Palica
|
nomad |
Přidané 04.01.2012 22:31
|
Člen
Hodnocení: +117 (55%) Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11
|
caute kedze mam ban (ja si myslim nepravom) vy nie to je uz jedno zrobil som svoj prvy funkcny model do cs 1.6
je to an 90% zrobene lebo pri idle to nerobi to co ma stoji to to este neviem neak neco daco
bol by som rad keby mi niekto s tym pomohol pouzivam na to Milksracka 3D 1.8.5 BETA
nomad přiložil následující obrázek:
[129.43Kb]
|
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 05.01.2012 05:40
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
jako kdybi tu ruku ponoril do formy s cementem...
vzdyt jssi udelal jen nerovnou krychli ktera tu ruku prekryva
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
Dominio |
Přidané 05.01.2012 14:01
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Nic zaímavého na tom nevidím. Já bych to sice nezvládl, protože nwm jak a ani mě to nezajímá, ale tohle snad nemá cenu ani publikovat. |
|
|
|
nomad |
Přidané 05.01.2012 15:53
|
Člen
Hodnocení: +117 (55%) Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11
|
no jo ja to vylepsim
|
|
|
|
Slovis |
Přidané 05.01.2012 15:56
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
nechceš rovnou udělat cihlu v ruce?
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
nomad |
Přidané 05.01.2012 17:03
|
Člen
Hodnocení: +117 (55%) Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11
|
dobry napad
|
|
|
|
nomad |
Přidané 05.01.2012 17:21
|
Člen
Hodnocení: +117 (55%) Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11
|
myslim ze je to lepsie nez to prve vsetky animacie idu vpohode
nomad přiložil následující obrázek:
[85.16Kb]
|
|
|
|
Lentilko |
Přidané 05.01.2012 19:44
|
Člen
Hodnocení: +400 (70%) Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11
|
2 kvádry nalepené na sobě ? Tos to moc nevylepšil.. |
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 05.01.2012 19:48
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
to neni kvadr ale spike ale porad je to dost chabe!ubohe!nechapes to co jsme tim mysleli... tys to v podstate udelal to same
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
nomad |
Přidané 05.01.2012 19:52
|
Člen
Hodnocení: +117 (55%) Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11
|
jo 2 kvadry ale od srdca a to je rozdiel omg sa snazim experimentovat tak znas khed ne? stahni udelej a porovname ok? (vytvor ty ne stahni z netu)
|
|
|
|
nomad |
Přidané 05.01.2012 20:16
|
Člen
Hodnocení: +117 (55%) Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11
|
ok tak aj preorbim m4 dam tam laser dalekohlad new tlmic inu pazbu bude to lepsie?
|
|
|
|
nomad |
Přidané 05.01.2012 20:31
|
Člen
Hodnocení: +117 (55%) Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11
|
och aj zabudol povedat tu sekeru som modeloval v milkshape
|
|
|
|
Dominio |
Přidané 05.01.2012 20:36
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Ty seš ale roztomilej spamer.
Hele, pokud ještě pořádně s tím neumíš a teprve se snažíš experimentovat, tak to nemá cenu publikovat.
A teď si trošku odporuješ:
tak znas khed ne?
och aj zabudol povedat tu sekeru som modeloval v milkshape
KHed známe, ale proč jsi ho v té věte tak nesmyslně použil?
|
|
|
|
nomad |
Přidané 05.01.2012 20:51
|
Člen
Hodnocení: +117 (55%) Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11
|
ne dominio to bola vyzva prenho ze ak envie v com vymodelovat elpsie nez ja nech skusi khed
|
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 05.01.2012 23:04
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Nomade, co kdyby ses vysral na takovýhle emperimentování a použil nástroje na modelaci z kHEDu nebo 3DS Maxu a pak to jenom importoval do milkshapu aby si to přidělil.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 06.01.2012 04:38
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
no nomade radeji me nevyzivej protoze khed znam sice s nim tak neumim ale urcite bych vymyslel neco mnohem lepsiho nez 2 bloky s lamskejma texturama jak od nejakeho retarda... a jestli jsem te urazil tak je mi to jedno vyzvu ale klidne prijmu
edit:jaks rikal:jo 2 kvadry ale od srdca
Upravil/a Gordon Freeman dne 06.01.2012 07:35
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
nomad |
Přidané 06.01.2012 13:52
|
Člen
Hodnocení: +117 (55%) Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11
|
Gordne ok XXL_cz ja to uz prrerabam v 3ds maxe
ou detajl ono sa to neda musi to byt hranate ked to vyhladim milkshape to nezvladne
Upravil/a nomad dne 06.01.2012 14:16
|
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 06.01.2012 17:34
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Tak nato nervi ten "Mesh Smooth" filtr, to přidává polygovy jak prase. To se používá jenom na detailní rendery aby ten model nebyl skoro poznat že je hranatej.
Upravil/a XXL_cz dne 06.01.2012 17:36
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
nomad |
Přidané 06.01.2012 18:26
|
Člen
Hodnocení: +117 (55%) Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11
|
no jo ale ako to zrobit oble ked dakto hore vravel ze je to hranate tak ako to zrobit oble
Upravil/a nomad dne 06.01.2012 18:36
|
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 06.01.2012 20:52
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Nevim, třeba použít mozek. Máš tam jeden takovej výbornej nástroj na krájení polygonů, takže si můžeš ty polygony rozkrájet a pak přetahováním vertexů udělat větší detaily. Navíc ti to ani nerozháže UVčka.
Ale úplně nejlepší je si na pozadí hodit nějakou fotku věci (třeba sekeru) vyfocenou z boku a pak podle obrázku dělat ten model třeba si tam udělat nějakej patvar jako máš ty teď od srce
Pak to nakrájet podle potřeby a vytvarovat to podle toho obrázku na pozadí. A směr na kterej nemáš fotku (nejčastěji ta nejtenčí co se blbě fotí) budeš muset asi odhadnout. Nejlepší bude když si tu věc vezmeš do ruky a pak budeš upravovat.
A jestli se mě zeptáš, jak se dává fotka na pozadí, tak se na tebe vyseru protože to je základ.
Ale aby ses už nemusel ptát tak ti napovim: Plocha s texturou + zobrazování textur v 2D pohledu.
Upravil/a XXL_cz dne 06.01.2012 21:00
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|