updatovali sme na našom http://BRUT.me Portali mašinu s hernými servermi a ostalo nám nejaké miesto pre ďalšie servery hlasujte v ankete alebo pridajte aj svoj nápad, aký by sme mohli spustiť http://brut.me/vi...amp;t=5184
Ahoj chcem sa opytat, ci je mozne spravit aj cierne pozadie priehladne. Kamos mi poslal .wad s pavucinou, kde je pavucina biela a pozadie je cierne, lenze ani ked z toho spravim func_wall alebo ilusionary a dam render mode solid nejde to a stale vidno tu ciernu.
1. Otvor si tu texturu vo Wally (musi byt v tvare ".bmp", "256 colors",a rozlisenie textury delitelne 16-timi, napr 128x128).
2. Vo Wally klikni hore v ponuke na "Colors" a "Edit palette". Pozri si aky "Index" ma tvoja farba, ktoru v hre nechces vidiet (v tvojom pripade asi cierna a predpokladajme ze tvoja cierna farba ma "Index" cislo 0). Klikni na nu a do policka nalavo kde mas farby Red, Green a Blue vpis postupne hodnoty:
Red -> 0
Green-> 0
Blue -> 255
a klikni na tlacidlo pod nimi "BLEND" to ti tvoju ciernu farbu zmeni na farbu modrú.
3. Vo Wally klikni v ponuke na "Colors" a "Translate colors", otvori sa ti mala ponuka. Zaciarkni policko "Index" a vpis do neho cislo Indexu tej tvojej "ciernej farby ktoru sme zmenili na modru" (Prepodkladajme ze 0). V policku "Destination" vpis do Indexu cislo 255 (tento index "255" pouzivaju HL/CS textury ako priehladne), a zaciarkni policko "Swap indexes" (tzn. ze ti neprepise povodnu farbu ktora bola na 255, ale len im zameni cisla indexov, a teda o farbu z obrazka na povodnom indexe 255 neprides), a potvrd tlacidlom "OK".
4. Pred meno textury daj znak "{", ( napr. {transparent ).
5. Vo VHE aplikuj tuto texturu na nejaku entitu, ( predpokladam ze illusionary, kedze je to pavucina) a nastav jej:
Render mode: Solid
FX Amount: 255 (Mnozstvo priehladnosti, 255=uplne priehladna, 0=uplne nepriehladna).
FX Color RGB: 0 0 255 (Hodnoty RGB transparentnej farby, teda nasej modrej).
That's all folks.
PS: Niesom si isty, kedze som to nevyskusal, ale malo by to ist s kazdou farbou, ale iba za podmienok, ze jej pridelis index 255 a v nastaveni entity vyberies jej RGB hodnotu. Nemám to ale odskúšane, ja si to stále mením na modrú (0 0 255), už len kôli tej prehľadnosti vo VHE, a v texturach.