RPG-Rocket launcher
|
deadlol |
Přidané 09.02.2011 17:16
|
Člen
Hodnocení: -345 (27%) Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10
|
ako na to? neviete? nahodou? ze by letela iba raketa nejake vecsa? model rakety si uz rboim len ako to nastavit? |
|
|
|
Backup |
Přidané 09.02.2011 18:02
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Do čeho to chceš? Do CS? V tom případě se ptáš ve špatné sekci - je to záležitost serveru, ne mapy. |
|
|
|
deadlol |
Přidané 09.02.2011 18:11
|
Člen
Hodnocení: -345 (27%) Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10
|
no dobre no ale nedalo by sa to zrobit namiesto bullet raketa? ale iba jedna aaketa? abo dve? |
|
|
|
Backup |
Přidané 09.02.2011 18:40
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Beru to jako souhlas, takže přesun. |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 09.02.2011 19:24
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Můžeš skusit třeba func_tracktrain už sem ti to psal minimálně 3x na skype.
A to místo, co to má zničit dej do func_breakable dej tomu nějaký název a ve flags zaškrtni only triger nebo co to tam je.
Pak tam ještě nastav výbuch se stejnym názvem jako ten breakable nebo nastav výbušbost tomu breakable.
A pak na ten poslední path_track u toho "fire on pass" nebo jhak to tam je dej název toho breakable.
Takoto by to mělo fungovat na mapě. Jestli to teda "zase" nechceš jako zbraň do ruky.
Upravil/a XXL_cz dne 09.02.2011 19:29
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
deadlol |
Přidané 09.02.2011 19:40
|
Člen
Hodnocení: -345 (27%) Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10
|
no hej ale ja to YRPG chcem mat an stojane a ovladat ho ye strelim do yeme tak strelim do yeme ye strlim do stenz tak strelim do steny |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 09.02.2011 19:42
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Aha tak něco takovýho bylo v Half-life 1 V části on rail nebo jak se to menuje.
Tak mi stim stříleli po vlaku.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 09.02.2011 19:42
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Zkusim si tu mapu dekompilovat a podivam se jak to je vyrobený.
Upravil/a XXL_cz dne 09.02.2011 19:47
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 09.02.2011 20:18
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Aha takže to asi nepude protože v CSku to nestřílí rakety, ale šlo by vyrobit kulomet co by střílel momalu (třeba 1 za 3 sekundy) a dělal by výbuchy.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
deadlol |
Přidané 09.02.2011 20:22
|
Člen
Hodnocení: -345 (27%) Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10
|
aha ok jak na to? |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 09.02.2011 20:23
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
moment pracuju na tom, pošlu ti prefab.
Jo a myslim že by mohla být docela sranda tam dát automatickej kulomet co sám míří a aktivoval by se tlačítkem
To sem teď zjistil že tam de nastavit.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
deadlol |
Přidané 09.02.2011 20:30
|
Člen
Hodnocení: -345 (27%) Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10
|
no to bz bzlo dobre ale iba v urcitej oblasti bz strelal automatickz tak bz sa to dalo? a iba na T hraacov by strelal |
|
|
|
J0ck3r |
Přidané 09.02.2011 20:38
|
Člen
Hodnocení: +284 (67%) Příspěvek: 328
Založený: 19.11.10
|
ještě bylo neco v HL: opposing force tam si měl display a nanim mapa a tlačitkama si urcoval polohu naletu to by asi možna nešlo ne ??
Upravil/a J0ck3r dne 09.02.2011 20:39
|
|
|
|
deadlol |
Přidané 09.02.2011 20:44
|
Člen
Hodnocení: -345 (27%) Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10
|
no hej to bz slo ale kde bz bola ta mapka? ako gps bz to neslo ye v necom mas len tak dane dole v rohu gps a vzberas ciele |
|
|
|
J0ck3r |
Přidané 09.02.2011 20:46
|
Člen
Hodnocení: +284 (67%) Příspěvek: 328
Založený: 19.11.10
|
nevim jak chceš udělat tu mapu ??
|
|
|
|
J0ck3r |
Přidané 09.02.2011 20:50
|
Člen
Hodnocení: +284 (67%) Příspěvek: 328
Založený: 19.11.10
|
nebo bys mohl udělat nějaky model žeby to bylo jako zbran ale to pochybuju žebyto šlo
|
|
|
|
deadlol |
Přidané 10.02.2011 14:58
|
Člen
Hodnocení: -345 (27%) Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10
|
no model by som zorbil ale nabioje by museli byt granaty aby to trochu normalne vyzeralo a te granaty by museli byt obmedzene v zasobniku a musela by byt animacia ako tam davas dalse granaty a te granaty by museli aj vybuchnut takze ten konec by bol najtazsi |
|
|
|
tom711 |
Přidané 13.02.2011 18:10
|
Člen
Hodnocení: +1423 (79%) Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10
|
GPS? Omg ty kde zijes? A dost silno pochybujem ze sa da neako lahko vyrobit RPG na naboje... Ale asi by bolo najlepsie zmenit animaciu hodu granatu na ten RPG ne?
Time for advertisement!
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...
A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK” |
|
|
|
deadlol |
Přidané 13.02.2011 20:38
|
Člen
Hodnocení: -345 (27%) Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10
|
no hej ale do animacie treba dat rpg do ruky zase som bol na servru a tam bol za launcher v ruke |
|
|
|
J0ck3r |
Přidané 13.02.2011 21:12
|
Člen
Hodnocení: +284 (67%) Příspěvek: 328
Založený: 19.11.10
|
zahrej si na gecomě (www.cs.gecom.sk) zahrejsi zombie a tam maš RPG jako bonus a ten model skus nějak napodobit nebo po připadě se zeptej admina (Seky).
|
|
|