dr mapa
|
valvemaniak |
Přidané 11.02.2012 13:21
|
Člen
Hodnocení: -6 (25%) Příspěvek: 17
Založený: 23.01.12
|
mam 2 otazky.prva:ako mam spravit to co je na deathrun_temple tie tociace sa kruhy?nieco podobne ako je ta tociaca kocka len chcem aby to zostalo ako je a tocilo sa to v smere alebo protismere to je jedno hodinovych ruciciek.
druha:ako mam spravit na niaku pascu aby sa nespamovala??napr mam tam kruh ktory vyleti hore do stropu,ale da sa to spamovat,ako mam tomu zabranit?
Don´t worry,be happy |
|
|
|
Habax |
Přidané 11.02.2012 14:34
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
prepáč mi za offtopic, ale je mi smiešny tvoj podpis
|
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 11.02.2012 18:42
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
poradim ti: jsou tu na to clanky (zaklady apod.) zkus si je precist
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
Slovis |
Přidané 11.02.2012 22:21
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
a ještě se mrkni na spouštěče událostí
P.S. to aby se to nedalo "spamovat" zajistíš tak, že si dáš func_button (tím se to bude spouštět) ten bude mít target na nějaký multi_manager a ten spustí past a potom sepne changetarget a ten změní target toho prvního buttonu. nakonec přidáš ještě jeden changetarget se jménem game_playerspawn, který tomu tlačítku na začátku kola nastaví zpět te původní target tak, aby se past dala další kolo opět použít
(jestli neznáš ty pojmy, tak to jsou vysvěleny v tomto článku
Upravil/a Slovis dne 11.02.2012 22:31
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
valvemaniak |
Přidané 12.02.2012 15:48
|
Člen
Hodnocení: -6 (25%) Příspěvek: 17
Založený: 23.01.12
|
slovis tomu navodu som trosku nepochopil tvojmu xD.nechapem ze:a ten spustí past a potom sepne changetarget a ten změní target toho prvního buttonu nakonec přidáš ještě jeden changetarget se jménem game_playerspawn, který tomu tlačítku na začátku kola nastaví zpět te původní target tak, aby se past dala další kolo opět použít
Don´t worry,be happy |
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 12.02.2012 17:02
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
tak dej jednoduse butonu ¨delay before reset¨ na napr.: 5 (vterin)
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
Slovis |
Přidané 13.02.2012 17:29
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
gordone to pak ale pude po těch 5 sekundách zase spustit
@valvemaniak přečti si článek o multi_manageru
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 13.02.2012 21:04
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
slovis:noa? temer na kazde DR se past znovu aktivuje po nejakem case
a nemusi to bejt tech 5 vterin...
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
Dominio |
Přidané 14.02.2012 12:53
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Myslím že by bohatě stačilo nastavit delay na 10, tím už pak spamovat nepůjde, ovšem aktivovat to v jednom kole zase půjde.
Problém u toho "Delay before reset" je jedině ten. že když je tam nastavena delší doba, tak třeba zde na serveru při tak 4 hráčech, kteří zemřou u začátku je možnost že další kolo ten button stále aktivovat nepůjde.
Slovis má dobré řešení, ale vyžaduje to celkem dost entit a nastavování oproti normálnímu butonu s prodlevou pro reset. Slovisovo řešení bych použil třeba na nějaké breakble, a další opravdu jednorázové pasti v mapě (výbuch sudů, spadnutí sloupu atp.)... Teda jenom pokud to je deathrun mapa, né deathrun (viz Backupův popis jeho nenodělané mapy na jeho webu). |
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 14.02.2012 13:54
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
no tak kolo na dr skonci kdyz sou vsici mrtvi... a navic ke konci je T na konci takze se uz urcite ty nazacatku resetovali
ovsem pokud bude T zbabele zdrhat na zacatek a pritom jak imbecil mackat tlacitka tak je v tom problem
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
valvemaniak |
Přidané 14.02.2012 14:36
|
Člen
Hodnocení: -6 (25%) Příspěvek: 17
Založený: 23.01.12
|
nastavil som to na 20 to by malo stacit
Don´t worry,be happy |
|
|
|
Slovis |
Přidané 14.02.2012 17:34
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
pokud to někdo zmáčkne chvilku před koncem kola tak to další kolo to nepude spustit
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
maxiobor |
Přidané 14.02.2012 18:51
|
Člen
Hodnocení: +6 (100%) Příspěvek: 6
Založený: 04.02.12
|
Nemyslim si ze to velmi vadi, pokial pravdaze nebude vela toho stlacat... Ja by som to dal na 7 sek. Podla mna najlepsi cas... Toto sa mu bude tazko spamovat a ked su 4 hraci, tak sa v pohode da hrat kym sa zo spawnu pohnu...
Alebo teraz mi napadlo dat dlhsi spawn |
|
|
|
tom711 |
Přidané 19.02.2012 07:27
|
Člen
Hodnocení: +1423 (79%) Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10
|
Súhlasím zo slovisom. To je metóda ktorá funguje spolahlivo. A ako vieme hráči chcú mapy ktoré sa nedajú pokaziť. Okrem toho čo ak tam bude T ktorý o tom nebude vedieť? A akonáhle zabije posledné CT tak spustí pascu aby vedel čo robí? Zapametaj si toto bude sa ti to hodiť: „Ak chceš robiť dobré mapy rob ich tak aby ich hráč nevedel pokaziť”
Time for advertisement!
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...
A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK” |
|
|