Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim
Zdravím,
vyskytl se nám na Kotelně takový menší problém.
Server spustí mapu, hráči se napojí. Na serveru je zatím jenom 13 věznů, žádný problem. Postupně se ale napojují noví hráči, kteří si chtějí taky zahrát novou mapu. Když přesáhne počet Tček 18, tak mapa i server spadl při restartu kola mapa.
Domníváme se, že to nemá kam spawnovat vězně, protože jsem dal spawny "příliš" blízsko stěně.
Nevíte, jak bych tohle mohl vyřešit?
Děkuji
Upravil/a latins dne 13.02.2018 17:50
Latins.
Jestli se ti nechce mapu překompilovávat, mělo by jít upravit jenom entity. Myslím že by mělo stačit zkompilovat hlcsg s parametrem -onlyents. Takhle jdou ale upravit jenom point entity (takže na spawny ok).
Taky se dají entity upravovat přímo v tom bsp, pomocí bspedit. To je ale celkem krkolomné, když nevíš přesné souřadnice, kam chceš ty spawny dát.
Taky bys tu mapu mohl vyzkoušet s botama, a dívat se to konzole, jestli to nevypíše nějakou chybu. Jak jsi psal vedle že narážíš na maximum entit, tak je možné že když se připojí moc hráčů, tak přesahneš počet síťovaných entit a proto to spadne.
Popravdě nevím, kolik tam mám entit ale snažil jsem se je omezit. Popřípadě je spojit dohromady, aby z nich vznikla 1 entita (To si nejsem ale 100% jistej, že to vážně funguje).
Nemám problém to znova zkompilovat, mě spíš půjde o to, aby ta mapa šlapala.
Proto bych se chtěl zeptat, jak to mám teda vyřešit.
Připadně tě poprosit o pomoc.
Upravil/a latins dne 14.02.2018 13:27
Latins.
Jo to se dá těžko říct. S padáním mapy při větším počtu hráčů jsem se ještě nesetkal. Postup jak bych to řešil - přidávat boty a sledovat konzoli serveru, popř. logy jestli existují.