knife
|
NxoRT |
Přidané 03.02.2011 20:05
|
Člen
Hodnocení: +98 (76%) Příspěvek: 74
Založený: 13.06.10
|
Takže toto je moja prvá tvorba
NxoRT přiložil následujíci soubor:
v_knife.zip
Upravil/a NxoRT dne 03.02.2011 20:50 |
|
|
|
deadlol |
Přidané 03.02.2011 20:20
|
Člen
Hodnocení: -345 (27%) Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10
|
zaujmave |
|
|
|
Dominio |
Přidané 03.02.2011 20:28
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
muzu si ten model někde stáhnout? Moc se mi líbí (zelená je moje nej barvička). A kam ho potom vložit? |
|
|
|
NxoRT |
Přidané 03.02.2011 20:50
|
Člen
Hodnocení: +98 (76%) Příspěvek: 74
Založený: 13.06.10
|
Pridal som prílohu stačí ju iba rozbaliť a hodiť medzi modely cska |
|
|
|
deadlol |
Přidané 03.02.2011 20:58
|
Člen
Hodnocení: -345 (27%) Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10
|
je to len textura |
|
|
|
Dominio |
Přidané 03.02.2011 21:05
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
díky, funguje mi to
neni to textura, je to model.
Upravil/a Dominio dne 03.02.2011 21:06 |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 03.02.2011 22:08
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Je to celý .mdl kde je zabalený model i textura a animace.
Ale přeskinování je to nejlehčí, když je nějakej dobrej program ve kterym se dá dobře nastavit 256 barev. Třeba Gimp nebo Adobe Photoshop.
A pak stačí třeba program Jed's Half-life Model Viewer a tam tu texturu můžeš nahradit.
Upravil/a XXL_cz dne 03.02.2011 22:11
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
NxoRT |
Přidané 04.02.2011 08:37
|
Člen
Hodnocení: +98 (76%) Příspěvek: 74
Založený: 13.06.10
|
Presne tak |
|
|
|
J0ck3r |
Přidané 04.02.2011 09:56
|
Člen
Hodnocení: +284 (67%) Příspěvek: 328
Založený: 19.11.10
|
NxoRT: co kdybys skusil tvořit, nějaky fungl novy knife bych si stahl
|
|
|
|
NxoRT |
Přidané 04.02.2011 12:18
|
Člen
Hodnocení: +98 (76%) Příspěvek: 74
Založený: 13.06.10
|
neviem kde tvoriť |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 04.02.2011 12:33
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Třeba v MilkShape 3D, tam se dají vyrábět docela dobře animace.
Já sem chtěl místo nože vyrobit boxování a jako pravé tlačítko kopání
Nohu vezmu třeba z Elite crew.
Upravil/a XXL_cz dne 04.02.2011 12:52
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
NxoRT |
Přidané 04.02.2011 15:21
|
Člen
Hodnocení: +98 (76%) Příspěvek: 74
Založený: 13.06.10
|
Som v tom MilkSape skušal ale nejako to nešlo |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 04.02.2011 16:39
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Musíš ukládat jednotlivé snímky:
nahoře v Animate odškrtni "Operate On Selected Joints Only"
A pak když v nějakým snímku vyrobíš nějakou polohu, tak musíš zase nahoře v Animate dát "Set Keyframe". a pak se ti ten snímek nastaví tak, jak si to ponastavoval a nevyresetuje se to.
Já sem právě že taky dřív furt byl nasranej že to je blbý že to tak nezůstane nikdy.
Upravil/a XXL_cz dne 04.02.2011 16:41
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 04.02.2011 16:42
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Jo a pak to musíš exportovat jako Half-Life smd a vybrat tam s těch dvou Sequence (to je animace, reference je model.)
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
NxoRT |
Přidané 04.02.2011 18:18
|
Člen
Hodnocení: +98 (76%) Příspěvek: 74
Založený: 13.06.10
|
no len ja tam neviem tvoriť tie modely |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 04.02.2011 19:32
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
to si jenom dekompiluješ (v nějaké prázdné složce) to knife.mdl (V MilkShape Nahoře Tools a "Kratisto's Half-Life MDL Decompiler" ) a pak si otevřeš některý .smd - jedno bude ten model
No a můžeš vyrábět animai když dole v pravo klikneš na Anim.
Jo a pak to zase skompiluš spátky když dáš Tools -> Half-Life -> Compile .qc file
Upravil/a XXL_cz dne 04.02.2011 19:32
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
NxoRT |
Přidané 04.02.2011 21:26
|
Člen
Hodnocení: +98 (76%) Příspěvek: 74
Založený: 13.06.10
|
aj tak sem stoho blbý nevadí skúsím neco vyrobit |
|
|
|
J0ck3r |
Přidané 06.02.2011 16:30
|
Člen
Hodnocení: +284 (67%) Příspěvek: 328
Založený: 19.11.10
|
je to lehke model dělaš tak že si něco udělaš stěch teček a pak jenom delaš jakoby stěny do trojuhelniku
|
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 07.02.2011 13:34
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Víš jak by to vypadalo a trvalo kdyby si měl dělat třeba detailní zbraň jenom z těch teček?
Na to je dobrý kHED, tam si vytvoříš model + rozmístění textur po modelu a pak to exportuješ do .ms3d a v milk-shape si jenom nastavíš animace.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
J0ck3r |
Přidané 07.02.2011 16:28
|
Člen
Hodnocení: +284 (67%) Příspěvek: 328
Založený: 19.11.10
|
nj trvalo ale mohl bys dělat větši detaily, přes kHed jsem ještě nedělal a asi jeto tam lepši
|
|
|