updatovali sme na našom http://BRUT.me Portali mašinu s hernými servermi a ostalo nám nejaké miesto pre ďalšie servery hlasujte v ankete alebo pridajte aj svoj nápad, aký by sme mohli spustiť http://brut.me/vi...amp;t=5184
mám jednu otázočku na ktorú by som dostal ani ne odpoved ale zo zaujimavosti aj nejaké vysvetlenie
No takže ---->
vytvorím si nejakú večšiu alebo menšiu mapu, nepoužijem tam žiadne svoje textury len tie ktoré v CSku mám. Ulozim mapu a idem si zahrat tu svoju novu mapu. Dam ju na Server cez FTP a v Informaciach pre autoroch map nájdem textury ktoré su tie vlastne co som vytvoril ale NEPOUŽIL SOM ICH !!! v mape.
tak toto je môj problém v skratke v mape su textury ktore som tam na 999% (z 100) nepoužil !
dakujem každým ktory mi to budu vediet vysvetlit
Upravil/a cr0coDiL dne 03.03.2012 22:52
Do bsp je potřeba uložit informace o použitých texturách a protože VHE a kompilátory pochází od vývojářů, kteří všechny použité textury přibalovali ke hře (HL1, Quake2); tak pro ně nemělo smysl prozkoumávat, jaké textury byly opravdu použité. Teprve až když se VHE a kompilátory dostaly ke komunitě, tak byla tahle funkce implementována. Jen tak mimochodem ve VHLT je wadautodetect implicitně zapnutý.