tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

18.09.2021 09:34:59
ide o zmenu predvolenej zbrane po spawne, vidím že forum je už hodne dlho mrtve, no aj napriek tomu som tam začal tému, tak ak by niekto vedl poradiť, vopred ďakujem :) a dojdite zastrielat na http://BRUT.me :@
-1


18.09.2021 09:32:13
Caute Borci :) žije to tu ešte? aspoň kúsok? ja som z BRUT.me Portálu, asi posledného živého na skcz scéne, ktorý sa zaoberá aj gldsrc hrami, máme aj online servery, robíme na prerábke mapy a nevieme si s jednou vecou pomôcť.
-1


14.07.2021 10:26:34
škoda že chcípnul jabber chat. Od té doby je tu všemu konec definitivní.
±0


15.06.2021 13:19:19
mňa by zaujímalo, či sem Backup ešte niekedy chodí. Škoda, že už nemá Twitter účet.
±0


02.02.2021 20:18:56
Choj khere
±0


18.01.2021 11:58:27
zajimave :D
+1


08.11.2020 20:24:23
Jasne!
±0


07.11.2020 15:36:20
Tak co, zejtřejší tradiční nedělní Nightmix platí?
+1


07.11.2020 15:34:38
:( :|
+1


09.09.2020 19:44:32
wow ale v apríli to bude 10 rokov, od kedy som sa registroval na túto stránku...
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Csko nebo Vhe
ANDREJ
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 31.01.2012 16:02
Člen

Hodnocení: +42 (60%)
Příspěvek: 29
Založený: 03.04.11

Čaute . Mám problem s tim že když udělam mapu zkompiluju tak v cesku nemam videt cas hodiny naboje a životy.Nevím čím to je stahoval sem 3 cska a pořad to děla.Budu rád když mi pomužete.Děkuji.

Kdyžtak link na dobre csko. :)

Jo a tady je i kompilace.
Spoiler:

** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: "C:\csko"


** Executing...
** Command: C:\csko\hammer\hlcsg.exe
** Parameters: "c:\mapy\test hl" -wadautodetect

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\csko\hammer\hlcsg.exe "c:\mapy\test hl"-wadautodetect
Entering c:\mapy\test hl.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadfiles not in use by the map will be excluded
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.01 seconds)
SetModelCenters:
50%... (0.00 seconds)
CSGBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.02 seconds)

Including Wadfile: \csko\hammer\zhlt.wad
- Contains 3 used textures, 42.86 percent of map (8 textures in wad)
Using Wadfile: \csko\cstrike\developer.wad
- Contains 4 used textures, 57.14 percent of map (3142 textures in wad)

Texture usage is at 0.10 mb (of 4.00 mb MAX)
0.04 seconds elapsed

----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: C:\csko\hammer\hlbsp.exe
** Parameters: "c:\mapy\test hl"

hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\csko\hammer\hlbsp.exe "c:\mapy\test hl"

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)


SolidBSP [hull 0] 40 (0.00 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'c:\mapy\test hl.prt'
SolidBSP [hull 1] 31 (0.00 seconds)
SolidBSP [hull 2] 31 (0.00 seconds)
SolidBSP [hull 3] 32 (0.00 seconds)
0.03 seconds elapsed

----- END hlbsp -----




** Executing...
** Command: C:\csko\hammer\hlvis.exe
** Parameters: "c:\mapy\test hl"

hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\csko\hammer\hlvis.exe "c:\mapy\test hl"
25 portalleafs
61 numportals

-= Current hlvis Settings =-
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max vis distance [ 0 ] [ 0 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

fast vis [ off ] [ off ]
full vis [ off ] [ off ]


BasePortalVis:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.00 seconds)
LeafThread:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.00 seconds)
average leafs visible: 11
g_visdatasize:135 compressed from 100
0.01 seconds elapsed

----- END hlvis -----




** Executing...
** Command: C:\csko\hammer\hlrad.exe
** Parameters: "c:\mapy\test hl"

hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\csko\hammer\hlrad.exe "c:\mapy\test hl"

-= Current hlrad Settings =-
Name | Setting | Default
--------------------|---------------------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

vismatrix algorithm [ Original ] [ Original ]
oversampling (-extra)[ off ] [ off ]
bounces [ 1 ] [ 1 ]
bounce dynamic light [ on ] [ on ]
ambient light [ 0.000 0.000 0.000 ] [ 0.000 0.000 0.000 ]
maximum light [ 255.000 ] [ 256.000 ]
circus mode [ off ] [ off ]

smoothing threshold [ 50.000 ] [ 50.000 ]
direct threshold [ 25.000 ] [ 25.000 ]
direct light scale [ 2.000 ] [ 2.000 ]
coring threshold [ 1.000 ] [ 1.000 ]
patch interpolation [ on ] [ on ]

texscale [ on ] [ on ]
patch subdividing [ on ] [ on ]
chop value [ 64.000 ] [ 64.000 ]
texchop value [ 32.000 ] [ 32.000 ]

global fade [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global falloff [ 2 ] [ 2 ]
global light scale [ 1.000 1.000 1.000 ] [ 1.000 1.000 1.000 ]
global gamma [ 0.500 0.500 0.500 ] [ 0.500 0.500 0.500 ]
global light scale [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global sky diffusion [ 1.000 ] [ 1.000 ]

opaque entities [ on ] [ on ]
sky lighting fix [ on ] [ on ]
incremental [ off ] [ off ]
dump [ off ] [ off ]

colour jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
monochromatic jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
softlight hack [ 0.0 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 0.0 ]
diffuse hack [ on ] [ on ]
spotlight points [ on ] [ on ]

custom shadows with bounce light
[ off ] [ off ]
rgb transfers [ off ] [ off ]


[Reading texlights from 'C:\csko\hammer\lights.rad']
[59 texlights parsed from 'C:\csko\hammer\lights.rad']

207 faces
Create Patches : 1668 base patches
0 opaque faces
24064 square feet [3465264.00 square inches]
1 direct lights

BuildFacelights:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.91 seconds)
visibility matrix : 0.2 megs
BuildVisLeafs:
20%...30%...40%...50%...70%...80%...90%... (0.03 seconds)
MakeScales:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.03 seconds)
SwapTransfers:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.01 seconds)
Transfer Lists : 176188 : 176.19k transfers
Indices : 50688 : 49.50k bytes
Data : 704752 : 688.23k bytes
Bounce 1 GatherLight:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.01 seconds)
FinalLightFace:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.07 seconds)
1.26 seconds elapsed

----- END hlrad -----




** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\mapy\test hl.bsp" "C:\csko\cstrike\maps\test hl.bsp"


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\mapy\test hl.pts" "C:\csko\cstrike\maps\test hl.pts"


** Executing...
** Command: C:\csko\cstrike.exe
** Parameters: +map "test hl" -dev -console


Podívejte se na mě ,ted na svého muže ,zase na mě, ,on neni já ale muže si tak připadat když začne používat VHe.

±0
 
lynx
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 31.01.2012 16:08
Avatar člena

Like a Boss!

Hodnocení: +433 (98%)
Příspěvek: 133
Založený: 27.10.11

** Executing...
** Command: C:\csko\cstrike.exe
** Parameters: +map "test hl" -dev -console


tento command zanmena ze ti spusti tvoju mapku v csku v "developer mode" (-dev) , to znamena bez hudu, zbrani a vsetkeho. Ak chces skusit mapu s hudom, tak vytvor server "new game" s tvojou mapou.

±0
 
XXL_cz
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 31.01.2012 16:27
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2964 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Přidej v kompilaci na expert u posledního kroku ($game_exe) parametr +deathmatch 1

Já tam mám tohle: "+map $file -game cstrike -dev -console +deathmatch 1"
Upravil/a XXL_cz dne 31.01.2012 16:29
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+1
 
Dominio
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 31.01.2012 16:35
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2959 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Podle mě je to tak jak píše XXL, ale pro jistotu se koukni jestli nemáš nastaven v CSku hud_draw 0.
+1
 
ANDREJ
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 31.01.2012 17:36
Člen

Hodnocení: +42 (60%)
Příspěvek: 29
Založený: 03.04.11

Díky moc :)
Podívejte se na mě ,ted na svého muže ,zase na mě, ,on neni já ale muže si tak připadat když začne používat VHe.

+1
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 945
bullet.gif Nejnovější člen: cwotic