Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim
Možná jste si toho ještě nevšimli, ale už nejsme vhe.4fan.cz, ale tvorbamap.cz. Tato změna nám přinesla lepší název stránky, subdomény, mailové schránky a roční poplatek za doménu. Dnes kolem půl třetí ráno jsem se snažil změnit všechny nápisy, aby nikde nezůstalo "vhe.4fan.cz", je ale celkem pravděpodobné, že jsem něco přehlédl. Pokud tedy někde starý nápis najdete, napište.
Včera kolem devíti byly spuštěny "palce". O co jde, jak se počítá vaše hodnocení a jak si držet palce, aby vám zůstaly nahoře? Něco jsem vám o tom sepsal, takže pokud zrovna neprojíždíte archív shoutboxu, abyste opalcovali všechny příspěvky, čtěte dále.
Nový rok už klepe na dveře, a tak je načase popřát všem návštěvníkům tohoto portálu vše nejlepší do Nového roku. Slovně je to ale málo, a tak jsem si pro vás připravil PFko.
365 dní uplynulo od založení tohoto portálu, a tak je čas si shrnout, co důležitého se stalo, co se změnilo a co zůstalo stejné. Také se podíváme, kdo byli nejaktivnější uživatelé a další statistiky. Nakonec zauvažujeme, co by se mohlo v budoucnu stát nebo změnit.
V posledních pár dnech jste si mohli všimnout, že ikonka oznamující stav herního serveru je nějak nezvykle dlouho červená a že stránky kompilačního serveru jsou nedostupné, nebo vás přesměrují pryč. Co se tedy vlastně stalo?
Potřebujete zkompilovat finální verzi mapy, chcete jí mít příští den ráno zkompilovanou, ale nemůžete nechat kompilaci běžet přes noc? Přesně pro takovéhle situace je tu kompilační server. Večer nahrajete map, upravíte konfiguraci a spustíte kompilaci. Ráno si přečtete log a stáhnete bsp. Pokud si nevěříte a potřebovali byste návod jak postupovat krok za krokem, čtěte dále.