tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

30.08.2024 13:05:52
Ano, slouží od toho lights.rad file (případně jiný název). Nastavuje se v RAD sekci.
±0


12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Problém se zbraňema
latins
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.03.2017 18:34
Člen

Hodnocení: +1 (100%)
Příspěvek: 51
Založený: 28.07.15

Čao,
po delší době jsem tu znova se novýma problémy. Opět dělám JB mapu.

A teď k samotnému probléme. Problém je v tom, že mám ve zbrojnici automaty na zbraně. Do dneška mi to normálně fungovalo. Na starých savech mi to normálně funguje. (Normálně znamená, že příjdu, zmáčknu Func_button, to by mělo spustit Player_weaponstrip, aby vymazal všechny hráčské zbraně. A až potom by se měla navolit daná zbraň díky Game_player_equip. Všechno to mám spojený v Multi_manager).
Ale místo toho, aby to fungovalo normálně, tak mi to jenom dá danou zbraň bez toho, aby mi to před tím smazalo.

Zkoušel jsem vyměnit Entity, ale na nejnovější verzi mapy mi to prostě za boha nefunguje. A ještě jeden paradox, jeden z 10 automatu funguje přesně tak, jak má.

Doopravdy nevím, v čím to může být. Děkuji za jakou koliv pomoc.
Latins.
±0
 
XXL_cz
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.03.2017 18:54
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Čau, taky jsem měl pár takových případů, kdy jsem nevěděl v čem může být problém. Asi nejvíc jsem se zasekl když jsem nevěděl, že velká a malá písmena v targetech se berou jako rozdíl. Takže jsem měl například dveře s názvem "Door1" a tlačítko který mělo v targetu "door1" a pak to nechtělo fungovat.

Potom byl ještě případ, že nešlo vidět nic na mapě - problém byl v tom, že maximální viditelnost byla nastavená na 1OOO - místo nul Óčka :D

Tvůj problém by se asi nejlíp dal zjistit, kdyby jsi sem dal .rmf ke stažení.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
latins
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.03.2017 19:45
Člen

Hodnocení: +1 (100%)
Příspěvek: 51
Založený: 28.07.15

Jdu teda na to, doufám, že toho nikdo nebude zneužívat. Přece jenom jsem se s tím dost sral :D

.rmf soubor : https://uloz.to/!Eiv0JtbWXmHP/jb-try-v5-rmf
.bsp sounor : https://uloz.to/!tSqSlqwL7CfE/jb-try-v5-bsp (Heslo: 125)
Upravil/a latins dne 07.03.2017 20:06
Latins.
±0
 
Backup
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.03.2017 07:52
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Jenom u jednoho matu máš nastavenej target na mm_nazevzbrane, v ostatních targetuješ přímo ty game_player_equip namísto těch multi_manegerů :)
+1
 
http://backup.tvorbamap.cz/
latins
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.03.2017 09:34
Člen

Hodnocení: +1 (100%)
Příspěvek: 51
Založený: 28.07.15

Děkuji. Já to měnil potom už ze zoufalství.

Jinak bych se chtěl zeptat, jak na pohyblivé entity? Např. Laser, který by se pohyboval po určité trase tam a zpět.

Nebo taky bych se chtěl zeptat, jak se dělá popis k mapě i s nadhledem?
Latins.
±0
 
Backup
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 09.03.2017 07:48
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Pohybující se laser uděláš tak, že jeden nebo oba konce laseru nastavíš do func_train. Tzn vytvoíš si train, který bude jezdit po nějaké trase a ten laser pak bude mířít do originu toho trainu.

Popis k mapě hodíš do souboru co se jmenuje stejně jako mapa, jen má koncovku .txt.

Náhled mapy: https://tvorbamap...#post_2060
+1
 
http://backup.tvorbamap.cz/
latins
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 20.04.2017 13:13
Člen

Hodnocení: +1 (100%)
Příspěvek: 51
Založený: 28.07.15

Čao,
mám další dotaz.

Jak dokážu udělat neustále se točící objekt?

Stáva se mi, že když přejdu přes laser na mé mape, tak mi to zhodí cely Counter. (A děje se mi to jenom u jednoho z těch 20, co tam mám. Je ve výšce hlavy.)
Upravil/a latins dne 21.04.2017 11:33
Latins.
±0
 
Backup
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 21.04.2017 14:40
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Entita func_rotating.

Je mi to nějaké povědomé, myslím že to mělo něco společného se zvukem. Kdyžtak vytvoř bsp které to csko shazuje a já se na to zkusím mrknout.
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
latins
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 21.04.2017 18:45
Člen

Hodnocení: +1 (100%)
Příspěvek: 51
Založený: 28.07.15

.bsp = http://leteckaposta.cz/uploaded/428411768

nově i tady =
http://csko.cz/XKLx
Upravil/a latins dne 22.04.2017 00:48
Latins.
±0
 
Backup
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 22.04.2017 12:25
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

U mě to funguje ok, nic mi nespadne.
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
latins
#11 Vytisknout diskuzi
Přidané 22.04.2017 12:26
Člen

Hodnocení: +1 (100%)
Příspěvek: 51
Založený: 28.07.15

Jo? Mě to občas spadne. Ale podruhé už ne. Včera jsem to někomu posílal a taky mu to spadlo u 4 laseru.
Nevím, čím to je, ale nechci to dávat na server, když to bude padat.

E//: Vrátím se ještě k tomu laseru, který se pohybuje. Udělal jsem tedy ten func_train, nějak ho i nastavil. Tohle jsem pochopil a udělal tak, jak jsem chtěl, ale nevím, jak si myslel to, že nastavím do toho func_train nastavení od Laseru.
Zkoušel jsem to tedy nastavit, ale žádný efekt. Nějak jsem to nepochopil teda. Potřebuji ještě nějakou radu na to prosím :D
Upravil/a latins dne 22.04.2017 14:50
Latins.
±0
 
Backup
#12 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.04.2017 09:42
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Můžeš zkusit ještě spustit lokální server přes hlds a připojit se na něj, pak uvidíš jestli ti spadne hráč nebo server. Když spadne hráč, tak v konzoli serveru možná uvidíš důvod proč.

Pohybující laser - fígl je v položce Target of laser - tam nastavíš jakoukoliv entitu, na kterou má laser mířit. Může to být jak nehybný bod (info_target), tak objekt co se hýbe po nějaké dráze (func_train), nebo třeba i takováhle blbost (https://www.youtu...sWh0IBAxSE). Ale v tvém případě stačí ten train nějak pojmenovat a jeho jméno šoupnout do téhle položky.
Pokud používáš env_beam, tak můžeš nastavit jak počáteční tak koncový bod toho laseru na nějaké trainy.

Jinak já sem chodím celkem často, takže to nemusíš pokaždé inzerovat v shoutboxu :D
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
latins
#13 Vytisknout diskuzi
Přidané 12.05.2017 22:20
Člen

Hodnocení: +1 (100%)
Příspěvek: 51
Založený: 28.07.15

Zdravím, jsem zpět.
Stále mi nejdou ty lasery.
Použil jsem ten func_train laser env_beam, ale ani se mi nezobrazí, že tam je.
Jsem úplně marný :D Takže prosím o pomoc.
http://leteckapos.../110011934


Děkuji
Latins.
±0
 
Backup
#14 Vytisknout diskuzi
Přidané 13.05.2017 12:48
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Musíš mu přidat origin blok, stejně jako se to dělá u otáčecích dveří nebo věcí co se kolem něčeho kroutí. Tím určíš střed toho trainu a ten se pak bude pohybovat mezi těmi cornery. Taky by bylo asi fajn to pak celé udělat non solid, ať se ti o to ten laser nezastaví :D
+1
 
http://backup.tvorbamap.cz/
latins
#15 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.07.2017 18:42
Člen

Hodnocení: +1 (100%)
Příspěvek: 51
Založený: 28.07.15

Zdravím,
po delší pauze se vracím ke svý mapě.

Ty pohyblivé lasery mi stále nefungují a já nevím, co s tím je.
Potřeboval bych tedy, aby si mi buď poradil, nebo přímo řekl, co dělám špatně.

http://leteckaposta.cz/725810719

Děkuji za radu.
Latins
Latins.
±0
 
latins
#16 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.07.2017 21:28
Člen

Hodnocení: +1 (100%)
Příspěvek: 51
Založený: 28.07.15

Tak. Pohyblivé lasery jsem opravil! Konečně!
(Stačilo zapnout životnost na 0 místo 1 :D)

Ale stále setrvává problém s padání hry, když do nich narazím.
Takže momentálně potřebuji pomoc s tímhle tím.
Latins.
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 32

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes