Voda [CSS]
|
Hard |
Přidané 18.03.2012 18:49
|
Člen
Hodnocení: +6 (57%) Příspěvek: 13
Založený: 26.08.11
|
Dobrej, mám menší problém s přidáváním vody na mapu, u nějakych textur to funguje, u nějakých zase ne... když tedy přidám tu vodu a potom tu mapu vyzkoušim ve hře, voda se chová jako zeď, střílím do ní -> jdou na ní vidět ty černý tečky od střílení, plavat v ní nemůžu ... chodím po ní prostě jak po zdi.
SourceSDK mám odtud
Nevíte někdo co s tím? |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 18.03.2012 19:11
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Jestli tu vodu dáváš jako entitu func_water, tak by v ní mělo jít plavat dycky, ale aby se na tom textura chovala jako voda (vlnění), musí mít před názvem "!" (např. !bluewater ) to znamená, že textura je určená pro to, aby fungovala jako voda.
Ale i když dáš někde obyčejný brush, (nemusí to ani být func_water) který bude mít texturu co má před názvem "!", budeš v tom moct plavat.
Prostě když budeš chctít vytvořit vodu, používej na ní jenom textury co maj před názvem "!"
EDIT: aha ty to chceš do css, tam nevim jak to je. Možná je to stejný, ale nejsem si jistej.
Upravil/a XXL_cz dne 18.03.2012 19:13
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
amater1001 |
Přidané 19.03.2012 09:00
|
Člen
Hodnocení: +663 (97%) Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11
|
@Hard
Jaké textury vody používáš ?
Jaké máš fgd hammru ?
VHE41LAb |
|
|
|
Hard |
Přidané 19.03.2012 17:38
|
Člen
Hodnocení: +6 (57%) Příspěvek: 13
Založený: 26.08.11
|
zkoušel jsem všechny, které jsou tam vůbec dostupné...
fgd mám to z originální z CSM SourceSDK...(z této stránky) |
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 19.03.2012 19:18
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
mozna v source musis jeste nekde nastavit prostupnost vody nebo neco podobneho zkus se v tom nastaveni prohrabat
jinak ti poradit nemuzu jelikoz mapy do source nedelam
edit:jestli nekterym anglickym vyrazum nerozumis zkus si je prelozit v googlu
Upravil/a Gordon Freeman dne 19.03.2012 19:19
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
amater1001 |
Přidané 19.03.2012 19:49
|
Člen
Hodnocení: +663 (97%) Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11
|
@Hard
Kde máš nainstalovaný CSM SourceSDK (úplná cesta)
odkud bereš materiál ?
a: SourceSDK
b: CSS
maš steam CSS nebo nosteam CSS ?
VHE41LAb |
|
|
|
Hard |
Přidané 20.03.2012 18:09
|
Člen
Hodnocení: +6 (57%) Příspěvek: 13
Založený: 26.08.11
|
ze složky css
non-steam... ale chystám si ho koupit protože tohle sourcesdk pro nonsteam je teda bordel |
|
|
|
amater1001 |
Přidané 22.03.2012 00:20
|
Člen
Hodnocení: +663 (97%) Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11
|
@Hard
Odinstalovat CSM SourceSDk
Přeinstalovat CSS
nainstalovat CSM SourceSDk do složky mimo CSS aby se něco nepřepsalo a nasměrovat hammer na materiál CSS.
Všechno dělat pod učtem správce win.
Upravil/a amater1001 dne 22.03.2012 00:22
VHE41LAb |
|
|
|
Hard |
Přidané 22.03.2012 17:16
|
Člen
Hodnocení: +6 (57%) Příspěvek: 13
Založený: 26.08.11
|
Deathmatchman, stahl jsem i jiny verze CSM SourceSDK (nejmene tak 5) - u vsech stejny
preinstaloval sem to snad 20 krat
CSM SourceSDK mam na D:\SourceSDK kdezto CSS mam D:\Counter-Strike Source
takze jsem nic neprepsal
sourcesdk content mám na D:\sourcesdk_content
a jedna malá informace: když sem instaloval CSM SourceSDK tak jsem musel vypnout eset, nastavit vyjimky pro disky D a C... protože jinak bych to nenainstaloval, byl v něm trojan. |
|
|
|
Slovis |
Přidané 23.03.2012 07:20
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
Nevím jak to je u CSS, ale nevadí ta mezera v cestě k csku? (sorry fakt nejsem CSS)
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
amater1001 |
Přidané 23.03.2012 08:47
|
Člen
Hodnocení: +663 (97%) Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11
|
@hard
1.Jakym spůsobem jsi připojil materiál do hammru:
a- vyextrahováním gcf do složky materials v sdk gsfscapem
b- jednoduchou konfiguraci options hammru
2.Děla to u všech map ?
3.Jakou verzi css maš a jaké patchy tam maš?
4.zkontroluj popřípadně soubory vmt ve složce water, měly by vypadat přibližně takto viz spoiler Spoiler: [ZobrazitSchovat] "Water"
{
"%compilewater" 1
"$forceexpensive" 1
"$reflectentities" 1
"$envmap" "env_cubemap"
"%tooltexture" "dev/water_normal"
"$refracttexture" "_rt_WaterRefraction"
"$refractamount" ".75"
"Water_DX60"
{
"$fallbackmaterial" "liquids/militiawater_dx70"
}
"$reflecttexture" "_rt_WaterReflection"
"$reflectamount" ".75"
"$reflecttint" "[1 1 1]"
"$scale" "[1 1]"
"$bumpmap" "dev/water_dudv"
"$normalmap" "dev/water_normal"
"$surfaceprop" "water"
"$bottommaterial" "water2/water_2012_beneath"
"$bumpframe" "0"
"$fogenable" 1
"$fogcolor" "{23 27 25}"
"$fogstart" 1.00
"$fogend" 10.00
"$scroll1" "[.02 .02 .1]"
"$scroll2" "[-.05 .05 .15]"
"Proxies"
{
// "AnimatedTexture"
// {
// "animatedtexturevar" "$normalmap"
// "animatedtextureframenumvar" "$bumpframe"
// "animatedtextureframerate" 30.00
// }
"TextureScroll"
{
"texturescrollvar" "$bumptransform"
"texturescrollrate" .02
"texturescrollangle" 65.00
}
}
}
Jinak si nainstaluj steam a zadarmo si stahni v tools sourceSDK a pro jistotu i Source SDK Base 2006 a Source SDK Base 2007
vytvoř mod v source engine 2006
Kdyžtak pošli vmf mapy nefunkční vody.
amater1001 přiložil následující obrázek:
[17.17Kb]
Upravil/a amater1001 dne 23.03.2012 10:06
VHE41LAb |
|
|