tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
+1


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


04.08.2022 06:28:29
žijemeee :D ani minuska od kadejakých mrožov nám nevadia
-1


25.07.2022 09:31:53
Mapping pořád žije :)
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Problem
XXL_cz
Přidané 31.03.2012 21:31
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Gravitr napsal:
Nevíte proč mi nejde nastavit úhel u scroll brushů? (ať už vody či pásu).. pokaždé to jede stejným směrem

(func_conveyor je ta entita)



Tam se to bere podle nastevenýho úhlu textury, v texture aplication toolu. Skus jí měnit úhly po 90ti stupních a pak se ve hře dívej dokud nepude správným směrem.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+3
 
Gravitr
Přidané 01.04.2012 12:09
Člen

Hodnocení: +8 (65%)
Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12

Jo funguje to, dík...

A kde seženu ke stažení modely nebo sprity? (potřebuju takovej klacek trčící ze země, dělám sněžnou mapu)
±0
 
Slovis
Přidané 01.04.2012 15:57
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

Na gamebanana.com určitě něco najdeš.
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
+1
 
Dominio
Přidané 01.04.2012 16:09
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Znám jednu velmi dobrou stránku, kde jsou stovky různých modelů, ale celkem se jí bojím zveřejnit, protože by se lams mapy hromadili modelama a byli by to nehratelné mapy. Pokud nic dobrého nevygooglíš a nenajdeš, kdyžtak mi napiš PM/SZ.
+1
 
Slovis
Přidané 01.04.2012 16:20
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

Dominio můžeš mi ji taky poslat? :D Kterou máš na mysli?
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
Gravitr
Přidané 02.04.2012 18:55
Člen

Hodnocení: +8 (65%)
Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12

Při zmáčknutí ALT+P : Solid Entiry (func_conveyor) is empty.

Jak to fixnu? (Tlačítko fix nic neudělá)
Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate

i46.tinypic.com/2u43mur.png

i48.tinypic.com/8x3dd3.png
±0
 
Slovis
Přidané 02.04.2012 19:05
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

Pokud jsi mu dal nějaké jméno, tak ho smaž. Jinak přesně nevím čím to je. Pokud nepomůže to první, tak ještě skus dát move to world a pak znova tie to entity
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
Dominio
Přidané 02.04.2012 19:23
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Označ to, zavři tu tabulku a stiskni delete. To už se tu ale také několikrát řešilo...
±0
 
Gravitr
Přidané 02.04.2012 19:23
Člen

Hodnocení: +8 (65%)
Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12

Boužel, ani jedno nefunguje...
________________________

A k tomu ještě další problém

Spoiler:

** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: C:\Program Files\Valve


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "C:\Program Files\Valve\ValveHammerEditor\ka_winter\ka_winter.map" "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\ka_winter.map"


** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\Valve\hlcsg.exe
** Parameters: "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\ka_winter"

hlcsg v2.5.3 rel Custom Build 1.7 (Dec 9 2002)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (merlinis@bigpond.net.au)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\PROGRA~1\Valve\hlcsg.exe "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\ka_winter"
Entering C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\ka_winter.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 1 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

1 brushes (totalling 6 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...Error: Entity 0, Brush 153, Side 6: has a coplanar plane at (-880, -197, 35), texture RED
Error: brush with coplanar faces
Description: The map has a problem which must be fixed
Howto Fix: Check the file ZHLTProblems.html for a detailed explanation of this problem

Error: Entity 0, Brush 153, Side 8: has a coplanar plane at (-896, -201, 39), texture RED
Error: Entity 0, Brush 153, Side 10: has a coplanar plane at (-896, -211, 45), texture RED
Error: Entity 0, Brush 154, Side 6: has a coplanar plane at (-896, -349, 29), texture RED
Error: Entity 0, Brush 154, Side 8: has a coplanar plane at (-880, -339, 43), texture RED
Error: Entity 0, Brush 154, Side 10: has a coplanar plane at (-880, -327, 47), texture RED
Error: Entity 0, Brush 155, Side 6: has a coplanar plane at (-896, -333, -125), texture RED
Error: Entity 0, Brush 155, Side 8: has a coplanar plane at (-880, -347, -115), texture RED
Error: Entity 0, Brush 155, Side 10: has a coplanar plane at (-880, -351, -103), texture RED
Error: Entity 0, Brush 156, Side 6: has a coplanar plane at (-896, -195, -109), texture RED
Error: Entity 0, Brush 156, Side 8: has a coplanar plane at (-880, -205, -123), texture RED
Error: Entity 0, Brush 156, Side 10: has a coplanar plane at (-880, -217, -127), texture RED
80%...Error: Entity 0, Brush 166, Side 6: has a coplanar plane at (-896, -115, 13), texture BLACK
Error: Entity 0, Brush 166, Side 8: has a coplanar plane at (-896, -105, 7), texture BLACK
Error: Entity 0, Brush 166, Side 10: has a coplanar plane at (-896, -99, -3), texture BLACK
Error: Entity 0, Brush 167, Side 6: has a coplanar plane at (-896, -99, -37), texture BLACK
Error: Entity 0, Brush 167, Side 8: has a coplanar plane at (-896, -105, -47), texture BLACK
Error: Entity 0, Brush 167, Side 10: has a coplanar plane at (-896, -115, -53), texture BLACK
Error: Entity 0, Brush 169, Side 7: has a coplanar plane at (-896, -73, -67), texture BLACK
Error: Entity 0, Brush 169, Side 10: has a coplanar plane at (-896, -64, -64), texture BLACK
Error: Entity 0, Brush 169, Side 15: has a coplanar plane at (-896, -51, -71), texture BLACK
Error: Entity 0, Brush 169, Side 18: has a coplanar plane at (-896, -48, -80), texture BLACK
Error: Entity 0, Brush 169, Side 23: has a coplanar plane at (-896, -55, -93), texture BLACK
Error: Entity 0, Brush 169, Side 26: has a coplanar plane at (-896, -64, -96), texture BLACK
Error: Entity 0, Brush 169, Side 31: has a coplanar plane at (-880, -79, -87), texture BLACK
Error: Entity 0, Brush 169, Side 33: has a coplanar plane at (-880, -80, -80), texture BLACK
Error: Entity 0, Brush 169: outside world(+/-4096): (-10000,-80,-96)-(-896,-48,-64)
Error: Entity 0, Brush 169: outside world(+/-4096): (-10016,-96,-132)-(-880,-32,-28)
Error: Entity 0, Brush 169: outside world(+/-4096): (-10032,-112,-128)-(-864,-16,-32)
Error: Entity 0, Brush 169: outside world(+/-4096): (-10016,-96,-114)-(-880,-32,-46)
Error: Entity 0, Brush 171, Side 6: has a coplanar plane at (-896, -29, -3), texture BLACK
Error: Entity 0, Brush 171, Side 8: has a coplanar plane at (-896, -23, 7), texture BLACK
Error: Entity 0, Brush 171, Side 10: has a coplanar plane at (-896, -13, 13), texture BLACK
Error: Entity 0, Brush 173, Side 6: has a coplanar plane at (-896, -13, -93), texture BLACK
Error: Entity 0, Brush 173, Side 8: has a coplanar plane at (-896, -23, -87), texture BLACK
Error: Entity 0, Brush 173, Side 10: has a coplanar plane at (-896, -29, -77), texture BLACK
90%...Error: Entity 0, Brush 182, Side 6: has a coplanar plane at (-896, -205, -3), texture BLACK
Error: Entity 0, Brush 182, Side 8: has a coplanar plane at (-896, -199, 7), texture BLACK
Error: Entity 0, Brush 182, Side 10: has a coplanar plane at (-896, -189, 13), texture BLACK
Error: Entity 0, Brush 191, Side 6: has a coplanar plane at (-896, -189, -93), texture BLACK
Error: Entity 0, Brush 191, Side 8: has a coplanar plane at (-896, -199, -87), texture BLACK
Error: Entity 0, Brush 191, Side 10: has a coplanar plane at (-896, -205, -77), texture BLACK
(1.44 seconds)

----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\Valve\hlbsp.exe
** Parameters: "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\ka_winter"

hlbsp v2.5.3 rel Custom Build 1.7 (Dec 9 2002)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (merlinis@bigpond.net.au)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\PROGRA~1\Valve\hlbsp.exe "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\ka_winter"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\ka_winter.log for the cause.

----- END hlbsp -----





No, už vím jak najít ty brushe.. Jsou to zaoblené brushe nástrojem carve (viz. obrázek - spoiler)

Spoiler:
i43.tinypic.com/jhstbq.jpg


Tyto bloky jsem udělal nástrojem carve - nikoliv Vertexem


Jak vyřešit tento problém?
Upravil/a Gravitr dne 02.04.2012 19:24
Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate

i46.tinypic.com/2u43mur.png

i48.tinypic.com/8x3dd3.png
±0
 
Slovis
Přidané 02.04.2012 19:56
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

Smazat a znovu. Pro příště: nedělej to tak detailní a když už chceš zaoblení, tak vertex toolem.
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
+1
 
Gravitr
Přidané 02.04.2012 20:04
Člen

Hodnocení: +8 (65%)
Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12

ok díky, hned vyzkouším
Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate

i46.tinypic.com/2u43mur.png

i48.tinypic.com/8x3dd3.png
±0
 
Gravitr
Přidané 03.04.2012 18:56
Člen

Hodnocení: +8 (65%)
Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12

Dělám knife mapu a nevím jak udělat poškození hráče (konktrétně na 35hp - takže poškození 65hp)... dám brush - ten na trigger_hurt a na spawny Ts a Ct, ale potřebuji, aby se poškození uskutečnilo jen jednou - aby se neopakovalo. Jak na to?
Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate

i46.tinypic.com/2u43mur.png

i48.tinypic.com/8x3dd3.png
±0
 
Dominio
Přidané 03.04.2012 19:15
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Ten tvůj podpis ti sedí skvěle. Zkus hledat.
±0
 
Gravitr
Přidané 03.04.2012 19:28
Člen

Hodnocení: +8 (65%)
Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12

díky a zároveň se omlouvám za zbytečný spam
Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate

i46.tinypic.com/2u43mur.png

i48.tinypic.com/8x3dd3.png
±0
 
Slovis
Přidané 03.04.2012 20:38
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

Nevím jestli by se o tom neměl napsat nějaký miničlánek .... ptalo se na to už dost lidí.
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
cr0coDiL
Přidané 04.04.2012 06:44
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +62 (76%)
Příspěvek: 47
Založený: 30.12.11

Gravitr napsal:
Dělám knife mapu a nevím jak udělat poškození hráče (konktrétně na 35hp - takže poškození 65hp)... dám brush - ten na trigger_hurt a na spawny Ts a Ct, ale potřebuji, aby se poškození uskutečnilo jen jednou - aby se neopakovalo. Jak na to?




keď úplne len raz
1. vytvor si brush AAATRIGGER a daj ho na entitu trigger_once do target nastav target "hurt"
2. vytvor si entitu game_player_hurt a do damage nastav 65 a daj jej meno "hurt"

a už to máš !

keď chceš aby sa to opakovalo až po kole
1.vytvor entitu game_player_hurt a do damage 65 a name nastav "game_playerspawn"

a je to !



cache.www.gametracker.com/server_info/93.185.106.55:27099/b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

cache.www.gametracker.com/server_info/217.16.178.92:27089/b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
±0
 
http://crocodilweb.eu/
XXL_cz
Přidané 04.04.2012 11:00
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

@cr0coDiL: Trigger once je v MP skoro nepoužitelný, protože funguje jen jednou za mapu, né za kolo. Používá se to v Half-Life Singlech

Bude stačit když udělá to, co je na 2. bodě. Akorát tam místo name "hurt" bude "game_playerspawn" takže:

Vytvor si entitu game_player_hurt a do damage nastav 65 a daj jej meno "game_playerspawn"

Upravil/a XXL_cz dne 04.04.2012 11:02
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+1
 
Gravitr
Přidané 11.04.2012 20:33
Člen

Hodnocení: +8 (65%)
Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12

K článku http://tvorbamap....icle_id=99 - CSG a BSP

Konkrétně k -wadincluide soubor.wad

Mám např. 3 .wady, které mám v mapě a chci je "zabalit". K CSG napíšu -wadincluide textura.wad, ale co ty zbylé 2 textury? Ty mám kam napsat?


Dokončené mapy: ka_35hp_winter
Rozdělané mapy: jailbreak_ultimate

i46.tinypic.com/2u43mur.png

i48.tinypic.com/8x3dd3.png
±0
 
Dominio
Přidané 11.04.2012 20:37
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Co třeba
Zdroj stáhnutí  Code
-wadincluide textura11.wad -wadincluide textura22.wad -wadincluide textura33.wad



? Možná to jde i nějak jednodušeji, ale tohle by mělo také fungovat.
+1
 
Lentilko
Přidané 11.04.2012 20:37
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +400 (70%)
Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11

Proč píšeš do tohohle topicu ?
Jinak k problému: uděláš mezeru, a napíšeš zase -wadinclude textury.wad, žádná věda.
+1
 
http://www.lentilko.4fan.cz/
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 2

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 948
bullet.gif Nejnovější člen: Cursor