ZBRANĚ
|
Bady |
Přidané 15.07.2011 11:51
|
Člen
Hodnocení: +68 (74%) Příspěvek: 77
Založený: 15.07.11
|
Čaute nezná někdo program na upravování zbraní a nemyslí tím Half-Life Model Viewer předem dík za odpověď |
|
|
|
KoRis |
Přidané 15.07.2011 12:05
|
Člen
Hodnocení: +1548 (83%) Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10
|
a jak je teda chceš upravit že ti na to Half-life model Viewer nestačí ??
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________
XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
|
|
|
|
osok |
Přidané 15.07.2011 12:23
|
Člen
Hodnocení: +175 (61%) Příspěvek: 315
Založený: 20.04.11
|
no to musíš použiť 3D modelovací program... skus 3DS Max, Maya a pod... stačí si vygoogliť ale to musíš vedieť robiť v takých programoch... to nie je moc easy.. ale skus... |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 15.07.2011 12:33
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
3D Studio Max je dobrej. Maya ne, tam sem hodně těžko shání plugin na .smd.
V Jed's Half-Life Model Viewer se ten model dekompiluje v nějaké svojí samostatné složce a pak otevřeš .smd v maxu když máš plugin.
A jestli modeluješ i jinde, tak stejně si ten Max nech, protože ten se používá ve většině hrách a je do něj asi nejvíc pluginů.
Do nějakých her se ještě používá 3D Maya ale to je spíš na filmy.
Jo a hlavně se ten 3D Max nesnaž koupit Stáhni to z torrentů (doporušuju verzi 2011)
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 15.07.2011 12:41
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Tady je ukázka jak to vypadá.
Tohle je zrovna moje upravená M4 (jenom model, skin je stejnej)
Ty špice to sou kosti k rukám a pár ke zbrani. Podle toho se pak hýbe animace, má to na sebe navazovat (jedna k té další) ale ten model byl asi vyráběnej v milkshape kterej to dělá nějak divně a v Maxu to pak vypadá takhle divně.
XXL_cz přiložil následující obrázek:
[151.96Kb]
Upravil/a XXL_cz dne 15.07.2011 12:44
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
J0ck3r |
Přidané 15.07.2011 12:58
|
Člen
Hodnocení: +284 (67%) Příspěvek: 328
Založený: 19.11.10
|
Nebo MilkShape přimo pro half-life modely . Nekteři ho nemaji radi ale ja si mislim že je dobry a nepotřebuješ k tomu maturitu z 3DS Max
|
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 15.07.2011 13:13
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
No jo, ale v MilkShape nic pořádně nevymodeluješ.
Jako dělat model tak, že si jednotlivě vytvoříš vertexy a uděláš z nich facy je fakt nadlouho
A je to nepřesný a hnusný.
Milk Shape používám akorát na přidělování kostí.
Upravil/a XXL_cz dne 15.07.2011 13:14
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
nomad |
Přidané 15.07.2011 16:03
|
Člen
Hodnocení: +117 (55%) Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11
|
ak to chces dobre zrobit ja by som pouzil plateny odpad s nazvom fragmotion
|
|
|
|
osok |
Přidané 15.07.2011 17:04
|
Člen
Hodnocení: +175 (61%) Příspěvek: 315
Založený: 20.04.11
|
a to je čo? |
|
|
|
nomad |
Přidané 15.07.2011 17:22
|
Člen
Hodnocení: +117 (55%) Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11
|
vertex forever a potom robis face velmi sa s tym treba srat otacanie objektov je trosku take drble ale da sa
|
|
|
|
nomad |
Přidané 15.07.2011 17:25
|
Člen
Hodnocení: +117 (55%) Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11
|
to ked som nemal co robit
nomad přiložil následující obrázek:
[10.79Kb]
|
|
|
|
osok |
Přidané 15.07.2011 18:21
|
Člen
Hodnocení: +175 (61%) Příspěvek: 315
Založený: 20.04.11
|
mal si dať model zboku... neni to dobre vidieť |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 15.07.2011 18:44
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Nomad, ale tohle bych dal do ruky akorát postavám někde mimo mapu co vidis asi tak z 200 metrů
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Bady |
Přidané 15.07.2011 20:12
|
Člen
Hodnocení: +68 (74%) Příspěvek: 77
Založený: 15.07.11
|
a xxl v jakem programu jsi robil tu m4 s optikou? |
|
|
|
nomad |
Přidané 15.07.2011 20:17
|
Člen
Hodnocení: +117 (55%) Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11
|
z boku xxl pouziva 3ds max platenu verziu
nomad přiložil následující obrázek:
[12.24Kb]
|
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 15.07.2011 20:35
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
To byl taky 3DS max, ale já sem tu optiku smazat to byl shit (tam to je ta m4 akorát má smazanou optiku)
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 15.07.2011 20:38
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Nomad ale to jediný co si na tý zbrani změnil je to, že si tam přidal 2 válce který si natočil a navác si jim nenastavil UVčka.
To zvládne každej za 2 minuty takto upravit ten model. (zdrojovej, ne ten ve hře)
Jo nomad a to není placená verze, to je verze z keygenu
Upravil/a XXL_cz dne 15.07.2011 20:43
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
nomad |
Přidané 15.07.2011 20:43
|
Člen
Hodnocení: +117 (55%) Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11
|
no dobre no ale animace su blbe lebo ked prebijas sa to zdvihne
|
|
|
|
Bady |
Přidané 15.07.2011 20:45
|
Člen
Hodnocení: +68 (74%) Příspěvek: 77
Založený: 15.07.11
|
XXL_cz napsal:
To byl taky 3DS max, ale já sem tu optiku smazat to byl shit (tam to je ta m4 akorát má smazanou optiku)
Pošleš odkaz kde jsi to stáhl ? A taky by mi nevadil tutoriál xD |
|
|
|
nomad |
Přidané 15.07.2011 20:51
|
Člen
Hodnocení: +117 (55%) Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11
|
lol ma to 9 gb mne sa to zapina asi 2 minuty
|
|
|