zblbnutie VHE
|
Habax |
Přidané 03.12.2011 16:50
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
Neviete, prečo mi zblblo cele VHE?
Nastavil som na face určitu texturu a po kompilácii sa v csku objavila iná
Alebo napr sa mi nejako ako keby vyresetovalo posuvanie dveri do smeru, akym som mu určil... Teda nejdu tam, kam by mali...-ale to len niektoré.. A ešte jedna vec... Keď som chcel vyjsť po rebriku, tak hneď ako som sa naň dostal ma to odhodilo asi o 5 m ďalej a narazil som do steny... Kompilácia prebehla normálne... Takže neviem, v čom môže byť problém...
Upravil/a Habax dne 03.12.2011 16:54 |
|
|
|
Slovis |
Přidané 03.12.2011 16:53
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
s tím žebříkem ... neoznačoval jsi naráz více brushů a pak jim dal společně func_ladder? s těma dveřma se mi to taky jednou stalo, ale pak už to bylo ok.
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
Habax |
Přidané 03.12.2011 16:59
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
a čo si spravil? vymazal tie dvere a urobil znovu? či si to ešte raz skompiloval?
|
|
|
|
Slovis |
Přidané 03.12.2011 17:02
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
vymazal a udělal znovu. a jak to teda je s tím žebříkem?
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
Habax |
Přidané 03.12.2011 17:04
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
hey... ja som chcel ušetriť nejaké tie patche a namiesto 4 rebrikov -teda entit- pri sebe som chcel mať 1 spočnu (func_wall mám takto aj 20 a v poho ) ale vidim, že to nebol dobry napad |
|
|
|
Lentilko |
Přidané 03.12.2011 17:13
|
Člen
Hodnocení: +400 (70%) Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11
|
ty facy - to je tím, že třeba ve wadu cs_bdog je textura (číslo si vymyslím, ale je to tak) crate22 a v halflife.wad taky, takže jesi si nastavíš tu z bdog, tak ve VHE vidíš bdog, ale v CSku tu z halfu.. nemáš tam něco podobnýho? |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 03.12.2011 17:21
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Textura:
To může být tim co psal Lentilko a nebo to taky může být náhodná textura (pokaždé se vybere 1 z těch co maj před názvem -číslo a název té textury - tyhle textury hrozně nesnášim protože se určí na každou plochu zvlášť i když sou vedle sebe)
Dveře:
To se mi děje skoro furt že se mi na po 1. nenastaví úhel který sem nastavil (proto ho dycky raději nastavuju víckrát po sobě a mazat se to nemusí.)
Žebřík:
Jo, je to tim že v té entitě maš víc brushů, jak psal slovis.
Upravil/a XXL_cz dne 03.12.2011 17:22
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Lentilko |
Přidané 03.12.2011 17:32
|
Člen
Hodnocení: +400 (70%) Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11
|
k těm dveřím - mě se to někdy děje hodně často, někdy i u t_push, štve mě to tisíckrát kompilovat |
|
|
|
Habax |
Přidané 03.12.2011 18:00
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
no, takže mám zmeniť len textury? okej... áno, mal som také čo su 4 podobne, len s malou obmenou |
|
|
|
Lentilko |
Přidané 03.12.2011 18:12
|
Člen
Hodnocení: +400 (70%) Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11
|
buď to, anebo zkus z VHE odstranit ten wad kterej nechceš, a ten co chceš tak includni, ale spíš si myslím že je to v CSku, když čte textury.. no, za pokus nic nedáš |
|
|
|
Habax |
Přidané 03.12.2011 19:27
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
no tak po skompilovaní sa tie dvere hýbu rovnako (zle)
a to som ich vymazal a urobil odznova |
|
|
|
Lentilko |
Přidané 03.12.2011 19:45
|
Člen
Hodnocení: +400 (70%) Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11
|
nastavuješ posouvání dveří kolonkou Yaw? |
|
|
|
Habax |
Přidané 03.12.2011 20:07
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
ja to píšem rovno do "Pitch Yaw Roll (Y Z X)" a vždy som to tam písal, a išlo to.. |
|
|
|
Slovis |
Přidané 03.12.2011 21:12
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
problém bude asi mezi klávesnicí a židlí
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
Habax |
Přidané 03.12.2011 21:15
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
hey? ale potom mi vysvetli, prečo mi to na jednom pc išlo (a vlastne to predtým išlo aj na druhom) a na druhom nie... to iste rmfko.. hmm? tie iste nastavenia, ale zrazu nejdu... to mi je zahada... |
|
|
|
Slovis |
Přidané 03.12.2011 21:20
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
sem si dělal srandu ...
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
Habax |
Přidané 03.12.2011 21:34
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
sorry, mne to moc nedochádza |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 03.12.2011 22:02
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Žádná záhada, je tam chyba a prostě se to někdy nechytne. Stačí to nastavit, uložit mapu a pak se znovu podívat do entity jestli to tam zůstalo nebo ne. když ne, tak nastavit znovu.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Habax |
Přidané 03.12.2011 22:14
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
..hey toto sa mi tiež stávalo ale ono to tam je stale... stále vo vhe je to napisane.. ale už je to jedno, tie dvere som vymazal |
|
|
|
Lentilko |
Přidané 03.12.2011 22:16
|
Člen
Hodnocení: +400 (70%) Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11
|
upni sem ten kus mapy kde ti to blbne a zejtra se na to mrknu |
|
|