tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

30.08.2024 13:05:52
Ano, slouží od toho lights.rad file (případně jiný název). Nastavuje se v RAD sekci.
±0


12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
problém s .pts
blackelf
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 30.03.2017 19:21
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 6
Založený: 09.03.17

LOG:




** Executing...
** Command: C:\Users\Kuba\Desktop\vhe\tools\qcsg.exe
** Parameters: "c:\users\kuba\desktop\vhemaps\blf_desertblock"

qcsg.exe v2.8 (Jan 31 2000)
---- qcsg ----
entering c:\users\kuba\desktop\vhemaps\blf_desertblock.map
CreateBrush: 0...Entity 0, Brush 11: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-203, 4221, -2301)-(1600,4224,2279)
Entity 0, Brush 12: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (1600, -210, -2301)-(1603,4224,2279)
Entity 0, Brush 11: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-219, 4205, -2337)-(1616,4240,2315)
Entity 0, Brush 12: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (1584, -226, -2337)-(1619,4240,2315)
Entity 0, Brush 11: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-235, 4189, -2333)-(1632,4256,2311)
1...Entity 0, Brush 11: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-219, 4205, -2319)-(1616,4240,2297)
Entity 0, Brush 13: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-206, -210, -2301)-(-203,4224,2279)
Entity 0, Brush 12: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (1568, -242, -2333)-(1635,4256,2311)
Entity 0, Brush 14: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-206, -210, -2304)-(1603,4224,-2301)
Entity 0, Brush 13: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-222, -226, -2337)-(-187,4240,2315)
Entity 0, Brush 15: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-206, -210, 2279)-(1603,4224,2282)
Entity 0, Brush 12: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (1584, -226, -2319)-(1619,4240,2297)
Entity 0, Brush 13: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-238, -242, -2333)-(-171,4256,2311)
Entity 0, Brush 14: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-222, -226, -2340)-(1619,4240,-2265)
Entity 0, Brush 15: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-222, -226, 2243)-(1619,4240,2318)
Entity 0, Brush 13: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-222, -226, -2319)-(-187,4240,2297)
Entity 0, Brush 14: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-238, -242, -2336)-(1635,4256,-2269)
Entity 0, Brush 15: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-238, -242, 2247)-(1635,4256,2314)
Entity 0, Brush 14: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-222, -226, -2322)-(1619,4240,-2283)
Entity 0, Brush 15: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-222, -226, 2261)-(1619,4240,2300)
2...Entity 0, Brush 32: plane with no normal
Entity 0, Brush 32: plane with no normal
Entity 0, Brush 32: plane with no normal
Entity 0, Brush 32: A 'Unknown Class' @(0,0,0) has a coplanar plane at (300, 1215, -1647), texture PI_FLOORST4
Entity 0, Brush 32: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-9000, -9000, -1647)-(9000,9000,-1647)
Entity 0, Brush 32: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-9000, -9000, -1683)-(9000,9000,-1683)
Entity 0, Brush 32: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-9000, -9000, -1679)-(9000,9000,-1679)
Entity 0, Brush 32: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-9000, -9000, -1665)-(9000,9000,-1665)
3...4...5...6...7...8...9...Entity 301, Brush 0: A 'func_wall' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-202, 3335, -2261)-(698,4219,-448)
Entity 301, Brush 0: A 'func_wall' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-218, 3319, -2297)-(714,4235,-412)
Entity 301, Brush 0: A 'func_wall' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-234, 3303, -2293)-(730,4251,-416)
Entity 302, Brush 0: A 'func_wall' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (698, 3334, -2261)-(1598,4219,44)
Entity 301, Brush 0: A 'func_wall' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-218, 3319, -2279)-(714,4235,-430)
Entity 302, Brush 0: A 'func_wall' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (682, 3318, -2297)-(1614,4235,80)
Entity 302, Brush 0: A 'func_wall' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (666, 3302, -2293)-(1630,4251,76)
Entity 302, Brush 0: A 'func_wall' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (682, 3318, -2279)-(1614,4235,62)
Entity 307, Brush 0: plane with no normal
Entity 307, Brush 0: plane with no normal
Entity 307, Brush 0: A 'func_wall' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (1102, 825, -973)-(1172,9000,-917)
Entity 307, Brush 0: A 'func_wall' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (1086, 809, -1009)-(1188,9016,-881)
Entity 307, Brush 0: A 'func_wall' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (1070, 793, -1005)-(1204,9032,-885)
Entity 307, Brush 0: A 'func_wall' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (1086, 809, -991)-(1188,9016,-899)
(1)
CSGBrush: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9... (0)
Using WAD File: \users\kuba\downloads\halflife.wad
Using WAD File: \games\counter-strike\cstrike\blf.wad
added 1 additional animating textures.
1 seconds elapsed

** Executing...
** Command: C:\Users\Kuba\Desktop\vhe\tools\qbsp2.exe
** Parameters: "c:\users\kuba\desktop\vhemaps\blf_desertblock"

qbsp2.exe v2.2 (Dec 28 1998)
---- qbsp2 ----

************ ERROR ************
nummarkfaces == MAX_LEAF_FACES

** Executing...
** Command: C:\Users\Kuba\Desktop\vhe\tools\vis.exe
** Parameters: "c:\users\kuba\desktop\vhemaps\blf_desertblock"

vis.exe v1.3 (Dec 30 1998)
---- vis ----
4 thread(s)
LoadPortals: couldn't read c:\users\kuba\desktop\vhemaps\blf_desertblock.prt
No vising performed.

** Executing...
** Command: C:\Users\Kuba\Desktop\vhe\tools\qrad.exe
** Parameters: "c:\users\kuba\desktop\vhemaps\blf_desertblock"


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\users\kuba\desktop\vhemaps\blf_desertblock.bsp" "C:\Games\Counter-Strike\cstrike\maps\blf_desertblock.bsp"


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\users\kuba\desktop\vhemaps\blf_desertblock.pts" "C:\Games\Counter-Strike\cstrike\maps\blf_desertblock.pts"

The command failed. Windows reported the error:
"The system cannot find the file specified."


leak nemám. nevím co s tím mám dělat
±0
 
Backup
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 31.03.2017 11:44
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Aha, tak to je klasický "brush outside world". Je to chyba, ke které dojde když máš v mapě nějaký pokroucený brush. To se může stát například když se něco upravuje vertex toolem.
V tom logu máš vždy řádek "Entity XX, Brush YY..." a pak nějakou chybu co se kompilátoru nelíbí. Když v hammeru klikneš na Map -> Go to brush number a tam napíšeš tyhle čísla z logu, označí ti to ten vadný brush. Můžeš ho buď zkusit opravit přes Map -> Check for problems a tam všechno Fixnout, nebo zkusit manuálně vertex toolem opravit, nebo smazat a vytvořit znova. Pozor, při tom mazání se všechny ty brushe a entity přečíslují (vyšší čísla se sníží o jedničku), takže buď musíš v tom logu postupovat zespoda nahoru, nebo po každé změně mapu pro jistotu překompilovat
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 30

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes