Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim
mám jednu otázočku na ktorú by som dostal ani ne odpoved ale zo zaujimavosti aj nejaké vysvetlenie
No takže ---->
vytvorím si nejakú večšiu alebo menšiu mapu, nepoužijem tam žiadne svoje textury len tie ktoré v CSku mám. Ulozim mapu a idem si zahrat tu svoju novu mapu. Dam ju na Server cez FTP a v Informaciach pre autoroch map nájdem textury ktoré su tie vlastne co som vytvoril ale NEPOUŽIL SOM ICH !!! v mape.
tak toto je môj problém v skratke v mape su textury ktore som tam na 999% (z 100) nepoužil !
dakujem každým ktory mi to budu vediet vysvetlit
Upravil/a cr0coDiL dne 03.03.2012 22:52
Do bsp je potřeba uložit informace o použitých texturách a protože VHE a kompilátory pochází od vývojářů, kteří všechny použité textury přibalovali ke hře (HL1, Quake2); tak pro ně nemělo smysl prozkoumávat, jaké textury byly opravdu použité. Teprve až když se VHE a kompilátory dostaly ke komunitě, tak byla tahle funkce implementována. Jen tak mimochodem ve VHLT je wadautodetect implicitně zapnutý.