porblem s Run
|
Malinky |
Přidané 05.12.2010 19:06
|
Člen
Hodnocení: +12 (80%) Příspěvek: 36
Založený: 16.11.10
|
Backup napsal:
jo, tím to taky může být, zkus je přesunout na druhý disk a přenastavit to v nastavení.
dal som vsekto an jden disk prenastavil ale nepomohlo tak so mskusil skoro vsetjy vymazat a islo to takze je to počtom textur ale neviem ako spravit ten jeden pack robil so mto podla toho navodu ci napisal ten jeden ale nejde to tak neviem pls help
Začínam s VHE a robim v PSD HTML CSS |
|
|
|
Malinky |
Přidané 05.12.2010 20:34
|
Člen
Hodnocení: +12 (80%) Příspěvek: 36
Založený: 16.11.10
|
viriesil so mto dal som si vsetky do jednej a aj do hameru ale ked so mspustil v CS mapu hodilo mi couldnt open textures.wad jako to mam dat k mape ? neviem kam napisat to wadinclude a este ked ta mapa bdue na serevri ostatním hráčom sa tie textury spustia ked budu include umna aleb o jako to funguje ?
Začínam s VHE a robim v PSD HTML CSS |
|
|
|
Backup |
Přidané 05.12.2010 20:51
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Možná by ti mohl pomoci tento návod. |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 05.12.2010 21:51
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Za csg do parmeters dej -wadinclude textures.wad (za to co už tam je)
A ostatní to tam budou mít taky protože se to přibalí do mapy
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Malinky |
Přidané 06.12.2010 16:51
|
Člen
Hodnocení: +12 (80%) Příspěvek: 36
Založený: 16.11.10
|
jj to som zistil ale ked to este nechcem pribalit ze len uman doma a dal som ten velky wad do cstrike endje mi to preoc ? vipne mi cs a hodi eror nieco block full
Začínam s VHE a robim v PSD HTML CSS |
|
|
|
Dominio |
Přidané 06.12.2010 17:22
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Backup napsal:
Zkus přidat do mapy světlo a zkompilovat vis na full. Pokud máš kolem mapy skybox vytvořený z velké duté krychle, tak v tom může být taky problém. Také může být problém v těch vlastních texturách. Problém může být prakticky všude, viz:
allocblock:full
A tough one to figure out, vague error that usually shows up when you start the game or during compile, or even when WC/Hammer starts up - you have gone over the memory limit somewhere for some reason. It can be too little RAM (128M is about minimum), a leaf saw into leaf error, too long pathnames, too many textures, too big a level, too big or too many model/sprites, too big a wav sound file - or it could be that old "too many wads" mistake, a huge "noob" brush around the map to prevent leaks, too many SKY faces on hidden brush faces in the level - or even something else. Example: In early versions of NS, the 3D area info location entities were a major cause.
If it happens during compile, do not use WC/Hammer to "run" the map, but use a front end or batch file to compile with. You could also get more RAM.
(The following may still be handy, however be aware that Software mode allocates memory dynamicly, so it may automaticly seem to "fix" any error. Therefore the following info MAY lead you into a dead end:
Some brush-based entities have rendering properties that, when they interact in OpenGL/D3D video cards, they crash. Switch Half-Life to Software mode first, then load the map. If it loads you now know it is something that is handle different in software, then for Opengl/d3d check water, glows, additive, sprites, transparencies (illusionaries, windows, ect.), env_beams and so on.)
If it happens in opening a level in WC, it may be you have an animating model showing in one view. You must switch to single view instead of multiple, and try different ones until you get past it. |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 06.12.2010 19:45
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
allocblock:full
Překlad z google:
Spoiler: [ZobrazitSchovat] Tvrdý oříšek přijít na to, neurčitá chyba, která se obvykle objeví při spuštění hry nebo při kompilaci, nebo dokonce když WC / Hammer začne se - jste pryč přes limit paměti někde z nějakého důvodu. To může být příliš málo RAM (128M je asi minimum), list pily do listu chybu, příliš dlouho cestu, jako příliš mnoho textur, příliš velké úrovni, příliš velké nebo příliš mnoho model / skřítků, příliš velké wav souboru - nebo to mohlo být, že staré "příliš mnoho chomáče" omyl, obrovský "noob" štětcem po mapě, aby se zabránilo úniku, příliš mnoho tváří SKY o skrytých tvářích kartáč na úrovni - nebo i něco jiného. Příklad: V dřívějších verzích programu NS, 3D plocha subjekty info umístění bylo hlavní příčinou.
Pokud se to stane během kompilace, nepoužívejte WC / Kladivo na "run" na mapě, ale použít přední nebo dávkového souboru pro kompilaci s. Dalo by se také dostat více paměti RAM.
(Tyto mohou být stále po ruce, ale být vědomi toho, že software režim dynamicky přiděluje paměť, tak to může zdát automaticky k "opravě" jakákoli chyba Proto následující informace vás mohou vést do slepé uličky.:
Některé kartáč-založené subjekty mají vlastnosti, které činí, když oni se ovlivňují v grafické karty OpenGL/D3D, tříští se. Switch Half-Life do režimu Software nejprve, pak načíst mapu. Pokud to načte nyní již víte, to je něco, co je zpracovat různé v software, pak pro kontrolu vody Opengl/d3d, svítí, přísada, skřítci, fólie (illusionaries, okna, atd..) Env_beams a tak dále.)
Pokud se to stane při otevření úrovni WC, může to být máte animaci model ukazuje v jednom pohledu. Musíte se přepnout do jednoho pohledu místo více, a vyzkoušet různé ty až se dostanete za ně.
Lepší to nebude, snad to rozluštíš
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Malinky |
Přidané 06.12.2010 19:54
|
Člen
Hodnocení: +12 (80%) Příspěvek: 36
Založený: 16.11.10
|
skybox nemam zatial ale problm moze byt v tom mnozstve textúr xD má to 140 MB takze textur je tam dost dal som tam svetky co mám xD potom moze byt prblem aj v tej ramke pretoze mam len 512 mb xD ale s grafikou si myslim ze to nebdue ani prilis dlha cesta k tym suborom asi fakt to mnozstvo
Začínam s VHE a robim v PSD HTML CSS |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 06.12.2010 21:48
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Cože? 140 MB? doufám že to neincluduješ to co už má každý
Includuj jen to, co máš jenom ty. Např. to co sis nakreslil, namixoval, tvoje logo ...
A trochu omez textury. Oddělej ty co se ti nelíbí nebo víš že je nepoužiješ že máš lepší jinde a pod. A určitě používej halflife.wad ze složky valve, tam je skoro všechno, ale bohužel tam nějak chybí tráva. Ale tu najdeš v cstrike.wad
Upravil/a XXL_cz dne 06.12.2010 21:51
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Malinky |
Přidané 06.12.2010 21:50
|
Člen
Hodnocení: +12 (80%) Příspěvek: 36
Založený: 16.11.10
|
XXL_cz napsal:
Cože? 140 MB? doufám že to neincluduješ to co už má každý
Includuj jen to, co máš jenom ty. Např. to co sis nakreslil, namixoval, tvoje logo ...
to som este neincludol tam su vsetky moje bduem includovat len tie moje a tak ale nemam includovat aj tie co niesu zakladne co som stiaohl mozno ich niekto nema
Začínam s VHE a robim v PSD HTML CSS |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 06.12.2010 21:53
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Ty sis to přečetl dřív, než sem to upravil. přečti si ještě spodní část
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Malinky |
Přidané 07.12.2010 16:04
|
Člen
Hodnocení: +12 (80%) Příspěvek: 36
Založený: 16.11.10
|
jaj tkaze moje logo moej sithanute a podobne includnem ?
Začínam s VHE a robim v PSD HTML CSS |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 07.12.2010 20:06
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
-wadinclude textures.wad -wadinclude tvoje_logo.wad
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Malinky |
Přidané 08.12.2010 21:59
|
Člen
Hodnocení: +12 (80%) Příspěvek: 36
Založený: 16.11.10
|
ofmg stale to nejde ten priecinok textures.wad som odstranil vybral som len tie textury ktore som pouzil co iny nemusia mat dal som tam ten wadinclude ale vzdy ked to otvorim vypise error couldnt open textures.wad nechapem preco (
Začínam s VHE a robim v PSD HTML CSS |
|
|
|
Malinky |
Přidané 08.12.2010 22:11
|
Člen
Hodnocení: +12 (80%) Příspěvek: 36
Založený: 16.11.10
|
no to je uz opravene teraz je tu zase ten allblock full a to uz nechapem ekd som vybral len tie textury mam wadinclue mapa.wad je tam maximalne 10 textur a vipise allblock full omfg
Začínam s VHE a robim v PSD HTML CSS |
|
|
|
Malinky |
Přidané 10.12.2010 19:14
|
Člen
Hodnocení: +12 (80%) Příspěvek: 36
Založený: 16.11.10
|
pomozte pls pouzil som 14 textur ktore som nemal v zakladnych tak som ich dal do zlozky mapa.wad dal som wadinclude mapa.wad a ked som pustil cs a tu mapu hodilo mi allblock full co to je preco ? ved neni dlha cesta k tomu rpecinku je tma maximalne 14 textur rammka je dobra tak fakt neviem omfg pomoc
Začínam s VHE a robim v PSD HTML CSS |
|
|
|
Backup |
Přidané 10.12.2010 19:22
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Ty textury nemáš dát do složky .wad, ale do souboru .wad.
Chyba může být i v té mapě, zkoušel jsi jí zkompilovat bez těch textur? |
|
|
|
Malinky |
Přidané 10.12.2010 19:47
|
Člen
Hodnocení: +12 (80%) Příspěvek: 36
Založený: 16.11.10
|
d suboru wad cez wally a neskusal som bez textur skusim dobri napad
Začínam s VHE a robim v PSD HTML CSS |
|
|
|
Malinky |
Přidané 11.12.2010 12:08
|
Člen
Hodnocení: +12 (80%) Příspěvek: 36
Založený: 16.11.10
|
odstranil som tie textury ulozil pustil a neslo to takze si mal pravdu neni to v texturach ale v com potom ?
Začínam s VHE a robim v PSD HTML CSS |
|
|
|
Backup |
Přidané 11.12.2010 13:49
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
V mapě, viz jak mě citoval dominio. |
|
|