Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim
ide o zmenu predvolenej zbrane po spawne, vidím že forum je už hodne dlho mrtve, no aj napriek tomu som tam začal tému, tak ak by niekto vedl poradiť, vopred ďakujem a dojdite zastrielat na http://BRUT.me
Caute Borci žije to tu ešte? aspoň kúsok? ja som z BRUT.me Portálu, asi posledného živého na skcz scéne, ktorý sa zaoberá aj gldsrc hrami, máme aj online servery, robíme na prerábke mapy a nevieme si s jednou vecou pomôcť.
mám jednu otázočku na ktorú by som dostal ani ne odpoved ale zo zaujimavosti aj nejaké vysvetlenie
No takže ---->
vytvorím si nejakú večšiu alebo menšiu mapu, nepoužijem tam žiadne svoje textury len tie ktoré v CSku mám. Ulozim mapu a idem si zahrat tu svoju novu mapu. Dam ju na Server cez FTP a v Informaciach pre autoroch map nájdem textury ktoré su tie vlastne co som vytvoril ale NEPOUŽIL SOM ICH !!! v mape.
tak toto je môj problém v skratke v mape su textury ktore som tam na 999% (z 100) nepoužil !
dakujem každým ktory mi to budu vediet vysvetlit
Upravil/a cr0coDiL dne 03.03.2012 22:52
Do bsp je potřeba uložit informace o použitých texturách a protože VHE a kompilátory pochází od vývojářů, kteří všechny použité textury přibalovali ke hře (HL1, Quake2); tak pro ně nemělo smysl prozkoumávat, jaké textury byly opravdu použité. Teprve až když se VHE a kompilátory dostaly ke komunitě, tak byla tahle funkce implementována. Jen tak mimochodem ve VHLT je wadautodetect implicitně zapnutý.