Problem
|
Gravitr |
Přidané 11.04.2012 20:40
|
Člen
Hodnocení: +8 (65%) Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12
|
ok díky vám dvěma
Lentilko: Protože já se ptám na strašně moc věcí a kdybych měl na každou zakládat nový topic, spamoval bych (ještě více než teď)
Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate
|
|
|
|
Gravitr |
Přidané 12.04.2012 17:06
|
Člen
Hodnocení: +8 (65%) Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12
|
http://tvorbamap....icle_id=64
Udělám to podle tohoto návodu, dám si k csg -wadinclude textura.wad. Poté odeberu texturu ze složky cstrike, abych se ujistil, zda-li to jede. Zapnu mapu a hra spadne s nápisem že to nemůže najít textura.wad.
Pak jsem ještě zkoušel u toho csg dát jen wadinclude textura ale byla tam zase ta chyba...
co s tím?
Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate
|
|
|
|
Lentilko |
Přidané 12.04.2012 20:55
|
Člen
Hodnocení: +400 (70%) Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11
|
Tak nám pověz jaká chyba. |
|
|
|
Slovis |
Přidané 13.04.2012 06:51
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
Ahoj, jak to myslíš odeberu texturu ze složky cstrike? Wad soubory musí být ve složce cstrike! Jinak ti to nepojede. a před wadinclude musí být opravdu to - takže -wadinclude textura1
EDIT sem kkt... já sem zapomněl, že je chceš includnout
skus tam přidat ještě -wadautodetect
Upravil/a Slovis dne 13.04.2012 06:52
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
Gravitr |
Přidané 13.04.2012 14:21
|
Člen
Hodnocení: +8 (65%) Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12
|
Ani s tím -wadautodetect em to nefunguje..
no myslel jsem to tak že :
1. Napsal jsem k csg k parms -wadinclude textura -wadautodetect
2. Zkomplimoval se vším na nejvyšší detaily (světlo atd.)
3. Spustil jsem mapu ve hře. To mi jelo.
4. Vypnul jsem hru a textura.wad jsem z složky cstrike dal na plochu, abych se ujistil, zda-li to funguje i bez ní
5. Zkusil jsem zapnout mapu ve hře. V tu chvíli mi to hodí error s nápisem "Nemohu najít textura.wad
???
ps k -wadinclude - mám jich tam asi 6
Upravil/a Gravitr dne 13.04.2012 14:23
Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate
|
|
|
|
Dominio |
Přidané 13.04.2012 14:55
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Zkontroluj si jestli spouštíš tu samou verzi mapy, kterou jsi zkompiloval. Popřípadně koukni ještě na velikost té mapy s wadincludem a bez wadincludu. Pokud tam bude nějaké rozdíl, tak se wad nejspíš includnul a problém bude někde jinde. |
|
|
|
Gravitr |
Přidané 13.04.2012 17:09
|
Člen
Hodnocení: +8 (65%) Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12
|
Zkusil jsem dát k csg jen jednu texturu..
Napsalo mi to v logu : Wadinclude list: [zhlt.wad][textura.wad]
Když přidám k csg ještě 1 texturu, v logu už zbyde jen zhlt.wad
Jak se to prosím píše za sebou? (v tom asi bude ta chyba)
Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate
|
|
|
|
Slovis |
Přidané 13.04.2012 17:12
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
možná se dá includnout pouze jeden wad
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
Gravitr |
Přidané 13.04.2012 18:05
|
Člen
Hodnocení: +8 (65%) Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12
|
a z více .wadů lze udělat jeden wad?
Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate
|
|
|
|
Habax |
Přidané 13.04.2012 19:28
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
áno ale nerob to... lebo to by si musel vyextrahovať presne tie textury cez wally (piplavá práca) a potom to znovu spojiť do velkého niekolko MB wadu, čo by nenormálne dlho sťahovalo a ludia by sa radšej vyhli tomu stahovaniu tudíž i mape |
|
|
|
Gravitr |
Přidané 13.04.2012 19:54
|
Člen
Hodnocení: +8 (65%) Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12
|
hm.. ale co s tím, když jné toto??
(ps: mi neříkejte že například nějaká jail mapa obsahuje jen 1 texturu)
Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate
|
|
|
|
Dominio |
Přidané 13.04.2012 19:56
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Habaxi habaxi.. Spojit pět wadů do sebe zabere tak pět minut. A je jedno jestli to pak bude jeden 5MB velký wad, nebo 5 wadů o velikosti 1MB, ne?
Více wadů by mělo jít includnout, netuším proč to nejde. Ale tak zkus je hodit to jednoho, třeba to pak půjde.
Teď mě napadla ještě jedna věc, máš ty wady načtené z CSka v tom hammeru? |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 13.04.2012 20:14
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Víc wadů de includnout určitě. Např. takhle to mám já:
$path\$file -wadautodetect -wadinclude kere.wad -wadinclude lava.wad -wadinclude texfix.wad -wadinclude blendterain.wad -wadinclude hns.wad -wadinclude water.wad
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Gravitr |
Přidané 13.04.2012 20:35
|
Člen
Hodnocení: +8 (65%) Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12
|
Domino : Ano, mám je načtené
XXL : Ne, pořád tam mám jen jeden wad (zhlt)
Upravil/a Gravitr dne 13.04.2012 22:27
Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate
|
|
|
|
Habax |
Přidané 13.04.2012 23:57
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
No dobre ale ja myslím väčšiu mapu, teda ja používam na svojích väčších mapách okolo 70-100 textur (de_lab ) a to už 5 MB nebude...
Upravil/a Habax dne 14.04.2012 07:26 |
|
|
|
Gravitr |
Přidané 14.04.2012 12:54
|
Člen
Hodnocení: +8 (65%) Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12
|
Nejede mi to.. u paramametru csg mám vždycky -wadautodetect -wadinclude textura.wad
Když to nastavím takhle:
CSG - Normal
BSP - Normal
VIS - No
RAD - No
Tak tam v logu mám potom Wadinclude list zhlt.wad a textura.wad
ale když dám
CSG - Normal
BSP - Normal
VIS - Normal
RAD - Extra
tak v logu je jen zhlt.wad
Proč mi to nejde na Extra???
Upravil/a Gravitr dne 14.04.2012 14:04
Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate
|
|
|
|
Backup |
Přidané 14.04.2012 14:07
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
dafuq? jak můžeš kompilovat s vlastními parametry u csg, když kompiluje na normal a ne na expert? |
|
|
|
Gravitr |
Přidané 14.04.2012 14:25
|
Člen
Hodnocení: +8 (65%) Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12
|
No teď mi nejede už ani jedno... mám tam jen zlht.wad
Upravil/a Gravitr dne 14.04.2012 15:32
Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate
|
|
|
|
Slovis |
Přidané 14.04.2012 16:33
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
přepni na expert a dej go. nepřepínej se zpět na normal
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
Gravitr |
Přidané 14.04.2012 16:46
|
Člen
Hodnocení: +8 (65%) Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12
|
jojo - zjistil jsem to dřív než jste mi to stačil říct Slovis, ale i tak palec UP
a Backup - sorry za mou nechápavost, já se totiž s hammerem ještě učím
Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate
|
|
|