Problem
|
Gravitr |
Přidané 14.04.2012 19:58
|
Člen
Hodnocení: +8 (65%) Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12
|
U kterých textur si mohu být jist, že je má každý? (čím více napíšete, tím lépe)
Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate
|
|
|
|
Slovis |
Přidané 14.04.2012 20:50
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
http://backup.tvo...g_wady.txt
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
Gravitr |
Přidané 15.04.2012 10:30
|
Člen
Hodnocení: +8 (65%) Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12
|
díky
Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate
|
|
|
|
Gravitr |
Přidané 17.04.2012 21:34
|
Člen
Hodnocení: +8 (65%) Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12
|
Dělám jb mapu.. nevíte jméno textury šachty?
Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate
|
|
|
|
Dominio |
Přidané 17.04.2012 22:46
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Z hlavy to asi nikdo neví, takže není lepší se kouknout sám? Zas tolik textur tam není. Hledej určitě v halflife.wad. |
|
|
|
Slovis |
Přidané 18.04.2012 08:16
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
skus hledat "duct" nevím jestli je to ono, ale skus.
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
Wolf_map |
Přidané 18.04.2012 13:18
|
Člen
Hodnocení: +14 (68%) Příspěvek: 63
Založený: 11.04.12
|
Pokiaľ hľadáš vnútro šachty, takk by to malo byť to "duct", pokiaľ začiatok, skús tam hodiť "vent" |
|
|
|
Gravitr |
Přidané 19.04.2012 16:28
|
Člen
Hodnocení: +8 (65%) Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12
|
Spoiler: [ZobrazitSchovat]
** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: "C:\Program Files\Valve"
** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\Valve\hlcsg.exe
** Parameters: "c:\program files\valve\valvehammereditor\jailbreak_ultimatec:\program files\valve\valvehammereditor\jailbreak_ultimate\jailbreak_ultimate" -wadautodetect -wadinclude halflife.wad
ERROR: Could not open logfile c:\program files\valve\valvehammereditor\jailbreak_ultimatec:\program files\valve\valvehammereditor\jailbreak_ultimate\jailbreak_ultimate.loghlcsg v2.5.3 rel Custom Build 1.7 (Dec 9 2002)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (merlinis@bigpond.net.au)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\PROGRA~1\Valve\hlcsg.exe "c:\program files\valve\valvehammereditor\jailbreak_ultimatec:\program files\valve\valvehammereditor\jailbreak_ultimate\jailbreak_ultimate"-wadautodetect -wadinclude halflife.wad
Error: Error opening c:\program files\valve\valvehammereditor\jailbreak_ultimatec:\program files\valve\valvehammereditor\jailbreak_ultimate\jailbreak_ultimate.map: Invalid argument
** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\Valve\hlbsp.exe
** Parameters: "c:\program files\valve\valvehammereditor\jailbreak_ultimate\jailbreak_ultimate"
hlbsp v2.5.3 rel Custom Build 1.7 (Dec 9 2002)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (merlinis@bigpond.net.au)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\PROGRA~1\Valve\hlbsp.exe "c:\program files\valve\valvehammereditor\jailbreak_ultimate\jailbreak_ultimate"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\program files\valve\valvehammereditor\jailbreak_ultimate\jailbreak_ultimate.log for the cause.
----- END hlbsp -----
** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\Valve\hlvis.exe
** Parameters: "c:\program files\valve\valvehammereditor\jailbreak_ultimate\jailbreak_ultimate"
hlvis v2.5.3 rel Custom Build 1.7 (Dec 9 2002)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (merlinis@bigpond.net.au)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\PROGRA~1\Valve\hlvis.exe "c:\program files\valve\valvehammereditor\jailbreak_ultimate\jailbreak_ultimate"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\program files\valve\valvehammereditor\jailbreak_ultimate\jailbreak_ultimate.log for the cause.
----- END hlvis -----
** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\Valve\hlrad.exe
** Parameters: "c:\program files\valve\valvehammereditor\jailbreak_ultimate\jailbreak_ultimate"
hlrad v2.5.3 rel Custom Build 1.7 (Dec 9 2002)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (merlinis@bigpond.net.au)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\PROGRA~1\Valve\hlrad.exe "c:\program files\valve\valvehammereditor\jailbreak_ultimate\jailbreak_ultimate"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\program files\valve\valvehammereditor\jailbreak_ultimate\jailbreak_ultimate.log for the cause.
----- END hlrad -----
** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\program files\valve\valvehammereditor\jailbreak_ultimate\jailbreak_ultimate.bsp" "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\jailbreak_ultimate.bsp"
The command failed. Windows reported the error:
"Systém nemůže nalézt uvedený soubor."
Ještě vám řeknu, že mapu mám uloženou v cstrike/Valvehammereditor/jailbreak_ultimate
aby vás to nemátlo
EDIT: A jestli tomu dobře rozumím, tak face, který otextruruji texturou SKIP, tak se na něj neklade světlo, resp. na něj světlo nereaguje?
Upravil/a Gravitr dne 19.04.2012 18:01
Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate
|
|
|
|
Slovis |
Přidané 19.04.2012 21:49
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
máš šílenou cestu k té mapě...
přesuň hammer přímo na disk tzn. C:/valvehammereditor/jailbreak ....
nesmí tam být mezera
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
Gravitr |
Přidané 20.04.2012 15:06
|
Člen
Hodnocení: +8 (65%) Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12
|
A na texturu skip nepůsobí žádné světlo, tudíž se mi bude mapa rychleji kompilovat?
EDIT: a ještě mi taky nejde zprůhlednit normální brush
Upravil/a Gravitr dne 20.04.2012 15:18
Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate
|
|
|
|
Slovis |
Přidané 20.04.2012 15:47
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
Jak to je s texturou skip to moc nevím, ale můžeš si přečíst tento článek
Co se týče toho brushe, tak brush jako takový, nemůže být průhledný.
Musíš ho převést na entitu (func_wall, func_illusionary ...) a nastavit render mode na texture (nevím jestli by šlo i solid) a FX Amount (nevím jak se to přesně píše, ale je to průhlednost) podle potřeby
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
Gravitr |
Přidané 20.04.2012 16:24
|
Člen
Hodnocení: +8 (65%) Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12
|
Jo díky, já sem totiž dával "solid" místo "texture", aby to nebylo max. osvícený.. ale tady se to bere jinak
O té textuře skip jsem se nic moc nedozvěděl.. četl jsem i ten článek... protože se mi mapa pomalu kompiluje, potřeboval bych to něčím otexturovat (facy, které nejsou ve hře vidět), ale nevím čím, aby mi to pomohlo s kompilací..
Upravil/a Gravitr dne 20.04.2012 17:04
Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate
|
|
|
|
Slovis |
Přidané 21.04.2012 16:09
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
tak teď mě Backup zkritizuje , ale ta textura je NULL ... jenomže: nehodí se všude, ale to už by jsi musel počkat na Bace, protože on toho přece jenom ví víc než já.
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
Backup |
Přidané 22.04.2012 14:57
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Facy které nejsou vidět ničím texturovat nemusíš, protože se zahodí.
Jak dlouho se ti to kompiluje? 5 minut, 10 minut, 1/2 hodiny, hodinu, 4 hodiny? |
|
|
|
Gravitr |
Přidané 22.04.2012 15:38
|
Člen
Hodnocení: +8 (65%) Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12
|
No, mám sice trošku starší PC, ale přece jenom tam těch světel není tolik a ta mapa není tak velká, aby to bylo tak pomalé (Kompilaci brzdí samozřejmě VIS a RAD)... Dejme tomu asi 15 minut
Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate
|
|
|
|
Gravitr |
Přidané 22.04.2012 17:02
|
Člen
Hodnocení: +8 (65%) Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12
|
Když jsem u té JB mapy, tak ve zbrojce : udělal jsem si takové ty modely zbraní a pod tím tlačítko. Po zmáčknutí tlačítka hráč dostane zbraň, která je zobrazena před ním (asi to znáte z jiných jail map). Ale můj problém je, že když si potom vemu jinou zbraň tím samým způsobem, dostanu jí ale stávající zbraň zůstane také. Jak to mám tedy udělat, abych vždy měl jen jednu zbraň, a to tu, kterou si vezmu poslední?
Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate
|
|
|
|
Slovis |
Přidané 22.04.2012 17:42
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
Přikládám ti názornou ukázku v příloze
Slovis přiložil následujíci soubor:
automat_1.rmf
Upravil/a Slovis dne 22.04.2012 17:43
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
Gravitr |
Přidané 22.04.2012 17:45
|
Člen
Hodnocení: +8 (65%) Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12
|
Jo už mi to jde...
Sice jsem to myslel tak, že sebere "zbran1" a když s tou zbraní potom půjde ke tlačítku, které dává "zbran2", tak mu to dá "zbran2" a "zbran1" mu jakoby sebere...
Ale takhle je to taky dobrý, takže díky
Upravil/a Gravitr dne 22.04.2012 18:34
Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate
|
|
|
|
Slovis |
Přidané 22.04.2012 19:01
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
Však ano. Pokud vedle toho dáš ještě jeden, nastavíš mu jméno a target a multi manager, tak to bude fungovat
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
Gravitr |
Přidané 22.04.2012 19:02
|
Člen
Hodnocení: +8 (65%) Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12
|
Myslíš ten weaponstrip? Nebo co ještě jeden?
Upravil/a Gravitr dne 22.04.2012 19:03
Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate
|
|
|