tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

30.08.2024 13:05:52
Ano, slouží od toho lights.rad file (případně jiný název). Nastavuje se v RAD sekci.
±0


12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Edge with both face id's already filled, skipping
Mrbest
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 15.04.2012 15:18
Člen

Hodnocení: -63 (19%)
Příspěvek: 28
Založený: 15.04.12

Když dám export to .DXF tak me to vyhodí několikrát hlášku :
"Edge with both face id's already filled, skipping"

a při kompilaci to ještě háže chybu
nummarkfaces == MAX_LEAF_FACES

Mohl byste se mě na to někdo mrknout nebo nemám ponětí co to může způsobovat

tady přikládám mapu na : http://www.edisk.cz/stahni/44575/mojemapa.rar_2.92MB.html
Upravil/a Mrbest dne 15.04.2012 15:43
±0
 
Dominio
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 15.04.2012 15:38
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Export to .DXF? Promiň, ale tohle je forum o tvorbě map do CSka, a né výkresy z CAD programů (teda pokud DFX nepoužívá více programů jiného zaměření).. Pokud tu s tím tady nikdo neumí, tak se nejspíš odpovědi nedočkáš... A odkaz na mapu je nefunkční.
±0
 
Mrbest
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 15.04.2012 15:48
Člen

Hodnocení: -63 (19%)
Příspěvek: 28
Založený: 15.04.12

výkresy z cad programů?
já sem měl za to že kompilace se dělá takto
1.File\export to .MAP
2.File\export to .DXF
3.F9(run)

ps:už je funkční
±0
 
Backup
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 15.04.2012 15:53
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

A na to jsi přišel kde? Export do map ani do dxf dělat nemusíš, stačí run.
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Dominio
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 15.04.2012 15:55
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Děláš mapu do CS1.6? Stačí pouze ve VHE dát run, a mapa by se měla zkompilovat do hratelného BSP.
±0
 
Mrbest
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 15.04.2012 16:02
Člen

Hodnocení: -63 (19%)
Příspěvek: 28
Založený: 15.04.12

ani nevím kdysi dávno když sem dělal svou první mapu sem se na nejakém blogu naučil tento postup.Teď sem se k tomu po dlouhé době vrátil tak to sorry.

Tak nevíte v čem by mohla být ta chyba "nummarkfaces == MAX_LEAF_FACES"?
Dočetl sem se že by to snad mělo způsobovat to že má nějaký předmět moc vrcholů
Tak zkus se na to podívat prosimte
Upravil/a Mrbest dne 15.04.2012 16:06
±0
 
Slovis
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 15.04.2012 16:06
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

pokud nemáš VHLT tak doporučuju je stáhnout, jsou tam vyšší limity pro různé věci. na toto by možná pomohlo onullovat některé facy
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
Mrbest
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 15.04.2012 17:49
Člen

Hodnocení: -63 (19%)
Příspěvek: 28
Založený: 15.04.12

jj dík chyba zmizela ale ted me to háže zase brush outside world :D
±0
 
Slovis
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 15.04.2012 17:55
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

nahoře map -> go to brush -> zadat příslušné údaje -> smazat a znovu udělat
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
Mrbest
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 15.04.2012 18:17
Člen

Hodnocení: -63 (19%)
Příspěvek: 28
Založený: 15.04.12

noo to už vypadá o poznání lépe ale ještě se objevila tato věc "Wadfiles not in use by the map will be excluded"
±0
 
XXL_cz
#11 Vytisknout diskuzi
Přidané 15.04.2012 18:32
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

To není chyba. To je oznámení, že s toho WADu který includuješ, se textury které si v mapě nepoužil automaticky smažou. (Jen pro tu mapu, samotný WAD se samozřejmě nepromaže.)

Pak nebude mapa tak zbytečně velká.
Upravil/a XXL_cz dne 15.04.2012 18:32
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
Mrbest
#12 Vytisknout diskuzi
Přidané 15.04.2012 19:34
Člen

Hodnocení: -63 (19%)
Příspěvek: 28
Založený: 15.04.12

Jo takhle.Přesně teď už mě enom zas nejde spustit cs :D.Ještě bych se chtěl zeptat jdou ty textury použít na source? protože když mapu otevřu ve VHE 4.1 tak se mě tam nezobrazí

ps: nemít origo windows je fakt příšerný :D
Upravil/a Mrbest dne 15.04.2012 19:50
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 58

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes