Hp na začátku mapy
|
DreamZ |
Přidané 13.03.2012 22:40
|
Člen
Hodnocení: ±0 (50%) Příspěvek: 21
Založený: 04.03.12
|
Zdravím prosil bych Vás o další radu.
Jak se dělá , aby na začatku kola vždy byly HP na 35 . Jak je na knife mapach. |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 13.03.2012 23:07
|

Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
http://tvorbamap....#post_9320
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
DreamZ |
Přidané 13.03.2012 23:14
|
Člen
Hodnocení: ±0 (50%) Příspěvek: 21
Založený: 04.03.12
|
Nechápu ,
To je entita to game player hurt že ?
Jak to mám přepsat a kde se nastavuje to deamge ? |
|
|
|
Slovis |
Přidané 14.03.2012 07:00
|

Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
Když dáš Tie to entity tak se ti objeví taková jakoby tabulka. V té tabulce změníš nahoře vlevo Class: trigger_hurt a pak nastavíš: Name: game_playerspawn a Damage: 65
Doufám, že to pomůže a že jsem na nic nezapomněl.
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
DreamZ |
Přidané 14.03.2012 12:11
|
Člen
Hodnocení: ±0 (50%) Příspěvek: 21
Založený: 04.03.12
|
Vůbec mi to nejde.
1. Musím vytvořit entitu - game_player_hurt
2. Když chci dát tie to entity , tak mi to napíše ( There are no eligible selected objects)
|
|
|
|
Dominio |
Přidané 14.03.2012 12:45
|

trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Tie to entity se dává u brushových entit, v tomto případě vyber Properties. |
|
|
|
DreamZ |
Přidané 14.03.2012 12:57
|
Člen
Hodnocení: ±0 (50%) Příspěvek: 21
Založený: 04.03.12
|
Dobré všechno mám , díkí |
|
|