Problém se zbraňema
|
latins |
Přidané 07.03.2017 18:34
|
Člen
Hodnocení: +1 (100%) Příspěvek: 51
Založený: 28.07.15
|
Čao,
po delší době jsem tu znova se novýma problémy. Opět dělám JB mapu.
A teď k samotnému probléme. Problém je v tom, že mám ve zbrojnici automaty na zbraně. Do dneška mi to normálně fungovalo. Na starých savech mi to normálně funguje. (Normálně znamená, že příjdu, zmáčknu Func_button, to by mělo spustit Player_weaponstrip, aby vymazal všechny hráčské zbraně. A až potom by se měla navolit daná zbraň díky Game_player_equip. Všechno to mám spojený v Multi_manager).
Ale místo toho, aby to fungovalo normálně, tak mi to jenom dá danou zbraň bez toho, aby mi to před tím smazalo.
Zkoušel jsem vyměnit Entity, ale na nejnovější verzi mapy mi to prostě za boha nefunguje. A ještě jeden paradox, jeden z 10 automatu funguje přesně tak, jak má.
Doopravdy nevím, v čím to může být. Děkuji za jakou koliv pomoc.
Latins. |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 07.03.2017 18:54
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Čau, taky jsem měl pár takových případů, kdy jsem nevěděl v čem může být problém. Asi nejvíc jsem se zasekl když jsem nevěděl, že velká a malá písmena v targetech se berou jako rozdíl. Takže jsem měl například dveře s názvem "Door1" a tlačítko který mělo v targetu "door1" a pak to nechtělo fungovat.
Potom byl ještě případ, že nešlo vidět nic na mapě - problém byl v tom, že maximální viditelnost byla nastavená na 1OOO - místo nul Óčka
Tvůj problém by se asi nejlíp dal zjistit, kdyby jsi sem dal .rmf ke stažení.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
latins |
Přidané 07.03.2017 19:45
|
Člen
Hodnocení: +1 (100%) Příspěvek: 51
Založený: 28.07.15
|
Jdu teda na to, doufám, že toho nikdo nebude zneužívat. Přece jenom jsem se s tím dost sral
.rmf soubor : https://uloz.to/!Eiv0JtbWXmHP/jb-try-v5-rmf
.bsp sounor : https://uloz.to/!tSqSlqwL7CfE/jb-try-v5-bsp (Heslo: 125)
Upravil/a latins dne 07.03.2017 20:06
Latins. |
|
|
|
Backup |
Přidané 08.03.2017 07:52
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Jenom u jednoho matu máš nastavenej target na mm_nazevzbrane, v ostatních targetuješ přímo ty game_player_equip namísto těch multi_manegerů |
|
|
|
latins |
Přidané 08.03.2017 09:34
|
Člen
Hodnocení: +1 (100%) Příspěvek: 51
Založený: 28.07.15
|
Děkuji. Já to měnil potom už ze zoufalství.
Jinak bych se chtěl zeptat, jak na pohyblivé entity? Např. Laser, který by se pohyboval po určité trase tam a zpět.
Nebo taky bych se chtěl zeptat, jak se dělá popis k mapě i s nadhledem?
Latins. |
|
|
|
Backup |
Přidané 09.03.2017 07:48
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Pohybující se laser uděláš tak, že jeden nebo oba konce laseru nastavíš do func_train. Tzn vytvoíš si train, který bude jezdit po nějaké trase a ten laser pak bude mířít do originu toho trainu.
Popis k mapě hodíš do souboru co se jmenuje stejně jako mapa, jen má koncovku .txt.
Náhled mapy: https://tvorbamap...#post_2060 |
|
|
|
latins |
Přidané 20.04.2017 13:13
|
Člen
Hodnocení: +1 (100%) Příspěvek: 51
Založený: 28.07.15
|
Čao,
mám další dotaz.
Jak dokážu udělat neustále se točící objekt?
Stáva se mi, že když přejdu přes laser na mé mape, tak mi to zhodí cely Counter. (A děje se mi to jenom u jednoho z těch 20, co tam mám. Je ve výšce hlavy.)
Upravil/a latins dne 21.04.2017 11:33
Latins. |
|
|
|
Backup |
Přidané 21.04.2017 14:40
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Entita func_rotating.
Je mi to nějaké povědomé, myslím že to mělo něco společného se zvukem. Kdyžtak vytvoř bsp které to csko shazuje a já se na to zkusím mrknout. |
|
|
|
latins |
Přidané 21.04.2017 18:45
|
Člen
Hodnocení: +1 (100%) Příspěvek: 51
Založený: 28.07.15
|
.bsp = http://leteckaposta.cz/uploaded/428411768
nově i tady =
http://csko.cz/XKLx
Upravil/a latins dne 22.04.2017 00:48
Latins. |
|
|
|
Backup |
Přidané 22.04.2017 12:25
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
U mě to funguje ok, nic mi nespadne. |
|
|
|
latins |
Přidané 22.04.2017 12:26
|
Člen
Hodnocení: +1 (100%) Příspěvek: 51
Založený: 28.07.15
|
Jo? Mě to občas spadne. Ale podruhé už ne. Včera jsem to někomu posílal a taky mu to spadlo u 4 laseru.
Nevím, čím to je, ale nechci to dávat na server, když to bude padat.
E//: Vrátím se ještě k tomu laseru, který se pohybuje. Udělal jsem tedy ten func_train, nějak ho i nastavil. Tohle jsem pochopil a udělal tak, jak jsem chtěl, ale nevím, jak si myslel to, že nastavím do toho func_train nastavení od Laseru.
Zkoušel jsem to tedy nastavit, ale žádný efekt. Nějak jsem to nepochopil teda. Potřebuji ještě nějakou radu na to prosím
Upravil/a latins dne 22.04.2017 14:50
Latins. |
|
|
|
Backup |
Přidané 24.04.2017 09:42
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Můžeš zkusit ještě spustit lokální server přes hlds a připojit se na něj, pak uvidíš jestli ti spadne hráč nebo server. Když spadne hráč, tak v konzoli serveru možná uvidíš důvod proč.
Pohybující laser - fígl je v položce Target of laser - tam nastavíš jakoukoliv entitu, na kterou má laser mířit. Může to být jak nehybný bod (info_target), tak objekt co se hýbe po nějaké dráze (func_train), nebo třeba i takováhle blbost (https://www.youtu...sWh0IBAxSE). Ale v tvém případě stačí ten train nějak pojmenovat a jeho jméno šoupnout do téhle položky.
Pokud používáš env_beam, tak můžeš nastavit jak počáteční tak koncový bod toho laseru na nějaké trainy.
Jinak já sem chodím celkem často, takže to nemusíš pokaždé inzerovat v shoutboxu |
|
|
|
latins |
Přidané 12.05.2017 22:20
|
Člen
Hodnocení: +1 (100%) Příspěvek: 51
Založený: 28.07.15
|
Zdravím, jsem zpět.
Stále mi nejdou ty lasery.
Použil jsem ten func_train laser env_beam, ale ani se mi nezobrazí, že tam je.
Jsem úplně marný Takže prosím o pomoc.
http://leteckapos.../110011934
Děkuji
Latins. |
|
|
|
Backup |
Přidané 13.05.2017 12:48
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Musíš mu přidat origin blok, stejně jako se to dělá u otáčecích dveří nebo věcí co se kolem něčeho kroutí. Tím určíš střed toho trainu a ten se pak bude pohybovat mezi těmi cornery. Taky by bylo asi fajn to pak celé udělat non solid, ať se ti o to ten laser nezastaví |
|
|
|
latins |
Přidané 05.07.2017 18:42
|
Člen
Hodnocení: +1 (100%) Příspěvek: 51
Založený: 28.07.15
|
Zdravím,
po delší pauze se vracím ke svý mapě.
Ty pohyblivé lasery mi stále nefungují a já nevím, co s tím je.
Potřeboval bych tedy, aby si mi buď poradil, nebo přímo řekl, co dělám špatně.
http://leteckaposta.cz/725810719
Děkuji za radu.
Latins
Latins. |
|
|
|
latins |
Přidané 05.07.2017 21:28
|
Člen
Hodnocení: +1 (100%) Příspěvek: 51
Založený: 28.07.15
|
Tak. Pohyblivé lasery jsem opravil! Konečně!
(Stačilo zapnout životnost na 0 místo 1 )
Ale stále setrvává problém s padání hry, když do nich narazím.
Takže momentálně potřebuji pomoc s tímhle tím.
Latins. |
|
|