tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

18.09.2021 09:34:59
ide o zmenu predvolenej zbrane po spawne, vidím že forum je už hodne dlho mrtve, no aj napriek tomu som tam začal tému, tak ak by niekto vedl poradiť, vopred ďakujem :) a dojdite zastrielat na http://BRUT.me :@
-1


18.09.2021 09:32:13
Caute Borci :) žije to tu ešte? aspoň kúsok? ja som z BRUT.me Portálu, asi posledného živého na skcz scéne, ktorý sa zaoberá aj gldsrc hrami, máme aj online servery, robíme na prerábke mapy a nevieme si s jednou vecou pomôcť.
-1


14.07.2021 10:26:34
škoda že chcípnul jabber chat. Od té doby je tu všemu konec definitivní.
±0


15.06.2021 13:19:19
mňa by zaujímalo, či sem Backup ešte niekedy chodí. Škoda, že už nemá Twitter účet.
±0


02.02.2021 20:18:56
Choj khere
±0


18.01.2021 11:58:27
zajimave :D
+1


08.11.2020 20:24:23
Jasne!
±0


07.11.2020 15:36:20
Tak co, zejtřejší tradiční nedělní Nightmix platí?
+1


07.11.2020 15:34:38
:( :|
+1


09.09.2020 19:44:32
wow ale v apríli to bude 10 rokov, od kedy som sa registroval na túto stránku...
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Voda [CSS]
Hard
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 18.03.2012 18:49
Člen

Hodnocení: +6 (57%)
Příspěvek: 13
Založený: 26.08.11

Dobrej, mám menší problém s přidáváním vody na mapu, u nějakych textur to funguje, u nějakých zase ne... když tedy přidám tu vodu a potom tu mapu vyzkoušim ve hře, voda se chová jako zeď, střílím do ní -> jdou na ní vidět ty černý tečky od střílení, plavat v ní nemůžu ... chodím po ní prostě jak po zdi.

SourceSDK mám odtud

Nevíte někdo co s tím?
±0
 
XXL_cz
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 18.03.2012 19:11
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2964 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Jestli tu vodu dáváš jako entitu func_water, tak by v ní mělo jít plavat dycky, ale aby se na tom textura chovala jako voda (vlnění), musí mít před názvem "!" (např. !bluewater ) to znamená, že textura je určená pro to, aby fungovala jako voda.

Ale i když dáš někde obyčejný brush, (nemusí to ani být func_water) který bude mít texturu co má před názvem "!", budeš v tom moct plavat.


Prostě když budeš chctít vytvořit vodu, používej na ní jenom textury co maj před názvem "!"



EDIT: aha ty to chceš do css, tam nevim jak to je. Možná je to stejný, ale nejsem si jistej.
Upravil/a XXL_cz dne 18.03.2012 19:13
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
amater1001
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 19.03.2012 09:00
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +663 (97%)
Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11

@Hard
Jaké textury vody používáš ?
Jaké máš fgd hammru ?
VHE41LAb
±0
 
Hard
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 19.03.2012 17:38
Člen

Hodnocení: +6 (57%)
Příspěvek: 13
Založený: 26.08.11

zkoušel jsem všechny, které jsou tam vůbec dostupné...
fgd mám to z originální z CSM SourceSDK...(z této stránky)
±0
 
Gordon Freeman
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 19.03.2012 19:18
Avatar člena

Záškodník

Hodnocení: +823 (68%)
Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11

mozna v source musis jeste nekde nastavit prostupnost vody nebo neco podobneho zkus se v tom nastaveni prohrabat

jinak ti poradit nemuzu jelikoz mapy do source nedelam

edit:jestli nekterym anglickym vyrazum nerozumis zkus si je prelozit v googlu
Upravil/a Gordon Freeman dne 19.03.2012 19:19
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz
±0
 
Vytvaří se
amater1001
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 19.03.2012 19:49
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +663 (97%)
Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11

@Hard
Kde máš nainstalovaný CSM SourceSDK (úplná cesta)
odkud bereš materiál ?
a: SourceSDK
b: CSS
maš steam CSS nebo nosteam CSS ?
VHE41LAb
±0
 
Hard
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 20.03.2012 18:09
Člen

Hodnocení: +6 (57%)
Příspěvek: 13
Založený: 26.08.11

ze složky css
non-steam... ale chystám si ho koupit protože tohle sourcesdk pro nonsteam je teda bordel
±0
 
amater1001
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 22.03.2012 00:20
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +663 (97%)
Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11

@Hard
Odinstalovat CSM SourceSDk
Přeinstalovat CSS
nainstalovat CSM SourceSDk do složky mimo CSS aby se něco nepřepsalo a nasměrovat hammer na materiál CSS.
Všechno dělat pod učtem správce win.
Upravil/a amater1001 dne 22.03.2012 00:22
VHE41LAb
±0
 
Hard
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 22.03.2012 17:16
Člen

Hodnocení: +6 (57%)
Příspěvek: 13
Založený: 26.08.11

Deathmatchman, stahl jsem i jiny verze CSM SourceSDK (nejmene tak 5) - u vsech stejny
preinstaloval sem to snad 20 krat
CSM SourceSDK mam na D:\SourceSDK kdezto CSS mam D:\Counter-Strike Source
takze jsem nic neprepsal
sourcesdk content mám na D:\sourcesdk_content

a jedna malá informace: když sem instaloval CSM SourceSDK tak jsem musel vypnout eset, nastavit vyjimky pro disky D a C... protože jinak bych to nenainstaloval, byl v něm trojan.
±0
 
Slovis
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.03.2012 07:20
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

Nevím jak to je u CSS, ale nevadí ta mezera v cestě k csku? (sorry fakt nejsem CSS)
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
amater1001
#11 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.03.2012 08:47
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +663 (97%)
Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11

@hard
1.Jakym spůsobem jsi připojil materiál do hammru:
a- vyextrahováním gcf do složky materials v sdk gsfscapem
b- jednoduchou konfiguraci options hammru
2.Děla to u všech map ?
3.Jakou verzi css maš a jaké patchy tam maš?
4.zkontroluj popřípadně soubory vmt ve složce water, měly by vypadat přibližně takto viz spoiler
Spoiler:
"Water"
{
"%compilewater" 1
"$forceexpensive" 1
"$reflectentities" 1
"$envmap" "env_cubemap"
"%tooltexture" "dev/water_normal"
"$refracttexture" "_rt_WaterRefraction"
"$refractamount" ".75"


"Water_DX60"
{
"$fallbackmaterial" "liquids/militiawater_dx70"
}
"$reflecttexture" "_rt_WaterReflection"
"$reflectamount" ".75"
"$reflecttint" "[1 1 1]"

"$scale" "[1 1]"

"$bumpmap" "dev/water_dudv"
"$normalmap" "dev/water_normal"

"$surfaceprop" "water"
"$bottommaterial" "water2/water_2012_beneath"
"$bumpframe" "0"

"$fogenable" 1
"$fogcolor" "{23 27 25}"
"$fogstart" 1.00
"$fogend" 10.00

"$scroll1" "[.02 .02 .1]"
"$scroll2" "[-.05 .05 .15]"

"Proxies"
{
// "AnimatedTexture"
// {
// "animatedtexturevar" "$normalmap"
// "animatedtextureframenumvar" "$bumpframe"
// "animatedtextureframerate" 30.00
// }

"TextureScroll"
{
"texturescrollvar" "$bumptransform"
"texturescrollrate" .02
"texturescrollangle" 65.00
}
}
}


Jinak si nainstaluj steam a zadarmo si stahni v tools sourceSDK a pro jistotu i Source SDK Base 2006 a Source SDK Base 2007
vytvoř mod v source engine 2006
Kdyžtak pošli vmf mapy nefunkční vody.
amater1001 přiložil následující obrázek:


[17.17Kb]
Upravil/a amater1001 dne 23.03.2012 10:06
VHE41LAb
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 945
bullet.gif Nejnovější člen: cwotic