tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

15.06.2021 13:19:19
mňa by zaujímalo, či sem Backup ešte niekedy chodí. Škoda, že už nemá Twitter účet.
±0


02.02.2021 20:18:56
Choj khere
±0


18.01.2021 11:58:27
zajimave :D
+1


08.11.2020 20:24:23
Jasne!
±0


07.11.2020 15:36:20
Tak co, zejtřejší tradiční nedělní Nightmix platí?
+1


07.11.2020 15:34:38
:( :|
+1


09.09.2020 19:44:32
wow ale v apríli to bude 10 rokov, od kedy som sa registroval na túto stránku...
±0


09.09.2020 19:39:59
našiel som starý účet, ale netuším na akú emailovú adresu bol účet Habax, takže RIP, tam si asi heslo nezresetujem.
±0


21.03.2020 10:15:23
Nazdar curaci. Jeste to hrajete? 😂😂💪🏻 Neda si nekdo hru?
+1


20.10.2019 17:34:57
Neni motivace otevřit VHE, když vim, že když něco vytvořim, tak si to stejně nikdo nezahraje :D
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Error
Veselko
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.05.2012 18:42
Člen

Hodnocení: -6 (0%)
Příspěvek: 3
Založený: 24.02.12

Mám taký problém že keď mapu skompilinujemi a dám do cska New Game --> vyberem mapu a dám start tak my vyskočí toto : http://imgupload....xn44md.png

Prosím o radu.
±0
 
XXL_cz
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.05.2012 18:44
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2964 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

To ti skáče jenom když tam zapínáš svou mapu a nebo i když zapneš csko?

Tohle mi totiž psaly některé programy když sem zaplnil RAM.

EDIT: Jestli mi budeš dávat palce dolů, za to že se to snažim řešit, tak se na tebe vyseru.
Upravil/a XXL_cz dne 05.05.2012 19:14
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
Veselko
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.05.2012 18:55
Člen

Hodnocení: -6 (0%)
Příspěvek: 3
Založený: 24.02.12

Nie, toto mi píše len keď zapínam moju mapu. Urobil som predtým aj jednu kt. mi vôbec neblbla a ide aj teraz bez problémov. Ale teraz keď si urobím nejakú jednoduché 6 strán,svetlo a spawn tam mi to nejde.
EDIT : Len som si robil sradnu :D Tak sry .
Upravil/a Veselko dne 05.05.2012 19:15
-2
 
XXL_cz
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.05.2012 19:15
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2964 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Rači přilož výpis kompilace.
Upravil/a XXL_cz dne 05.05.2012 19:16
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
Veselko
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.05.2012 19:18
Člen

Hodnocení: -6 (0%)
Příspěvek: 3
Založený: 24.02.12

Zdroj stáhnutí  Code

** Executing...
** Command: C:\Users\PCX\Desktop\VALVEH~1\hlcsg.exe
** Parameters: "c:\users\pcx\desktop\valve hammer editor\maps\35"

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
-----  BEGIN  hlcsg -----
Command line: C:\Users\PCX\Desktop\VALVEH~1\hlcsg.exe "c:\users\pcx\desktop\valve hammer editor\maps\35"
Entering c:\users\pcx\desktop\valve hammer editor\maps\35.map

Current hlcsg Settings
Name                 |  Setting  |  Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads               [       3 ] [  Varies ]
verbose               [     off ] [     off ]
log                   [      on ] [      on ]
developer             [       0 ] [       0 ]
chart                 [     off ] [     off ]
estimate              [     off ] [     off ]
max texture memory    [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory   [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority              [  Normal ] [  Normal ]

noclip                [     off ] [     off ]
null texture stripping[      on ] [      on ]
clipnode economy mode [      on ] [      on ]
clip hull type        [  legacy ] [  legacy ]
onlyents              [     off ] [     off ]
wadtextures           [      on ] [      on ]
skyclip               [      on ] [      on ]
hullfile              [    None ] [    None ]
nullfile              [    None ] [    None ]
min surface area      [   0.500 ] [   0.500 ]
brush union threshold [   0.000 ] [   0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
 (0.00 seconds)
SetModelCenters:
 (0.00 seconds)
CSGBrush:
 (0.01 seconds)

Using Wadfile: \users\pcx\desktop\txt\cs_dust.wad
 - Contains 2 used textures, 50.00 percent of map (28 textures in wad)
Using Wadfile: \users\pcx\desktop\txt\de_aztec.wad
 - Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'SPECIAL_THANKS'
 - Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'THANKS'
 - Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (24 textures in wad)
Using Wadfile: \users\pcx\desktop\txt\halflife.wad
 - Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): '!WATERGREEN'
 - Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): '-0OUT_RK3'
 - Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): '-1OUT_RK3'
 - Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): '-2OUT_RK3'
 - Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): '-3OUT_RK3'
 - Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): '-4OUT_RK3'
 - Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'WATER4B'
 - Contains 2 used textures, 50.00 percent of map (3120 textures in wad)
Using Wadfile: \users\pcx\desktop\txt\liquids.wad
 - Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (32 textures in wad)
Including Wadfile: \users\pcx\desktop\txt\zhlt.wad
 - Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (8 textures in wad)
Using Wadfile: \users\pcx\desktop\txt\tex_code21.wad
 - Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (9 textures in wad)

added 3 additional animating textures.
Texture usage is at 0.13 mb (of 4.00 mb MAX)
0.02 seconds elapsed

-----   END   hlcsg -----




** Executing...
** Command: C:\Users\PCX\Desktop\VALVEH~1\hlbsp.exe
** Parameters: "c:\users\pcx\desktop\valve hammer editor\maps\35"

hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
-----  BEGIN  hlbsp -----
Command line: C:\Users\PCX\Desktop\VALVEH~1\hlbsp.exe "c:\users\pcx\desktop\valve hammer editor\maps\35"

Current hlbsp Settings
Name               |  Setting  |  Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads             [       3 ] [  Varies ]
verbose             [     off ] [     off ]
log                 [      on ] [      on ]
developer           [       0 ] [       0 ]
chart               [     off ] [     off ]
estimate            [     off ] [     off ]
max texture memory  [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority            [  Normal ] [  Normal ]

noclip              [     off ] [     off ]
nofill              [     off ] [     off ]
noopt               [     off ] [     off ]
null tex. stripping [      on ] [      on ]
notjunc             [     off ] [     off ]
subdivide size      [     240 ] [     240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size       [    1024 ] [    1024 ] (Min 64) (Max 8192)


SolidBSP [hull 0] Error: Exceeded MAX_LEAF_FACES
Description: This error is almost always caused by an invalid brush, by having huge rooms, or scaling a texture down to extremely small values (between -1 and 1)
Howto Fix: Find the invalid brush.  Any imported prefabs, carved brushes, or vertex manipulated brushes should be suspect


-----   END   hlbsp -----




** Executing...
** Command: C:\Users\PCX\Desktop\VALVEH~1\hlvis.exe
** Parameters: "c:\users\pcx\desktop\valve hammer editor\maps\35"

hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
-----  BEGIN  hlvis -----
Command line: C:\Users\PCX\Desktop\VALVEH~1\hlvis.exe "c:\users\pcx\desktop\valve hammer editor\maps\35"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\users\pcx\desktop\valve hammer editor\maps\35.log for the cause.

-----   END   hlvis -----




** Executing...
** Command: C:\Users\PCX\Desktop\VALVEH~1\hlrad.exe
** Parameters: "c:\users\pcx\desktop\valve hammer editor\maps\35"

hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
-----  BEGIN  hlrad -----
Command line: C:\Users\PCX\Desktop\VALVEH~1\hlrad.exe "c:\users\pcx\desktop\valve hammer editor\maps\35"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\users\pcx\desktop\valve hammer editor\maps\35.log for the cause.

-----   END   hlrad -----




** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\users\pcx\desktop\valve hammer editor\maps\35.bsp" "C:\cs\cstrike\maps\35.bsp"





Neviete čo s tým môže byť ?
Upravil/a Veselko dne 05.05.2012 19:46
±0
 
Habax
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.05.2012 20:08
Člen

Hodnocení: +468 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

z logu:

SolidBSP [hull 0] Error: Exceeded MAX_LEAF_FACES
Description: This error is almost always caused by an invalid brush, by having huge rooms, or scaling a texture down to extremely small values (between -1 and 1)
Howto Fix: Find the invalid brush. Any imported prefabs, carved brushes, or vertex manipulated brushes should be suspect

Ak vieš základy angličtiny tak pochopíš v čom je problém.
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)
bullet.gif

Restartování entit

(Backup)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 943
bullet.gif Nejnovější člen: SpokyIDK