tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

02.02.2021 20:18:56
Choj khere
±0


18.01.2021 11:58:27
zajimave :D
+1


08.11.2020 20:24:23
Jasne!
±0


07.11.2020 15:36:20
Tak co, zejtřejší tradiční nedělní Nightmix platí?
±0


07.11.2020 15:34:38
:( :|
+1


09.09.2020 19:44:32
wow ale v apríli to bude 10 rokov, od kedy som sa registroval na túto stránku...
±0


09.09.2020 19:39:59
našiel som starý účet, ale netuším na akú emailovú adresu bol účet Habax, takže RIP, tam si asi heslo nezresetujem.
±0


21.03.2020 10:15:23
Nazdar curaci. Jeste to hrajete? 😂😂💪🏻 Neda si nekdo hru?
+1


20.10.2019 17:34:57
Neni motivace otevřit VHE, když vim, že když něco vytvořim, tak si to stejně nikdo nezahraje :D
±0


11.10.2019 17:30:28
Ja som objavil staru mapu (de_mitice) a uz na nej asi pol roka robim a s kolegami ju stale hravame :D
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Priehladnost textury
Symb1
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.05.2012 19:54
Člen

Hodnocení: +5 (59%)
Příspěvek: 31
Založený: 25.07.11

Ahoj chcem sa opytat, ci je mozne spravit aj cierne pozadie priehladne. Kamos mi poslal .wad s pavucinou, kde je pavucina biela a pozadie je cierne, lenze ani ked z toho spravim func_wall alebo ilusionary a dam render mode solid nejde to a stale vidno tu ciernu.
±0
 
Backup
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.05.2012 22:12
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Můžeš zkusit ještě render mode Texture, nebo Additive. Koukám že nám webu chybí článek jak na vlastní "modrou" texturu, takže ho možná sepíšu.
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Symb1
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.05.2012 22:21
Člen

Hodnocení: +5 (59%)
Příspěvek: 31
Založený: 25.07.11

skusal som uplne vsetky mody a nic
±0
 
XXL_cz
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.05.2012 22:54
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2964 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Měl by fungovat ten additive, to zprůhlední černou a částěčně tmavší barvy.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
Symb1
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.05.2012 23:01
Člen

Hodnocení: +5 (59%)
Příspěvek: 31
Založený: 25.07.11

Skusal som aj additive vyzeralo to stale rovnako
±0
 
lynx
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 09.05.2012 15:39
Avatar člena

Like a Boss!

Hodnocení: +433 (98%)
Příspěvek: 133
Založený: 27.10.11

1. Otvor si tu texturu vo Wally (musi byt v tvare ".bmp", "256 colors",a rozlisenie textury delitelne 16-timi, napr 128x128).

2. Vo Wally klikni hore v ponuke na "Colors" a "Edit palette". Pozri si aky "Index" ma tvoja farba, ktoru v hre nechces vidiet (v tvojom pripade asi cierna a predpokladajme ze tvoja cierna farba ma "Index" cislo 0). Klikni na nu a do policka nalavo kde mas farby Red, Green a Blue vpis postupne hodnoty:

Red -> 0
Green-> 0
Blue -> 255

a klikni na tlacidlo pod nimi "BLEND" to ti tvoju ciernu farbu zmeni na farbu modrú.

3. Vo Wally klikni v ponuke na "Colors" a "Translate colors", otvori sa ti mala ponuka. Zaciarkni policko "Index" a vpis do neho cislo Indexu tej tvojej "ciernej farby ktoru sme zmenili na modru" (Prepodkladajme ze 0). V policku "Destination" vpis do Indexu cislo 255 (tento index "255" pouzivaju HL/CS textury ako priehladne), a zaciarkni policko "Swap indexes" (tzn. ze ti neprepise povodnu farbu ktora bola na 255, ale len im zameni cisla indexov, a teda o farbu z obrazka na povodnom indexe 255 neprides), a potvrd tlacidlom "OK".

4. Pred meno textury daj znak "{", ( napr. {transparent ).

5. Vo VHE aplikuj tuto texturu na nejaku entitu, ( predpokladam ze illusionary, kedze je to pavucina) a nastav jej:

Render mode: Solid
FX Amount: 255 (Mnozstvo priehladnosti, 255=uplne priehladna, 0=uplne nepriehladna).
FX Color RGB: 0 0 255 (Hodnoty RGB transparentnej farby, teda nasej modrej).

That's all folks. :)

PS: Niesom si isty, kedze som to nevyskusal, ale malo by to ist s kazdou farbou, ale iba za podmienok, ze jej pridelis index 255 a v nastaveni entity vyberies jej RGB hodnotu. Nemám to ale odskúšane, ja si to stále mením na modrú (0 0 255), už len kôli tej prehľadnosti vo VHE, a v texturach.


GL.
________________________________________________________________________________

+2
 
Backup
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 09.05.2012 18:22
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Jde to s jakoukoli barvou. Stačí, aby byla na indexu 255.
+2
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Symb1
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 09.05.2012 21:34
Člen

Hodnocení: +5 (59%)
Příspěvek: 31
Založený: 25.07.11

diky moc :)
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)
bullet.gif

Restartování entit

(Backup)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 941
bullet.gif Nejnovější člen: Katee