tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


04.08.2022 06:28:29
žijemeee :D ani minuska od kadejakých mrožov nám nevadia
-1


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Csko nebo Vhe
ANDREJ
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 31.01.2012 16:02
Člen

Hodnocení: +42 (60%)
Příspěvek: 29
Založený: 03.04.11

Čaute . Mám problem s tim že když udělam mapu zkompiluju tak v cesku nemam videt cas hodiny naboje a životy.Nevím čím to je stahoval sem 3 cska a pořad to děla.Budu rád když mi pomužete.Děkuji.

Kdyžtak link na dobre csko. :)

Jo a tady je i kompilace.
Spoiler:

** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: "C:\csko"


** Executing...
** Command: C:\csko\hammer\hlcsg.exe
** Parameters: "c:\mapy\test hl" -wadautodetect

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\csko\hammer\hlcsg.exe "c:\mapy\test hl"-wadautodetect
Entering c:\mapy\test hl.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadfiles not in use by the map will be excluded
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.01 seconds)
SetModelCenters:
50%... (0.00 seconds)
CSGBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.02 seconds)

Including Wadfile: \csko\hammer\zhlt.wad
- Contains 3 used textures, 42.86 percent of map (8 textures in wad)
Using Wadfile: \csko\cstrike\developer.wad
- Contains 4 used textures, 57.14 percent of map (3142 textures in wad)

Texture usage is at 0.10 mb (of 4.00 mb MAX)
0.04 seconds elapsed

----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: C:\csko\hammer\hlbsp.exe
** Parameters: "c:\mapy\test hl"

hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\csko\hammer\hlbsp.exe "c:\mapy\test hl"

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)


SolidBSP [hull 0] 40 (0.00 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'c:\mapy\test hl.prt'
SolidBSP [hull 1] 31 (0.00 seconds)
SolidBSP [hull 2] 31 (0.00 seconds)
SolidBSP [hull 3] 32 (0.00 seconds)
0.03 seconds elapsed

----- END hlbsp -----




** Executing...
** Command: C:\csko\hammer\hlvis.exe
** Parameters: "c:\mapy\test hl"

hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\csko\hammer\hlvis.exe "c:\mapy\test hl"
25 portalleafs
61 numportals

-= Current hlvis Settings =-
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max vis distance [ 0 ] [ 0 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

fast vis [ off ] [ off ]
full vis [ off ] [ off ]


BasePortalVis:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.00 seconds)
LeafThread:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.00 seconds)
average leafs visible: 11
g_visdatasize:135 compressed from 100
0.01 seconds elapsed

----- END hlvis -----




** Executing...
** Command: C:\csko\hammer\hlrad.exe
** Parameters: "c:\mapy\test hl"

hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\csko\hammer\hlrad.exe "c:\mapy\test hl"

-= Current hlrad Settings =-
Name | Setting | Default
--------------------|---------------------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

vismatrix algorithm [ Original ] [ Original ]
oversampling (-extra)[ off ] [ off ]
bounces [ 1 ] [ 1 ]
bounce dynamic light [ on ] [ on ]
ambient light [ 0.000 0.000 0.000 ] [ 0.000 0.000 0.000 ]
maximum light [ 255.000 ] [ 256.000 ]
circus mode [ off ] [ off ]

smoothing threshold [ 50.000 ] [ 50.000 ]
direct threshold [ 25.000 ] [ 25.000 ]
direct light scale [ 2.000 ] [ 2.000 ]
coring threshold [ 1.000 ] [ 1.000 ]
patch interpolation [ on ] [ on ]

texscale [ on ] [ on ]
patch subdividing [ on ] [ on ]
chop value [ 64.000 ] [ 64.000 ]
texchop value [ 32.000 ] [ 32.000 ]

global fade [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global falloff [ 2 ] [ 2 ]
global light scale [ 1.000 1.000 1.000 ] [ 1.000 1.000 1.000 ]
global gamma [ 0.500 0.500 0.500 ] [ 0.500 0.500 0.500 ]
global light scale [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global sky diffusion [ 1.000 ] [ 1.000 ]

opaque entities [ on ] [ on ]
sky lighting fix [ on ] [ on ]
incremental [ off ] [ off ]
dump [ off ] [ off ]

colour jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
monochromatic jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
softlight hack [ 0.0 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 0.0 ]
diffuse hack [ on ] [ on ]
spotlight points [ on ] [ on ]

custom shadows with bounce light
[ off ] [ off ]
rgb transfers [ off ] [ off ]


[Reading texlights from 'C:\csko\hammer\lights.rad']
[59 texlights parsed from 'C:\csko\hammer\lights.rad']

207 faces
Create Patches : 1668 base patches
0 opaque faces
24064 square feet [3465264.00 square inches]
1 direct lights

BuildFacelights:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.91 seconds)
visibility matrix : 0.2 megs
BuildVisLeafs:
20%...30%...40%...50%...70%...80%...90%... (0.03 seconds)
MakeScales:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.03 seconds)
SwapTransfers:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.01 seconds)
Transfer Lists : 176188 : 176.19k transfers
Indices : 50688 : 49.50k bytes
Data : 704752 : 688.23k bytes
Bounce 1 GatherLight:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.01 seconds)
FinalLightFace:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.07 seconds)
1.26 seconds elapsed

----- END hlrad -----




** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\mapy\test hl.bsp" "C:\csko\cstrike\maps\test hl.bsp"


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\mapy\test hl.pts" "C:\csko\cstrike\maps\test hl.pts"


** Executing...
** Command: C:\csko\cstrike.exe
** Parameters: +map "test hl" -dev -console


Podívejte se na mě ,ted na svého muže ,zase na mě, ,on neni já ale muže si tak připadat když začne používat VHe.

±0
 
lynx
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 31.01.2012 16:08
Avatar člena

Like a Boss!

Hodnocení: +433 (98%)
Příspěvek: 133
Založený: 27.10.11

** Executing...
** Command: C:\csko\cstrike.exe
** Parameters: +map "test hl" -dev -console


tento command zanmena ze ti spusti tvoju mapku v csku v "developer mode" (-dev) , to znamena bez hudu, zbrani a vsetkeho. Ak chces skusit mapu s hudom, tak vytvor server "new game" s tvojou mapou.

±0
 
XXL_cz
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 31.01.2012 16:27
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Přidej v kompilaci na expert u posledního kroku ($game_exe) parametr +deathmatch 1

Já tam mám tohle: "+map $file -game cstrike -dev -console +deathmatch 1"
Upravil/a XXL_cz dne 31.01.2012 16:29
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+1
 
Dominio
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 31.01.2012 16:35
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Podle mě je to tak jak píše XXL, ale pro jistotu se koukni jestli nemáš nastaven v CSku hud_draw 0.
+1
 
ANDREJ
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 31.01.2012 17:36
Člen

Hodnocení: +42 (60%)
Příspěvek: 29
Založený: 03.04.11

Díky moc :)
Podívejte se na mě ,ted na svého muže ,zase na mě, ,on neni já ale muže si tak připadat když začne používat VHe.

+1
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 2

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes