Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim
---> Uploadnul jsem po hodně dlouhé době dokončenou verzi mapy, má vše co má mít, doufám že se bude líbit! Je třeba podotknout, že se zvýšily její nároky
Tohle je BETA verze moji mapy, určené pro zombie servery...
Budu rád když ji ohodnotíte, jen nezapomeňte, že to je pořád ještě beta! Napište třeba i své nápady, pokud mi příjdou zajimavé a vhodné rád je do mapy přidám!
Charakteristika mapy:
Takže nějaký stručný popis, v několika bodech...
1)Velikost: Je poměrně velká
2)Počasí/čas: Je zataženo a prší, je k večeru...
3)Rozmístění objektů: Ze strategického hlediska (zvláště krytí) jsou zde podle mého rozmístěny objekty poměrně dobře (bedny, přepravní kontejnery, atd..)
4)Chyby/průběh kompilace: Mapa je bez chyb, a kompilace samotná probíhá dobře (ale tvrvá cca 15 - 20min)
Toť vše, pokud si ji chcete zkusit, tak neváhejte - stáhněte si zip složku, rozbalte, vložte obsah do složky cstrike, a hrajte!...
Pokud by snad něco chybělo - nejsem si jist zda jsem přibalil všechny modely, (modely,zvuky, atd..), tak to sem pisněte, hned jak budu mít čas, opravím to!!!
BETA verze 2: change log:
přístupné stromy jsou OCLIPOVANÉ, prostory kde hráč nemá co pohledávat jsou zablokované taktéž CLIPEM (dá se tam dostat po střeše,atd.. ,ale to bude zablokováno až později...)
HALA 2 (menší) má uvnitř dodány doplňky - bedny, police, atd...
opraveno pár věcí... (jako neprůhledný kus pletiva atd,....)
přiložen sg1.wad.... (zatím dočasně přiložen, má skoro 3MB a mapa využívá jen 1 texturu, takže to potom přizpůsobím...)
Xtreme přiložil následujíci soubor: zm_rainware.zip
Upravil/a Xtreme dne 27.01.2012 14:05
.....
Mapa se mi líbí, je jí na zombie mod skoro škoda, ale měl bych pár připomínek:
> Nepřibalils sg1.wad, naštěstí jsi jej použil jen na jednu část závory, takže jsem nebyl o tolik ochuzen.
> Chtělo by to oclipovat modely. Stromy máš za chvilku, kolizní box pro bagr jde sehnat dekompilací de_quarry.
> Tu kanálovou rouru udělej pomocí archu, ne pomocí carvu.
> Barely a další složitější detaily (myslím že tam jsou ještě květináče a koš) převeď na func_wall, nebo je dej jednu jednotku nad zem. Takhle totiž nepěkně řežou vis (viz screen), a to může snižovat fps. Nadbytek brushových entit taky způsobuje lagy, takže je potřeba najít nějakou zlatou střední cestu.
Z mapperského hlediska se mi mapa líbí, jen nemám rád zombie mod, protože je to vždycky taková řežba (v negativním slova smyslu), že není čas sledovat krásy mapy.
Backup přiložil následující obrázek:
jinak musím souhlasit s tebou, že zombie mod nesmí být střeštěný jinak je k ničemu,(pokud jsi to nemyslel úplně negativně)! Je pravda, že sám už nějakou dobu zombie mod nehraji, nenašel jsem vhodný server s normálním dějem a atmosférou . Proto jsem chtěl založit vlastní zombie server s realnějším průběhem hry, bohužel nemám veřejnou IP a provozovat server za poplatek se mi nechce,(taktéž připlácet si za veřejnou IP).Jinak plánuji ješte upravenou verzi k normální hře CT vs. T (jak si napsal: Mapa se mi líbí, je jí na zombie mod skoro škoda. - to máš pravdu )
chybějící texturu přibalím, nebo to vyřeším jejím nahrazením za jinou (podobnou v mapě, ať nepřibaluji 1 texturu )
zbytek věcí samozdřejmě opravím, děkuji za připomenutí.. (na tu kanálovou rouru jsem zapoměl )
+ na mapě chybí hodně předmětů, v těch halách a pár i venku...takže přibudou palety, police s bednami, atd..
Jen nevím s těmi věcmi jako: barely, květináče,... fakt to snižuje tolik fps? Ja mám doma poměrně silnou mašinu, tak to nepoznám .. průměrně mám na tý mapě 160fps (nejméně 97fps a nejvíce co si pamatuju 303fps)
Jinak díky za celkové ohodnocení mapy...
Upravil/a Xtreme dne 29.03.2011 16:42
Celkem zajímavá mapa co se týče dekorace atp. Mě osobně se ta mapa líbí, ale jak jsem tak koukal, tak jsem tam ani moc hezkých "kempovacích" míst nenašel . U zm_ mapy je to celkem škoda.
solʌɐd
Pavlos napsal:
Celkem zajímavá mapa co se týče dekorace atp. Mě osobně se ta mapa líbí, ale jak jsem tak koukal, tak jsem tam ani moc hezkých "kempovacích" míst nenašel . U zm_ mapy je to celkem škoda.
Ty "kempovací" místa přibudou, chystám se to nějak celý dotáhnou a doladit do finální verze, a možná přibude i pár bonusů (např.: skrytá místa kde se dá dostat + zbraně, nebo těžkej kulomet (jako z cod4) ....
přiložím tu taky nějaký screen...
.....