tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

15.06.2021 13:19:19
mňa by zaujímalo, či sem Backup ešte niekedy chodí. Škoda, že už nemá Twitter účet.
±0


02.02.2021 20:18:56
Choj khere
±0


18.01.2021 11:58:27
zajimave :D
+1


08.11.2020 20:24:23
Jasne!
±0


07.11.2020 15:36:20
Tak co, zejtřejší tradiční nedělní Nightmix platí?
+1


07.11.2020 15:34:38
:( :|
+1


09.09.2020 19:44:32
wow ale v apríli to bude 10 rokov, od kedy som sa registroval na túto stránku...
±0


09.09.2020 19:39:59
našiel som starý účet, ale netuším na akú emailovú adresu bol účet Habax, takže RIP, tam si asi heslo nezresetujem.
±0


21.03.2020 10:15:23
Nazdar curaci. Jeste to hrajete? 😂😂💪🏻 Neda si nekdo hru?
+1


20.10.2019 17:34:57
Neni motivace otevřit VHE, když vim, že když něco vytvořim, tak si to stejně nikdo nezahraje :D
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Jsem zpět... Error with Malformed face
knightrider
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 06.05.2012 20:05
Člen

Hodnocení: +57 (100%)
Příspěvek: 54
Založený: 07.01.12

Ahojte!
Zas jsem zpátky, jelikož potřebuji Vaši pomoc :)

Problém je konkrétně v Malformed face. (viz. log)

Začal jsem novou mapku (ta deathrun je hotova). Udělal jsem 1/2 a konvertoval. Vše ok (vyzkoušeno i ve hře).
Následně jsem překopíroval jednu část mapy na druhý konec (pomocí SHIFT+L. tlačítko myši) a otočil.
Později jsem měl hotovou i 2/3 mapy a následoval test. Ale vyskytl se error.

Všechny byly Malformed face.
První jsem vyřešil pomocí ALT+P > úprava roztáhlé textury
Podruhé jsem u všech aaatriger nastavil zhlt_invisible na 0
Závěrem jsem využil i kostičku a hledání pomocí CTRL+M > move > souřadnice.
> Nalezl jsem první brush a odstranil

Následovala kompilace a zas error...
Opět jsem užil CTRL+M, ale tentokrát to vyletělo mimo mapu. Nechci dělat celou mapu znovu, proto Vás prosím o pomoc... zase...


Spoiler:
hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\VHE\hlcsg.exe "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\XXX\counter-strike\cstrike_czech\maps\beta"
Entering C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\XXX\counter-strike\cstrike_czech\maps\beta.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 8 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
(0.08 seconds)
SetModelCenters:
(0.00 seconds)
CSGBrush:
(0.48 seconds)

Including Wadfile: \vhe\zhlt.wad
- Contains 2 used textures, 4.35 percent of map (8 textures in wad)
Using Wadfile: \vhe\wad\decals.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (225 textures in wad)
Using Wadfile: \vhe\wad\halflife.wad
- Contains 28 used textures, 60.87 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \vhe\wad\cs_ramassis.wad
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'SPECIAL_THANKS'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'THANKS'
- Contains 1 used texture, 2.17 percent of map (738 textures in wad)
Using Wadfile: \vhe\wad\ramassis.wad
- Warning: Larger than expected texture (235412 bytes): '{TREE010'
- Contains 6 used textures, 13.04 percent of map (901 textures in wad)
Using Wadfile: \program files (x86)\steam\steamapps\XXX\counter-strike\cstrike_czech\pack.wad
- Contains 2 used textures, 4.35 percent of map (126 textures in wad)
Using Wadfile: \program files (x86)\steam\steamapps\XXX\counter-strike\cstrike_czech\MyWad.wad
- Contains 7 used textures, 15.22 percent of map (27 textures in wad)

added 4 additional animating textures.
Texture usage is at 0.52 mb (of 4.00 mb MAX)
0.72 seconds elapsed

----- END hlcsg -----



hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\VHE\hlbsp.exe "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\XXX\counter-strike\cstrike_czech\maps\beta"

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 8 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)


SolidBSP [hull 0] 500...1000...1283 (0.06 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\XXX\counter-strike\cstrike_czech\maps\beta'
SolidBSP [hull 1] 500...1000...1242 (0.06 seconds)
SolidBSP [hull 2] 500...942 (0.03 seconds)
SolidBSP [hull 3] 500...1000...1249 (0.06 seconds)
0.64 seconds elapsed

----- END hlbsp -----



hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\VHE\hlvis.exe "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\XXX\counter-strike\cstrike_czech\maps\beta"
745 portalleafs
2486 numportals

-= Current hlvis Settings =-
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 8 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max vis distance [ 0 ] [ 0 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

fast vis [ off ] [ off ]
full vis [ off ] [ off ]


BasePortalVis:
(0.22 seconds)
LeafThread:
(12.11 seconds)
Warning: Leaf portals saw into leaf
Problem at portal between leaves 613 and 606:
(-385.000 -286.000 10.000)
(-384.000 -288.000 9.000)
(-384.000 -288.000 9.000)
(-399.000 -288.000 9.000)
(-399.000 -286.000 10.000)

average leafs visible: 215
g_visdatasize:41773 compressed from 70030
12.36 seconds elapsed

----- END hlvis -----



hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\VHE\hlrad.exe "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\XXX\counter-strike\cstrike_czech\maps\beta"

-= Current hlrad Settings =-
Name | Setting | Default
--------------------|---------------------|-------------------------
threads [ 8 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

vismatrix algorithm [ Original ] [ Original ]
oversampling (-extra)[ off ] [ off ]
bounces [ 1 ] [ 1 ]
bounce dynamic light [ on ] [ on ]
ambient light [ 0.000 0.000 0.000 ] [ 0.000 0.000 0.000 ]
maximum light [ 255.000 ] [ 256.000 ]
circus mode [ off ] [ off ]

smoothing threshold [ 50.000 ] [ 50.000 ]
direct threshold [ 25.000 ] [ 25.000 ]
direct light scale [ 2.000 ] [ 2.000 ]
coring threshold [ 1.000 ] [ 1.000 ]
patch interpolation [ on ] [ on ]

texscale [ on ] [ on ]
patch subdividing [ on ] [ on ]
chop value [ 64.000 ] [ 64.000 ]
texchop value [ 32.000 ] [ 32.000 ]

global fade [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global falloff [ 2 ] [ 2 ]
global light scale [ 1.000 1.000 1.000 ] [ 1.000 1.000 1.000 ]
global gamma [ 0.500 0.500 0.500 ] [ 0.500 0.500 0.500 ]
global light scale [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global sky diffusion [ 1.000 ] [ 1.000 ]

opaque entities [ on ] [ on ]
sky lighting fix [ on ] [ on ]
incremental [ off ] [ off ]
dump [ off ] [ off ]

colour jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
monochromatic jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
softlight hack [ 0.0 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 0.0 ]
diffuse hack [ on ] [ on ]
spotlight points [ on ] [ on ]

custom shadows with bounce light
[ off ] [ off ]
rgb transfers [ off ] [ off ]


[Reading texlights from 'C:\VHE\lights.rad']
[59 texlights parsed from 'C:\VHE\lights.rad']

3063 faces
Create Patches : 15977 base patches
0 opaque faces
159620 square feet [22985406.00 square inches]
408 direct lights

BuildFacelights:
(2.93 seconds)
visibility matrix : 15.2 megs
BuildVisLeafs:
(5.48 seconds)
MakeScales:
(1.89 seconds)
SwapTransfers:
(1.33 seconds)
Transfer Lists : 28830284 : 28.83M transfers
Indices : 11290232 : 10.77M bytes
Data : 115321136 : 109.98M bytes
GatherLight:
(0.72 seconds)
FinalLightFace:
(0.42 seconds)
12.95 seconds elapsed

----- END hlrad -----

±0
 
Gordon Freeman
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.05.2012 11:13
Avatar člena

Záškodník

Hodnocení: +823 (68%)
Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11

sice nejsem moc na kompilace a reseni chyb ale zkus tu mapu celou prekopirovat do nove mapy a tu nasledne zkompilovat mozna to pomuze
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz
±0
 
Vytvaří se
Slovis
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.05.2012 14:01
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

Ahoj, já tam malformed face nikde v té kompilaci nevidím ...

Jediná věc, které jsem si všimnul je toto:
Zdroj stáhnutí  Code
Warning: Leaf portals saw into leaf
Problem at portal between leaves 613 and 606:
(-385.000 -286.000 10.000)
(-384.000 -288.000 9.000)
(-384.000 -288.000 9.000)
(-399.000 -288.000 9.000)
(-399.000 -286.000 10.000)




to je většinou způsobeno tím, že máš v mapě nějaký objekt, který má hodně facu (stran). Obvykle nějaký "válec" nebo "kužel" ... skus jej najít, smazat a udělat s méně facy
Upravil/a Slovis dne 07.05.2012 15:50
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
+1
 
knightrider
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.05.2012 21:33
Člen

Hodnocení: +57 (100%)
Příspěvek: 54
Založený: 07.01.12

Děkuji Vám.

Již mapa zas frčí :D. Tkž 2/3 hotovy a jedeme dáááál.


PS: Vsadil bych se, že tam ten Malformed face byl.
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)
bullet.gif

Restartování entit

(Backup)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 943
bullet.gif Nejnovější člen: SpokyIDK