Obloha
|
amater1001 |
Přidané 03.09.2011 22:06
|
Člen
Hodnocení: +663 (97%) Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11
|
Chyba ve skyboxu
Update REVOLUTiON CSM SourceSDKwith Service Pack 4 existuje
a je hodně zavirovane.
Posilam ti adresař bin z steamoveho sdk orangebox (nezavirovane)
Bin adresař si zalohuj někam bokem pro případ nouze a pak ho přepiš novějším (jako zpravce)
Je to build 4037 má opravene bugy(většinu) ,lepší detekce chyb a podporuje hdr ale jenom hl2 a hl2mp.
Ještě důležitá věc : sdk při omezených uživatelských účtech by se mělo zpouštět jako zprávce ,
kompilace má méně problémů.
amater1001 přiložil následujíci soubor:
bin.zip
Upravil/a amater1001 dne 03.09.2011 22:24
VHE41LAb |
|
|
|
amater1001 |
Přidané 03.09.2011 22:31
|
Člen
Hodnocení: +663 (97%) Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11
|
Jinak novy skybox se změní viz obrazek :najdeme textury skybox - replace,zkopírovat název bez cesty (například dle obrázku mpa100)
zavřeš prohlížeč textur.
-map - properties - skybox texture name vložit název a je to
amater1001 přiložil následující obrázek:
[459.19Kb]
Upravil/a amater1001 dne 03.09.2011 22:37
VHE41LAb |
|
|
|
podzim |
Přidané 03.09.2011 22:55
|
Člen
Hodnocení: -24 (44%) Příspěvek: 33
Založený: 30.08.11
|
diky moc divne ale je ze to vmf cko sem zkompiloval a porad stejne jako ta moje predchozi + tam neco zmizelo ale ta od tebe zkompilovana bsp mi jela dobre |
|
|
|
amater1001 |
Přidané 03.09.2011 22:59
|
Člen
Hodnocení: +663 (97%) Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11
|
podzim napsal:
diky moc divne ale je ze to vmf cko sem zkompiloval a porad stejne jako ta moje predchozi + tam neco zmizelo ale ta od tebe zkompilovana bsp mi jela dobre
Tak to bude bug hammeru - vymaž všechny modely označ a zkopíruj všechno ,co je vidět v editoru,dej nova mapa a vložit a ulož jako novou verzi (nejlíp s novym hamrem)
Všechny brushe co nejsou rovnoběžné nebo kolmé s osou mřížky jednotlivě dej func detail (koule,střechy,šikmé plochy atd. kromě skyboxu.
Potom tam dej ty modely podle flags info model browser hned na poprvé (prop physic,static,dynamic)
Upravil/a amater1001 dne 03.09.2011 23:18
VHE41LAb |
|
|
|
podzim |
Přidané 04.09.2011 00:32
|
Člen
Hodnocení: -24 (44%) Příspěvek: 33
Založený: 30.08.11
|
no jo ale ted to nezpustim to sdk ale jenom ty samostatny aplikace |
|
|
|
podzim |
Přidané 04.09.2011 00:42
|
Člen
Hodnocení: -24 (44%) Příspěvek: 33
Založený: 30.08.11
|
Nevíš kde by se dalo stáhnout radši celý nový source sdk |
|
|
|
amater1001 |
Přidané 04.09.2011 09:00
|
Člen
Hodnocení: +663 (97%) Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11
|
Ty jsi to nepřepsal ale vymazal obsah složky bin a dal tam novy obsah bin ?
Tam neni všechno jenom to co potřebuješ přepsat na novější verzi.
(v žádném případě nemazat obsah složky SourceSDK\bin,jenom přepsat vše - jako admin)
Potom můžeš udělat zástupce hammra na ploše a ve vlastnostech mu dát příkaz
( například moje cesta C:\SourceSDK\bin\hammer.exe –game "%VProject%" )
Potom spustiš hammra bez sdklauncheru
Upravil/a amater1001 dne 04.09.2011 09:11
VHE41LAb |
|
|
|
podzim |
Přidané 04.09.2011 09:18
|
Člen
Hodnocení: -24 (44%) Příspěvek: 33
Založený: 30.08.11
|
uz to jede |
|
|
|
amater1001 |
Přidané 04.09.2011 09:21
|
Člen
Hodnocení: +663 (97%) Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11
|
podzim napsal:
noo mam css steam hl2 normalni ten source sdk mam nonsteam kde na nej mam stahnout teda update PS: to tvoje bsp cko mi tam jelo ale ta .vmf po zkompilovani stejna a navic tam nebyl ten kontejner
Jinak máš koupeny steam hl2 takže i updatovany steam sdk
ve steamu view-tools-source SDK poklepat , stahne a nainstaluje se ti novy sdk 2009 orangebox ktery budeš spouštět přez steam
VHE41LAb |
|
|
|
podzim |
Přidané 04.09.2011 11:17
|
Člen
Hodnocení: -24 (44%) Příspěvek: 33
Založený: 30.08.11
|
ach jo dalsi mapa a zase to stejny ten skybox je tam uplne stejnej uz fakt nevim v cem mam chybu |
|
|
|
amater1001 |
Přidané 04.09.2011 11:36
|
Člen
Hodnocení: +663 (97%) Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11
|
Pošli sem GameConfig.txt z složky SourceSDK\bin
Pošli sem log s kompilace, ale před kompilací vymaž stary log s nazvem mapy.
Upravil/a amater1001 dne 04.09.2011 11:46
VHE41LAb |
|
|
|
podzim |
Přidané 04.09.2011 11:46
|
Člen
Hodnocení: -24 (44%) Příspěvek: 33
Založený: 30.08.11
|
Spoiler: [ZobrazitSchovat] "Configs"
{
"Games"
{
"Half-Life 2"
{
"GameDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\hl2"
"hammer"
{
"GameData0" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\base.fgd"
"GameData1" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\halflife2.fgd"
"GameData2" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\halflife2.fgd"
"GameData3" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\hl2mp.fgd"
"GameData4" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\hl2-rae108b.fgd"
"GameData5" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\sdk.fgd"
"TextureFormat" "5"
"MapFormat" "4"
"DefaultTextureScale" "0.250000"
"DefaultLightmapScale" "16"
"GameExe" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\hl2.exe"
"DefaultSolidEntity" "func_wall"
"DefaultPointEntity" "info_player_start"
"BSP" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vbsp.exe"
"Vis" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vvis.exe"
"Light" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vrad.exe"
"GameExeDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf"
"MapDir" "\sourcesdk_content\hl2\mapsrc"
"BSPDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\hl2\maps"
"CordonTexture" "tools\toolsskybox"
"MaterialExcludeCount" "0"
}
}
"Counter-Strike: Source"
{
"GameDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\counter-strike source\cstrike"
"hammer"
{
"GameData0" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\cstrike.fgd"
"TextureFormat" "5"
"MapFormat" "4"
"DefaultTextureScale" "0.250000"
"DefaultLightmapScale" "16"
"GameExe" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\hl2.exe"
"DefaultSolidEntity" "func_detail"
"DefaultPointEntity" "info_player_terrorist"
"BSP" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vbsp.exe"
"Vis" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vvis.exe"
"Light" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vrad.exe"
"GameExeDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf"
"MapDir" "\sourcesdk_content\cstrike\mapsrc"
"BSPDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\cstrike\maps"
"CordonTexture" "tools\toolsskybox"
"MaterialExcludeCount" "0"
}
}
"Half-Life 2: Deathmatch"
{
"GameDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\half-life 2 deathmatch\hl2mp"
"hammer"
{
"GameData0" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\hl2mp.fgd"
"TextureFormat" "5"
"MapFormat" "4"
"DefaultTextureScale" "0.250000"
"DefaultLightmapScale" "16"
"GameExe" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\hl2.exe"
"DefaultSolidEntity" "func_detail"
"DefaultPointEntity" "info_player_deathmatch"
"BSP" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vbsp.exe"
"Vis" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vvis.exe"
"Light" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vrad.exe"
"GameExeDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf"
"MapDir" "\sourcesdk_content\hl2mp\mapsrc"
"BSPDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\hl2mp\maps"
"CordonTexture" "tools\toolsskybox"
"MaterialExcludeCount" "0"
}
}
"Day of Defeat: Source"
{
"GameDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\dod"
"hammer"
{
"GameData0" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\dod.fgd"
"TextureFormat" "5"
"MapFormat" "4"
"DefaultTextureScale" "0.250000"
"DefaultLightmapScale" "16"
"GameExe" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\hl2.exe"
"DefaultSolidEntity" "func_detail"
"DefaultPointEntity" "info_player_allies"
"BSP" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vbsp.exe"
"Vis" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vvis.exe"
"Light" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vrad.exe"
"GameExeDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf"
"MapDir" "\sourcesdk_content\dod\mapsrc"
"BSPDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\dod\maps"
"CordonTexture" "tools\toolsskybox"
"MaterialExcludeCount" "0"
}
}
"Half-Life 2: Episode One"
{
"GameDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\episodic"
"hammer"
{
"GameData0" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\halflife2.fgd"
"TextureFormat" "5"
"MapFormat" "4"
"DefaultTextureScale" "0.250000"
"DefaultLightmapScale" "16"
"GameExe" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\hl2.exe"
"DefaultSolidEntity" "func_detail"
"DefaultPointEntity" "info_player_start"
"BSP" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vbsp.exe"
"Vis" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vvis.exe"
"Light" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vrad.exe"
"GameExeDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf"
"MapDir" "\sourcesdk_content\episodic\mapsrc"
"BSPDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\episodic\maps"
"CordonTexture" "tools\toolsskybox"
"MaterialExcludeCount" "0"
}
}
"Half-Life 2: Episode Two"
{
"GameDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\half-life 2 episode two\ep2"
"hammer"
{
"TextureFormat" "5"
"MapFormat" "4"
"DefaultTextureScale" "0.250000"
"DefaultLightmapScale" "16"
"DefaultSolidEntity" "func_detail"
"DefaultPointEntity" "info_player_start"
"GameExeDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\half-life 2 episode two"
"MapDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\sourcesdk_content\ep2\mapsrc"
"CordonTexture" "tools\toolsskybox"
"MaterialExcludeCount" "0"
"GameExe" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\half-life 2 episode two\hl2.exe"
"BSP" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vbsp.exe"
"Vis" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vvis.exe"
"Light" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vrad.exe"
"BSPDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\half-life 2 episode two\ep2\maps"
"GameData0" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\halflife2.fgd"
}
}
"Team Fortress 2"
{
"GameDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\team fortress 2\tf"
"hammer"
{
"TextureFormat" "5"
"MapFormat" "4"
"DefaultTextureScale" "0.250000"
"DefaultLightmapScale" "16"
"DefaultSolidEntity" "func_detail"
"DefaultPointEntity" "info_player_teamspawn"
"GameExeDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\team fortress 2"
"MapDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\sourcesdk_content\tf\mapsrc"
"CordonTexture" "tools\toolsskybox"
"MaterialExcludeCount" "0"
"GameExe" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\team fortress 2\hl2.exe"
"BSP" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vbsp.exe"
"Vis" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vvis.exe"
"Light" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vrad.exe"
"BSPDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\team fortress 2\tf\maps"
"GameData0" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\tf.fgd"
}
}
"Portal"
{
"GameDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\portal\portal"
"hammer"
{
"TextureFormat" "5"
"MapFormat" "4"
"DefaultTextureScale" "0.250000"
"DefaultLightmapScale" "16"
"DefaultSolidEntity" "func_detail"
"DefaultPointEntity" "info_player_start"
"GameExeDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\portal"
"MapDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\sourcesdk_content\portal\mapsrc"
"CordonTexture" "tools\toolsskybox"
"MaterialExcludeCount" "0"
"GameExe" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\portal\hl2.exe"
"BSP" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vbsp.exe"
"Vis" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vvis.exe"
"Light" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\vrad.exe"
"BSPDir" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\portal\portal\maps"
"GameData0" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\bin\portal.fgd"
}
}
}
"SDKVersion" "2"
}
|
|
|
|
amater1001 |
Přidané 04.09.2011 12:13
|
Člen
Hodnocení: +663 (97%) Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11
|
Chyba
amater1001 přiložil následující obrázek:
[101.92Kb]
VHE41LAb |
|
|
|
amater1001 |
Přidané 04.09.2011 12:18
|
Člen
Hodnocení: +663 (97%) Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11
|
OPRAVA CHYBY DOLE VIZ OBRÁZEK
Jinak budeš muset používat steam SDK a vymazat ze steamu warezacky SDK
Neni dobre mit spuštěny steam a používat warez SDK,navíc steam updatoval CSS ,HL2 atd. na orangebox (source 2009),mají jiné nastavení
materiálu
Mi to jede(SDKwarez sp3),protože používám material s (warez) nosteam Half-Life 2 Ultimate Edition 6 ,jsou tam všechny hry od valve
CSS ,Day of Defeat,Garrys Mod 10,HL1,HL1 Death Match,HL2 Capture the Flag,HL2 Death Match,HL2 The Lost Coast,Hl2 e1e2,
Team Fortress II,Portal.
cs16 tam není
amater1001 přiložil následující obrázek:
[65.5Kb]
Upravil/a amater1001 dne 04.09.2011 12:51
VHE41LAb |
|
|
|
podzim |
Přidané 04.09.2011 12:20
|
Člen
Hodnocení: -24 (44%) Příspěvek: 33
Založený: 30.08.11
|
tady co s tim mam teda udeat?
podzim přiložil následujíci soubor:
abc.log |
|
|
|
amater1001 |
Přidané 04.09.2011 12:45
|
Člen
Hodnocení: +663 (97%) Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11
|
materialPath: C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\counter-strike source\cstrike\materials
Loading C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\honzaf\counter-strike source\cstrike\maps\abc.vmf
material "concrete/concretefloor016a" not found
Material not found!: CONCRETE/CONCRETEFLOOR016A problem s materialem
material "tools/toolsskybox" not found problem s materialem skybox
Material not found!: TOOLS/TOOLSSKYBOX
fixing up env_cubemap materials on brush sides...
0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10**** leaked **** LEAK-díra
Entity info_player_terrorist (-1653.13 -1523.38 65.00) leaked!
Nahoře v předešlém članku je všeobecna oprava
pošli mi abc.lin ve složce s uloženym abc.vmf.
Upravil/a amater1001 dne 04.09.2011 13:01
VHE41LAb |
|
|
|
podzim |
Přidané 04.09.2011 13:33
|
Člen
Hodnocení: -24 (44%) Příspěvek: 33
Založený: 30.08.11
|
ten tam nemam nastavil sem to ale stejny ted je na podlaze misto textury ruzovocerny ctverecky |
|
|
|
amater1001 |
Přidané 04.09.2011 13:56
|
Člen
Hodnocení: +663 (97%) Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11
|
Maš steam SDK ?
amater1001 přiložil následující obrázek:
[104.84Kb]
VHE41LAb |
|
|
|
podzim |
Přidané 04.09.2011 14:03
|
Člen
Hodnocení: -24 (44%) Příspěvek: 33
Založený: 30.08.11
|
ne
|
|
|
|
amater1001 |
Přidané 04.09.2011 14:48
|
Člen
Hodnocení: +663 (97%) Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11
|
steam stačí poklepat a nainstaluje se SDK
jinak tady je nosteam CSS
http://www.uloz.t...sclaimer=0
Upravil/a amater1001 dne 04.09.2011 14:51
VHE41LAb |
|
|