tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

30.08.2024 13:05:52
Ano, slouží od toho lights.rad file (případně jiný název). Nastavuje se v RAD sekci.
±0


12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
deadrun
deadlol
#21 Vytisknout diskuzi
Přidané 16.12.2010 15:54
Člen

Hodnocení: -345 (27%)
Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10

hele ja som to urobil podla videa ale mne to vyhodi

bad surface texture a suradnice

priklad 1780/0 (suradnice)
±0
 
http://death-elite.mzf.cz/news.php
Backup
#22 Vytisknout diskuzi
Přidané 16.12.2010 16:04
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Tak se na ty souřadnice podívej a napiš co tam je. Aktuální souřadnice pod kurzorem se ti zobrazují na stavovém řádku.
Možná by stačilo dát Map -> Check for problems a u všecho fix, nebo se podívat jesli nebyla chyba při kompilaci.
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
tom711
#23 Vytisknout diskuzi
Přidané 16.12.2010 17:11
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1423 (79%)
Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10

Na spodok mapy kde ma byt kill natiahni texturu aaatrigger daj tie to entity a nastav

Trigger_hurt
Damage: 1000
Damage type: napr fall (pád)

:D
Time for advertisement! :D
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...

A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK”
±0
 
Www.kockagame.blogspot.com
tom711
#24 Vytisknout diskuzi
Přidané 16.12.2010 17:14
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1423 (79%)
Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10


tom711: Hrál jsi někdy deathrun mapy??? určitě víš, že se to vždy otáčí třeba doprava, potom je menší odmlka, a potom zase zpět doleva... A navíc přes func_rotating by se to točilo pořád, dokud by jsi to tlačítkem nezastavil, a to se do deathrunu nehodí...


Hral. A tie dvere by sa neotacali stale ako vravis. Ved ani normalne dvere ked su vyuzite ako entita sa netocia stale a netreba ich zastavit...
Time for advertisement! :D
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...

A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK”
±0
 
Www.kockagame.blogspot.com
deadlol
#25 Vytisknout diskuzi
Přidané 17.12.2010 16:14
Člen

Hodnocení: -345 (27%)
Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10

kuva nastavil itak bad surface extents 1856/0 at position (-896,640,0)

ehm ja by som povedal ze chybu robi ten aatriger
±0
 
http://death-elite.mzf.cz/news.php
Dominio
#26 Vytisknout diskuzi
Přidané 17.12.2010 16:48
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

U entity trigge_hurt, žejo? vypni SmartEdit, a u kolonky zhlt_invisible tam dej 0.
±0
 
tom711
#27 Vytisknout diskuzi
Přidané 17.12.2010 20:33
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1423 (79%)
Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10

Inak jeden typ ako sa vyhnut aaatriggeru pretoze je to dost divna textura a c++ s nou ma niekedy problemy (microsoft runtime library c++ myslim) pouzite proste inu texturu. Ajtak je hurt invisible no ne?? :D
Time for advertisement! :D
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...

A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK”
±0
 
Www.kockagame.blogspot.com
deadlol
#28 Vytisknout diskuzi
Přidané 17.12.2010 22:28
Člen

Hodnocení: -345 (27%)
Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10

jj yes sak invisible znamena neviditelny ano taze das yes myslim odskusaj
±0
 
http://death-elite.mzf.cz/news.php
tom711
#29 Vytisknout diskuzi
Přidané 18.12.2010 09:39
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1423 (79%)
Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10

Nemozes poslat neaku betu? Dost by ma zaujimalo co tam je... Ani nemusi skoncit len tak ze ci ides spravnou cestou :D
Time for advertisement! :D
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...

A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK”
±0
 
Www.kockagame.blogspot.com
deadlol
#30 Vytisknout diskuzi
Přidané 18.12.2010 14:08
Člen

Hodnocení: -345 (27%)
Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10

myslis mna? ja robim dvoj poschodovu mapu s teleportami
±0
 
http://death-elite.mzf.cz/news.php
tom711
#31 Vytisknout diskuzi
Přidané 18.12.2010 20:11
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1423 (79%)
Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10

To je jedno tak posles to bsp co si zatial vytvoril? Ono by to bolo dobre aby si vedel ze ci je setko ok alebo neake napady...
Time for advertisement! :D
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...

A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK”
±0
 
Www.kockagame.blogspot.com
deadlol
#32 Vytisknout diskuzi
Přidané 18.12.2010 20:13
Člen

Hodnocení: -345 (27%)
Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10

ko tu je v dalsom prispevku hodim texturu
deadlol přiložil následujíci soubor:
fy_poolkill.bsp
±0
 
http://death-elite.mzf.cz/news.php
deadlol
#33 Vytisknout diskuzi
Přidané 18.12.2010 20:14
Člen

Hodnocení: -345 (27%)
Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10

textury
deadlol přiložil následujíci soubor:
allinn.wad
-1
 
http://death-elite.mzf.cz/news.php
tom711
#34 Vytisknout diskuzi
Přidané 18.12.2010 20:15
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1423 (79%)
Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10

Preco sa to vola fy_?? deathrun mapy maju deathrum_ alebo dr_ ne?
Time for advertisement! :D
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...

A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK”
-1
 
Www.kockagame.blogspot.com
tom711
#35 Vytisknout diskuzi
Přidané 18.12.2010 20:16
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1423 (79%)
Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10

chyba kocka_z.wad !!!
Time for advertisement! :D
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...

A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK”
±0
 
Www.kockagame.blogspot.com
deadlol
#36 Vytisknout diskuzi
Přidané 18.12.2010 21:35
Člen

Hodnocení: -345 (27%)
Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10

tu jáu mas ta mapa je ako fy swim a podobne len trochu ina
deadlol přiložil následujíci soubor:
kocka_z.wad
±0
 
http://death-elite.mzf.cz/news.php
deadlol
#37 Vytisknout diskuzi
Přidané 18.12.2010 21:46
Člen

Hodnocení: -345 (27%)
Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10

dej ej do pi** zase problem?§ to sand neni mozne raz to ied raz ne!!
kuva
Spoiler:


** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: C:\Documents and Settings\ADAM\Plocha\VHE\hammer\fgd\half-life


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "C:\Documents and Settings\ADAM\Plocha\VHE\hammer\maps\fy_poolkill.map" "C:\Documents and Settings\ADAM\Plocha\VHE\hammer\maps\fy_poolkill.map"


** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\ADAM\Plocha\VHE\hammer\hlcsg.exe
** Parameters: "C:\Documents and Settings\ADAM\Plocha\VHE\hammer\maps\fy_poolkill"

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\DOCUME~1\ADAM\Plocha\VHE\hammer\hlcsg.exe "C:\Documents and Settings\ADAM\Plocha\VHE\hammer\maps\fy_poolkill"
Entering C:\Documents and Settings\ADAM\Plocha\VHE\hammer\maps\fy_poolkill.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...Error: Entity 0, Brush 82, Side 3: has a coplanar plane at (160, 640, 384), texture KOCKA_B
Error: brush with coplanar faces
Description: The map has a problem which must be fixed
Howto Fix: Check the file http://www.zhlt.info/common-mapping-problems.html for a detailed explanation of this problem

90%... (0.03 seconds)

----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\ADAM\Plocha\VHE\hammer\hlbsp.exe
** Parameters: "C:\Documents and Settings\ADAM\Plocha\VHE\hammer\maps\fy_poolkill"

hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\DOCUME~1\ADAM\Plocha\VHE\hammer\hlbsp.exe "C:\Documents and Settings\ADAM\Plocha\VHE\hammer\maps\fy_poolkill"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\Documents and Settings\ADAM\Plocha\VHE\hammer\maps\fy_poolkill.log for the cause.

----- END hlbsp -----




** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\ADAM\Plocha\VHE\hammer\hlvis.exe
** Parameters: "C:\Documents and Settings\ADAM\Plocha\VHE\hammer\maps\fy_poolkill"

hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\DOCUME~1\ADAM\Plocha\VHE\hammer\hlvis.exe "C:\Documents and Settings\ADAM\Plocha\VHE\hammer\maps\fy_poolkill"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\Documents and Settings\ADAM\Plocha\VHE\hammer\maps\fy_poolkill.log for the cause.

----- END hlvis -----




** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\ADAM\Plocha\VHE\hammer\hlrad.exe
** Parameters: "C:\Documents and Settings\ADAM\Plocha\VHE\hammer\maps\fy_poolkill"

hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\DOCUME~1\ADAM\Plocha\VHE\hammer\hlrad.exe "C:\Documents and Settings\ADAM\Plocha\VHE\hammer\maps\fy_poolkill"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\Documents and Settings\ADAM\Plocha\VHE\hammer\maps\fy_poolkill.log for the cause.

----- END hlrad -----



Upravil/a Backup dne 18.12.2010 22:00
±0
 
http://death-elite.mzf.cz/news.php
Backup
#38 Vytisknout diskuzi
Přidané 18.12.2010 22:00
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá.

Map -> Check for problems a fixnout všechny chyby, případně map -> go to brush number -> entity: 0, brush: 82, smazat a vyrobit znovu pořádně - tak aby se nikde nevyskytoval úhel větší nebo roven 180°.

P.S.: na logy používej spoiler tvorbamap.cz/includes/bbcodes/images/spoiler2.png
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
deadlol
#39 Vytisknout diskuzi
Přidané 18.12.2010 22:23
Člen

Hodnocení: -345 (27%)
Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10

jupii uz ot ide onedlho dam tu dokoncenu mapu

ale sale som neúpochopil te textury ako cih zakomponovta do mapy

lebo aj tych textur mam viac a s tej jednedj stranky co si dal shutboxu sa nevyznam :(
±0
 
http://death-elite.mzf.cz/news.php
tom711
#40 Vytisknout diskuzi
Přidané 19.12.2010 09:52
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1423 (79%)
Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10

Chyba kocka_m.wad

Sakra daj tam uz vsetky tie textury!!!
Time for advertisement! :D
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...

A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK”
±0
 
Www.kockagame.blogspot.com
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 31

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes