tma
|
valvemaniak |
Přidané 23.01.2012 21:29
|
Člen
Hodnocení: -6 (25%) Příspěvek: 17
Založený: 23.01.12
|
prosim vas ako mam spravit aby som mal v mape tmu??ja ked som tam hodil svetlo tak mi ju tam samo dalo aj som ju tam mal ale zrazu mi zmizla ta tma a mam tam normalne denne svetlo
Don´t worry,be happy |
|
|
|
J0ck3r |
Přidané 23.01.2012 21:56
|
Člen
Hodnocení: +284 (67%) Příspěvek: 328
Založený: 19.11.10
|
nemaš nahodou to světlo mimo skybox?? nebo mimo tu kostu (nebo ja nevim co tam je ), to světlo musi byt něčim ohraničene ze všechstran (6), jinak se ti vytvoři leak
|
|
|
|
Dominio |
Přidané 23.01.2012 22:04
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Proste tu mapu osvetli. Na mista kde chces mit svetlo, dej svetlo. Pokud tam mas skybox, dej tam light_enviroment. |
|
|
|
madvee-tec |
Přidané 23.01.2012 23:45
|
Administrátor
Hodnocení: +926 (86%) Příspěvek: 542
Založený: 08.05.11
|
Nedávej do mapy tmu, pak z toho bude další mapa, kterou milujou hráči, kteří umějí jen kempit v rohu. Udělej hezky osvětlenou aim mapu, která bude velmi dobře hratelná a budu ti říkat pane
|
|
|
|
valvemaniak |
Přidané 24.01.2012 16:40
|
Člen
Hodnocení: -6 (25%) Příspěvek: 17
Založený: 23.01.12
|
skusil som tam dat light enviroment ale nepomohlo.nastavil som to na ciernu ale stale tam mam svetlo,nic nemam mimo mapu
Don´t worry,be happy |
|
|
|
Slovis |
Přidané 24.01.2012 16:46
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
nemáš v mapě LEAK?
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
Xpun |
Přidané 24.01.2012 16:53
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +1653 (97%) Příspěvek: 145
Založený: 14.12.09
|
Mělo by se někam tučně napsat: Pokud vám něco nejde, vždy pošlete kompilační log. |
|
|
|
Dominio |
Přidané 24.01.2012 16:56
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Nastavil jsi černou barvu? To je sice pěkné, ale tím stín nevykouzlíš. Stejně tak jako "neexistuje" černé světlo.
V mapě musíš kompilvoat VIS a RAD aby jsi tam měl nějaké světla a stíny, a díky nim u tmu. Pokud tam máš LEAK, automaticky se nekompilují. |
|
|
|
Habax |
Přidané 24.01.2012 17:15
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
valvemaniak napsal:
skusil som tam dat light enviroment ale nepomohlo.nastavil som to na ciernu ale stale tam mam svetlo,nic nemam mimo mapu
a čo malo na tom pomôcť? keď pridáš hocijaké svetlo tmu tým nezískaš...
RIEŠENIE:
Záleží od kompozície mapy. Ak tam máš sky box, tak musíš urobiť niečo , kde to nezasvieti. (napr podzemie, ale i to musí byť s časti osvetlené, kôli orientácii)
Ak nemáš a mapu osvetluješ klasickými light, tak daj aj jedno alebo aj tri do steny blízko miesta, kde chceš mať tmu |
|
|
|
valvemaniak |
Přidané 24.01.2012 17:25
|
Člen
Hodnocení: -6 (25%) Příspěvek: 17
Založený: 23.01.12
|
ale u mna ano.akonahle tam pridam entitu svetlo,mam v mape tmu.vypis z kompilacie:
** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: "C:\Program Files\counter-strike 1.6 v33"
** Executing...
** Command: C:\Games\VALVEH~1\tools\hlcsg.exe
** Parameters: "c:\games\valve hammer editor\maps\as_oneway"
hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\Games\VALVEH~1\tools\hlcsg.exe "c:\games\valve hammer editor\maps\as_oneway"
Entering c:\games\valve hammer editor\maps\as_oneway.map
Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]
noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]
Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]
0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.05 seconds)
SetModelCenters:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.00 seconds)
CSGBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.18 seconds)
Using Wadfile: \program files\counter-strike 1.6 v33\valve\halflife.wad
- Contains 21 used textures, 63.64 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\counter-strike 1.6 v33\cstrike\cs_assault.wad
- Contains 7 used textures, 21.21 percent of map (22 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\counter-strike 1.6 v33\cstrike\cs_747.wad
- Contains 1 used texture, 3.03 percent of map (143 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\counter-strike 1.6 v33\cstrike\de_airstrip.wad
- Contains 3 used textures, 9.09 percent of map (69 textures in wad)
added 10 additional animating textures.
Warning: ::FindTexture() texture NULL not found!
Are you sure you included zhlt.wad in your wadpath list?
Warning: ::LoadLump() texture NULL not found!
Texture usage is at 0.76 mb (of 4.00 mb MAX)
0.27 seconds elapsed
----- END hlcsg -----
** Executing...
** Command: C:\Games\VALVEH~1\tools\hlbsp.exe
** Parameters: "c:\games\valve hammer editor\maps\as_oneway"
hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\Games\VALVEH~1\tools\hlbsp.exe "c:\games\valve hammer editor\maps\as_oneway"
Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]
noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)
SolidBSP [hull 0] 500...764 (0.04 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'c:\games\valve hammer editor\maps\as_oneway.prt'
SolidBSP [hull 1] 500...586 (0.03 seconds)
SolidBSP [hull 2] 500...607 (0.03 seconds)
SolidBSP [hull 3] 500...624 (0.03 seconds)
0.34 seconds elapsed
----- END hlbsp -----
** Executing...
** Command: C:\Games\VALVEH~1\tools\hlrad.exe
** Parameters: "c:\games\valve hammer editor\maps\as_oneway"
hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\Games\VALVEH~1\tools\hlrad.exe "c:\games\valve hammer editor\maps\as_oneway"
-= Current hlrad Settings =-
Name | Setting | Default
--------------------|---------------------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]
vismatrix algorithm [ Original ] [ Original ]
oversampling (-extra)[ off ] [ off ]
bounces [ 1 ] [ 1 ]
bounce dynamic light [ on ] [ on ]
ambient light [ 0.000 0.000 0.000 ] [ 0.000 0.000 0.000 ]
maximum light [ 255.000 ] [ 256.000 ]
circus mode [ off ] [ off ]
smoothing threshold [ 50.000 ] [ 50.000 ]
direct threshold [ 25.000 ] [ 25.000 ]
direct light scale [ 2.000 ] [ 2.000 ]
coring threshold [ 1.000 ] [ 1.000 ]
patch interpolation [ on ] [ on ]
texscale [ on ] [ on ]
patch subdividing [ on ] [ on ]
chop value [ 64.000 ] [ 64.000 ]
texchop value [ 32.000 ] [ 32.000 ]
global fade [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global falloff [ 2 ] [ 2 ]
global light scale [ 1.000 1.000 1.000 ] [ 1.000 1.000 1.000 ]
global gamma [ 0.500 0.500 0.500 ] [ 0.500 0.500 0.500 ]
global light scale [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global sky diffusion [ 1.000 ] [ 1.000 ]
opaque entities [ on ] [ on ]
sky lighting fix [ on ] [ on ]
incremental [ off ] [ off ]
dump [ off ] [ off ]
colour jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
monochromatic jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
softlight hack [ 0.0 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 0.0 ]
diffuse hack [ on ] [ on ]
spotlight points [ on ] [ on ]
custom shadows with bounce light
[ off ] [ off ]
rgb transfers [ off ] [ off ]
[Reading texlights from 'C:\Games\VALVEH~1\tools\lights.rad']
[59 texlights parsed from 'C:\Games\VALVEH~1\tools\lights.rad']
Warning: No vis information, direct lighting only.
2348 faces
Create Patches : 29963 base patches
0 opaque faces
245456 square feet [35345736.00 square inches]
465 direct lights
BuildFacelights:
Error:
for Face 142 (texture c3a1_w5d) at
(850.000 1153.875 -3.000) (850.000 1153.000 -3.000) (849.875 1153.000 -3.000) (849.000 1153.000 -3.000) (835.250 1153.000 -3.000) (835.250 1154.000 -3.000) (850.000 1154.000 -3.000)
Error: Bad surface extents (3 x 7588)
Check the file ZHLTProblems.html for a detailed explanation of this problem
----- END hlrad -----
** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\games\valve hammer editor\maps\as_oneway.bsp" "C:\Program Files\counter-strike 1.6 v33\cstrike\maps\as_oneway.bsp"
** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\games\valve hammer editor\maps\as_oneway.pts" "C:\Program Files\counter-strike 1.6 v33\cstrike\maps\as_oneway.pts"
** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\COUNTE~1.6V3\hl.exe
** Parameters: +map "as_oneway" -game cstrike -dev -console +deathmatch 1
Don´t worry,be happy |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 24.01.2012 19:32
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
valvemaniak napsal:
Ale u mna ano. Akonahle tam pridam entitu svetlo, mam v mape tmu.
Když v mapě nemáš vůbec žádný světlo, tak máš všude 100% světlo. Jak tam nějaký přidáš, tak máš všude tmu kromě toho místa, kde si dal světlo.
Takže musíš po mapě rozházet světla aby si to měl osvětlený.
Jestli tam máš venek, tak si tam vyrob skybox a hoď někam do mapy (nejlíp někde k tomu skyboxu aby si to pak nemusel hledat) light_enviroment.
Pro začátek mu můžeš nechat defaultní hodnoty, aby si vyskoušel jestli to funguje. Později by si měl vyladit barvy světel, aby to vypadalo reálně.
Třeba já používám tyhle barvy:
Brightness: "255 255 192 200"
Shade: "150 200 235 200"
Upravil/a XXL_cz dne 24.01.2012 19:34
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Lentilko |
Přidané 24.01.2012 20:53
|
Člen
Hodnocení: +400 (70%) Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11
|
Já myslím, že vidím kde je chyba. Nevidím tam že by se kompiloval VIS |
|
|
|
Habax |
Přidané 25.01.2012 05:58
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
jop, lentilko má pravdu, zas ma predbehol so Sherlockovou dedukciou..
@valvemaniak: TOTO si prečítaj a urob to podla toho... |
|
|
|
valvemaniak |
Přidané 25.01.2012 14:16
|
Člen
Hodnocení: -6 (25%) Příspěvek: 17
Založený: 23.01.12
|
omg nechapete.ja nekompilujem cez VIS,trva to dlhsie a mne je to zbytocne pretoze aj ked kompilujem bez VIS tak to svetlo tam mam.a ja chcem mat v tej mape TMU,ja som ju tam mal ale z nicoho nic tam mam denne svetlo.ked tam dam LIGHT automaticky mi to tam vsade da tmu a to ja chcem ale ona mi zmyzla a ja ju chcem spet
Don´t worry,be happy |
|
|
|
Slovis |
Přidané 25.01.2012 15:28
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
musíš kompilovat VIS jinak tam budeš mít 100% světlo
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
valvemaniak |
Přidané 25.01.2012 15:52
|
Člen
Hodnocení: -6 (25%) Příspěvek: 17
Založený: 23.01.12
|
ale mne aj bez toho VIS isla ta tma chapes?
Don´t worry,be happy |
|
|
|
Lentilko |
Přidané 25.01.2012 16:03
|
Člen
Hodnocení: +400 (70%) Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11
|
Bože můj. Nekompilovat VIS je to samý jako nemít v tělě plíce. Vždyť je to zbytečné, že? Akorát to namáhá mozek a srdce, jinak nic viď.. Uploadni sem tu mapu a uvidíme. |
|
|
|
Dominio |
Přidané 25.01.2012 16:57
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Nemáš to jedno, jestli ti šla i bez VIS ta tma? Aby se mapa na serveru nesekala, prostě tam to VIS zkompiluj. To že ti VIS trvá dlouho není špatně, to se ti jen počítají světla a VIS leafy. Jestli v mapě nezkompiluješ VIS, tak ji raději ani na server nedávej. |
|
|