deadrun
|
deadlol |
Přidané 16.12.2010 15:54
|
Člen
Hodnocení: -345 (27%) Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10
|
hele ja som to urobil podla videa ale mne to vyhodi
bad surface texture a suradnice
priklad 1780/0 (suradnice) |
|
|
|
Backup |
Přidané 16.12.2010 16:04
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Tak se na ty souřadnice podívej a napiš co tam je. Aktuální souřadnice pod kurzorem se ti zobrazují na stavovém řádku.
Možná by stačilo dát Map -> Check for problems a u všecho fix, nebo se podívat jesli nebyla chyba při kompilaci. |
|
|
|
tom711 |
Přidané 16.12.2010 17:11
|
Člen
Hodnocení: +1423 (79%) Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10
|
Na spodok mapy kde ma byt kill natiahni texturu aaatrigger daj tie to entity a nastav
Trigger_hurt
Damage: 1000
Damage type: napr fall (pád)
Time for advertisement!
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...
A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK” |
|
|
|
tom711 |
Přidané 16.12.2010 17:14
|
Člen
Hodnocení: +1423 (79%) Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10
|
tom711: Hrál jsi někdy deathrun mapy??? určitě víš, že se to vždy otáčí třeba doprava, potom je menší odmlka, a potom zase zpět doleva... A navíc přes func_rotating by se to točilo pořád, dokud by jsi to tlačítkem nezastavil, a to se do deathrunu nehodí...
Hral. A tie dvere by sa neotacali stale ako vravis. Ved ani normalne dvere ked su vyuzite ako entita sa netocia stale a netreba ich zastavit...
Time for advertisement!
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...
A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK” |
|
|
|
deadlol |
Přidané 17.12.2010 16:14
|
Člen
Hodnocení: -345 (27%) Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10
|
kuva nastavil itak bad surface extents 1856/0 at position (-896,640,0)
ehm ja by som povedal ze chybu robi ten aatriger |
|
|
|
Dominio |
Přidané 17.12.2010 16:48
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
U entity trigge_hurt, žejo? vypni SmartEdit, a u kolonky zhlt_invisible tam dej 0. |
|
|
|
tom711 |
Přidané 17.12.2010 20:33
|
Člen
Hodnocení: +1423 (79%) Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10
|
Inak jeden typ ako sa vyhnut aaatriggeru pretoze je to dost divna textura a c++ s nou ma niekedy problemy (microsoft runtime library c++ myslim) pouzite proste inu texturu. Ajtak je hurt invisible no ne??
Time for advertisement!
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...
A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK” |
|
|
|
deadlol |
Přidané 17.12.2010 22:28
|
Člen
Hodnocení: -345 (27%) Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10
|
jj yes sak invisible znamena neviditelny ano taze das yes myslim odskusaj |
|
|
|
tom711 |
Přidané 18.12.2010 09:39
|
Člen
Hodnocení: +1423 (79%) Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10
|
Nemozes poslat neaku betu? Dost by ma zaujimalo co tam je... Ani nemusi skoncit len tak ze ci ides spravnou cestou
Time for advertisement!
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...
A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK” |
|
|
|
deadlol |
Přidané 18.12.2010 14:08
|
Člen
Hodnocení: -345 (27%) Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10
|
myslis mna? ja robim dvoj poschodovu mapu s teleportami |
|
|
|
tom711 |
Přidané 18.12.2010 20:11
|
Člen
Hodnocení: +1423 (79%) Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10
|
To je jedno tak posles to bsp co si zatial vytvoril? Ono by to bolo dobre aby si vedel ze ci je setko ok alebo neake napady...
Time for advertisement!
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...
A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK” |
|
|
|
deadlol |
Přidané 18.12.2010 20:13
|
Člen
Hodnocení: -345 (27%) Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10
|
ko tu je v dalsom prispevku hodim texturu
deadlol přiložil následujíci soubor:
fy_poolkill.bsp |
|
|
|
deadlol |
Přidané 18.12.2010 20:14
|
Člen
Hodnocení: -345 (27%) Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10
|
textury
deadlol přiložil následujíci soubor:
allinn.wad |
|
|
|
tom711 |
Přidané 18.12.2010 20:15
|
Člen
Hodnocení: +1423 (79%) Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10
|
Preco sa to vola fy_?? deathrun mapy maju deathrum_ alebo dr_ ne?
Time for advertisement!
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...
A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK” |
|
|
|
tom711 |
Přidané 18.12.2010 20:16
|
Člen
Hodnocení: +1423 (79%) Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10
|
chyba kocka_z.wad !!!
Time for advertisement!
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...
A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK” |
|
|
|
deadlol |
Přidané 18.12.2010 21:35
|
Člen
Hodnocení: -345 (27%) Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10
|
tu jáu mas ta mapa je ako fy swim a podobne len trochu ina
deadlol přiložil následujíci soubor:
kocka_z.wad |
|
|
|
deadlol |
Přidané 18.12.2010 21:46
|
Člen
Hodnocení: -345 (27%) Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10
|
dej ej do pi** zase problem?§ to sand neni mozne raz to ied raz ne!!
kuva
Spoiler: [ZobrazitSchovat]
** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: C:\Documents and Settings\ADAM\Plocha\VHE\hammer\fgd\half-life
** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "C:\Documents and Settings\ADAM\Plocha\VHE\hammer\maps\fy_poolkill.map" "C:\Documents and Settings\ADAM\Plocha\VHE\hammer\maps\fy_poolkill.map"
** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\ADAM\Plocha\VHE\hammer\hlcsg.exe
** Parameters: "C:\Documents and Settings\ADAM\Plocha\VHE\hammer\maps\fy_poolkill"
hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\DOCUME~1\ADAM\Plocha\VHE\hammer\hlcsg.exe "C:\Documents and Settings\ADAM\Plocha\VHE\hammer\maps\fy_poolkill"
Entering C:\Documents and Settings\ADAM\Plocha\VHE\hammer\maps\fy_poolkill.map
Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]
noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]
Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]
0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...Error: Entity 0, Brush 82, Side 3: has a coplanar plane at (160, 640, 384), texture KOCKA_B
Error: brush with coplanar faces
Description: The map has a problem which must be fixed
Howto Fix: Check the file http://www.zhlt.info/common-mapping-problems.html for a detailed explanation of this problem
90%... (0.03 seconds)
----- END hlcsg -----
** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\ADAM\Plocha\VHE\hammer\hlbsp.exe
** Parameters: "C:\Documents and Settings\ADAM\Plocha\VHE\hammer\maps\fy_poolkill"
hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\DOCUME~1\ADAM\Plocha\VHE\hammer\hlbsp.exe "C:\Documents and Settings\ADAM\Plocha\VHE\hammer\maps\fy_poolkill"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\Documents and Settings\ADAM\Plocha\VHE\hammer\maps\fy_poolkill.log for the cause.
----- END hlbsp -----
** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\ADAM\Plocha\VHE\hammer\hlvis.exe
** Parameters: "C:\Documents and Settings\ADAM\Plocha\VHE\hammer\maps\fy_poolkill"
hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\DOCUME~1\ADAM\Plocha\VHE\hammer\hlvis.exe "C:\Documents and Settings\ADAM\Plocha\VHE\hammer\maps\fy_poolkill"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\Documents and Settings\ADAM\Plocha\VHE\hammer\maps\fy_poolkill.log for the cause.
----- END hlvis -----
** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\ADAM\Plocha\VHE\hammer\hlrad.exe
** Parameters: "C:\Documents and Settings\ADAM\Plocha\VHE\hammer\maps\fy_poolkill"
hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\DOCUME~1\ADAM\Plocha\VHE\hammer\hlrad.exe "C:\Documents and Settings\ADAM\Plocha\VHE\hammer\maps\fy_poolkill"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\Documents and Settings\ADAM\Plocha\VHE\hammer\maps\fy_poolkill.log for the cause.
----- END hlrad -----
Upravil/a Backup dne 18.12.2010 22:00 |
|
|
|
Backup |
Přidané 18.12.2010 22:00
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá.
Map -> Check for problems a fixnout všechny chyby, případně map -> go to brush number -> entity: 0, brush: 82, smazat a vyrobit znovu pořádně - tak aby se nikde nevyskytoval úhel větší nebo roven 180°.
P.S.: na logy používej spoiler |
|
|
|
deadlol |
Přidané 18.12.2010 22:23
|
Člen
Hodnocení: -345 (27%) Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10
|
jupii uz ot ide onedlho dam tu dokoncenu mapu
ale sale som neúpochopil te textury ako cih zakomponovta do mapy
lebo aj tych textur mam viac a s tej jednedj stranky co si dal shutboxu sa nevyznam |
|
|
|
tom711 |
Přidané 19.12.2010 09:52
|
Člen
Hodnocení: +1423 (79%) Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10
|
Chyba kocka_m.wad
Sakra daj tam uz vsetky tie textury!!!
Time for advertisement!
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...
A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK” |
|
|