Problem
|
Gravitr |
Přidané 25.03.2012 19:59
|
Člen
Hodnocení: +8 (65%) Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12
|
a co mám dát když kliknu na "Parms" ? je tam výběr "Map filename" atd.
Upravil/a Gravitr dne 25.03.2012 20:08 |
|
|
|
Slovis |
Přidané 25.03.2012 21:08
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
Na Parms nemusíš klikat stačí to nastavit vše podle toho návodu co se tam postnul.
Co se týče světla, tak pokud máš v mapě skybox tak stačí dát do mapy light_environment a pokud máš v mapě nějaké prostory, kam by se normální denní světlo nedostalo (tzn. light_environment), tak tam ještě přidáš entitu light
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
Gravitr |
Přidané 26.03.2012 17:12
|
Člen
Hodnocení: +8 (65%) Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12
|
A šlo by udělat například jedno velké světlo přes (třeba) půlku mapy, abych jich nemusel tolik klikat? |
|
|
|
Slovis |
Přidané 26.03.2012 18:03
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
nevím jak to přesně myslíš, ale jak máš u entity light to brightness tak to poslední číslo je "svítivost"
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
Gravitr |
Přidané 27.03.2012 19:02
|
Člen
Hodnocení: +8 (65%) Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12
|
Slovis, pamatuješ si ještě trrochu kde si v mapě objvevil Leaky? Jestli ano popiš mi trošku kde prosim |
|
|
|
Slovis |
Přidané 27.03.2012 19:06
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
fuuh ...
někde pod nějakýma dveřma
a jak si měl takovou zaoblenou halu tak v tom zaobleni ti to nedoléhalo
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
Gravitr |
Přidané 27.03.2012 19:08
|
Člen
Hodnocení: +8 (65%) Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12
|
jo už jsem to našel.. bylo to v tom zaoblení.. díky moc
|
|
|
|
Gravitr |
Přidané 27.03.2012 19:31
|
Člen
Hodnocení: +8 (65%) Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12
|
sakra já tu finální kompilaci z toho návodu nemohu nějak pochopit... aby se mi z toho udělala normální samotná mapka v .bsp, mám tam ještě další (asi) 3 soubory, a to .max , .rmx a .map |
|
|
|
Dominio |
Přidané 27.03.2012 19:56
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Dej run, a nech doběžet kompilaci.
Ostatních souborů si nemusíš všímat. Ke hraní stačí jenom BSP. Když správně zkompiluješ mapu, v nastavené složce se ti vytvoří BSP. Pokud ho tam nemáš, zřejmě hledáš na špatném místě nebo máš chybu v kompilaci. Dej sem log. |
|
|
|
Slovis |
Přidané 27.03.2012 20:06
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
finální kompilace dělá v podstatě to samé jako když kompiluješ jen tak nějakou meziverzi akorát s tím rozdílem, že k jednotlivým kompilačním toolům můžeš přidat nějakou informaci (co a jak mají udělat).
co se týče těch dalších souborů co se vytvoří tak ty pro tebe nejsou až zas tak důležité. konkrétně .rmx je v podstatě to semé jako .rmf a .max je stejné jeko .map
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
Gravitr |
Přidané 27.03.2012 20:26
|
Člen
Hodnocení: +8 (65%) Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12
|
A když už budou ostatní stahovat tuto mapu (přímo v cs), tak seejim automaticky stáhnou i textury?
LOG
Spoiler: [ZobrazitSchovat]
** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: C:\Program Files\Valve
** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "C:\Documents and Settings\-----\Plocha\Fun_house_zaloha\fun_house.map" "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\fun_house.map"
** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\Valve\hlcsg.exe
** Parameters: "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\fun_house"
hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\PROGRA~1\Valve\hlcsg.exe "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\fun_house"
Entering C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\fun_house.map
Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]
noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]
Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]
0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.28 seconds)
SetModelCenters:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.00 seconds)
CSGBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.55 seconds)
Including Wadfile: \program files\valve\zhlt.wad
- Contains 5 used textures, 5.81 percent of map (8 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\halflife.wad
- Contains 61 used textures, 70.93 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\cs_747.wad
- Contains 1 used texture, 1.16 percent of map (143 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\cs_assault.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (22 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\cs_bdog.wad
- Contains 2 used textures, 2.33 percent of map (132 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\cs_cbble.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (61 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\cs_dust2on2.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (1 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\cs_office.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (102 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\de_aztec.wad
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'SPECIAL_THANKS'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'THANKS'
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (24 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\cs_havana.wad
- Contains 1 used texture, 1.16 percent of map (122 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\jail_andaman.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (32 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\ka_bungee.wad
- Contains 1 used texture, 1.16 percent of map (39 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\chateau.wad
- Contains 2 used textures, 2.33 percent of map (136 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\itsitaly.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (99 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\tswad.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (29 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\de_storm.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (74 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\de_vegas.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (101 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\de_vertigo.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (19 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\de_piranesi.wad
- Contains 2 used textures, 2.33 percent of map (160 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\de_airstrip.wad
- Contains 1 used texture, 1.16 percent of map (69 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\cached.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (2 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\ajawad.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (1 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\cs_dust.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (28 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\decals.wad
- Contains 10 used textures, 11.63 percent of map (225 textures in wad)
Warning: More than 8 wadfiles are in use. (24)
This may be harmless, and if no strange side effects are occurring, then
it can safely be ignored. However, if your map starts exhibiting strange
or obscure errors, consider this as suspect.
added 12 additional animating textures.
Texture usage is at 1.22 mb (of 4.00 mb MAX)
1.25 seconds elapsed
----- END hlcsg -----
** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\Valve\hlbsp.exe
** Parameters: "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\fun_house"
hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\PROGRA~1\Valve\hlbsp.exe "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\fun_house"
Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]
noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)
SolidBSP [hull 0] 500...653 (0.03 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\fun_house.prt'
SolidBSP [hull 1] 500...760 (0.06 seconds)
SolidBSP [hull 2] 500...719 (0.05 seconds)
SolidBSP [hull 3] 500...838 (0.11 seconds)
1.14 seconds elapsed
----- END hlbsp -----
** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\Valve\hlvis.exe
** Parameters: "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\fun_house"
hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\PROGRA~1\Valve\hlvis.exe "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\fun_house"
237 portalleafs
651 numportals
-= Current hlvis Settings =-
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max vis distance [ 0 ] [ 0 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]
fast vis [ off ] [ off ]
full vis [ off ] [ off ]
BasePortalVis:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.08 seconds)
LeafThread:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (1.73 seconds)
average leafs visible: 62
g_visdatasize:5209 compressed from 7110
1.86 seconds elapsed
----- END hlvis -----
** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\Valve\hlrad.exe
** Parameters: -extra "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\fun_house"
hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\PROGRA~1\Valve\hlrad.exe -extra "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\fun_house"
-= Current hlrad Settings =-
Name | Setting | Default
--------------------|---------------------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]
vismatrix algorithm [ Original ] [ Original ]
oversampling (-extra)[ on ] [ off ]
bounces [ 1 ] [ 1 ]
bounce dynamic light [ on ] [ on ]
ambient light [ 0.000 0.000 0.000 ] [ 0.000 0.000 0.000 ]
maximum light [ 255.000 ] [ 256.000 ]
circus mode [ off ] [ off ]
smoothing threshold [ 50.000 ] [ 50.000 ]
direct threshold [ 25.000 ] [ 25.000 ]
direct light scale [ 2.000 ] [ 2.000 ]
coring threshold [ 1.000 ] [ 1.000 ]
patch interpolation [ on ] [ on ]
texscale [ on ] [ on ]
patch subdividing [ on ] [ on ]
chop value [ 64.000 ] [ 64.000 ]
texchop value [ 32.000 ] [ 32.000 ]
global fade [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global falloff [ 2 ] [ 2 ]
global light scale [ 1.000 1.000 1.000 ] [ 1.000 1.000 1.000 ]
global gamma [ 0.500 0.500 0.500 ] [ 0.500 0.500 0.500 ]
global light scale [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global sky diffusion [ 1.000 ] [ 1.000 ]
opaque entities [ on ] [ on ]
sky lighting fix [ on ] [ on ]
incremental [ off ] [ off ]
dump [ off ] [ off ]
colour jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
monochromatic jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
softlight hack [ 0.0 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 0.0 ]
diffuse hack [ on ] [ on ]
spotlight points [ on ] [ on ]
custom shadows with bounce light
[ off ] [ off ]
rgb transfers [ off ] [ off ]
[Reading texlights from 'C:\PROGRA~1\Valve\lights.rad']
[59 texlights parsed from 'C:\PROGRA~1\Valve\lights.rad']
2166 faces
Create Patches : 11026 base patches
0 opaque faces
113416 square feet [16331991.00 square inches]
29 direct lights
BuildFacelights:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (58.91 seconds)
visibility matrix : 7.2 megs
BuildVisLeafs:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (10.39 seconds)
MakeScales:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (6.80 seconds)
SwapTransfers:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.47 seconds)
Transfer Lists : 5376046 : 5.38M transfers
Indices : 2848644 : 2.72M bytes
Data : 21504184 : 20.51M bytes
Bounce 1 GatherLight:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.64 seconds)
FinalLightFace:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.78 seconds)
78.92 seconds elapsed [1m 18s]
----- END hlrad -----
Upravil/a Gravitr dne 27.03.2012 20:26 |
|
|
|
cr0coDiL |
Přidané 28.03.2012 13:20
|
Člen
Hodnocení: +62 (76%) Příspěvek: 47
Založený: 30.12.11
|
áno ale musiš ich k tomu priložit
|
|
|
|
Slovis |
Přidané 28.03.2012 14:31
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
Pokud se bez problémů vytvoří .res soubor (jako že by měl) tak jo. Jak už psal crocodil... ty wad/y hoď do složky cstrike (myslím).
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
Gravitr |
Přidané 28.03.2012 15:05
|
Člen
Hodnocení: +8 (65%) Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12
|
Spoiler: [ZobrazitSchovat] Including Wadfile: \program files\valve\zhlt.wad
- Contains 5 used textures, 5.81 percent of map (8 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\halflife.wad
- Contains 61 used textures, 70.93 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\cs_747.wad
- Contains 1 used texture, 1.16 percent of map (143 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\cs_assault.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (22 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\cs_bdog.wad
- Contains 2 used textures, 2.33 percent of map (132 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\cs_cbble.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (61 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\cs_dust2on2.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (1 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\cs_office.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (102 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\de_aztec.wad
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'SPECIAL_THANKS'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'THANKS'
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (24 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\cs_havana.wad
- Contains 1 used texture, 1.16 percent of map (122 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\jail_andaman.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (32 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\ka_bungee.wad
- Contains 1 used texture, 1.16 percent of map (39 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\chateau.wad
- Contains 2 used textures, 2.33 percent of map (136 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\itsitaly.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (99 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\tswad.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (29 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\de_storm.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (74 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\de_vegas.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (101 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\de_vertigo.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (19 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\de_piranesi.wad
- Contains 2 used textures, 2.33 percent of map (160 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\de_airstrip.wad
- Contains 1 used texture, 1.16 percent of map (69 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\cached.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (2 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\ajawad.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (1 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\cs_dust.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (28 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\decals.wad
- Contains 10 used textures, 11.63 percent of map (225 textures in wad)
Všechny tyto wady?
Upravil/a Gravitr dne 28.03.2012 15:06 |
|
|
|
cr0coDiL |
Přidané 28.03.2012 15:07
|
Člen
Hodnocení: +62 (76%) Příspěvek: 47
Založený: 30.12.11
|
všetky nie tie ktoré tam máš sú a by mali byt v zaklade CSka ciže jedina textura ktroú musíš pridať je jail_andaman.wad
Upravil/a cr0coDiL dne 28.03.2012 15:21 |
|
|
|
Gravitr |
Přidané 28.03.2012 15:57
|
Člen
Hodnocení: +8 (65%) Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12
|
Ok dík..
A jaktože mi jdou přehrát (přes ambient_generic) jen některé .wav y ? |
|
|
|
Slovis |
Přidané 28.03.2012 17:16
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
protože ten .wav musí mít speciální atributy
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
Gravitr |
Přidané 28.03.2012 17:40
|
Člen
Hodnocení: +8 (65%) Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12
|
a jaké? resp. když převedu mp3ku na .wave, co ještě musím upravit, aby to hrálo i v cs/ambient_genericu?
( Zde o tom článek nemohu najít nebo tu není )
Upravil/a Gravitr dne 28.03.2012 17:57 |
|
|
|
Dominio |
Přidané 28.03.2012 20:29
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Zvuk musí mít 8bit, mono, PCM. |
|
|
|
Gravitr |
Přidané 28.03.2012 21:14
|
Člen
Hodnocení: +8 (65%) Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12
|
hm.. návrh, přes co to takhle udělám? |
|
|