Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.
Ahojte zase jsem zpátky
To mě nenapadlo, že to bude až taká bomba, že kvůli tomu vytvoří novej topic
Ale není kolem toho moc rozruch, takže to budou drobnosti.
Ani ne, vylepšil kvalitu odrážených světel a přidal možnost vykreslení stínů na průhledných texturách (vytvoří nové textury na kterých jsou stíny)
Odkaz
Animace
VHLT v33 (v32 asi nevydal do světa) je na webu Vluzacna. Changelog jsem nenašel/nevyluštil.
Ale není kolem toho moc rozruch, takže to budou drobnosti.
U Sledge je pěkné, že to není 1:1 kopie jako u Jakchammeru. Některé části jsou mnohem lépe promyšlené než u původního VHE.
Nastavení - naprosto bezbolestné nastavení hammeru, pro Steam obzvlášť, automatické vyplnění exeček kompilátoru, vychytané herní a kompilační profily...
Texture browser - možnost výběru jednotlivých wadů přímo v okně, tlačítko Apply namísto celého toolu (Apply Current Texture)
Ale zase to vyvažuje to, že tam nějaké funkce chybí, nebo se chovají debilně (automatické zprůhledňování alfa kanálu modrých textur, přestože není není nastaven render mode; v oknech se nedá pohybovat šipkami; u clipping toolu není možné ten clipping plane celý posunout; chybí renderování modelů, expert nastavení kompilace,...)
Těžko se rozhodnout, Jackhammer je více dokončený, ale jsou tam zkopírované nějaké návrhové chyby. Sledge nějaké odstraňuje a přináší jiné. JH je multiplatformní, ale zatím stále closed-source. Sldg je windows-only .NET, ale open source. Obojí jsou rané verze, takže ještě vůbec není jasné, jak se to vyvrbí.
Pěkný, ale víc se mi líbí Jackhammer. Sledge je takový úplně vzhledově jiný a pletou se mi tam věci. Ale zase je tam clipping tool, který krájí plochou určenou 3mi body.
EDIT: A taky že se ve Sledge dá dělat víc věcí s Vertex toolem, (jako třeba měřítko označených vertexů) pak se dají vytvářet zajímavé tvary.
Mrknu na to, stejně tak na sledge.
Všichni mi gratulujte a plácejte mě po zádech....
@Habax: Já už steam nemám. Účet jsem dal bignovi a nehodlám se tam znova registrovat.
Není na to už čas. Mám na práci důležitější věci, ale ty hraj. Máš budoucnost.
Dovolím si toto Backupové tvrdenie dementovať.
to byl bign ve svém převleku za lišku
Jdu na chat, kliknu omylem na odkaz od Backupa a tam je nějaký zvířecí porno...
Dobré vědět, jen jak ještě postahovat všechny mapy...
Dominio: tak si čtu jejich zdrojáky a koukám že to pokaždé vybalují z těch zipů od jednotlivých map. Možná by bylo rychlejší postahovat ty mapy a vybalit to u sebe.
No popravdě, do Matury mi volný termíny budou jen ubejvat
n1! To mě nenapadlo, že to nebude ošetřený proti tomu. Je tam limit na stažení stovky souborů za určitý čas. Takže to stahuju na víckrát
dostat se k účtům pomocí sqli bylo rychlejší než se registrovat
|