tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

30.08.2024 13:05:52
Ano, slouží od toho lights.rad file (případně jiný název). Nastavuje se v RAD sekci.
±0


12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
spusteni mapy
ctiboor
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 28.09.2011 10:57
Člen

Hodnocení: +3 (100%)
Příspěvek: 18
Založený: 28.09.11

prave sem si vsiml ze uz mam mapu ve formatu bsp dal tam mam formaty .lin .map txt p0 p1 p2 p3 prt pts wic a kdyz tam run tak se me spusti csko mapa se zacne nacitat a potom se vipne a je tam Fatal Error - Mod_ParseMarksurfaces: bad surface number. prosím o pomoc, dekuji a pridavam soubor.err :@
Upravil/a ctiboor dne 28.09.2011 11:52
±0
 
Backup
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 28.09.2011 11:44
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

.err jsi nepřiložil, zkus to ještě jednou, nebo zkopíruj jeho obsah a hoď ho do spoileru (tvorbamap.cz/includes/bbcodes/images/spoiler2.png)
+1
 
http://backup.tvorbamap.cz/
amater1001
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 28.09.2011 11:51
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +663 (97%)
Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11

Kompiluješ hammerem 4.1 ?
Potom tam maš 100% leak mimo jiné.(podle uloženych souborů)
Upravil/a amater1001 dne 28.09.2011 12:03
VHE41LAb
+1
 
ctiboor
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 28.09.2011 11:53
Člen

Hodnocení: +3 (100%)
Příspěvek: 18
Založený: 28.09.11

uz sem prisel proc to dela, no nevim proc ale dela to kdyz tam dam info_target, kdy zsem ho oddelal tak to funguje, ale mam jeste jeden problem, ja mam steam a nemam zadne textury, nevim kde jsou nebo jestly vubec sou, nevite kde?
±0
 
amater1001
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 28.09.2011 11:57
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +663 (97%)
Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11

Dělaš mapy do css (vhe4.1)?
VHE41LAb
±0
 
ctiboor
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 28.09.2011 12:05
Člen

Hodnocení: +3 (100%)
Příspěvek: 18
Založený: 28.09.11

do 1.6 a mam vhe 3.4
±0
 
amater1001
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 28.09.2011 12:09
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +663 (97%)
Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11

Tady maš nějake textury ve wadu
http://tvorbamap....p?cat_id=3
VHE41LAb
±0
 
ctiboor
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 28.09.2011 12:19
Člen

Hodnocení: +3 (100%)
Příspěvek: 18
Založený: 28.09.11

diky :)
Upravil/a ctiboor dne 30.09.2011 17:42
±0
 
ctiboor
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 28.09.2011 13:22
Člen

Hodnocení: +3 (100%)
Příspěvek: 18
Založený: 28.09.11

aa prosim jeste jednou o pomoc, kdyz sem tam hodil ty nove textury a pouzil jsem je a dam run tak se me zacne nacitat mapka a napise to Fatal error - Couldnt open joe.wad :( prosim pomoc
±0
 
Dominio
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 28.09.2011 13:26
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

To znamená, že ty textury nemáš v CSku, bohužel nevím, jak je to se steamem. Jestli se v tom nějak vyznáš, zkus ty textury dát do CSka nebo je includnout.
±0
 
ctiboor
#11 Vytisknout diskuzi
Přidané 28.09.2011 13:29
Člen

Hodnocení: +3 (100%)
Příspěvek: 18
Založený: 28.09.11

aha, to bude problem :)
±0
 
Lentilko
#12 Vytisknout diskuzi
Přidané 28.09.2011 13:40
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +400 (70%)
Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11

Do kompilačních parametrů ( kompilace na expert ) dopíšeš za csg parametr -wadinclude tvojetextura.wad, takže pokud se tvoje textura jmenuje joe.wad tak dopíšeš -wadinclude joe.wad
Celý příkaz bude tedy znít: $path\$file -wadinclude joe.wad
±0
 
http://www.lentilko.4fan.cz/
ctiboor
#13 Vytisknout diskuzi
Přidané 28.09.2011 13:43
Člen

Hodnocení: +3 (100%)
Příspěvek: 18
Založený: 28.09.11

ok zkusim :)
±0
 
ctiboor
#14 Vytisknout diskuzi
Přidané 28.09.2011 13:49
Člen

Hodnocení: +3 (100%)
Příspěvek: 18
Založený: 28.09.11

ou. ted sem tam neco pridal a pise to pri run Cold not find filsystem dll to load :(
±0
 
Lentilko
#15 Vytisknout diskuzi
Přidané 28.09.2011 13:56
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +400 (70%)
Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11

hm, pošli do spoileru log z kompilace.. nebo soubor .log
±0
 
http://www.lentilko.4fan.cz/
ctiboor
#16 Vytisknout diskuzi
Přidané 28.09.2011 13:58
Člen

Hodnocení: +3 (100%)
Příspěvek: 18
Založený: 28.09.11

tady
Spoiler:

** Executing...
** Command: D:\PROGRA~1\Steam\STEAMA~1\CTIBOO~1\COUNTE~1\hammer\hlcsg.exe
** Parameters: "D:\Program Files\Steam\steamapps\ctiboor200\counter-strike"

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: D:\PROGRA~1\Steam\STEAMA~1\CTIBOO~1\COUNTE~1\hammer\hlcsg.exe "D:\Program Files\Steam\steamapps\ctiboor200\counter-strike"
Error: Error opening D:\Program Files\Steam\steamapps\ctiboor200\counter-strike.map: No such file or directory

----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: D:\PROGRA~1\Steam\STEAMA~1\CTIBOO~1\COUNTE~1\hammer\hlcsg.exe
** Parameters: "d:\program files\steam\steamapps\ctiboor200\counter-strike\cstrike_czech\sachta"

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: D:\PROGRA~1\Steam\STEAMA~1\CTIBOO~1\COUNTE~1\hammer\hlcsg.exe "d:\program files\steam\steamapps\ctiboor200\counter-strike\cstrike_czech\sachta"
Entering d:\program files\steam\steamapps\ctiboor200\counter-strike\cstrike_czech\sachta.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.02 seconds)
SetModelCenters:
80%...90%... (0.00 seconds)
CSGBrush:
10%...40%...50%...70%...80%... (0.06 seconds)

Including Wadfile: \program files\steam\steamapps\ctiboor200\counter-strike\hammer\zhlt.wad
- Contains 3 used textures, 23.08 percent of map (8 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\steam\steamapps\ctiboor200\counter-strike\cstrike_czech\tempdecal.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (1 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\steam\steamapps\ctiboor200\counter-strike\cstrike_czech\decals.wad
- Contains 1 used texture, 7.69 percent of map (222 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\steam\steamapps\ctiboor200\counter-strike\cstrike\blazurban.wad
- Contains 1 used texture, 7.69 percent of map (72 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\steam\steamapps\ctiboor200\counter-strike\cstrike\cs_ramassis.wad
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'SPECIAL_THANKS'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'THANKS'
- Contains 1 used texture, 7.69 percent of map (738 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\steam\steamapps\ctiboor200\counter-strike\cstrike\cstrike.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (123 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\steam\steamapps\ctiboor200\counter-strike\cstrike\de_vegas.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (101 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\steam\steamapps\ctiboor200\counter-strike\cstrike\decals (2).wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (222 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\steam\steamapps\ctiboor200\counter-strike\cstrike\decals.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (223 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\steam\steamapps\ctiboor200\counter-strike\cstrike\dmc.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (93 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\steam\steamapps\ctiboor200\counter-strike\cstrike\donoteatmikezilla.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (58 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\steam\steamapps\ctiboor200\counter-strike\cstrike\halflife.wad
- Contains 2 used textures, 15.38 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\steam\steamapps\ctiboor200\counter-strike\cstrike\itsitaly.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (99 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\steam\steamapps\ctiboor200\counter-strike\cstrike\joesmoe_cm.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (87 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\steam\steamapps\ctiboor200\counter-strike\cstrike\kreedz.wad
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'KREEDZ'
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (9 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\steam\steamapps\ctiboor200\counter-strike\cstrike\mattc3.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (30 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\steam\steamapps\ctiboor200\counter-strike\cstrike\megamikedeus2.wad
- Contains 1 used texture, 7.69 percent of map (84 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\steam\steamapps\ctiboor200\counter-strike\cstrike\ramassis.wad
- Warning: Larger than expected texture (235412 bytes): '{TREE010'
- Contains 3 used textures, 23.08 percent of map (901 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\steam\steamapps\ctiboor200\counter-strike\cstrike\ramassis2.wad
- Contains 1 used texture, 7.69 percent of map (740 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\steam\steamapps\ctiboor200\counter-strike\cstrike\smoe_cm2.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (85 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\steam\steamapps\ctiboor200\counter-strike\cstrike\tempdecal.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (1 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\steam\steamapps\ctiboor200\counter-strike\cstrike\tfc_ramassis.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (62 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\steam\steamapps\ctiboor200\counter-strike\cstrike\torntextures.wad
- Warning: Larger than expected texture (240172 bytes): 'TK_STONEWALLHI'
- Warning: Larger than expected texture (306812 bytes): 'TK_CLAYROOF'
- Warning: Larger than expected texture (272812 bytes): '{TK_PLANTLG'
- Warning: Larger than expected texture (327212 bytes): '{TK_PLANTSM'
- Warning: Larger than expected texture (235412 bytes): 'TK_TORNMAP'
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (162 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\steam\steamapps\ctiboor200\counter-strike\cstrike\vlv_ramassis.wad
- Warning: Larger than expected texture (261932 bytes): '{BIG_MAPLE'
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (427 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\steam\steamapps\ctiboor200\counter-strike\cstrike\xeno.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (264 textures in wad)

Warning: More than 8 wadfiles are in use. (25)
This may be harmless, and if no strange side effects are occurring, then
it can safely be ignored. However, if your map starts exhibiting strange
or obscure errors, consider this as suspect.


Texture usage is at 0.44 mb (of 4.00 mb MAX)
0.97 seconds elapsed

----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: D:\PROGRA~1\Steam\STEAMA~1\CTIBOO~1\COUNTE~1\hammer\hlbsp.exe
** Parameters: "d:\program files\steam\steamapps\ctiboor200\counter-strike\cstrike_czech\sachta"

hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: D:\PROGRA~1\Steam\STEAMA~1\CTIBOO~1\COUNTE~1\hammer\hlbsp.exe "d:\program files\steam\steamapps\ctiboor200\counter-strike\cstrike_czech\sachta"

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)


SolidBSP [hull 0] 139 (0.01 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'd:\program files\steam\steamapps\ctiboor200\counter-strike\cstrike_czech\sachta.prt'
SolidBSP [hull 1] 92 (0.00 seconds)
SolidBSP [hull 2] 80 (0.00 seconds)
SolidBSP [hull 3] 127 (0.01 seconds)
0.07 seconds elapsed

----- END hlbsp -----




** Executing...
** Command: D:\PROGRA~1\Steam\STEAMA~1\CTIBOO~1\COUNTE~1\hammer\hlvis.exe
** Parameters: "d:\program files\steam\steamapps\ctiboor200\counter-strike\cstrike_czech\sachta"

hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: D:\PROGRA~1\Steam\STEAMA~1\CTIBOO~1\COUNTE~1\hammer\hlvis.exe "d:\program files\steam\steamapps\ctiboor200\counter-strike\cstrike_czech\sachta"
37 portalleafs
70 numportals

-= Current hlvis Settings =-
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max vis distance [ 0 ] [ 0 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

fast vis [ off ] [ off ]
full vis [ off ] [ off ]


BasePortalVis:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.00 seconds)
LeafThread:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.01 seconds)
average leafs visible: 13
g_visdatasize:243 compressed from 185
0.01 seconds elapsed

----- END hlvis -----




** Executing...
** Command: D:\PROGRA~1\Steam\STEAMA~1\CTIBOO~1\COUNTE~1\hammer\hlrad.exe
** Parameters: "d:\program files\steam\steamapps\ctiboor200\counter-strike\cstrike_czech\sachta"

hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: D:\PROGRA~1\Steam\STEAMA~1\CTIBOO~1\COUNTE~1\hammer\hlrad.exe "d:\program files\steam\steamapps\ctiboor200\counter-strike\cstrike_czech\sachta"

-= Current hlrad Settings =-
Name | Setting | Default
--------------------|---------------------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

vismatrix algorithm [ Original ] [ Original ]
oversampling (-extra)[ off ] [ off ]
bounces [ 1 ] [ 1 ]
bounce dynamic light [ on ] [ on ]
ambient light [ 0.000 0.000 0.000 ] [ 0.000 0.000 0.000 ]
maximum light [ 255.000 ] [ 256.000 ]
circus mode [ off ] [ off ]

smoothing threshold [ 50.000 ] [ 50.000 ]
direct threshold [ 25.000 ] [ 25.000 ]
direct light scale [ 2.000 ] [ 2.000 ]
coring threshold [ 1.000 ] [ 1.000 ]
patch interpolation [ on ] [ on ]

texscale [ on ] [ on ]
patch subdividing [ on ] [ on ]
chop value [ 64.000 ] [ 64.000 ]
texchop value [ 32.000 ] [ 32.000 ]

global fade [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global falloff [ 2 ] [ 2 ]
global light scale [ 1.000 1.000 1.000 ] [ 1.000 1.000 1.000 ]
global gamma [ 0.500 0.500 0.500 ] [ 0.500 0.500 0.500 ]
global light scale [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global sky diffusion [ 1.000 ] [ 1.000 ]

opaque entities [ on ] [ on ]
sky lighting fix [ on ] [ on ]
incremental [ off ] [ off ]
dump [ off ] [ off ]

colour jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
monochromatic jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
softlight hack [ 0.0 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 0.0 ]
diffuse hack [ on ] [ on ]
spotlight points [ on ] [ on ]

custom shadows with bounce light
[ off ] [ off ]
rgb transfers [ off ] [ off ]


[Reading texlights from 'D:\PROGRA~1\Steam\STEAMA~1\CTIBOO~1\COUNTE~1\hammer\lights.rad']
[59 texlights parsed from 'D:\PROGRA~1\Steam\STEAMA~1\CTIBOO~1\COUNTE~1\hammer\lights.rad']

299 faces
Create Patches : 2073 base patches
0 opaque faces
28885 square feet [4159464.00 square inches]
9 direct lights

BuildFacelights:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (1.27 seconds)
visibility matrix : 0.3 megs
BuildVisLeafs:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.20 seconds)
MakeScales:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.13 seconds)
SwapTransfers:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.02 seconds)
Transfer Lists : 568544 : 568.54k transfers
Indices : 161724 : 157.93k bytes
Data : 2274176 : 2.17M bytes
Bounce 1 GatherLight:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.04 seconds)
FinalLightFace:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.09 seconds)
1.86 seconds elapsed

----- END hlrad -----




** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "d:\program files\steam\steamapps\ctiboor200\counter-strike\cstrike_czech\sachta.bsp" "D:\Program Files\Steam\steamapps\ctiboor200\counter-strike\cstrike_czech\maps\sachta.bsp"


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "d:\program files\steam\steamapps\ctiboor200\counter-strike\cstrike_czech\sachta.pts" "D:\Program Files\Steam\steamapps\ctiboor200\counter-strike\cstrike_czech\maps\sachta.pts"


** Executing...
** Command: D:\PROGRA~1\Steam\STEAMA~1\CTIBOO~1\COUNTE~1\hl.exe
** Parameters: +map "sachta" -game cstrike -dev -console +deathmatch 1
±0
 
Lentilko
#17 Vytisknout diskuzi
Přidané 28.09.2011 14:04
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +400 (70%)
Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11

Error je tady, hned v CSG -
"Error: Error opening D:\Program Files\Steam\steamapps\ctiboor200\counter-strike.map: No such file or directory" Máš straaašně dlouhou cestu k souboru, a navíc ještě k tomu máš v názvu mapy pomlčku, ale tím to být nemusí... Nejdřív zkus odstranit pomlčku z mapy a napiš jak to dopadlo.
Upravil/a Lentilko dne 28.09.2011 14:05
±0
 
http://www.lentilko.4fan.cz/
ctiboor
#18 Vytisknout diskuzi
Přidané 28.09.2011 14:10
Člen

Hodnocení: +3 (100%)
Příspěvek: 18
Založený: 28.09.11

to nechapu, to neni nazev mapy to counter-strike ale dalsi slozka ve ktere je pak cstrike, asi mam nekde spatnou cestu , ta mapa se menuje sachta
±0
 
Lentilko
#19 Vytisknout diskuzi
Přidané 28.09.2011 14:13
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +400 (70%)
Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11

Fakt ? counter-strike.map mi přišlo jako název mapy.. To bude asi steamem.. No, píše ti to že v tom není žádnej soubor nebo složka, takže asi budou špatný cesty.. Přenastav to, a při tý příležitosti to můžeš zkrátit
±0
 
http://www.lentilko.4fan.cz/
ctiboor
#20 Vytisknout diskuzi
Přidané 28.09.2011 14:18
Člen

Hodnocení: +3 (100%)
Příspěvek: 18
Založený: 28.09.11

:) ale je to divny, predtim me to jelo krasne, potom jsem tam hodil stahnute textury a ty me nejely, tak sem jenom otevrel experta a neco tam udelal konkretne sem na radek $csg_exe $exedir hodil to co ste mi psaly abych tam dal ty textury, a potom mi to porad pise could not find filesystem dll to load, cesty v options a game configuration mam spravne podle navodu na vasem webu.

JESTE JE MOZNY ZE SEM SMAZAL V RADKU $csg_exe $exedir VIC NEZ SEM MEL, UZ NEVIM JAK TO BYLO PUVODNE
Upravil/a ctiboor dne 28.09.2011 14:21
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 34

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes