Edge with both face id's already filled, skipping
|
Mrbest |
Přidané 15.04.2012 15:18
|
Člen
Hodnocení: -63 (19%) Příspěvek: 28
Založený: 15.04.12
|
Když dám export to .DXF tak me to vyhodí několikrát hlášku :
"Edge with both face id's already filled, skipping"
a při kompilaci to ještě háže chybu
nummarkfaces == MAX_LEAF_FACES
Mohl byste se mě na to někdo mrknout nebo nemám ponětí co to může způsobovat
tady přikládám mapu na : http://www.edisk.cz/stahni/44575/mojemapa.rar_2.92MB.html
Upravil/a Mrbest dne 15.04.2012 15:43 |
|
|
|
Dominio |
Přidané 15.04.2012 15:38
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Export to .DXF? Promiň, ale tohle je forum o tvorbě map do CSka, a né výkresy z CAD programů (teda pokud DFX nepoužívá více programů jiného zaměření).. Pokud tu s tím tady nikdo neumí, tak se nejspíš odpovědi nedočkáš... A odkaz na mapu je nefunkční. |
|
|
|
Mrbest |
Přidané 15.04.2012 15:48
|
Člen
Hodnocení: -63 (19%) Příspěvek: 28
Založený: 15.04.12
|
výkresy z cad programů?
já sem měl za to že kompilace se dělá takto
1.File\export to .MAP
2.File\export to .DXF
3.F9(run)
ps:už je funkční |
|
|
|
Backup |
Přidané 15.04.2012 15:53
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
A na to jsi přišel kde? Export do map ani do dxf dělat nemusíš, stačí run. |
|
|
|
Dominio |
Přidané 15.04.2012 15:55
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Děláš mapu do CS1.6? Stačí pouze ve VHE dát run, a mapa by se měla zkompilovat do hratelného BSP. |
|
|
|
Mrbest |
Přidané 15.04.2012 16:02
|
Člen
Hodnocení: -63 (19%) Příspěvek: 28
Založený: 15.04.12
|
ani nevím kdysi dávno když sem dělal svou první mapu sem se na nejakém blogu naučil tento postup.Teď sem se k tomu po dlouhé době vrátil tak to sorry.
Tak nevíte v čem by mohla být ta chyba "nummarkfaces == MAX_LEAF_FACES"?
Dočetl sem se že by to snad mělo způsobovat to že má nějaký předmět moc vrcholů
Tak zkus se na to podívat prosimte
Upravil/a Mrbest dne 15.04.2012 16:06 |
|
|
|
Slovis |
Přidané 15.04.2012 16:06
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
pokud nemáš VHLT tak doporučuju je stáhnout, jsou tam vyšší limity pro různé věci. na toto by možná pomohlo onullovat některé facy
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
Mrbest |
Přidané 15.04.2012 17:49
|
Člen
Hodnocení: -63 (19%) Příspěvek: 28
Založený: 15.04.12
|
jj dík chyba zmizela ale ted me to háže zase brush outside world |
|
|
|
Slovis |
Přidané 15.04.2012 17:55
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
nahoře map -> go to brush -> zadat příslušné údaje -> smazat a znovu udělat
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
Mrbest |
Přidané 15.04.2012 18:17
|
Člen
Hodnocení: -63 (19%) Příspěvek: 28
Založený: 15.04.12
|
noo to už vypadá o poznání lépe ale ještě se objevila tato věc "Wadfiles not in use by the map will be excluded" |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 15.04.2012 18:32
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
To není chyba. To je oznámení, že s toho WADu který includuješ, se textury které si v mapě nepoužil automaticky smažou. (Jen pro tu mapu, samotný WAD se samozřejmě nepromaže.)
Pak nebude mapa tak zbytečně velká.
Upravil/a XXL_cz dne 15.04.2012 18:32
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Mrbest |
Přidané 15.04.2012 19:34
|
Člen
Hodnocení: -63 (19%) Příspěvek: 28
Založený: 15.04.12
|
Jo takhle.Přesně teď už mě enom zas nejde spustit cs .Ještě bych se chtěl zeptat jdou ty textury použít na source? protože když mapu otevřu ve VHE 4.1 tak se mě tam nezobrazí
ps: nemít origo windows je fakt příšerný
Upravil/a Mrbest dne 15.04.2012 19:50 |
|
|