tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

30.08.2024 13:05:52
Ano, slouží od toho lights.rad file (případně jiný název). Nastavuje se v RAD sekci.
±0


12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Velice divný typ problému...
aReDoNe
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 09.04.2012 21:06
Člen

Hodnocení: -28 (37%)
Příspěvek: 88
Založený: 06.03.12

čaute.
Dneska som sa stretol s problémom ktorý nevie opraviť.
Takže prikladám LOG a dúfam že mi niekto pomôže.
Ďakujem.
LOG:
Spoiler:

** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: ""

The command failed. Windows reported the error:
"Invalid argument"

** Executing...
** Command: C:\Users\MIRK0N~1\Desktop\VHE\Hammer\hlcsg.exe
** Parameters: "c:\users\mirk0 n3w - nulm\downloads\surf_funzone" -nowadtextures

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\Users\MIRK0N~1\Desktop\VHE\Hammer\hlcsg.exe "c:\users\mirk0 n3w - nulm\downloads\surf_funzone"-nowadtextures
Entering c:\users\mirk0 n3w - nulm\downloads\surf_funzone.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ off ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
60%...70%...80%...90%... (0.01 seconds)
SetModelCenters:
40%...70%... (0.00 seconds)
CSGBrush:
10%...20%...30%... (0.01 seconds)

Using Wadfile: \program files (x86)\valve\cstrike\cs_dust.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (28 textures in wad)
Including Wadfile: \users\mirk0 n3w - nulm\desktop\vhe\hammer\zhlt.wad
- Contains 1 used texture, 10.00 percent of map (8 textures in wad)
Using Wadfile: \program files (x86)\valve\cstrike\cs_assault.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (22 textures in wad)
Using Wadfile: \program files (x86)\valve\cstrike\cstrike.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (123 textures in wad)
Using Wadfile: \program files (x86)\valve\valve\halflife.wad
- Contains 1 used texture, 10.00 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \program files (x86)\valve\cstrike\timecounter.wad
- Contains 1 used texture, 10.00 percent of map (17 textures in wad)
Using Wadfile: \users\mirk0 n3w - nulm\desktop\vhe\mytextures\hhhhh.wad
- Warning: Larger than expected texture (646812 bytes): 'JA'
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (1 textures in wad)
Using Wadfile: \program files (x86)\valve\cstrike\de_piranesi.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (160 textures in wad)
Using Wadfile: \users\mirk0 n3w - nulm\desktop\vhe\mytextures\heavenhell.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (5 textures in wad)
Using Wadfile: \program files (x86)\valve\cstrike\cs_office.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (102 textures in wad)
Using Wadfile: \program files (x86)\valve\cstrike\surfersresource.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (4 textures in wad)
Using Wadfile: \program files (x86)\valve\cstrike\itsitaly.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (99 textures in wad)
Using Wadfile: \program files (x86)\valve\cstrike\de_dust_thunder.wad
- Contains 7 used textures, 70.00 percent of map (84 textures in wad)

Warning: More than 8 wadfiles are in use. (13)
This may be harmless, and if no strange side effects are occurring, then
it can safely be ignored. However, if your map starts exhibiting strange
or obscure errors, consider this as suspect.


Texture usage is at 0.47 mb (of 4.00 mb MAX)
0.05 seconds elapsed

----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: C:\Users\MIRK0N~1\Desktop\VHE\Hammer\hlbsp.exe
** Parameters: "c:\users\mirk0 n3w - nulm\downloads\surf_funzone"

hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\Users\MIRK0N~1\Desktop\VHE\Hammer\hlbsp.exe "c:\users\mirk0 n3w - nulm\downloads\surf_funzone"

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)


SolidBSP [hull 0] 7 (0.01 seconds)
Warning: No entities exist in hull 0, no filling performed for this hull
SolidBSP [hull 1] 7 (0.00 seconds)
Warning: No entities exist in hull 1, no filling performed for this hull
SolidBSP [hull 2] 7 (0.00 seconds)
Warning: No entities exist in hull 2, no filling performed for this hull
SolidBSP [hull 3] 7 (0.00 seconds)
Warning: No entities exist in hull 3, no filling performed for this hull
0.02 seconds elapsed

----- END hlbsp -----




** Executing...
** Command: C:\Users\MIRK0N~1\Desktop\VHE\Hammer\hlvis.exe
** Parameters: "c:\users\mirk0 n3w - nulm\downloads\surf_funzone"

hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\Users\MIRK0N~1\Desktop\VHE\Hammer\hlvis.exe "c:\users\mirk0 n3w - nulm\downloads\surf_funzone"
Error: Portal file 'c:\users\mirk0 n3w - nulm\downloads\surf_funzone.prt' does not exist, cannot vis the map


----- END hlvis -----




** Executing...
** Command: C:\Users\MIRK0N~1\Desktop\VHE\Hammer\hlrad.exe
** Parameters: "c:\users\mirk0 n3w - nulm\downloads\surf_funzone"

hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\Users\MIRK0N~1\Desktop\VHE\Hammer\hlrad.exe "c:\users\mirk0 n3w - nulm\downloads\surf_funzone"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\users\mirk0 n3w - nulm\downloads\surf_funzone.log for the cause.

----- END hlrad -----




** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\users\mirk0 n3w - nulm\downloads\surf_funzone.bsp" "C:\Program Files (x86)\Valve\cstrike\maps\surf_funzone.bsp"


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\users\mirk0 n3w - nulm\downloads\surf_funzone.pts" "C:\Program Files (x86)\Valve\cstrike\maps\surf_funzone.pts"

The command failed. Windows reported the error:
"Systém nemôže nájsť zadaný súbor."

__________________________________________
Občas píšem kraviny, stačí ignorovať ;D
±0
 
Slovis
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 09.04.2012 21:25
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

Zdroj stáhnutí  Code
SolidBSP [hull 0] 7 (0.01 seconds)
Warning: No entities exist in hull 0, no filling performed for this hull
SolidBSP [hull 1] 7 (0.00 seconds)
Warning: No entities exist in hull 1, no filling performed for this hull
SolidBSP [hull 2] 7 (0.00 seconds)
Warning: No entities exist in hull 2, no filling performed for this hull
SolidBSP [hull 3] 7 (0.00 seconds)
Warning: No entities exist in hull 3, no filling performed for this hull
0.02 seconds elapsed




Problém je v tom, že jsi nejspíš zmáznul brush, ale nějakým způsobem se zachovala entita. Nejlépe to asi odstraníš tím, že dáš:

1) (nahoře) Map -> entity report
2) půjdeš postupně jeden po druhém a budeš dávat Go To
3) pokud se ti označí je to ok
4) pokud se žádná neoznačí tak dáš delete a zkusíš skompilovat znovu.
5) jestli to půjde máš vyhráno. V opačném případě budeš postupovat opět od bodu 1)

P.S. máš v mapě spawny?

Pokud to nepomůže tak je problém někde jinde.
Upravil/a Slovis dne 09.04.2012 21:27
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
+1
 
XXL_cz
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 09.04.2012 21:36
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Možná si omylem zapnul režim, kde se ti skompiluje jen vybraná část mapy, ale nevybral si nic.

img818.imageshack.us/img818/9210/noenterror.png
Upravil/a XXL_cz dne 09.04.2012 21:36
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+1
 
aReDoNe
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 10.04.2012 13:26
Člen

Hodnocení: -28 (37%)
Příspěvek: 88
Založený: 06.03.12

Spawny v mape mám.. v entity report nic neukazuje
neviem co s tím..! :(
__________________________________________
Občas píšem kraviny, stačí ignorovať ;D
±0
 
Dominio
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 10.04.2012 13:53
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Entity report nic neukazuje? V tom případě tam nemáš žádnou entitu, a ani hráče. Jaký máš nastavený FGD?
±0
 
aReDoNe
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 10.04.2012 14:06
Člen

Hodnocení: -28 (37%)
Příspěvek: 88
Založený: 06.03.12

Ale ja tam mam vsetko....uz mi to ide
Ono mi to vlastne nešlo kvoli env_sprite (Snažil som sa vytvoriť oheň na fakli ktorý sa nebude otáčat a nebude mať čierne pozadie...) ale niečo som tam zle dal
__________________________________________
Občas píšem kraviny, stačí ignorovať ;D
±0
 
Slovis
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 10.04.2012 15:44
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

skus udělat vše podle tohoto článku
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
+2
 
aReDoNe
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 10.04.2012 18:17
Člen

Hodnocení: -28 (37%)
Příspěvek: 88
Založený: 06.03.12

dík , ale stalé to pozadiie je čierne (myslím sprite)
__________________________________________
Občas píšem kraviny, stačí ignorovať ;D
±0
 
Slovis
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 10.04.2012 19:51
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

skus nastavit render mode na aditive
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
+3
 
aReDoNe
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.04.2012 16:51
Člen

Hodnocení: -28 (37%)
Příspěvek: 88
Založený: 06.03.12

Dík pomohlo

__________________________________________
Občas píšem kraviny, stačí ignorovať ;D
+1
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 21

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes