tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

30.08.2024 13:05:52
Ano, slouží od toho lights.rad file (případně jiný název). Nastavuje se v RAD sekci.
±0


12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


Číst diskuzi

tvorbamap.cz :: Vaše tvorba :: Nevydané mapy
 Tisk diskuze
de_varant ("-dev notes")
lynx
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.03.2012 17:01
Avatar člena

Like a Boss!

Hodnocení: +433 (98%)
Příspěvek: 133
Založený: 27.10.11

Ahoj,

Na začiatok ako strucne info pre ludi ktorí nezachytili kratku konverzaciu v shoutboxe , tento topic zakladám ako miesto pre svoje myšlienkové pochody, akesi zhromazdiste napadov ci postrehov ohladom mojej najnovsej a najmladsej mapy de_varant.

Postupne, a nepravidelne sem budem prikladat aj screenshoty z prebiehajúceho vývoja, deisgnu, a postupov na mape, podla toho ako mi to cas dovoli. Ked uz som spomenul cas, na final verziu nemam ziaden "deadline" co znamena asi tolko, ze tvroba mapy moze trvat dve mesiace, ale kludne aj polrok ci viac.

Na zaver, tento topic posluzi ako mne, tak aj zacinajucim (dovolim si tvrdit aj pokrocilym) mapperom ktori by sa chceli pustit aj do stavby vacsej a detailnejsej bomb/defuse mapy.

Diskutujucich, (ak nejaki budu forum.upsb.info/images/smilies/th_trollface.png) prosim o zmysluplne prispevky k teme, bez zbytocneho spamu, minimalne koli prehladnosti.


"Stay tuned"!

+6
 
lynx
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.03.2012 18:41
Avatar člena

Like a Boss!

Hodnocení: +433 (98%)
Příspěvek: 133
Založený: 27.10.11

update n.1

Hned na zaciatku si treba ujasnit zakladne informacie a to v akom prostredi sa mapa odohrava, a podla toho udrziavat teren, skybox, zvuky prostredia a pod.

teren: skalnata pust
- znamena to sucho ,vela piesku, medzi budovami v meste vsak musia byt udupane-plochy, kvoli lepsiemu gameplay. Napriek tomu sa budem aspon okrajovo vyhybat len cisto jednej texture, a zakomponujem aj trosku vegetacie. Momentalne uprednostnujem func_illusionary, ak to r_speeds nedovolia, prejdem na na sprity. Ako vyuzitelny prinos beriem skaly, ktore by sa dali sikovne pouzit ako VIS bloky v kritickych oblastiach. Takisto sa bude treba vyhybat castym plochym cestam, kedze piesok nieje asfalt. Celkovo, teren pod mestom by nemal byt plochy, ale na niektorych miestach aj trosku do kopca.

skybox: jasny den
- ludia inklinuju k jasnym mapam, hlavne koli lepsiemu gameplay, a teda moja volba je tentokrat jasna. Prichadzam týmto o pekné svetelné efekty ktore najlepsie vyniknu v noci, takze bude treba zamakat hlavne na spravnej volbe farby light enviroment, peknych tienoch na budovach a svetlach v nich. V plane mam skusit takisto pouzitie spritov ako "blur" efektu, ale kedze to zatial nemam odskusane, neviem aky to bude mat efekt.

zvuky: ? (tuto este nemam celkom jasno, uvidim co cas prinesie, zvuky aj ked v malej miere ale rozhodne chcem).
na zaciatok kola mozno toto? klik

architektura: mala by sa niest v podobnom style ako na obrazku nizsie. Pricom sa budem snazit zachovat tieto pravidla:
- obmedzovat hranate tvary na budovach
- vyhybat sa "neobyvatelnym" budovam ("prostym kvadrom s texturou" ).
- prilis velkym priestranstvam (ulicky skor komplikovane a uzsie)
- koli vyssiemu wpoly kde to pojde aj modelom

img2.uploadhouse.com/fileuploads/15712/15712612-100x100-8f61a8ebc4e620d61bd9ab7ec12dd17d.jpg

Mesto by sa malo skladat z troch vacsich celkov:
1. Upper quarter (Horna stvrt): Bohatsia cast mesta, zdobene domy obchodnikov, pekne zariadene, priamy pristup k studni?
2. Slave quarter (Stvrt otrokov): Jednoduche, okruhle stany len s lôzkami vo vnutri, zakomponovane medzi sutinami stareho mesta?
3. Arena quarter (Arena): Vacsia budova, pravdepodobne okruhleho tvaru, s dostatocne velkym vstupom (aspon ako vrata), zvnutra by mala mat dookola dve podlazia so zabradlim, na streche dostatocne velky okruhly otvor pre svetlo zo skyboxu (tu by sa slo pekne vyhrat), dookola areny aspon 5 farebnych zástav (illusionary).

Mesto bude pravdepodobne obohnane hradbou z hlineneho mura + este snad pouzijem skaly. Najdetailnejsie budovy nesmu presiahnut 150 wpoly limit, u stanov max 100. Celkovy pocet max. wpoly 700 je zboznym zelanim, avsak realne sa planujem zmestit niekam do 900.
Hint textura bude v tomto pripade "must have".

na prilozenom obrazku je priblizna predstava rozmiestnenia na mape (velmi zjednodusena).

img1.uploadhouse.com/fileuploads/15712/15712761-100x100-7ef5ef963072b0221b3fa305770aeaf9.jpg

to be continued...

+4
 
Dominio
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.03.2012 18:59
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Nějak nevím jak tam chceš zakomponovat tu arénu. Z obrázku vidím, že je tam jeden hlavní vchod. Pokud uvnitř nebude plant nebo spawn, nevidím důvod proč by tam hráči lezli.
Ale vypadá to pěkně jako developer notes.
Mimochodem, modely si tvoříš sám nebo stahuješ?
+1
 
Backup
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.03.2012 19:06
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Hudby v mapě bych se snažil vyhnout, poslouchat půl hodiny minutovou smyčkou je značně frustrujcí. Mimo to často poslouchám k hraní nějakou jinou hudbu, takže mi vadí, když se to mixuje s něčím ze hry.
Hodně si hlídej to wpoly; je sice hezké, že se chceš vyhnout prostým kvádrům s texturou, ale na druhou stranu jsou to celkem zbytečné detaily. Taky bych se bál toho, že když otevřeš každý barák, bude to takové zmatené a půjde tam nádherně kempit.
Předpokládám že arénu použiješ jako něčí spawn, vzhledem k počtu cest. Doufám že tam necháš otevřené jen jedno patro (kvůli výhledu na město).
Ještě jedna věc - když je ta mapa ve dne, proč je na tom screenu zapálená lampa?
+3
 
http://backup.tvorbamap.cz/
XXL_cz
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.03.2012 19:12
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Zatim to vypadá moc dobře, (podle té fotky) Akorát bych se rači vyhnul modelům, nedávno jsme zjistili, že můžou hodně způsobovat zasekávání když mají velkou texturu.

Třeba když hraju na Net Booku mapu de_nadrazi, na CT spawnu u toho vlaku kde sou ty klady jako model, tak to se nedá, tam mám 3 FPS. Ale jinde na mapě mám skoro 60.


Podle mě nejvíc zasekávaj hru Modely s velkou texturou a poloprůhledný věci (jako sou např. skla)
Upravil/a XXL_cz dne 05.03.2012 19:19
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
madvee-tec
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.03.2012 19:49
Avatar člena

Administrátor

Hodnocení: +926 (86%)
Příspěvek: 542
Založený: 08.05.11

Hudba hezká no, ale mám stejný názor jako Backup. A to samé co se týče baráků. Pak je to značně na pendrek, když ti v každým baráku bude někdo kempit. Trošku mi to připomíná cs_rio. Nevím jestli znáte, ale tam je většina baráků průchozích, nebo minimálně otevřených. Zkuste si to někde zahrát, je to fakt zlo, když v každým baráku kempí dva enemy. Chtělo by to alespoň udělat nějaké díry do zdí, aby tam bylo trošku vidět
img69.imageshack.us/img69/4027/35854r.gif
±0
 
XXL_cz
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.03.2012 20:07
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Kdyby se dalo do všech baráků lízt, tak potom by to bylo horší s VISem na mapě. Protože přes ten barák se může vidět když tam sou dveře a okna.

Na tohle sem měl takovej nápad, ale pak by se špatně bojovalo když by někdo byl venku a někdo vevnitř (vlastně by ten vevnitř byl v pasti)

Že by se do baráku vlastně lízt nedalo, ale když by se otevřeli dveře a vlezlo by se kousek dovnitř do nějakýho místa za dveřma, tak by se hráč teleportoval pod mapu kde by byl vnitřek baráku samostatně.

Ale jak sem psal, to by se pak blbě bojovalo a nebo by se tam někdo zacampoval a nešel by ani vygranátovat.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
lynx
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.03.2012 20:16
Avatar člena

Like a Boss!

Hodnocení: +433 (98%)
Příspěvek: 133
Založený: 27.10.11

@Dominio
Presne tak, arena bude plantoviskom. Nad dalsimi vchodmi som zatial nepremyslal, pretoze sa snazim mysliet na zaciatku viac globalne, z toho samozrejme ale nevyplyva ze tam nebudu =). Vlastne ked sme uz pri tom, rovno upresnim, ze to nebude nejaka velmi vysoka budova, pretoze ak by ju nebolo vidno odnekial, posobilo by to moc nerealne, a naopak ak by ju bolo vidno tak by to velmi ovplyvnilo r_speeds, preto budem postupovat nejakou obdobnou cestou ako toto..
img6.uploadhouse.com/fileuploads/15713/15713006a74878a8b89c23cf6c740d41af254fa9.jpg

a teda ak uz zvacsovat priestor, tak viac do zeme, ako do vysky. Modely sa snazim predovsetkym co najviac nepouzivat (resp.v ramci moznosti a s rozumom), pre stare masiny je to totalny zabijak, ale taka palma z tuscanu, to je srdcovka na ktoru nedam dopustit. Modelovat sice viem, ale davam prednost inym modelom, hlavne koli uspore casu. Vytvaram si len jednoduche modely (a tie boli dokopy asi dve).

@Backup
o hudbe este niesom vobec rozhodnuty, ani si za nou nestojim resp. len spekulujem. Viem akurat, ze chcem aj nejake ambient soundy. Ano, minuta je vela navyse ani iny system na vlozenie hudby ako napr. radio (rozstrielatelne, s mensim dosahom), sa do mapy nehodi. Cize dilema. Mohli by sa vsak vyjadrit viaceri, co si myslia o hudbe v hre, aby to bolo objektivnejsie.
K tym barakom, nie, nebolo to myslene ze do kazdej sa da vojst, ale ze kazda by mohla byt pouzitelna, systemom napr. na jednej bude balkon, cez inu sa bude prechadzat dverami, inou povedie chodba a podobne. Jednoduchy blok s nalepenou texturou je dobry akurat tak na stenu, plot, mur-zed. Takisto si uvedomujem, ze ked nebude inej cesty, bude treba setrit wpoly aj takto, ale ako som napisal budem sa tomu snazit vyhybat. Arena - spawn, nad tym som este nerozmyslal kedze nemam presnu predstavu o pristupovych cestach. (vacsia cast mapy je zatial v mojej hlave, pisomne tu na na fore, + to co je na ss na ukazku). Mozno to budem zvazovat. Okna, no neviem, moc nepripadaju v uvahu koli balance, potom by to bolo pre T ako nedobytna pevnost. Som rad, ze padla tato otazka =). Je to len cisto na ukazku (pretoze druhu vo vnutri nieje vidno), ze so svetlami sa planujem viac hrat, ako len supnut pred blok light entitu. (light+sprite ohna+sprite dymu). Nechcem v mape tmave miesta a "elektricke neonky" mi tam nesedia. Nevyzera toto lepsie? =)

±0
 
madvee-tec
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.03.2012 20:45
Avatar člena

Administrátor

Hodnocení: +926 (86%)
Příspěvek: 542
Založený: 08.05.11

A nedalo by se to rádio udělat z nějakého jiného předmětu? třeba udělat zeď, která by plnila funkci rádia? (nemysli si že sem debil, ale já v životě mapu neudělal, jen se rád vyjadřuji k cizím :D )
Tudíž pokud správně chápu budou ty baráky sloužit stejně jako v de_persia. To je dobrá cesta, de_persia je jedna z nejlepších map, co jsem hrál, dokonce bych řekl že lepší, hezčí i vyrovnanější, než originály.
img69.imageshack.us/img69/4027/35854r.gif
±0
 
lynx
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.03.2012 23:42
Avatar člena

Like a Boss!

Hodnocení: +433 (98%)
Příspěvek: 133
Založený: 27.10.11

@madvee-tec
vyborne, som rad ze niekto pochopil =) v skratke by sa dalo povedat, ze mi ide o zabranenie toho nepekneho efektu/pocitu, ze ste niekde zatvoreni medzi vysokymi stenami. Snad to z nejakych map poznate.
K hudbe, no neviem ci ju chcem az tak nasilu pretlacit do mapy. Ked si to vezmes 1 minuta hudby=3MB~ downloadu naviac? Sameho ma dost serie ked musim tahat zo servera velke subory.. A ano dalo by sa to aj inou formou ako radio - stena =D, alebo napríklad ako model nejakeho pouzitelneho hudobneho nastroja, mozno bubny, zatial sa budem ale asi radsej zaoberat podstatnejsimi vecami.

±0
 
Gordon Freeman
#11 Vytisknout diskuzi
Přidané 06.03.2012 06:48
Avatar člena

Záškodník

Hodnocení: +823 (68%)
Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11

hudbu bych tam vubec nedaval,maximalne tak vychazejici z zapnuteho radia,ale zvukove efekty bych tam urcite dal (zvuky hmyzu apod.)

backup ta lampa sviti protoze ji civilisti zapomely zhasnout protoze pospichali kvuli teroristum :D
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz
+1
 
Vytvaří se
Slovis
#12 Vytisknout diskuzi
Přidané 06.03.2012 07:12
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

Tak s hudbou je vždy problém. Pokud ji tam dáš, tak lidé víc nasajou "atmosféru", ale zase budou muset stahovat. Pokud ji tam nedáš tak samozřejmě naopak.
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
lynx
#13 Vytisknout diskuzi
Přidané 06.03.2012 10:14
Avatar člena

Like a Boss!

Hodnocení: +433 (98%)
Příspěvek: 133
Založený: 27.10.11

Premyslal som nad arenou, a pristupove cesty budu dost problem. Objasnim. Mojim cielom je v podstate vytvorit aspon 2 velke, a 1 mensiu pristupovu cestu, ale tak aby zvuntra bolo vidno von co najmenej koli wpoly. (nieco na styl horneho plantu "A" na de_nuke" ), pretoze vnutro planujem minimalne na 500wpoly.

Any ideas?

edit: viem ze by nebol problem supnut nejaku stenu pred vchod ako vis bloker, a podobne bocit na 90" aj ulicky, ale hladam skor estetickejsie riesenie, nenarusujuce velmi kruhovitu strukturu areny.
Upravil/a lynx dne 06.03.2012 10:18

±0
 
XXL_cz
#14 Vytisknout diskuzi
Přidané 06.03.2012 11:28
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

lynx napsal:
K hudbe, no neviem ci ju chcem az tak nasilu pretlacit do mapy. Ked si to vezmes 1 minuta hudby=3MB~ downloadu naviac? Sameho ma dost serie ked musim tahat zo servera velke subory.



Tak se stim neser a dej tam operu z cs_italy :D, aspoň budou mít lidi důvod to zničit. Když by tam hrálo věco dobrýho, tak by to nikdo neničil :D
Upravil/a XXL_cz dne 06.03.2012 11:29
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+3
 
lynx
#15 Vytisknout diskuzi
Přidané 10.03.2012 00:32
Avatar člena

Like a Boss!

Hodnocení: +433 (98%)
Příspěvek: 133
Založený: 27.10.11

update n.2

Dnes som mal kopec času, tak som trochu popracoval na dizajne. Podarila sa mi cela "Slave quarter" avšak vyskytli sa problémy, ktoré bude treba ešte vyriešiť. Takisto sa mi podarilo rozšíriť "Upper quarter" o jednu uličku + prepojiť ju so "Slave quarter". Až sa k tomu najbližšie dostanem, tak narade su vyznačené ďalšie dva uličky, jedna bude klasická s domami, druhá bude viesť cez skalu, pravdepodobne baňa (ale nie som si istý, je to samostatná ulička, a bola by škoda spraviť tam len tunel, takže ešte uvidím). "Slave quarter" som postavil medzi hradby, a skaly urovnovo pod "Upper quarter".

img4.uploadhouse.com/fileuploads/15738/157385542cbd8d86a561d37cdd54fb3eb9415086.jpg

S wpoly som zatial celkom spokojny, na takmer žiadnu uroven detailov, a zatial bez hint textur som nameral najvyssie V "Upper- 450~" (+ prerobenim vankusov usetrim 60wpoly, takze 390~) v "Slave-370~" Takže, zostáva ešte stále nejaká rezerva pre upravu texúr, vegetáciu a detailizáciu. V celej mape použity zatial len 1 model (200~epoly).

img2.uploadhouse.com/fileuploads/15738/157385528c46608bddb802f171c654f796187f3d.jpg

Počas postupov som sa stretol len s jedným závažnejším problémom, a to so stanmi. (obr.1). Predsa len ide o menej typický tvar, a sú s nim problémy. Pri všetkých možných použitých možnostiach, (worldbrush - bugovali,func_wall,func_detail,func_illusionary-bez tienov) sa zahnute steny na streche stanu nezobrazuju správne. Pri práci s vertex toolom som pracoval dôsledne, takže tam chybu vylučujem, ani "Check map for problems" nevykazuje žiadne problémy s problematickými brushmi. (obr.2). Takže, tam ešte len budem hľadať riešenie.

img5.uploadhouse.com/fileuploads/15738/1573856583004b316c19b04a3403677798a4778f.jpg

Kompilačny čas zatiaľ na [3m 21s] pri kompilácii na zostave: 1jadro, Sempron, 2800+, taktovaný z 1,6Ght na 2,0Ghz a 1Gb Ram.
RAD -extra
VIS -full

±0
 
Backup
#16 Vytisknout diskuzi
Přidané 10.03.2012 00:46
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Stany označ, dej transform (Ctrl+M), nic nevyplňuj a dej OK. Tím by se měly všechny vertexy zarovnat do mřížky. Pokud by to nepomohlo, můžeš zkusit patch pro hammer, který způsobí, že se do map souboru budou souřadnice vrcholů ukládat jako desetinná čísla namísto celých čísel.
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
lynx
#17 Vytisknout diskuzi
Přidané 10.03.2012 01:43
Avatar člena

Like a Boss!

Hodnocení: +433 (98%)
Příspěvek: 133
Založený: 27.10.11

Backup napsal:
Stany označ, dej transform (Ctrl+M), nic nevyplňuj a dej OK. Tím by se měly všechny vertexy zarovnat do mřížky. Pokud by to nepomohlo, můžeš zkusit patch pro hammer, který způsobí, že se do map souboru budou souřadnice vrcholů ukládat jako desetinná čísla namísto celých čísel.


diky za radu =) , hned zajtra to odskúšam.

±0
 
madvee-tec
#18 Vytisknout diskuzi
Přidané 10.03.2012 21:33
Avatar člena

Administrátor

Hodnocení: +926 (86%)
Příspěvek: 542
Založený: 08.05.11

Nemůžu si pomoct, ale na tuhle mapu se fakt těšim :D
Nechceš se taky občas ukázat na serveru?

img69.imageshack.us/img69/4027/35854r.gif
+2
 
lynx
#19 Vytisknout diskuzi
Přidané 10.03.2012 23:47
Avatar člena

Like a Boss!

Hodnocení: +433 (98%)
Příspěvek: 133
Založený: 27.10.11

madvee-tec napsal:
Nemůžu si pomoct, ale na tuhle mapu se fakt těšim :D
Nechceš se taky občas ukázat na serveru?


Tak hravam len cw/tg + deathmatche, publiky len vynimocne. heh..a co ked dostanem znovu banan za AB? :D

±0
 
madvee-tec
#20 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.03.2012 11:31
Avatar člena

Administrátor

Hodnocení: +926 (86%)
Příspěvek: 542
Založený: 08.05.11

tak budeme mít kupu důkazů, aby ses z toho už nikdy nedostal :D :D
img69.imageshack.us/img69/4027/35854r.gif
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 30

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes