tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

31.12.2017 12:01:45
Dobrý den, mám problém který mi neumožňuje renderovat mapu na mém NT. Jakmile zapnu render, automaticky mi vyhodí hlášku, že program přestal pracovat. Setkal se někdo už s tímhle problémem? Děkuji.
±0


30.12.2017 16:20:10
Už dělám jenom PFka :D
±0


29.12.2017 17:58:23
@Backup mi neřikej že ještě něco tvořiš do 1.6 :D
±0


27.12.2017 03:14:04
Tady to zas žije!

A vše nej ke svátkům.
±0


20.12.2017 19:10:10
Tobě skoro taky.
±0


20.12.2017 19:02:04
Veselé skoro-Vánoce, králíčkové.
±0


09.12.2017 09:32:51
Nedamie niekedy niekde stretko?
±0


04.12.2017 15:38:21
Už jsem zapomněl jak se to dělalo :D
+1


04.12.2017 13:58:19
Kazí mi ale hall of fame... :(

Žádám Zálohu o zásah, tak jako to tehdá udělal u mě.
±0


04.12.2017 00:45:28
Alespoň někdo tu je aktivní.
±0


Číst diskuzi

Kino alebo nie?
Áno Áno 57%[4 Hlasy]
Nie Nie 43%[3 Hlasy]
Počet hlasů : 7
 Tisk diskuze
kino alebo nie?
Habax
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.02.2012 15:05
Člen

Hodnocení: +468 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

Ako asi viete, momentálne pracujem na mape de_lab... Rozmýšlam, či to teroristom ešte zjednodušiť a dať im tam "kino" od miestnosti s mimozemšťanmi na plant... I tak je toto T mapa, lebo som zistil, že máp pre T je dosť málo :)

zatial som tam to urobil, napíšte alebo hlasujte do ankety či sa vám to páči a môže to tak ostať alebo nie

img196.imageshack.us/img196/9954/kino2.png

img197.imageshack.us/img197/7660/kino1l.png
Upravil/a Habax dne 24.02.2012 15:07
±0
 
tom711
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.02.2012 17:35
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1419 (79%)
Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10

Odpoviem ti protiotázkou... Mám položiť brush 322 na súradnice (-421, 23,152) alebo radšej na (-421,23,166)? Ak ti nieje jasné hlbšie zdelenie tohto textu mám iba jednu radu... Zamysli sa nad spojitosťou tvojej a mojej otázky.
Time for advertisement! :D
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...

A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK”
±0
 
Www.kockagame.blogspot.com
Habax
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.02.2012 18:37
Člen

Hodnocení: +468 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

ja rozumiem, čo chceš povedať... Počítam s tým že ste tu mapu hrali :) Tak inak položím otázku: Nie je hlúposť urobiť čisto T mapu (samozrejme na planty to maju CT vždy bližšie) ???
±0
 
Dominio
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.02.2012 18:51
Avatar člena

Roztomilej mapper :*

Hodnocení: +2958 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Mapu jsem zatím nehrál, nominace zatím neúspěšné...
Takže ty chceš udělat jako okno od T hned k plantu? Doufám že tím oknem nepůjde proskočit, to už by jsi rovnou mohl dát Tčka na plant, nebo plant na Tčka :D
Mám rád sušenky.
±0
 
www.dominio.tvorbamap.cz
tom711
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.02.2012 20:49
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1419 (79%)
Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10

Stale nechapem pojmu T mapa. Akože mapa kde majú T výhodu? Lebo s týmto pojmom som sa nestretol.
Time for advertisement! :D
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...

A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK”
±0
 
Www.kockagame.blogspot.com
lynx
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.02.2012 22:25
Avatar člena

Like a Boss!

Hodnocení: +433 (98%)
Příspěvek: 133
Založený: 27.10.11

@tom711
presne tak, T mapa = vyhoda pre T, napr. Ct-ckam sa tazko defenduju planty, trebars koli mnozstvu pristupových ciest.

±0
 
KoRis
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.02.2012 23:18
Člen

Hodnocení: +1547 (83%)
Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10

Ale pokud se těžko hlídá plant cajtům, tak až T ho dobudou a plantnou, tak logicky - kdo je teď obránce a kdo má těžší pozici?
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________

XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
±0
 
Habax
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.02.2012 23:37
Člen

Hodnocení: +468 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

lynx má pravdu.. áno - kinom by sa malo dať preskočiť (nie hore z plantu vyskočiť)... Zajtra vám priložím mapu...
±0
 
Dominio
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 25.02.2012 11:13
Avatar člena

Roztomilej mapper :*

Hodnocení: +2958 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Nějak nechápu důvod proč by měli být T zvýhodňováni. Neměla by být mapa spíš vyrovnaná?
Mám rád sušenky.
+1
 
www.dominio.tvorbamap.cz
Habax
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 25.02.2012 11:50
Člen

Hodnocení: +468 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

väčšina máp sa hovorí že sú skôr pre CT --> treba urobiť aj pre T... :) :)
±0
 
Bunney
#11 Vytisknout diskuzi
Přidané 25.02.2012 16:07
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +91 (90%)
Příspěvek: 57
Založený: 29.06.11

Sice sem tvojí mapu nehrál, ale myslím si, že by to nemusel být nejhorší nápad. Hlavně pak i promysli jaké to bude pro CT. Taky sem ted udělal mapu ,kde se T dostaly na plant rychleji.
SKYPE: bunneyx
E-mail: Bunneyx@gmail.com
WEB:http://bunney.hu.cz/
FB: http://www.facebo...nney.hanus
±0
 
http://bunney.hu.cz
lynx
#12 Vytisknout diskuzi
Přidané 25.02.2012 18:14
Avatar člena

Like a Boss!

Hodnocení: +433 (98%)
Příspěvek: 133
Založený: 27.10.11

KoRis napsal:
Ale pokud se těžko hlídá plant cajtům, tak až T ho dobudou a plantnou, tak logicky - kdo je teď obránce a kdo má těžší pozici?


Strucne, až extremne strucne, by som to vysvetlil asi takto:

predstav si napr. ze T maju len 1 pristup. cestu k plantu, ake lahke je pre nich taktyto plant dobyt? Predpokladajme že Skill u T = CT.
1.) nedobyju ho
2.) dobyju ho s velkymi stratami
To znamena ze ak nedobyju = bod pre cT, ak ho dobyju , su v oslabeni koli velkym stratam, tazsie sa im plant potom brani.

±0
 
Backup
#13 Vytisknout diskuzi
Přidané 25.02.2012 18:24
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5268 (95%)
Příspěvek: 1207
Založený: 12.12.09

@Bunney: Když se T dostanou na plant rychleji, je to proti principu DE. To je jako bys v CS mapě dal rukojmí na CT spawn (rescue zóna by na spawnu nebyla); nebo kdybys rukojmí umístil přímo do rescue zóny a tu dal na půl cesty mezi CT a T spawn. Je to pořád hratelné, ale kola jsou moc krátká a je to celkově divné.

Ad T mapa: Podle mě je kravina zvýhodňovat T, sice to bude na publicu vyváženější (jednotlivci normálně mají větší šanci za CT), ale na turnaje to bude nevyrovnané (sehraný tým má normálně stejnou šanci jak za CT, tak za T).
Upravil/a Backup dne 25.02.2012 18:32
+1
 
http://backup.tvorbamap.cz/
madvee-tec
#14 Vytisknout diskuzi
Přidané 25.02.2012 18:29
Avatar člena

Administrátor

Hodnocení: +923 (86%)
Příspěvek: 542
Založený: 08.05.11

v DE mapě se MUSÍ na plant dostat o něco málo dřív CT, pokud ne, tak nemají šanci plant uchránit (proto se říká že je většina map CT). Pokud by to tak nebylo, hra postrádá smysl, protože CT by vlastně jen útočili na plant, ale oni ho mají hlídat
img69.imageshack.us/img69/4027/35854r.gif
+1
 
Habax
#15 Vytisknout diskuzi
Přidané 25.02.2012 19:21
Člen

Hodnocení: +468 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

Habax napsal:
Habax napsal:
ja rozumiem, čo chceš povedať... Počítam s tým že ste tu mapu hrali :) Tak inak položím otázku: Nie je hlúposť urobiť čisto T mapu (samozrejme na planty to maju CT vždy bližšie) ???


Backup- nemyslím že sa moja mapa dakde dostane...
±0
 
Dominio
#16 Vytisknout diskuzi
Přidané 25.02.2012 19:41
Avatar člena

Roztomilej mapper :*

Hodnocení: +2958 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Přesně tak. Nedostane, protože jsou Tčka ve výhodě. Ale kdyby to byla vyvážená a tudíž i hratelná mapa (CT mapa), třeba by se mohla dostat alespoň na TTM (Turnaj TvorbaMap.cz),...

Mám rád sušenky.
±0
 
www.dominio.tvorbamap.cz
madvee-tec
#17 Vytisknout diskuzi
Přidané 25.02.2012 20:08
Avatar člena

Administrátor

Hodnocení: +923 (86%)
Příspěvek: 542
Založený: 08.05.11

přesně tak, navíc se obávam že by to tam ještě jednu mapu tvořenou "tvorbáky" chtělo
img69.imageshack.us/img69/4027/35854r.gif
±0
 
Habax
#18 Vytisknout diskuzi
Přidané 26.02.2012 14:00
Člen

Hodnocení: +468 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

tak to tam nechám, ae oclipujem aby sa tam nedalo dostať, ale zas aby som vyplnil prázdnu stenu :)

môžeš locknúť

±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Program přestal...

(Backup)
bullet.gif

help

(mailyy)
bullet.gif

lyy_min...

(Gordon Freeman)
bullet.gif

run

(mailyy)
bullet.gif

too much entities

(Backup)
bullet.gif

CS:GO - Úprava ...

(EMINEM)
bullet.gif

Moje začátky

(Backup)
bullet.gif

Exceeded MAX_PA...

(Backup)
bullet.gif

Vaše kompil...

(TheLaoming)
bullet.gif

Problém se zbra...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 918
bullet.gif Nejnovější člen: Aldom