nezobrazí cycler_sprite
|
Habax |
Přidané 23.11.2011 14:59
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
Neviete prečo mi v csku nezobrazí cycler_sprite?
Vo VHE:
V Csku:
Upravil/a Habax dne 23.11.2011 15:00 |
|
|
|
Backup |
Přidané 23.11.2011 15:18
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Nemají ty cycler_sprite origin (střed) uvnitř brushe? |
|
|
|
Habax |
Přidané 23.11.2011 16:41
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
má, ale prečo?
|
|
|
|
Dominio |
Přidané 23.11.2011 16:59
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Když má model ten střed v brushi, tak se nezobrazí.
Pokud nevíš jak to teď vyřešit, stačí otočit brush o 180stupňů. Nebo ho nějak posunout prostě aby neměl střed v brushi.
No, četl jsem tuhle tému dříve než Backup, nevěděl jsem čím to ale nenapadlo mě, že ten model to má tak zjebané nastraně
Upravil/a Dominio dne 23.11.2011 16:59 |
|
|
|
Habax |
Přidané 23.11.2011 17:13
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
to je super, ale ja to nemám ako posunúť ani otočiť... Nemám priestor... |
|
|
|
Dominio |
Přidané 23.11.2011 17:15
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Jenom ten model otočit o 180stupňů v osách X Y. Tam přece místo máš. Jako aby ten střed byl přibližně tam, kde máš to sklo...
-Je to jen řešení tvého problému, šlo by to i jinak, třeba otočit celou mapu o 180stupnů, .. |
|
|
|
Habax |
Přidané 23.11.2011 17:19
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
no, skúsim to každopádne díky... |
|
|
|
Backup |
Přidané 23.11.2011 17:32
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Nepoužívej p_ model, ale w_ model, ten má ten střed správně. |
|
|
|
donald750 |
Přidané 23.11.2011 17:58
|
Člen
Hodnocení: +56 (91%) Příspěvek: 55
Založený: 11.10.11
|
Tak mě napadá, nešlo by ten model upravit třeba v kHED? Vím, že když jsem si dělal vlastní modely, tak že to, kde se ve hře zobrazí model záleží na poloze, ve které je model v kHEDu. Pokud se v kHEDu model posune, tak bude o to samé posunut model ve hře aniž by se hýbalo s entitou cycler_sprite. |
|
|
|
Slovis |
Přidané 23.11.2011 19:54
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
ale to by je potom ,pokud se nemýlím, museli všichni stahovat
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
Dominio |
Přidané 23.11.2011 20:01
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Kdyby dal stejný název, tak by to buď nahládilo nějakej ten super error s tím, že maj jiné modely, nebo by to šlo (entity se čtou z BSP serveru, ne klienta) |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 23.11.2011 20:54
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
No tak si zkuste změnit p_ model vy blázni a uvidíte co se stane. Třeba tu zbraň bude mít zabodlou v zádech a nebo v prdeli. A nebo to vůbec nebude fungovat, protože odstraníte Kosti od ruk pro hráče co jí má držet a pak na ni nebudou platit animace.
Prostě tam za to sklo dej w_ model, to je ten, co leží na zemi. A ten by měl mít střed na spodku té zbraně a né někde půl metru od ní.
Upravil/a XXL_cz dne 23.11.2011 20:56
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Habax |
Přidané 24.11.2011 05:18
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
už je to vlastne jedno, otočenie pomohlo... v buducnosti použijem w_.
A ešte jedna otázka.
Vytvoril som si entitu player_weaponstrip a name weaponstrip (sťahoval som Slovisove automaty a guny a pozeral som princíp) a stále môžem zobrať všetky zbrane...
ale prečo? ja to tak nechcem...
AKO INSPIRACIU MAM TENTO CLANOK
(a btw, Slovis, neviem prečo si tam dával multi_manager, lebo s ním mi zbraň nezobralo a keď som to urobil bez mm, tak to ide...)
Upravil/a Habax dne 24.11.2011 05:23 |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 24.11.2011 10:08
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
weapon strip bere dycky všechno, pak si musíš nastavit třeba game_player_equip aby ti to dalo nějaký zbraně.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Slovis |
Přidané 24.11.2011 13:25
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
dělal sem ho poměrně dávno, takže nwm jak to tam přesně je, ale řekl bych, že sem ho tam dal proto, aby ti to prve vzalo zbraň a pak ti dalo jiné. a kdybych to dal na stejné name tak nevím co by se stalo.
P.S. můžu se mýlit už je to fakt dávno
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
Habax |
Přidané 24.11.2011 14:38
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
XXL_cz:
áno, jeden game_player_equip tam mám, ale nerozumieš? Ja môžem zobrať všetky zbrane z automatov a nie len vždy jednu, tu konkretnu... |
|
|
|
Slovis |
Přidané 24.11.2011 14:51
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
proto je tam ten game_weaponstrip a mm
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
Dominio |
Přidané 24.11.2011 14:52
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Takže když poklikáš všechny, tak ti to dá všechny zbraně které tam máš? Tak na každé tlačítko dej multimanager, kterej aktivuje weapon strip a pak aktivujegame_player_equip. |
|
|
|
Habax |
Přidané 24.11.2011 15:29
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
ale keĎ som to tak natavil, tak to nezobralo zbraň
(func button, target zbran1
game_player_equip, name zbran1
mm, mm_zbran1
player_weaponstrip, name weapon strip)
==> tak to mal slovis a tak to nešlo |
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 24.11.2011 15:46
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
nebo muzes jeste zkusit buton na multi manager nastavit v nem jako prvni weapon strip a s malym spozdenim (0.01) nastavit aby se aktivoval game player equip
Upravil/a Gordon Freeman dne 24.11.2011 15:47
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|