Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim
Zdravím,
mám takový větší problém se stínováním objektů.
Jedná se o stínování prop_static entity jinou prop_static entitou. imageshack.us/pho...400004.jpg
Zde na obrázku to jde vidět, kde budova v zadu vrhá stín na jiný static model a na phys model (koš)
Stín vrhá pouze na brush a ne na modely na brushe možná ano nvm. imageshack.us/pho...00003y.jpg
Zde je na obrázku úplný opak kde stín vrhá brush a modely ho bez problémů přijímají.
V mapě mám normálně vytvořené a nastavené light_env, env_sun, a shadow_control.
Nevíte náhodou jak to opravit popř neco změnit?
Byl bych vděčný protože bych nemusel měnit úplně zbytečné věci které tomu možná ani nepomohou..
Obávám se, že tady odpověď nenajdeš. Toto je portál o tvorbě do cs a ty očividně děláš do nějaké jiné hry, tzn. asi jiné fgd a podobně. Můžu se plést, v tom případě mě opravte.
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
Prop_physics by se měly nasvětlovat podle jejich originu - když je jejich střed na světle, celý objekt je světlý. Pro změnu tohodle originu můžeš zkusit použít info_lighting.
Modely na sebe navzájem v source standardně nevrhají stíny, implicitně vypnuto kvůli problémům s zobrazováním některých až nerealistických stínů některých modelů (stromy a větve nad sebou)
Řešením env_projectedtexture a point_spotlight není moc dobrý nápad, používá se hlavně ve tmě. Za bílého slunečného dne nemá smysl.
Na obrázku jsou 3 prop_physics nad sebou a 3 stíny na zemi a na bedně (func_detail) se navzájem prolínají ale nezobrazí na modelech.
Jak zapnout dynamické stíny modelů je tady https://developer...d_Lighting
amater1001 přiložil následující obrázek:
[176.6Kb]
Upravil/a amater1001 dne 16.03.2012 22:46
VHE41LAb