tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
+1


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


04.08.2022 06:28:29
žijemeee :D ani minuska od kadejakých mrožov nám nevadia
-1


25.07.2022 09:31:53
Mapping pořád žije :)
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Help.
ANDREJ
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 29.01.2012 14:23
Člen

Hodnocení: +42 (60%)
Příspěvek: 29
Založený: 03.04.11

Ahojte .Po několika měsících sem si zase stahl VHE a chci udělat mapu jenže když ji kompiluju tak mi to hodi error.
Spoiler:

** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: "C:\csko"


** Executing...
** Command: C:\csko\hammer\hlcsg.exe
** Parameters: "c:\mapy\test1"

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\csko\hammer\hlcsg.exe c:\mapy\test1
Entering c:\mapy\test1.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
50%... (0.00 seconds)
SetModelCenters:
50%... (0.00 seconds)
CSGBrush:
50%... (0.00 seconds)

Including Wadfile: \csko\hammer\zhlt.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (8 textures in wad)
Using Wadfile: \csko\valve\cached.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (2 textures in wad)
Using Wadfile: \csko\valve\decals.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (222 textures in wad)
Using Wadfile: \csko\valve\fonts.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (3 textures in wad)
Using Wadfile: \csko\valve\gfx.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (7 textures in wad)
Using Wadfile: \csko\valve\halflife.wad
- Contains 1 used texture, 100.00 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \csko\valve\liquids.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (32 textures in wad)
Using Wadfile: \csko\valve\spraypaint.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (14 textures in wad)
Using Wadfile: \csko\valve\xeno.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (264 textures in wad)

Warning: More than 8 wadfiles are in use. (9)
This may be harmless, and if no strange side effects are occurring, then
it can safely be ignored. However, if your map starts exhibiting strange
or obscure errors, consider this as suspect.


Texture usage is at 0.01 mb (of 4.00 mb MAX)
0.02 seconds elapsed

----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: C:\csko\hammer\hlbsp.exe
** Parameters: "c:\mapy\test1"

hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\csko\hammer\hlbsp.exe c:\mapy\test1

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)


SolidBSP [hull 0] 25 (0.00 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'c:\mapy\test1.prt'
SolidBSP [hull 1] 25 (0.00 seconds)
SolidBSP [hull 2] 21 (0.00 seconds)
SolidBSP [hull 3] 25 (0.00 seconds)
0.00 seconds elapsed

----- END hlbsp -----




** Executing...
** Command: C:\csko\hammer\hlvis.exe
** Parameters: "c:\mapy\test1"

hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\csko\hammer\hlvis.exe c:\mapy\test1
1 portalleafs
0 numportals

-= Current hlvis Settings =-
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max vis distance [ 0 ] [ 0 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

fast vis [ off ] [ off ]
full vis [ off ] [ off ]


BasePortalVis:
(0.00 seconds)
LeafThread:
(0.00 seconds)
average leafs visible: 0
g_visdatasize:3 compressed from 1
0.00 seconds elapsed

----- END hlvis -----




** Executing...
** Command: C:\csko\hammer\hlrad.exe
** Parameters: "c:\mapy\test1"

hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\csko\hammer\hlrad.exe c:\mapy\test1

-= Current hlrad Settings =-
Name | Setting | Default
--------------------|---------------------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

vismatrix algorithm [ Original ] [ Original ]
oversampling (-extra)[ off ] [ off ]
bounces [ 1 ] [ 1 ]
bounce dynamic light [ on ] [ on ]
ambient light [ 0.000 0.000 0.000 ] [ 0.000 0.000 0.000 ]
maximum light [ 255.000 ] [ 256.000 ]
circus mode [ off ] [ off ]

smoothing threshold [ 50.000 ] [ 50.000 ]
direct threshold [ 25.000 ] [ 25.000 ]
direct light scale [ 2.000 ] [ 2.000 ]
coring threshold [ 1.000 ] [ 1.000 ]
patch interpolation [ on ] [ on ]

texscale [ on ] [ on ]
patch subdividing [ on ] [ on ]
chop value [ 64.000 ] [ 64.000 ]
texchop value [ 32.000 ] [ 32.000 ]

global fade [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global falloff [ 2 ] [ 2 ]
global light scale [ 1.000 1.000 1.000 ] [ 1.000 1.000 1.000 ]
global gamma [ 0.500 0.500 0.500 ] [ 0.500 0.500 0.500 ]
global light scale [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global sky diffusion [ 1.000 ] [ 1.000 ]

opaque entities [ on ] [ on ]
sky lighting fix [ on ] [ on ]
incremental [ off ] [ off ]
dump [ off ] [ off ]

colour jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
monochromatic jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
softlight hack [ 0.0 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 0.0 ]
diffuse hack [ on ] [ on ]
spotlight points [ on ] [ on ]

custom shadows with bounce light
[ off ] [ off ]
rgb transfers [ off ] [ off ]


[Reading texlights from 'C:\csko\hammer\lights.rad']
[59 texlights parsed from 'C:\csko\hammer\lights.rad']

76 faces
Create Patches : 1104 base patches
0 opaque faces
21788 square feet [3137536.00 square inches]
3 direct lights

BuildFacelights:
10%...30%...40%...50%...60%...80%...90%... (0.02 seconds)
visibility matrix : 0.1 megs
BuildVisLeafs:
(0.08 seconds)
MakeScales:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.08 seconds)
SwapTransfers:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.02 seconds)
Transfer Lists : 985728 : 985.73k transfers
Indices : 7264 : 7.09k bytes
Data : 3942912 : 3.76M bytes
Bounce 1 GatherLight:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.06 seconds)
FinalLightFace:
10%...30%...40%...50%...60%...80%...90%... (0.08 seconds)
1.03 seconds elapsed

----- END hlrad -----




** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\mapy\test1.bsp" "C:\csko\cstrike\maps\test1.bsp"


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\mapy\test1.pts" "C:\csko\cstrike\maps\test1.pts"


** Executing...
** Command: C:\csko\hl.exe
** Parameters: +map "test1" -dev -console


Tady mate obrazek erroru
[img]img542.imageshack.us/img542/4681/dadap.png

Uploaded with ImageShack.us[/img]
Podívejte se na mě ,ted na svého muže ,zase na mě, ,on neni já ale muže si tak připadat když začne používat VHe.

±0
 
Dominio
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 29.01.2012 16:15
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Proč kompiluješ mapu s 9-ti WAD souborama, když používáš jen jeden?
Ohledně té chyby, označ hl.exe (nebo CSko),vlastnosti-kompatibilita- a tam vyber Widows XP.
Stačilo googlit,je tam hned několik odkazů, a dokonce nějaké i české.
Upravil/a Dominio dne 29.01.2012 16:16
+1
 
ANDREJ
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 29.01.2012 17:43
Člen

Hodnocení: +42 (60%)
Příspěvek: 29
Založený: 03.04.11

Dík Dominio.A jak mam udělat abych kompiloval jen s těmi .wad ktere mam na mape použite?

Podívejte se na mě ,ted na svého muže ,zase na mě, ,on neni já ale muže si tak připadat když začne používat VHe.

±0
 
Dominio
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 29.01.2012 17:54
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Buď je dej pryč z nastavení hammeru, nebo kompiluj csg s parametrem
-wadautodetect
+1
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 948
bullet.gif Nejnovější člen: Cursor