tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

25.11.2024 11:28:42
updatovali sme na našom http://BRUT.me Portali mašinu s hernými servermi a ostalo nám nejaké miesto pre ďalšie servery :) hlasujte v ankete alebo pridajte aj svoj nápad, aký by sme mohli spustiť http://brut.me/vi...amp;t=5184
±0


30.08.2024 13:05:52
Ano, slouží od toho lights.rad file (případně jiný název). Nastavuje se v RAD sekci.
±0


12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
nezobrazí cycler_sprite
Habax
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.11.2011 14:59
Člen

Hodnocení: +470 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

Neviete prečo mi v csku nezobrazí cycler_sprite?

Vo VHE:

www.upnito.sk/0/fsxwpx5un6hx4dvbejkfa9xtad9rde83.jpg

V Csku:

www.upnito.sk/0/6f4m59j4vkn4jafmrjqvmyeknsg9d4m9.png
Upravil/a Habax dne 23.11.2011 15:00
±0
 
Backup
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.11.2011 15:18
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Nemají ty cycler_sprite origin (střed) uvnitř brushe?
+3
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Habax
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.11.2011 16:41
Člen

Hodnocení: +470 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

má, ale prečo?

www.upnito.sk/0/82jc7pxrwn58n7hyssuv7ubew53yrvtp.png
+1
 
Dominio
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.11.2011 16:59
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Když má model ten střed v brushi, tak se nezobrazí.
Pokud nevíš jak to teď vyřešit, stačí otočit brush o 180stupňů. Nebo ho nějak posunout prostě aby neměl střed v brushi.
No, četl jsem tuhle tému dříve než Backup, nevěděl jsem čím to ale nenapadlo mě, že ten model to má tak zjebané nastraně :D
Upravil/a Dominio dne 23.11.2011 16:59
+1
 
Habax
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.11.2011 17:13
Člen

Hodnocení: +470 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

to je super, ale ja to nemám ako posunúť ani otočiť... Nemám priestor...
±0
 
Dominio
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.11.2011 17:15
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Jenom ten model otočit o 180stupňů v osách X Y. Tam přece místo máš. Jako aby ten střed byl přibližně tam, kde máš to sklo...
-Je to jen řešení tvého problému, šlo by to i jinak, třeba otočit celou mapu o 180stupnů, .. :D
+1
 
Habax
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.11.2011 17:19
Člen

Hodnocení: +470 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

no, skúsim to každopádne díky... :D
±0
 
Backup
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.11.2011 17:32
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Nepoužívej p_ model, ale w_ model, ten má ten střed správně.
+3
 
http://backup.tvorbamap.cz/
donald750
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.11.2011 17:58
Člen

Hodnocení: +56 (91%)
Příspěvek: 55
Založený: 11.10.11

Tak mě napadá, nešlo by ten model upravit třeba v kHED? Vím, že když jsem si dělal vlastní modely, tak že to, kde se ve hře zobrazí model záleží na poloze, ve které je model v kHEDu. Pokud se v kHEDu model posune, tak bude o to samé posunut model ve hře aniž by se hýbalo s entitou cycler_sprite.
±0
 
Slovis
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.11.2011 19:54
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

ale to by je potom ,pokud se nemýlím, museli všichni stahovat
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
Dominio
#11 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.11.2011 20:01
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Kdyby dal stejný název, tak by to buď nahládilo nějakej ten super error s tím, že maj jiné modely, nebo by to šlo (entity se čtou z BSP serveru, ne klienta)
±0
 
XXL_cz
#12 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.11.2011 20:54
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

No tak si zkuste změnit p_ model vy blázni a uvidíte co se stane. :D Třeba tu zbraň bude mít zabodlou v zádech a nebo v prdeli. :D A nebo to vůbec nebude fungovat, protože odstraníte Kosti od ruk pro hráče co jí má držet a pak na ni nebudou platit animace.

Prostě tam za to sklo dej w_ model, to je ten, co leží na zemi. A ten by měl mít střed na spodku té zbraně a né někde půl metru od ní.
Upravil/a XXL_cz dne 23.11.2011 20:56
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+2
 
Habax
#13 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.11.2011 05:18
Člen

Hodnocení: +470 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

už je to vlastne jedno, otočenie pomohlo... v buducnosti použijem w_.
A ešte jedna otázka.
Vytvoril som si entitu player_weaponstrip a name weaponstrip (sťahoval som Slovisove automaty a guny a pozeral som princíp) a stále môžem zobrať všetky zbrane...

ale prečo? ja to tak nechcem... :)

AKO INSPIRACIU MAM TENTO CLANOK :D

(a btw, Slovis, neviem prečo si tam dával multi_manager, lebo s ním mi zbraň nezobralo a keď som to urobil bez mm, tak to ide...)
Upravil/a Habax dne 24.11.2011 05:23
±0
 
XXL_cz
#14 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.11.2011 10:08
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

weapon strip bere dycky všechno, pak si musíš nastavit třeba game_player_equip aby ti to dalo nějaký zbraně.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
Slovis
#15 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.11.2011 13:25
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

dělal sem ho poměrně dávno, takže nwm jak to tam přesně je, ale řekl bych, že sem ho tam dal proto, aby ti to prve vzalo zbraň a pak ti dalo jiné. a kdybych to dal na stejné name tak nevím co by se stalo.

P.S. můžu se mýlit už je to fakt dávno
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
Habax
#16 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.11.2011 14:38
Člen

Hodnocení: +470 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

XXL_cz:

áno, jeden game_player_equip tam mám, ale nerozumieš? Ja môžem zobrať všetky zbrane z automatov a nie len vždy jednu, tu konkretnu...
±0
 
Slovis
#17 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.11.2011 14:51
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

proto je tam ten game_weaponstrip a mm
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
Dominio
#18 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.11.2011 14:52
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Takže když poklikáš všechny, tak ti to dá všechny zbraně které tam máš? Tak na každé tlačítko dej multimanager, kterej aktivuje weapon strip a pak aktivujegame_player_equip.
±0
 
Habax
#19 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.11.2011 15:29
Člen

Hodnocení: +470 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

ale keĎ som to tak natavil, tak to nezobralo zbraň

(func button, target zbran1
game_player_equip, name zbran1
mm, mm_zbran1
player_weaponstrip, name weapon strip)

==> tak to mal slovis a tak to nešlo
±0
 
Gordon Freeman
#20 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.11.2011 15:46
Avatar člena

Záškodník

Hodnocení: +823 (68%)
Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11

nebo muzes jeste zkusit buton na multi manager nastavit v nem jako prvni weapon strip a s malym spozdenim (0.01) nastavit aby se aktivoval game player equip
Upravil/a Gordon Freeman dne 24.11.2011 15:47
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz
±0
 
Vytvaří se
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 32

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes