tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

30.08.2024 13:05:52
Ano, slouží od toho lights.rad file (případně jiný název). Nastavuje se v RAD sekci.
±0


12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
tma
valvemaniak
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.01.2012 21:29
Avatar člena

Člen

Hodnocení: -6 (25%)
Příspěvek: 17
Založený: 23.01.12

prosim vas ako mam spravit aby som mal v mape tmu??ja ked som tam hodil svetlo tak mi ju tam samo dalo aj som ju tam mal ale zrazu mi zmizla ta tma a mam tam normalne denne svetlo
Don´t worry,be happy
±0
 
J0ck3r
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.01.2012 21:56
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +284 (67%)
Příspěvek: 328
Založený: 19.11.10

nemaš nahodou to světlo mimo skybox?? nebo mimo tu kostu (nebo ja nevim co tam je :) ), to světlo musi byt něčim ohraničene ze všechstran (6), jinak se ti vytvoři leak
i.imgur.com/2i0Kg.gif
±0
 
Dominio
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.01.2012 22:04
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Proste tu mapu osvetli. Na mista kde chces mit svetlo, dej svetlo. Pokud tam mas skybox, dej tam light_enviroment.
+1
 
madvee-tec
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.01.2012 23:45
Avatar člena

Administrátor

Hodnocení: +926 (86%)
Příspěvek: 542
Založený: 08.05.11

Nedávej do mapy tmu, pak z toho bude další mapa, kterou milujou hráči, kteří umějí jen kempit v rohu. Udělej hezky osvětlenou aim mapu, která bude velmi dobře hratelná a budu ti říkat pane :D
img69.imageshack.us/img69/4027/35854r.gif
±0
 
valvemaniak
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.01.2012 16:40
Avatar člena

Člen

Hodnocení: -6 (25%)
Příspěvek: 17
Založený: 23.01.12

skusil som tam dat light enviroment ale nepomohlo.nastavil som to na ciernu ale stale tam mam svetlo,nic nemam mimo mapu
Don´t worry,be happy
±0
 
Slovis
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.01.2012 16:46
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

nemáš v mapě LEAK?
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
Xpun
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.01.2012 16:53
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +1653 (97%)
Příspěvek: 145
Založený: 14.12.09

Mělo by se někam tučně napsat: Pokud vám něco nejde, vždy pošlete kompilační log.
+2
 
http://xpun.wz.cz/
Dominio
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.01.2012 16:56
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Nastavil jsi černou barvu? To je sice pěkné, ale tím stín nevykouzlíš. Stejně tak jako "neexistuje" černé světlo.
V mapě musíš kompilvoat VIS a RAD aby jsi tam měl nějaké světla a stíny, a díky nim u tmu. Pokud tam máš LEAK, automaticky se nekompilují.
±0
 
Habax
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.01.2012 17:15
Člen

Hodnocení: +470 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

valvemaniak napsal:
skusil som tam dat light enviroment ale nepomohlo.nastavil som to na ciernu ale stale tam mam svetlo,nic nemam mimo mapu


a čo malo na tom pomôcť? keď pridáš hocijaké svetlo tmu tým nezískaš...

RIEŠENIE:
Záleží od kompozície mapy. Ak tam máš sky box, tak musíš urobiť niečo , kde to nezasvieti. (napr podzemie, ale i to musí byť s časti osvetlené, kôli orientácii)

Ak nemáš a mapu osvetluješ klasickými light, tak daj aj jedno alebo aj tri do steny blízko miesta, kde chceš mať tmu
±0
 
valvemaniak
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.01.2012 17:25
Avatar člena

Člen

Hodnocení: -6 (25%)
Příspěvek: 17
Založený: 23.01.12

ale u mna ano.akonahle tam pridam entitu svetlo,mam v mape tmu.vypis z kompilacie:
** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: "C:\Program Files\counter-strike 1.6 v33"


** Executing...
** Command: C:\Games\VALVEH~1\tools\hlcsg.exe
** Parameters: "c:\games\valve hammer editor\maps\as_oneway"

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\Games\VALVEH~1\tools\hlcsg.exe "c:\games\valve hammer editor\maps\as_oneway"
Entering c:\games\valve hammer editor\maps\as_oneway.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.05 seconds)
SetModelCenters:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.00 seconds)
CSGBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.18 seconds)

Using Wadfile: \program files\counter-strike 1.6 v33\valve\halflife.wad
- Contains 21 used textures, 63.64 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\counter-strike 1.6 v33\cstrike\cs_assault.wad
- Contains 7 used textures, 21.21 percent of map (22 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\counter-strike 1.6 v33\cstrike\cs_747.wad
- Contains 1 used texture, 3.03 percent of map (143 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\counter-strike 1.6 v33\cstrike\de_airstrip.wad
- Contains 3 used textures, 9.09 percent of map (69 textures in wad)

added 10 additional animating textures.
Warning: ::FindTexture() texture NULL not found!
Are you sure you included zhlt.wad in your wadpath list?
Warning: ::LoadLump() texture NULL not found!
Texture usage is at 0.76 mb (of 4.00 mb MAX)
0.27 seconds elapsed

----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: C:\Games\VALVEH~1\tools\hlbsp.exe
** Parameters: "c:\games\valve hammer editor\maps\as_oneway"

hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\Games\VALVEH~1\tools\hlbsp.exe "c:\games\valve hammer editor\maps\as_oneway"

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)


SolidBSP [hull 0] 500...764 (0.04 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'c:\games\valve hammer editor\maps\as_oneway.prt'
SolidBSP [hull 1] 500...586 (0.03 seconds)
SolidBSP [hull 2] 500...607 (0.03 seconds)
SolidBSP [hull 3] 500...624 (0.03 seconds)
0.34 seconds elapsed

----- END hlbsp -----




** Executing...
** Command: C:\Games\VALVEH~1\tools\hlrad.exe
** Parameters: "c:\games\valve hammer editor\maps\as_oneway"

hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\Games\VALVEH~1\tools\hlrad.exe "c:\games\valve hammer editor\maps\as_oneway"

-= Current hlrad Settings =-
Name | Setting | Default
--------------------|---------------------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

vismatrix algorithm [ Original ] [ Original ]
oversampling (-extra)[ off ] [ off ]
bounces [ 1 ] [ 1 ]
bounce dynamic light [ on ] [ on ]
ambient light [ 0.000 0.000 0.000 ] [ 0.000 0.000 0.000 ]
maximum light [ 255.000 ] [ 256.000 ]
circus mode [ off ] [ off ]

smoothing threshold [ 50.000 ] [ 50.000 ]
direct threshold [ 25.000 ] [ 25.000 ]
direct light scale [ 2.000 ] [ 2.000 ]
coring threshold [ 1.000 ] [ 1.000 ]
patch interpolation [ on ] [ on ]

texscale [ on ] [ on ]
patch subdividing [ on ] [ on ]
chop value [ 64.000 ] [ 64.000 ]
texchop value [ 32.000 ] [ 32.000 ]

global fade [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global falloff [ 2 ] [ 2 ]
global light scale [ 1.000 1.000 1.000 ] [ 1.000 1.000 1.000 ]
global gamma [ 0.500 0.500 0.500 ] [ 0.500 0.500 0.500 ]
global light scale [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global sky diffusion [ 1.000 ] [ 1.000 ]

opaque entities [ on ] [ on ]
sky lighting fix [ on ] [ on ]
incremental [ off ] [ off ]
dump [ off ] [ off ]

colour jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
monochromatic jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
softlight hack [ 0.0 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 0.0 ]
diffuse hack [ on ] [ on ]
spotlight points [ on ] [ on ]

custom shadows with bounce light
[ off ] [ off ]
rgb transfers [ off ] [ off ]


[Reading texlights from 'C:\Games\VALVEH~1\tools\lights.rad']
[59 texlights parsed from 'C:\Games\VALVEH~1\tools\lights.rad']

Warning: No vis information, direct lighting only.
2348 faces
Create Patches : 29963 base patches
0 opaque faces
245456 square feet [35345736.00 square inches]
465 direct lights

BuildFacelights:
Error:
for Face 142 (texture c3a1_w5d) at
(850.000 1153.875 -3.000) (850.000 1153.000 -3.000) (849.875 1153.000 -3.000) (849.000 1153.000 -3.000) (835.250 1153.000 -3.000) (835.250 1154.000 -3.000) (850.000 1154.000 -3.000)
Error: Bad surface extents (3 x 7588)
Check the file ZHLTProblems.html for a detailed explanation of this problem

----- END hlrad -----




** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\games\valve hammer editor\maps\as_oneway.bsp" "C:\Program Files\counter-strike 1.6 v33\cstrike\maps\as_oneway.bsp"


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\games\valve hammer editor\maps\as_oneway.pts" "C:\Program Files\counter-strike 1.6 v33\cstrike\maps\as_oneway.pts"


** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\COUNTE~1.6V3\hl.exe
** Parameters: +map "as_oneway" -game cstrike -dev -console +deathmatch 1

Don´t worry,be happy
±0
 
XXL_cz
#11 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.01.2012 19:32
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

valvemaniak napsal:
Ale u mna ano. Akonahle tam pridam entitu svetlo, mam v mape tmu.


Když v mapě nemáš vůbec žádný světlo, tak máš všude 100% světlo. Jak tam nějaký přidáš, tak máš všude tmu kromě toho místa, kde si dal světlo.

Takže musíš po mapě rozházet světla aby si to měl osvětlený.

Jestli tam máš venek, tak si tam vyrob skybox a hoď někam do mapy (nejlíp někde k tomu skyboxu aby si to pak nemusel hledat) light_enviroment.

Pro začátek mu můžeš nechat defaultní hodnoty, aby si vyskoušel jestli to funguje. Později by si měl vyladit barvy světel, aby to vypadalo reálně.

Třeba já používám tyhle barvy:

Brightness: "255 255 192 200"
Shade: "150 200 235 200"
Upravil/a XXL_cz dne 24.01.2012 19:34
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+2
 
Lentilko
#12 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.01.2012 20:53
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +400 (70%)
Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11

Já myslím, že vidím kde je chyba. Nevidím tam že by se kompiloval VIS :)
+2
 
http://www.lentilko.4fan.cz/
Habax
#13 Vytisknout diskuzi
Přidané 25.01.2012 05:58
Člen

Hodnocení: +470 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

jop, lentilko má pravdu, zas ma predbehol so Sherlockovou dedukciou.. :D :D
@valvemaniak: TOTO si prečítaj a urob to podla toho...
±0
 
valvemaniak
#14 Vytisknout diskuzi
Přidané 25.01.2012 14:16
Avatar člena

Člen

Hodnocení: -6 (25%)
Příspěvek: 17
Založený: 23.01.12

omg nechapete.ja nekompilujem cez VIS,trva to dlhsie a mne je to zbytocne pretoze aj ked kompilujem bez VIS tak to svetlo tam mam.a ja chcem mat v tej mape TMU,ja som ju tam mal ale z nicoho nic tam mam denne svetlo.ked tam dam LIGHT automaticky mi to tam vsade da tmu a to ja chcem ale ona mi zmyzla a ja ju chcem spet
Don´t worry,be happy
±0
 
Slovis
#15 Vytisknout diskuzi
Přidané 25.01.2012 15:28
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

musíš kompilovat VIS jinak tam budeš mít 100% světlo
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
valvemaniak
#16 Vytisknout diskuzi
Přidané 25.01.2012 15:52
Avatar člena

Člen

Hodnocení: -6 (25%)
Příspěvek: 17
Založený: 23.01.12

ale mne aj bez toho VIS isla ta tma chapes?
Don´t worry,be happy
±0
 
Lentilko
#17 Vytisknout diskuzi
Přidané 25.01.2012 16:03
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +400 (70%)
Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11

Bože můj. Nekompilovat VIS je to samý jako nemít v tělě plíce. Vždyť je to zbytečné, že? Akorát to namáhá mozek a srdce, jinak nic viď.. Uploadni sem tu mapu a uvidíme.
±0
 
http://www.lentilko.4fan.cz/
Dominio
#18 Vytisknout diskuzi
Přidané 25.01.2012 16:57
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Nemáš to jedno, jestli ti šla i bez VIS ta tma? Aby se mapa na serveru nesekala, prostě tam to VIS zkompiluj. To že ti VIS trvá dlouho není špatně, to se ti jen počítají světla a VIS leafy. Jestli v mapě nezkompiluješ VIS, tak ji raději ani na server nedávej.
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 31

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes