Co byste chtěli do nového roku?
|
J0ck3r |
Přidané 29.12.2012 11:53
|
Člen
Hodnocení: +284 (67%) Příspěvek: 328
Založený: 19.11.10
|
Novy rok se bliži a zatim nic neni domluvene
|
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 29.12.2012 20:22
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
Protože nikdo ještě se neodvážil vzít si to nastarost a zahájit hlasovaní kterej příběch se bude mapovat.
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
J0ck3r |
Přidané 29.12.2012 20:41
|
Člen
Hodnocení: +284 (67%) Příspěvek: 328
Založený: 19.11.10
|
Backup, prosim napiš co mysliš ty, kdo by se toho mohl ujat??
|
|
|
|
Backup |
Přidané 30.12.2012 13:38
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Jestli někoho zaujmul nějaký z těchto nápadů a chce ho zrealizovat, jen do toho, řekl bych že tady na fóru je dostatek prostředků k domulvě, můžu např. udělat něco jako vip sekci jen pro lidi co se daného projektu budou účastnit, aby do toho nekecali ostatní.
Upravil/a Backup dne 30.12.2012 14:16 |
|
|
|
J0ck3r |
Přidané 30.12.2012 13:49
|
Člen
Hodnocení: +284 (67%) Příspěvek: 328
Založený: 19.11.10
|
Ok, tak prosim napište kdo by byl pro jaky projekt, a jestli by se zučastnil jakeho koliv projektu, nebo jen toho svojeho.
Tak ja začnu. ja jsem pro svuj projekt s podzemim, ale pokud by se přehlasovalo na jiny projekt, tak bych se rad zučastnil i na jinym projektu.
|
|
|
|
Backup |
Přidané 30.12.2012 14:19
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Ještě jsem dostal takovýhle nápad:
Spoiler: [ZobrazitSchovat] Jste členem speciální jednotky vycvičené k bezcyhbnému plnění jakýchkoli úkolů i kdyby rozkaz zněl zabít ostaní členy jednotky. Vydáváte se jako několikačlená skupina k vojenskému výzkumnému středisku. Úkol je jasný - potlačit jakýkoli odpor a deaktivovat protivzdušnou obranu, aby mohlo být středisko srovnáno se zemí. Když přijíždíte, všimnete si odjíždějícího auta, to ale není váš cíl takže pokračujete dovnitř. Potkáváte rozstřílené vědce a za oknem si všimnete jak nějaký vědec vylézá z větrací šachty a dobíhá k zaparkovanému autu. Teď podkáváte i rozstřílené členy vaší jednotky a dokonce vcházíte do místnosti kde je musíte zlikvidovat. Přijde vám to divné, ale jdete deaktivovat protivzdušnou obranu do řídící místnosti. Dostáváte ještě jeden úkol - osobně zajistit, aby protivzdušné silo bylo nefunkčí. V dobu kdy k němu dorazíte uslyšíte vzdálené výstřely - začalo bombardování. Ochranu už nestíháte zapnout. V tom ji zapne někdo jiný. Pokocháte se pohledem na výbuchy na obloze a vrátíte se dovnitř. Vejdete opět do místnosti kde proběhlo k přestřelce s jinými členy vaší jednotky. Jenže teď přibíháte z druhé strany, na zemi nejsou těla a proti vám opět stojí nepřítel. Zlikvidujete ho a běžíte dál. Zrovna přijíždí několik náklaďáků plných vojáků, nemůžete je porazit. Oblékáte se do laboratorního pláště a lezete do větrací šachty...
Jen by bylo potřeba pořádně promyslet, např. by to ještě chtělo nějakou odbočku aby hráč byl také tím, který znovu aktivuje protivzdušnou obranu.
Jinak bych byl pro všechny moje nápady, nebo pro to podzemí, když by se to udělalo více tajemné, nějaké to neviditelné zlo. Hlavně žádný emzáky. |
|
|
|
J0ck3r |
Přidané 30.12.2012 14:37
|
Člen
Hodnocení: +284 (67%) Příspěvek: 328
Založený: 19.11.10
|
To by teš nemuselo byt špatne, ale jak udělat, aby to nevypadalo jako v deleted scene, tam ti nepřetele byli trošku takovi divni
|
|
|
|
Dominio |
Přidané 30.12.2012 14:44
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Podzemní prostory se mě také zamlouvají.
Celkově bych tam přidal více řešení určitých částí např.Spoiler: [ZobrazitSchovat] Hráč musí zničit nějaké nepřátelé v laboratoři.
Může tam buď přijít a zahrát si na Ramba, nebo třeba ve vedlejším skladu vyskákat nápadnou cestou do šachty.
Tím dostat se do ovládacího centra,a vyčistit laboratoř jakýmsi plynem
A další podobné, třeba odsunout stůl a jít šachtou - bezpečnější zkratka.
No prostě aby hráč neměl přímo jednu cestu, ze které se nemůže odtrhnout.
Ale stejně se mi to zdá celé takové "suché". Furt to vypadá jako každá jiná střílecí modifikace. |
|
|
|
Backup |
Přidané 30.12.2012 15:00
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
No mně přišlo že příběh s takovým časoprostorovým brainfuckem (hráč vidí sebe v budoucnosti) by mohl být zajímavý, pokud by to bylo promyšlené opravdu do hloubky a bylo by tam hodně míst kde by si toho hráč mohl všimnout. |
|
|
|
Dominio |
Přidané 30.12.2012 15:08
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Kdyby to tam bylo opravdu tam patrné, tak je to skvělí nápad.
btw. Backupe, udělej ty spoilery nějaké jiné. Roztáhnout je na celou šířku příspěvku a automatické zalamování. Takhle jezdit posuvníkem a přitom to číst je zvláštní. |
|
|
|
Slovis |
Přidané 30.12.2012 15:14
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
Ať už by se vybralo cokoliv, rád bych se přidal. Mi osobně se zamlouvá nápad s tím podzeemím v kombinaci s volitelnýma cestama a možná by nebylo špatné přidat nějaké vedlejší úkoly(?) např. na získání lepšího vybavení, popř. klíč k nějaké skryté místnosti...
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
Xpun |
Přidané 30.12.2012 16:47
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +1653 (97%) Příspěvek: 145
Založený: 14.12.09
|
Okej, tak konečně se to začíná vyvýjet tím správným směrem. Modifikace probíhající příběhem od začátku do konce nemá smysl. Nějaký převratný příběh těžko někdo vymyslí.
Osobně hlasuji pro Backupův poslední návrh. Udělat to prostě podobně jako Memento (můj film No. 1; kdo neviděl, tak se povinně podívá, protože to je nádherná ukázka toho, že i prachobyčejný příběh se dá zpracovat do sakra zajímavého filmu). Teď doufám, že to Backup myslel takhle
Ohledně prostředí: Podzemí je asi nejlepší, protože se dobře mapuje, snadno se udělá horrorová atmosféra atp. Ale podle mě by se to nemělo odehrávat v podzemí celou dobu. Alespoň na konci (a)nebo na začátku by mohl hlavní hrdina vylézt ven. (Tady zase hlasuji pro zimní prostředí, protože to se moc často nevidí a na mapování to není tak složité.)
Taky bych nadhodil otázku, jestli budeme používat hl1 engine, nebo něco jiného? Já bych byl pro SoHL, nebo něco podobného. |
|
|
|
J0ck3r |
Přidané 30.12.2012 16:50
|
Člen
Hodnocení: +284 (67%) Příspěvek: 328
Založený: 19.11.10
|
Však GF navrhoval že by se polovina odehravala v podzemi a polovina nadzemi
|
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 30.12.2012 20:00
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
ja jsem taky pro jockerovo pribeh s mimozemstani v podzemi s mím začatkem (jste manazer v budoucnosti a mate byt u vrtu...)
ale jelikoz by to byly mimozemstane tak bych mohl navrhnout nejakou uchylnou scifi podzemní architekturu a podobne, napriklad sachty bych udelal nějak nevšedně a scifisticky strasidelné.
a aby opravdu malo co vypadalo jak od lidí
potom když by hrač unikl s mimozemských útrob by ho mohli třeba dál pronásledovat našel by třeba nějakou vesnici kterou by vyvraždili atd...
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
Backup |
Přidané 30.12.2012 20:27
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Xpun: Myslel jsem to tak, že hodně postav které by hráč ve hře viděl by byl on sám v budoucnosti. Úplně převrácený příběh jako v mementu by ani udělat nešlo.
Postavil bych to na zdrojácích Paranoiy nebo arrangementu - ten sice ještě nevyšel, ale kombinují tam SoHL i Paranoiu a uveřejňují zdrojáky (jak mimochodem licence přikazuje). Nebo pokud bychom se chtěli zbavit originálního GoldSrc, můžeme použít Xash, což je přepsaný GoldSrc. Nebo můžeme použít jen SoHL a na vykreslování vzít Trinity Render |
|
|
|
Dominio |
Přidané 30.12.2012 20:39
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Upřímně, v tomhle se zas tak nevyznám. Neznám ani jedno, takže to nechám na vás zkušenějších, co a jak využít. |
|
|
|
J0ck3r |
Přidané 31.12.2012 10:35
|
Člen
Hodnocení: +284 (67%) Příspěvek: 328
Založený: 19.11.10
|
Backup: jen aby se v tom pak dalo mapovat
|
|
|
|
Xpun |
Přidané 31.12.2012 11:41
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +1653 (97%) Příspěvek: 145
Založený: 14.12.09
|
Podle mě by to jako Memento udělat šlo. Pro ty, co se na to nepodívali (!) rychle vysvětlím, že celý děj je rozsekán na několik částí a ty části jsou zpřeházeny do opačného pořadí. Takže film začíná koncem a končí začátkem. Divák tedy ví jak to skončí, ale neví proč to tak je až do úplného konce filmu, kde se konečně dozví, jak to celé začalo.
Příběh bychom také rozsekali na tyhle části (třeba vždy, když bude přechod na novou mapu) a vyřeší se to teleportama z mapy do mapy, takže se zobrazí loading atd. Mohli bychom to číslovat jako kapitoly. Začalo by to "chapter 12" pak by bylo "chapter 11" atd., aby hráč nebyl uplně tolik mimo
Tohle je jenom takový layout, dá se do toho dosadit jakýkoli příběh.
Upravil/a Xpun dne 31.12.2012 13:14 |
|
|
|
J0ck3r |
Přidané 31.12.2012 13:05
|
Člen
Hodnocení: +284 (67%) Příspěvek: 328
Založený: 19.11.10
|
Xpun: ale počitej stim že tam nejspiš nebudou nějake rozsahle dialogy , takže jsem zvědav jak to bude vypadat
|
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 31.12.2012 16:09
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
ja jsem silně proti, když si chce někdo zahrát hru s příběhem tak by asi nebyl moc nadčenej že hra začína na konci a končí na začatku příběhu.
Upravil/a Gordon Freeman dne 31.12.2012 16:10
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|