tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

10.09.2017 11:02:59
Mohli tam byt nastavenia textur (scale, y a z) a samotne textury, ale dakujem velmi! ;)
±0


09.09.2017 16:11:24
Tady jsem ti to dekompiloval ve winbspc: http://backup.4fa...khouse.map
±0


29.08.2017 16:36:39
{
"wad"
"mapversion" "220"
"MaxRange" mam tam len toto, mapa nejde ani skompilovat. Je to mapa cs_crackhouse.
±0


29.08.2017 10:16:03
Ok dik, skusim. Potrebujem skopirovat len velky barak, mne niejako nevychadza ako z original mapy.
±0


27.08.2017 23:20:10
Při tom načítání map souboru může být problém v tom, že obashuje příliš dlouhý seznam wadů - zkus ten soubor otevřít v textovém editoru a vymazat řádek začínající "wad" včetně uvozovek (bude jeden z prvních). Při nejhorším to bsp hoď do fóra.
+1


22.08.2017 10:31:20
No, ano. Ked idem cez WinBSPC, tak to pri dekompilacii padne, cez BSP2MAP to ide, ale ak mapu otvorim v hammeri, tak hammer padne pri nacitavani mapy.
±0


21.08.2017 21:38:38
Jak zamknutá? Jak nejde zkompilovat?

Ten assault jsem nahrál do toho threadu, viz panel diskuze fóra vpravo.
+1


19.08.2017 18:17:45
Neda sa niejako odomknut "zamknuta" mapa, ktoru nejde skompilovat? Potrebujem jeden projekt aby som vedel presne unity.
±0


19.08.2017 16:15:55
Bez si predavat svoje lacne pluginy lacnym portalom ako je napriklad mix-arena, a mna nechaj na pokoji :D
±0


18.08.2017 17:06:30
Na takovou úroveň bych se nesnížil :D na úroveň acka, to je hodně nízko.
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Padá server
KiusSs
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 22.01.2012 15:14
Člen

Hodnocení: +9 (100%)
Příspěvek: 8
Založený: 19.01.12

Kompilacia mapy ,problem - padanie servera pri nacitani mapy.
Spoiler:

** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: "D:\Games\Steam\steamapps\kiusik\counter-strike"


** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\Kius\Plocha\full\hammer\hlcsg.exe
** Parameters: "d:\games\cstrike\cstrike\maps\fun_mealow"

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\DOCUME~1\Kius\Plocha\full\hammer\hlcsg.exe d:\games\cstrike\cstrike\maps\fun_mealow
Entering d:\games\cstrike\cstrike\maps\fun_mealow.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 1 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.05 seconds)
SetModelCenters:
20%...30%...50%...60%...80%...90%... (0.00 seconds)
CSGBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%... (0.14 seconds)

Using Wadfile: \games\cstrike\valve\decals.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (222 textures in wad)
Using Wadfile: \games\cstrike\valve\halflife.wad
- Contains 10 used textures, 90.91 percent of map (3116 textures in wad)

added 4 additional animating textures.
Warning: ::FindTexture() texture NULL not found!
Are you sure you included zhlt.wad in your wadpath list?
Warning: ::LoadLump() texture NULL not found!
Texture usage is at 0.17 mb (of 4.00 mb MAX)
0.22 seconds elapsed

----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\Kius\Plocha\full\hammer\hlbsp.exe
** Parameters: "d:\games\cstrike\cstrike\maps\fun_mealow"

hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\DOCUME~1\Kius\Plocha\full\hammer\hlbsp.exe d:\games\cstrike\cstrike\maps\fun_mealow

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 1 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)


SolidBSP [hull 0] 372 (0.02 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'd:\games\cstrike\cstrike\maps\fun_mealow.prt'
SolidBSP [hull 1] 296 (0.02 seconds)
SolidBSP [hull 2] 291 (0.02 seconds)
SolidBSP [hull 3] 351 (0.02 seconds)
0.25 seconds elapsed

----- END hlbsp -----




** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\Kius\Plocha\full\hammer\hlvis.exe
** Parameters: "d:\games\cstrike\cstrike\maps\fun_mealow"

hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\DOCUME~1\Kius\Plocha\full\hammer\hlvis.exe d:\games\cstrike\cstrike\maps\fun_mealow
146 portalleafs
373 numportals

-= Current hlvis Settings =-
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 1 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max vis distance [ 0 ] [ 0 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

fast vis [ off ] [ off ]
full vis [ off ] [ off ]


BasePortalVis:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.02 seconds)
LeafThread:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (1.86 seconds)
average leafs visible: 112
g_visdatasize:2977 compressed from 2774
1.89 seconds elapsed

----- END hlvis -----




** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\Kius\Plocha\full\hammer\hlrad.exe
** Parameters: "d:\games\cstrike\cstrike\maps\fun_mealow"

hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\DOCUME~1\Kius\Plocha\full\hammer\hlrad.exe d:\games\cstrike\cstrike\maps\fun_mealow

-= Current hlrad Settings =-
Name | Setting | Default
--------------------|---------------------|-------------------------
threads [ 1 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

vismatrix algorithm [ Original ] [ Original ]
oversampling (-extra)[ off ] [ off ]
bounces [ 1 ] [ 1 ]
bounce dynamic light [ on ] [ on ]
ambient light [ 0.000 0.000 0.000 ] [ 0.000 0.000 0.000 ]
maximum light [ 255.000 ] [ 256.000 ]
circus mode [ off ] [ off ]

smoothing threshold [ 50.000 ] [ 50.000 ]
direct threshold [ 25.000 ] [ 25.000 ]
direct light scale [ 2.000 ] [ 2.000 ]
coring threshold [ 1.000 ] [ 1.000 ]
patch interpolation [ on ] [ on ]

texscale [ on ] [ on ]
patch subdividing [ on ] [ on ]
chop value [ 64.000 ] [ 64.000 ]
texchop value [ 32.000 ] [ 32.000 ]

global fade [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global falloff [ 2 ] [ 2 ]
global light scale [ 1.000 1.000 1.000 ] [ 1.000 1.000 1.000 ]
global gamma [ 0.500 0.500 0.500 ] [ 0.500 0.500 0.500 ]
global light scale [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global sky diffusion [ 1.000 ] [ 1.000 ]

opaque entities [ on ] [ on ]
sky lighting fix [ on ] [ on ]
incremental [ off ] [ off ]
dump [ off ] [ off ]

colour jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
monochromatic jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
softlight hack [ 0.0 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 0.0 ]
diffuse hack [ on ] [ on ]
spotlight points [ on ] [ on ]

custom shadows with bounce light
[ off ] [ off ]
rgb transfers [ off ] [ off ]


[Reading texlights from 'C:\DOCUME~1\Kius\Plocha\full\hammer\lights.rad']
[59 texlights parsed from 'C:\DOCUME~1\Kius\Plocha\full\hammer\lights.rad']

1327 faces
Create Patches : 11393 base patches
0 opaque faces
162852 square feet [23450760.00 square inches]
25 direct lights

BuildFacelights:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (17.20 seconds)
visibility matrix : 7.7 megs
BuildVisLeafs:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (27.83 seconds)
MakeScales:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (11.89 seconds)
SwapTransfers:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (11.42 seconds)
Transfer Lists : 22096432 : 22.10M transfers
Indices : 8395500 : 8.01M bytes
Data : 88385728 : 84.29M bytes
Bounce 1 GatherLight:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (1.63 seconds)
FinalLightFace:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (1.19 seconds)
71.55 seconds elapsed [1m 11s]

----- END hlrad -----




** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "d:\games\cstrike\cstrike\maps\fun_mealow.bsp" "D:\Games\Steam\steamapps\kiusik\counter-strike\cstrike_czech\maps\fun_mealow.bsp"


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "d:\games\cstrike\cstrike\maps\fun_mealow.pts" "D:\Games\Steam\steamapps\kiusik\counter-strike\cstrike_czech\maps\fun_mealow.pts"


** Executing...
** Command: D:\Games\Steam\STEAMA~1\kiusik\COUNTE~1\hl.exe
** Parameters: +map "fun_mealow" -game cstrike -dev -console +deathmatch 1
±0
 
boxolop
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 22.01.2012 15:29
Člen

Hodnocení: -25 (40%)
Příspěvek: 71
Založený: 22.07.11

ako myslis ze ti pada server??ved ked kompilujes tak to nema zo serverom nic spolocne
-4
 
KiusSs
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 22.01.2012 15:42
Člen

Hodnocení: +9 (100%)
Příspěvek: 8
Založený: 19.01.12

Tak v shoutboxe povedal ,ze mam zalozit topic a dat tam kompilaciu mapy.Takze asi v mape nieco zle a rad by som vedel co ,tak som sem dal kompilaciu na prezretie.
±0
 
boxolop
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 22.01.2012 15:46
Člen

Hodnocení: -25 (40%)
Příspěvek: 71
Založený: 22.07.11

ty mas server ci nie??ty tu mapu kompilujes alebo ona uz je na servery a ked sa zmeni mapu na nu tak server padne?
-1
 
KiusSs
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 22.01.2012 15:52
Člen

Hodnocení: +9 (100%)
Příspěvek: 8
Založený: 19.01.12

Server nie je moj ,mapu som poslal chalanovi ,ktory ma ten server na starost. Ten mapu nahodil na server no a ked sa odvotuje tato mapa a ma sa prehodit tak server jednoducho padne .Nie je to nahoda ,pretoze to spravilo niekolko krat po sebe.
±0
 
Dominio
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 22.01.2012 15:55
Avatar člena

Roztomilej mapper :*

Hodnocení: +2958 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Log vypadá v pořádku, je na serveru i soubor RES?
Mám rád sušenky.
±0
 
www.dominio.tvorbamap.cz
KiusSs
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 22.01.2012 15:57
Člen

Hodnocení: +9 (100%)
Příspěvek: 8
Založený: 19.01.12

RES som nerobil, su tam len zakladne textury takze som myslel ,ze by nemal byt potrebny ,ci ?
+2
 
Slovis
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 22.01.2012 16:41
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

skus se mrknout jestli máš správnou cestu k zhlt.wad a jestli texturu null používáš odtamtud
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
Habax
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 22.01.2012 18:20
Člen

Hodnocení: +468 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

prilož aj mapu pls
±0
 
Lentilko
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 22.01.2012 18:24
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +403 (70%)
Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11

No, .RES se má vytvořit sám, a pokud tam není tak bys ho měl udělat ručně.. Měl bys tam nahrát i modely a zvuky pokud v mapě nějaké máš..
±0
 
http://www.lentilko.4fan.cz/
KiusSs
#11 Vytisknout diskuzi
Přidané 22.01.2012 20:00
Člen

Hodnocení: +9 (100%)
Příspěvek: 8
Založený: 19.01.12

slovis : Kde mam mat ten zhlt.wad ? Vobec ho v nastaveniach nemam.
Habax : http://leteckapos.../839669257
HodnejLentilko : mne sa ten RES nespravil neviem preco ,ale aj tak ziadne zvuky som nedaval ani modely len mapa so zakladnymi texturami ( decals.wad a halflife.wad ) ,ktore ma kazdy.
±0
 
Dominio
#12 Vytisknout diskuzi
Přidané 22.01.2012 20:19
Avatar člena

Roztomilej mapper :*

Hodnocení: +2958 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

@Slovis:
Použitý tam je, nebo jsem nepochopil:?
Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

@KiusSs:
Ale stejně, koukni se do nastavení -> textury a jestli tam máš přidaný wad zhlt.wad . Bez něj mi to na serveru také nešlo, ale na localu v pohodě.
Mimochodem, decals.wad jsi ani nevyužil ;)
Mám rád sušenky.
±0
 
www.dominio.tvorbamap.cz
KiusSs
#13 Vytisknout diskuzi
Přidané 22.01.2012 20:23
Člen

Hodnocení: +9 (100%)
Příspěvek: 8
Založený: 19.01.12

Nie zhlt.wad nemam v texturach a ten decals.wad neviem ci som vyuzil mal som All textures a z toho som vyberal tak nahoda ,ze sa mi pozdavali len texturky z halflife.wad :)
±0
 
Dominio
#14 Vytisknout diskuzi
Přidané 22.01.2012 20:30
Avatar člena

Roztomilej mapper :*

Hodnocení: +2958 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Tak tam ten zhlt.wad přidej a zkompiluj to s tím. Pak by to mělo jít.
Mám rád sušenky.
±0
 
www.dominio.tvorbamap.cz
KiusSs
#15 Vytisknout diskuzi
Přidané 22.01.2012 20:35
Člen

Hodnocení: +9 (100%)
Příspěvek: 8
Založený: 19.01.12

Aha a naco je ten zhlt.wad dobry ? Asi som nejaky navod zle precital :D
±0
 
Dominio
#16 Vytisknout diskuzi
Přidané 22.01.2012 20:36
Avatar člena

Roztomilej mapper :*

Hodnocení: +2958 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

ZHLT.wad obsahuje užitečné textury, přečti si toto.
Mám rád sušenky.
±0
 
www.dominio.tvorbamap.cz
KiusSs
#17 Vytisknout diskuzi
Přidané 22.01.2012 20:41
Člen

Hodnocení: +9 (100%)
Příspěvek: 8
Založený: 19.01.12

Dobre ,no diky ja to teda skusim skompilovat s tym zhlt.wad a poslem mu to. Potom dam vediet ci to funguje alebo nie.
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

CS:GO - Úprava ...

(EMINEM)
bullet.gif

Moje začátky

(Backup)
bullet.gif

Exceeded MAX_PA...

(Backup)
bullet.gif

Vaše kompil...

(TheLaoming)
bullet.gif

Problém se zbra...

(latins)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)
bullet.gif

problém s .pts

(Backup)
bullet.gif

Mapa se...

(Gordon Freeman)
bullet.gif

nazdar

(Backup)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 3

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 915
bullet.gif Nejnovější člen: Grakon