Keř / Strom / Voda
|
DreamZ |
Přidané 12.03.2012 13:56
|
Člen
Hodnocení: ±0 (50%) Příspěvek: 21
Založený: 04.03.12
|
Zdravím prosil bych Vás zda by jste mi neporadili ohledně toho jak udělat - "keř / Strom "
Vodu vím , lae potřebuju , když do ní někdo spadne až ho to zabije.
Kdo tohle ví až to prosím napíše.
Děkuji. |
|
|
|
Bunney |
Přidané 12.03.2012 14:13
|
Člen
Hodnocení: +91 (90%) Příspěvek: 57
Založený: 29.06.11
|
A skoušel si to vůbec napsat a najít ve vyhledávání vpravo nahoře, nebo se aspoň podívát do článků?? Když takto máš ve spoileru
Spoiler: [ZobrazitSchovat] Pr zabíjení dej do vody další brush strigger_hurt a tam nastavíš nastavíš damage třeba na 100
Keř a strom vkládej jako model : http://tvorbamap....icle_id=33
Upravil/a Bunney dne 12.03.2012 14:22
SKYPE: bunneyx
E-mail: Bunneyx@gmail.com
WEB:http://bunney.hu.cz/
FB: http://www.facebo...nney.hanus |
|
|
|
aReDoNe |
Přidané 12.03.2012 14:19
|
Člen
Hodnocení: -28 (37%) Příspěvek: 88
Založený: 06.03.12
|
Celé to už bolo na webe a mal som palce dole.. takže radšej editujem
Upravil/a aReDoNe dne 13.03.2012 19:06 |
|
|
|
Slovis |
Přidané 12.03.2012 14:22
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
Keř uděláš takto:
1) vytvoříš si tenký brush s texturou keře (viz. obr. 1)
2) zkopíruješ ho, otočíš a dáš přesně doprostřed toho prvního (viz. obr. 2)
EDIT:
3) dej tie to entity a nastav tomu func_illusionary - a ještě render mode na solid a FX amount na 255
Strom tam vložíš jako model nebo ho prostě vyrobíš ručně
Zabíjecí vodu uděláš tak, že do func_water vložíš stejný brush, ale tentokrát s texturou AAATRIGGER a nastavíš ho na trigger_hurt
Upravil/a Slovis dne 12.03.2012 15:15
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
aReDoNe |
Přidané 12.03.2012 14:28
|
Člen
Hodnocení: -28 (37%) Příspěvek: 88
Založený: 06.03.12
|
Oj znovu som povedal trochu nepresne - Nevadí (Snáď) |
|
|
|
Slovis |
Přidané 12.03.2012 15:20
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
jasně že nevadí .... mi tam taky něco chybělo --> můj první příspěvek editován
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
aReDoNe |
Přidané 12.03.2012 16:20
|
Člen
Hodnocení: -28 (37%) Příspěvek: 88
Založený: 06.03.12
|
Vidím Nevadí Každý "dělá" chyby... |
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 13.03.2012 06:49
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
mno... chtel bych videt borce co udela rucne realistickej strom
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
Slovis |
Přidané 13.03.2012 07:18
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
Já taky, ale dá se to.
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
Dominio |
Přidané 13.03.2012 08:48
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Když ten strom má být v pozadí a máte texturu s průhledným pozadím, tak proč ne?
Jinak dělat stromy ručně aby nějak vypadali je vražda wpolů, obzvlášt v lese. Určitě použít model. |
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 13.03.2012 09:50
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
no ve stare verzi hammeru by to bylo fakt tezke ale v nejnovejsi verzi by to mohlo byt i docela pekne (v novejsi verzi jsou k tomu dobre funkce)
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|