tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


04.08.2022 06:28:29
žijemeee :D ani minuska od kadejakých mrožov nám nevadia
-1


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Only light
knightrider
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 01.04.2012 14:58
Člen

Hodnocení: +57 (100%)
Příspěvek: 54
Založený: 07.01.12

Ahojte.

Nastal problém ohledně osvětlení mapky.
Ať udělám, co udělám, tak mám v mapě jen světlo, jako by tam byl LEAK. Ale není.
Dle výpisu z konvertování a dle mé tvorby tam být ani nemůže.
Tvořím malé mapy, větší a stačí i jen krychle a mám tam stále jen světlo.
I když mi výpis píše: "přidejte světla" a já je tedy přidám (např. červené), tak opět jako by tam nebyly.

Ve zkratce: Nemám leak a přesto nikde není ani trochu tma...


Přikálám log konvertování té krychle:

Spoiler:
hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\VHE\hlcsg.exe "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\XXX\counter-strike\cstrike_czech\maps\test"
Entering C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\XXX\counter-strike\cstrike_czech\maps\test.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 8 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
(0.00 seconds)
SetModelCenters:
(0.02 seconds)
CSGBrush:
(0.00 seconds)

Including Wadfile: \vhe\zhlt.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (8 textures in wad)
Using Wadfile: \vhe\wad\decals.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (225 textures in wad)
Using Wadfile: \vhe\wad\halflife.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \vhe\wad\cs_ramassis.wad
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'SPECIAL_THANKS'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'THANKS'
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (738 textures in wad)
Using Wadfile: \vhe\wad\ramassis.wad
- Warning: Larger than expected texture (235412 bytes): '{TREE010'
- Contains 1 used texture, 100.00 percent of map (901 textures in wad)
Using Wadfile: \vhe\wad\chateau.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (136 textures in wad)

Texture usage is at 0.05 mb (of 4.00 mb MAX)
0.02 seconds elapsed

----- END hlcsg -----



hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\VHE\hlbsp.exe "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\XXX\counter-strike\cstrike_czech\maps\test"

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 8 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)


SolidBSP [hull 0] 13 (0.00 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\XXX\counter-strike\cstrike_czech\maps\test.prt'
SolidBSP [hull 1] 13 (0.02 seconds)
SolidBSP [hull 2] 13 (0.00 seconds)
SolidBSP [hull 3] 13 (0.00 seconds)
0.02 seconds elapsed

----- END hlbsp -----



hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\VHE\hlvis.exe "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\XXX\counter-strike\cstrike_czech\maps\test"
1 portalleafs
0 numportals

-= Current hlvis Settings =-
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 8 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max vis distance [ 0 ] [ 0 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

fast vis [ off ] [ off ]
full vis [ off ] [ off ]


BasePortalVis:
(0.00 seconds)
LeafThread:
(0.00 seconds)
average leafs visible: 0
g_visdatasize:3 compressed from 1
0.00 seconds elapsed

----- END hlvis -----



hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\VHE\hlrad.exe "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\XXX\counter-strike\cstrike_czech\maps\test"

-= Current hlrad Settings =-
Name | Setting | Default
--------------------|---------------------|-------------------------
threads [ 8 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

vismatrix algorithm [ Original ] [ Original ]
oversampling (-extra)[ off ] [ off ]
bounces [ 1 ] [ 1 ]
bounce dynamic light [ on ] [ on ]
ambient light [ 0.000 0.000 0.000 ] [ 0.000 0.000 0.000 ]
maximum light [ 255.000 ] [ 256.000 ]
circus mode [ off ] [ off ]

smoothing threshold [ 50.000 ] [ 50.000 ]
direct threshold [ 25.000 ] [ 25.000 ]
direct light scale [ 2.000 ] [ 2.000 ]
coring threshold [ 1.000 ] [ 1.000 ]
patch interpolation [ on ] [ on ]

texscale [ on ] [ on ]
patch subdividing [ on ] [ on ]
chop value [ 64.000 ] [ 64.000 ]
texchop value [ 32.000 ] [ 32.000 ]

global fade [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global falloff [ 2 ] [ 2 ]
global light scale [ 1.000 1.000 1.000 ] [ 1.000 1.000 1.000 ]
global gamma [ 0.500 0.500 0.500 ] [ 0.500 0.500 0.500 ]
global light scale [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global sky diffusion [ 1.000 ] [ 1.000 ]

opaque entities [ on ] [ on ]
sky lighting fix [ on ] [ on ]
incremental [ off ] [ off ]
dump [ off ] [ off ]

colour jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
monochromatic jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
softlight hack [ 0.0 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 0.0 ]
diffuse hack [ on ] [ on ]
spotlight points [ on ] [ on ]

custom shadows with bounce light
[ off ] [ off ]
rgb transfers [ off ] [ off ]


[Reading texlights from 'C:\VHE\lights.rad']
[59 texlights parsed from 'C:\VHE\lights.rad']

24 faces
Create Patches : 384 base patches
0 opaque faces
6144 square feet [884736.00 square inches]
Error: No Lights!
Description: lighting of map halted (I assume you do not want a pitch black map!)
Howto Fix: Put some lights in the map.


----- END hlrad -----


A tu mapku:
knightrider přiložil následujíci soubor:
test.bsp
Upravil/a knightrider dne 01.04.2012 15:00
±0
 
Lentilko
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 01.04.2012 15:13
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +400 (70%)
Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11

1. Přikládej raději RMF soubory místo BSP souborů.
2. V mapě nemáš žádné světlo. Musíš tam mít entitu light, nebo když to děláš přes skybox tak light_enviroinment.
Upravil/a Lentilko dne 01.04.2012 15:14
±0
 
http://www.lentilko.4fan.cz/
knightrider
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 01.04.2012 15:21
Člen

Hodnocení: +57 (100%)
Příspěvek: 54
Založený: 07.01.12

1. Bsp má být ukázka, že je tam plně světlo i když nikde není leak ani light.
2. Světla jsem zkoušel (vždyť jsem to i psal). Bez světel by tam měla být tma, ale NENÍ.
Já potřebuji tmu, nikoliv světlo.
Upravil/a knightrider dne 01.04.2012 15:22
±0
 
knightrider
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 01.04.2012 15:33
Člen

Hodnocení: +57 (100%)
Příspěvek: 54
Založený: 07.01.12

Ale když potřebuji třeba jednu místost s tmou nebo nějaké tmavší. tak co?
Když chci červené osvětlení, tak co?

O to se tu jedná. V ŽÁDNÉ mapě mnou udělané nemám tmu ani světla.
Nepotřebuji a ano nechci mít rovnoměrné světlo.

Tu RMF.
knightrider přiložil následujíci soubor:
test.rmf
±0
 
Dominio
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 01.04.2012 15:35
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Lentilko, i z BSP jse hodně vyčíst...
V mapě musíš mít entitu light. Pokud chceš mít ale v mapě tmu, tak to světlo dej někam, kde nebude svítit. Třeba do zdi. Log hlásí, že tam nemáš světla. Takže je tam dej, a pokud to nebude fungovat tak sem dej log kompilace se světlama.
±0
 
knightrider
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 01.04.2012 16:04
Člen

Hodnocení: +57 (100%)
Příspěvek: 54
Založený: 07.01.12

Dominio díky. Opravdu stačí schovat jedno světlo a jede to jak má :)
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 14

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes