ale neviem o tom že by som tento model použil toto je vypis z konzoly
čoho mam nad 512 som nepochopil a po slovensky mi vysvetli čoho mam vela alebo uved priklad dik :D

Spoiler:

** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: C:\Program Files (x86)\Valve\Steam\SteamApps\common\Half-Life


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "E:\Instal\hammer\maps\28.map" "C:\Program Files (x86)\Valve\Steam\SteamApps\common\Half-Life\cstrike\maps\28.map"


** Executing...
** Command: E:\Instal\hammer\hlcsg.exe
** Parameters: "C:\Program Files (x86)\Valve\Steam\SteamApps\common\Half-Life\cstrike\maps\28"

hlcsg v3.4 VL33 (Feb 2 2014)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: E:\Instal\hammer\hlcsg.exe "C:\Program Files (x86)\Valve\Steam\SteamApps\common\Half-Life\cstrike\maps\28"
Arguments: "C:\Program Files (x86)\Valve\Steam\SteamApps\common\Half-Life\cstrike\maps\28" -low -wadautodetect
Entering C:\Program Files (x86)\Valve\Steam\SteamApps\common\Half-Life\cstrike\maps\28.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
reset logfile [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 33554432 ] [ 33554432 ]
max lighting memory [ 50331648 ] [ 50331648 ]
priority [ Low ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ off ] [ off ]
clip hull type [ simple ] [ simple ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
wad configuration file[ None ] [ None ]
wad.cfg group name [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
nullify trigger [ on ] [ on ]
min surface area [ 0.000 ] [ 0.000 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]
map scaling [ None ] [ None ]
light name optimize [ on ] [ on ]
UTF8 game_text [ on ] [ on ]

Using mapfile wad configuration
Wadfiles not in use by the map will be excluded
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

CreateBrush:
(0.75 seconds)
CSGBrush:
(0.47 seconds)

added 16 additional animating textures.
Including Wadfile: \instal\hammer\new\zhlt.wad
- Contains 2 used textures, 2.17 percent of map (8 textures in wad)
Using Wadfile: \cs 1.6\zaloha stareho hdd\hammer\halflife.wad
- Contains 73 used textures, 79.35 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \instal\hammer\decals.wad
- Contains 17 used textures, 18.48 percent of map (225 textures in wad)

Wad files required to run the map: "halflife.wad;decals.wad;"
Texture usage is at 0.68 mb (of 32.00 mb MAX)
2.72 seconds elapsed

----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: E:\Instal\hammer\hlbsp.exe
** Parameters: "C:\Program Files (x86)\Valve\Steam\SteamApps\common\Half-Life\cstrike\maps\28"

hlbsp v3.4 VL33 (Feb 2 2014)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: E:\Instal\hammer\hlbsp.exe "C:\Program Files (x86)\Valve\Steam\SteamApps\common\Half-Life\cstrike\maps\28"
Arguments: "C:\Program Files (x86)\Valve\Steam\SteamApps\common\Half-Life\cstrike\maps\28" -low -chart

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ on ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 33554432 ] [ 33554432 ]
priority [ Low ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noinsidefill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
no clipnode merging [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
nobrink [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 65536)
remove hull 2 [ off ] [ off ]


SolidBSP [hull 0] 500...1000...1477 (0.18 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'C:\Program Files (x86)\Valve\Steam\SteamApps\common\Half-Life\cstrike\maps\28.prt'
SolidBSP [hull 1] 500...1000...1403 (0.15 seconds)
SolidBSP [hull 2] 500...1000...1102 (0.10 seconds)
SolidBSP [hull 3] 500...1000...1500...1560 (0.17 seconds)
Reduced 15579 clipnodes to 14679
Reduced 1502 texinfos to 1101
Reduced 92 texdatas to 91 (6276 bytes to 5120)
Reduced 10064 planes to 3084
FixBrinks:
Increased 14679 clipnodes to 14681.

Object names Objects/Maxobjs Memory / Maxmem Fullness
------------ --------------- --------------- --------
models 384/512 24576/32768 (75.0%)
planes 3084/32768 61680/655360 ( 9.4%)
vertexes 19333/65535 231996/786420 (29.5%)
nodes 6500/32767 156000/786408 (19.8%)
texinfos 1101/32767 44040/1310680 ( 3.4%)
faces 14042/65535 280840/1310700 (21.4%)
* worldfaces 4119/32768 0/0 (12.6%)
clipnodes 14681/32767 117448/262136 (44.8%)
leaves 4728/32760 132384/917280 (14.4%)
* worldleaves 782/8192 0/0 ( 9.5%)
marksurfaces 16235/65535 32470/131070 (24.8%)
surfedges 66370/512000 265480/2048000 (13.0%)
edges 33402/256000 133608/1024000 (13.0%)
texdata [variable] 5120/33554432 ( 0.0%)
lightdata [variable] 0/50331648 ( 0.0%)
visdata [variable] 0/8388608 ( 0.0%)
entdata [variable] 64649/2097152 ( 3.1%)
* AllocBlock 33/64 0/0 (51.6%)
91 textures referenced
=== Total BSP file data space used: 1550291 bytes ===
Wad files required to run the map: "halflife.wad;decals.wad;"
3.64 seconds elapsed

----- END hlbsp -----




** Executing...
** Command: E:\Instal\hammer\hlvis.exe
** Parameters: "C:\Program Files (x86)\Valve\Steam\SteamApps\common\Half-Life\cstrike\maps\28"

hlvis v3.4 VL33 (Feb 2 2014)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: E:\Instal\hammer\hlvis.exe "C:\Program Files (x86)\Valve\Steam\SteamApps\common\Half-Life\cstrike\maps\28"
Arguments: "C:\Program Files (x86)\Valve\Steam\SteamApps\common\Half-Life\cstrike\maps\28" -low
782 portalleafs
2022 numportals

-= Current hlvis Settings =-
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 33554432 ] [ 33554432 ]
max vis distance [ 0 ] [ 0 ]
priority [ Low ] [ Normal ]

fast vis [ off ] [ off ]
full vis [ off ] [ off ]


BasePortalVis:
(0.21 seconds)
LeafThread:
(4.31 seconds)
average leafs visible: 97
g_visdatasize:24582 compressed from 76636
4.57 seconds elapsed

----- END hlvis -----




** Executing...
** Command: E:\Instal\hammer\hlrad_x64.exe
** Parameters: "C:\Program Files (x86)\Valve\Steam\SteamApps\common\Half-Life\cstrike\maps\28"

hlrad v3.4 VL33 64-bit (Feb 2 2014)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: E:\Instal\hammer\hlrad_x64.exe "C:\Program Files (x86)\Valve\Steam\SteamApps\common\Half-Life\cstrike\maps\28"
Arguments: "C:\Program Files (x86)\Valve\Steam\SteamApps\common\Half-Life\cstrike\maps\28" -low
Loading extent file 'C:\Program Files (x86)\Valve\Steam\SteamApps\common\Half-Life\cstrike\maps\28.ext'

-= Current hlrad Settings =-
Name | Setting | Default
--------------------|---------------------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 33554432 ] [ 33554432 ]
max lighting memory [ 50331648 ] [ 50331648 ]
priority [ Low ] [ Normal ]

fast rad [ off ] [ off ]
vismatrix algorithm [ Sparse ] [ Sparse ]
oversampling (-extra)[ off ] [ off ]
bounces [ 8 ] [ 8 ]
ambient light [ 0.000 0.000 0.000 ] [ 0.000 0.000 0.000 ]
light limit threshold[ 188.000 ] [ 188.000 ]
circus mode [ off ] [ off ]

smoothing threshold [ 50.000 ] [ 50.000 ]
smoothing threshold 2[ no change ] [ no change ]
direct threshold [ 10.000 ] [ 10.000 ]
direct light scale [ 1.000 ] [ 1.000 ]
coring threshold [ 0.010 ] [ 0.010 ]
patch interpolation [ on ] [ on ]

texscale [ on ] [ on ]
patch subdividing [ on ] [ on ]
chop value [ 64.000 ] [ 64.000 ]
texchop value [ 32.000 ] [ 32.000 ]

global fade [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global light scale [ 2.000 2.000 2.000 ] [ 2.000 2.000 2.000 ]
global gamma [ 0.550 0.550 0.550 ] [ 0.550 0.550 0.550 ]
global light scale [ 2.000 ] [ 2.000 ]
global sky diffusion [ 1.000 ] [ 1.000 ]

spread angles [ on ] [ on ]
opaque entities [ on ] [ on ]
sky lighting fix [ on ] [ on ]
incremental [ off ] [ off ]
dump [ off ] [ off ]

colour jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
monochromatic jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]

custom shadows with bounce light
[ off ] [ off ]
rgb transfers [ off ] [ off ]
minimum final light [ 0 ] [ 0 ]
size of transfer [ 1 (16bit) ] [ 1 (16bit) ]
size of rgbtransfer [ 2 (32bit) ] [ 2 (32bit) ]
soft sky [ on ] [ on ]
translucent depth [ 2.000 ] [ 2.000 ]
block opaque [ on ] [ on ]
ignore textures [ off ] [ off ]
reflectivity gamma [ 1.760 ] [ 1.760 ]
reflectivity scale [ 0.700 ] [ 0.700 ]
blur size [ 1.500 ] [ 1.500 ]
no emitter range [ off ] [ off ]
wall bleeding fix [ on ] [ on ]


Load Textures:
Using Wadfile: C:\Program Files (x86)\Valve\Steam\SteamApps\common\Half-Life\cstrike\maps\28.wa_
91 textures referenced
Reading texlights from 'E:\Instal\hammer\lights.rad'
0 opaque models
0 opaque faces
14042 faces
Create Patches : 39045 base patches
478740 square feet [68938624.00 square inches]
75 direct lights and 16386 fast direct lights
1 light styles

FindFacePositions:
(10.69 seconds)
BuildFacelights:
(62.01 seconds)
BuildVisLeafs:
(34.24 seconds)
visibility matrix : 25.7 megs
MakeScales:
(72.93 seconds)
Transfer Lists : 57847408 : 57.85M transfers
Indices : 26448056 : 25.22M bytes
Data : 115800767 : 110.44M bytes
Bounce 1 GatherLight:
(0.92 seconds)
Bounce 2 GatherLight:
(0.92 seconds)
Bounce 3 GatherLight:
(0.95 seconds)
Bounce 4 GatherLight:
(0.94 seconds)
Bounce 5 GatherLight:
(0.89 seconds)
Bounce 6 GatherLight:
(0.91 seconds)
Bounce 7 GatherLight:
(0.90 seconds)
Bounce 8 GatherLight:
(0.89 seconds)
CreateTriangulations:
(0.38 seconds)
AddPatchLights:
(5.03 seconds)
FinalLightFace:
(0.04 seconds)
195.56 seconds elapsed [3m 15s]

----- END hlrad -----

Upravil/a deagle dne 07.08.2016 04:10
±0
 
Slovis
#31 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.08.2016 11:31
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

Máš v mapě příliš mnoho modelů a brushových entit a csko není schopné si je všechny načíst.

Řešení je relativně jednoduché. Všimnul jsem si, že máš v mapě spoustu entit "func_wall". Napíšu ti postup:

1) označ všechny func_wall, které mají shodné parametry (stejnou průhlednost, render_mode a podobně)
2) klikni pravým tlačítkem a zvol "Move to world" (potom neodklikávej bokem!, musí zůstat označené)
3) klikni znovu pravým a tentokrát "Tie to entity"
4) nastav původní hodnoty pro func_wall
5) to je vše, teď si csko načte všechny objekty jako jednu entitu, čímž se výrazně sníží jejich celkový počet

Pozn.: Toto můžeš udělat se všemi brushovými entitami, které mají všechny parametry shodné (například func_illusionary)


Už jsme to jednou řešili...
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
deagle
#32 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.08.2016 11:44
Člen

Hodnocení: +18 (75%)
Příspěvek: 35
Založený: 21.07.10

Ok pridem domov skusim ale uz som to skusal ale zrejme maaalo
±0
 
deagle
#33 Vytisknout diskuzi
Přidané 28.08.2016 17:23
Člen

Hodnocení: +18 (75%)
Příspěvek: 35
Založený: 21.07.10

Nechapem preco mi miznu niektore textury pod urcitym uhlom a mam 66600 patches neviem ci to nebude iba tym kolko je limit ?
https://uloz.to/!KXy475AfL/jail-test002-bsp
Upravil/a deagle dne 28.08.2016 21:31
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 948
bullet.gif Nejnovější člen: Cursor