Co je to brush?
Brushe tvoří většinu mapy. Jsou to všemožná prostorová tělesa, převážně hranoly.
Co je to entita?
Jsou dva druhy entit - brushové a pointové.
Pointové entity jsou body v mapě, které mají nějakou určitou funkci - osvětlují mapu, vydávají zvuk, udávají startovní pozici hráče, nastavují vlastnosti mapy, atp.
Brushové entity jsou brushe, které mají nějakou určitou funkci - tvoří dveře, skla, rozbitné bedny; určují velikost buyzóny, plantu, rescue zóny, zóny se změněnou gravitací, zóny zabíjející hráče, atp.
Co je to face?
Face je stěna brushe.
Co je to vertex?
Vertex je vrchol brushe.
Co je to textura?
Textura je obrázek, který se nanáší na jednotlivé facy brushe.
Co je to WAD?
WAD je balíček textur, občas se WADy nazývají jako textury, i když není přesné ozačení.
Co je to .log soubor?
".log soubor" je soubor, ve kterém je uložen záznam o tom, jak probíhala kompilace. Z tohoto souboru lze vyčíst, z jakého důvodu se mapa nezkompilovala. ".log soubor" naleznete ve složce hammer/maps; pokud nenaleznete .log, můžete použít i .err. Pokud se vaše mapa jmenuje například prvnipokus, ".log soubor" se bude jmenovat prvnipokus.log.
|